Inderdaad, als ze donderdag maar hier is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien jij vanavond van bil gaat kunnen wij morgen rijkje best hier houden
Hoezo juist dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze donderdag maar hier is.
Doen jullie wel lief voor haar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die keuze is helemaal aan jouwquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een oproep voor de mex. griepprik gehad.
Weet nog niet of ik dit wel wil en/of moet doen
als je met hier bedoeld bij mij in de kelder dan komt dat helemaal goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
als je haar maar eind november een paar dagen vrij laat vind ik het goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als je met hier bedoeld bij mij in de kelder dan komt dat helemaal goed
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets waar jij ook vast wel veel last van hebt![]()
[ afbeelding ]
Behandel haar wel goed en verzin een stopwoord voor als ze echt niet meer wil.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als je met hier bedoeld bij mij in de kelder dan komt dat helemaal goed
aha, ken ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:52 schreef Cunani het volgende:
[..]
Heb even op internet gekeken, provider is Breband2.
Op de kast, in de kast, uit de kast, onder de kast, sarkast. Ik ben ook zó veelzijdig.quote:
Briljantquote:
Maar ik was stiekem wel erg geschrokken dat iemand internet blijkbaar zo serieus neemt dat hij serieus vindt dat de wereld een betere plek is zonder mijquote:
whehequote:Op dinsdag 17 november 2009 18:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Op de kast, in de kast, uit de kast, onder de kast, sarkast. Ik ben ook zó veelzijdig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |