Verlaten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee echt? Dat heb ik gemist!! Waar staat dat?
Je hebt gezegd dat mensen zoals ik dood moeten. Dat is inderdaad een heel groot verschil met zeggen dat ik dood moet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:59 schreef Sony100 het volgende:
[..]
Nee ik heb gezegd:
Dat ik binnekort graag je uitvaart zou willen regelen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en hij heeft kkhomo tegen mij gezegtvraag ST en pezu maar
neequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:15 schreef Cunani het volgende:
Ik sprak ook voor mezelfLekker dagje vrij en toen ik wakker werd ging de zon al onder.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ga naar huis.
En als ik terugkom vanavond is iedereen weer vriendjes en schijnt het zonnetje
Heb je een vrije dag en dan misbruik je 'm zo erg.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, misschien moeten we eens een r'dam meet doen, bij ajf's bedrijf or something
Dat is dan geregeld!quote:
kolerequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef Cunani het volgende:
Haha, ik zal proberen de volgende keer wat eerder op te staan. Ik moet wel zeggen dat de zon hier om 15.00 uur ofzo al onder gaat
Ik heb beveiliging rondlopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Twee hyperactieve pubers die aan elk glinsterend voorwerp willen zitten.
Nou poesje, klaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:16 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat mensen zoals ik dood moeten. Dat is inderdaad een heel groot verschil met zeggen dat ik dood moet.
Zwakzinnige.
kijk naar z'n PIquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
M'n nieuwe werk
![]()
[..]
Dat is dan geregeld!
Owquote:
Ligt eraan wat jij er voor een idee bij hebt...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
na een jaar na de zwolle meet![]()
of ziet je bedrijf er niet uit
maar voor 'n uitslaper valt het weer meequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:21 schreef Cunani het volgende:
[..]
Toch vind ik tot 3 uur op m'n bed liggen wel wat lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |