quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:15 schreef denthemen het volgende:
Kwalbert
Iedereen die opeens geld aan hem wil verdienen
Michael
Second that, Neleos is on a rollquote:
Wat is slechte kwaliteit voor jou, en hoe groot moet het portret worden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:28 schreef mmetje41 het volgende:
Ik wil een groot schilderij van Michael kopen voor in de woonkamer of een mooie portretfoto op canvas af laten drukken...nou heb ik bijna 3000 foto's van MJ op mijn pc maar bijna alles is te slecht van kwaliteit om af te laten drukken...weten jullie waar ik mooie portretfoto's kan vinden van goede kwaliteit?
Enne Rnnz weet je al of je je op gaat geven!!!!
Michael had 100 procent zeker de huidziekte Vitiligo. De lijkschouwer heeft dit bevestigd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:09 schreef MervinMinky het volgende:
Prince Jackson heeft zelfde huidziekte als zijn pa:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ft_huidziekte__.html
Okee het is de TelegraafMaar betekent dit dat Michael zeker een huidziekte had en niet zoals iedereen zegt zijn huid wit heeft gemaakt?
http://webofdeception.com/chandlerjacksonaccuser.htmlquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:54 schreef matthijst het volgende:
Burn motherfucker, burnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...
Schitterend. Nu z'n zoontje nog, net nadat ie op TV bekend maakt dat de boel verzonnen was.
Waar woont dat hoerenkind tegenwoordig eigenlijk?
Het is geen gemis dat ie dood is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef quirina het volgende:
[..]
http://webofdeception.com/chandlerjacksonaccuser.html
Zegt eigenlijk wel zo'n beetje alles..
Ook die condoleances er onderquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:09 schreef MervinMinky het volgende:
Prince Jackson heeft zelfde huidziekte als zijn pa:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ft_huidziekte__.html
Okee het is de TelegraafMaar betekent dit dat Michael zeker een huidziekte had en niet zoals iedereen zegt zijn huid wit heeft gemaakt?
Het zijn ook meestal tokkies en laagopgeleiden die op Telegraaf posten.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:10 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ook die condoleances er onder![]()
Degene die nu op de eerste pagina staan, hebben geen van allen Michael goed geschreven....
Ja, ik weet over welk shirt je het hebt.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:39 schreef MJ44ever het volgende:
Kan iemand zich het zwarte t-shirt herinneren tijdens Thriller/Ghost/Threatened & Earth Song? Daar staat op 'curls for my girls'. Een paar fans hadden dat aan MJ gegeven omdat hij zijn krullen weer terughad.
Ik lees net dat dat t-shirt 24 juni is gegeven, een dag voor zijn overlijden.
Die rehearsals zijn dus van een dag daarvoor...
Ik vond hem tijdens Thriller ook het minst krachtig overkomen.
Thanks hiervoor, ik heb het gevonden.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef MJ44ever het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe dit werkt maar dit is de link:
http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=80066
Je moet wel ingelogd zijn dus ik weet niet of je zo ook iets ziet. Het meisje die hem heeft gegeven heet Chris123 ofzo en ze is ook gewoon te traceren op Facebook.
Nieuwsgroepen / YouTube.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef SteelDogg het volgende:
Iemand een link van zijn laatste rehearsals?
.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:44 schreef quirina het volgende:
http://www.tmz.com/2009/1(...)h-warrant-las-vegas/
Ben benieuwd..
Her en der zou het opnieuw zijn ingezongen door Michael (WBSS bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef SteelDogg het volgende:
Ben benieuwd: Op Thriller 25.. zijn de liedjes opnieuw ingezongen door Michael of zijn de vocalen van het origineel gemixt?
Correctquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:38 schreef Rnnz het volgende:
Goeie vraag, maar het is natuurlijk Man In The Mirror @ What More Can I Give 2001 (en dat had ik zonder URL ook wel geweten).Jammer dat daar alleen audio van is.
Hoe kan daar alleen audio van zijn? Ik zie zelfs een cameraquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:38 schreef Rnnz het volgende:
Goeie vraag, maar het is natuurlijk Man In The Mirror @ What More Can I Give 2001 (en dat had ik zonder URL ook wel geweten).Jammer dat daar alleen audio van is.
Hij zag er toen bij tijd en wijle zeker slecht uit. Wauw. Zoals ook tijdens het dertigjarig bestaan van de J5.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:00 schreef Rnnz het volgende:
Dat was ook de periode dat ie er echt slecht uit zag (2001 - 2006).
Daarna ging het weer steeds beter. Tijdens This Is It zag hij er best goed uit.
Er is wel footage gemaakt voor de privécollectie van MJ zelf, maar het is nooit publiekelijk vertoond. Dit heeft een van de volgende twee redenen:quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hoe kan daar alleen audio van zijn? Ik zie zelfs een camera
Zo jammer was dat idd. Hopelijk komt er ooit wat van vrij. Het zijn toch één van zijn laatste optredens op de rehearsals na dan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Er is wel footage gemaakt voor de privécollectie van MJ zelf, maar het is nooit publiekelijk vertoond. Dit heeft een van de volgende twee redenen:
1. Zijn kinderen waren aanwezig bij het optreden en MJ wilde niet dat zij in beeld kwamen.
2. Er waren problemen tussen ABC (die het uitzond) en CBS (waar MJ een contract had). Mensen rond MJ vertelde aan ABC dat CBS MJ had verboden om op een network show te zien te zijn omdat hij dezelfde maand te zien zou zijn in een show bij CBS (volg je hem nog?). CBS wist hier echter niets van af en had MJ helemaal niets verboden.... iemand lult er dus.
![]()
Dit kun je trouwens ook zien bij het optreden van What More Can I Give, waar MJ wel zingt maar niet wordt genoemd en ook niet duidelijk in beeld is. De intro zegt genoeg: 'And now, our all-star finale, with some very special people'. Als MJ optreedt zeg je dat heus wel.![]()
Ja klopt dans en zang!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:38 schreef Rnnz het volgende:
Nou, dan moge duidelijk zijn welke zender ik kies.
Nicolette![]()
RTL vraagt imitators toch, dus ook zangers?
Joling naturlich, HI-LAAAAAARISCH.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef veuvje het volgende:
RTL 4 gaat nou ook een programma erover maken he.....dan kunnen mensen gewoon kiezen bij wie ze op schoot willen gaan zitten....Joling of Nicolette van Dam
bron:quote:Kun jij goed zingen en dansen?
Ben je helemaal Michael-minded?
En vind je het niet eng om op tv te verschijnen?
Geef je dan nu op als achtergronddanser/danseres/zanger/zangeres
en doe mee met de act van Rnnz!
Rnnz, de nieuwe Timor.
(bekend van Fok)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even naast elkaar gelegd, zodat iedereen kan zien wat ik bedoel...-
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:32 schreef DrDentzz het volgende:
Het is dezelfde persoon hè.. dan zie je altijd overeenkomsten.
20 januariquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:38 schreef Braddie het volgende:
Zijn er al wat dingen bekend omtrent de Blu-ray/dvd?
quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:04 schreef DrDentzz het volgende:
Staat op mijn Bad Special Edition cd
Rebbie, excuus. Zij heeft het uiteindelijk gebruikt op één van haar albums.quote:
Thanksquote:Op maandag 23 november 2009 13:39 schreef Rnnz het volgende:
http://www.phillipsdepury.com/auctions/lot-detail.aspx?sn=UK000309&search=&p=5&order=&lotnum=52
Gevonden op een forum.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Er is wel footage gemaakt voor de privécollectie van MJ zelf, maar het is nooit publiekelijk vertoond. Dit heeft een van de volgende twee redenen:
1. Zijn kinderen waren aanwezig bij het optreden en MJ wilde niet dat zij in beeld kwamen.
2. Er waren problemen tussen ABC (die het uitzond) en CBS (waar MJ een contract had). Mensen rond MJ vertelde aan ABC dat CBS MJ had verboden om op een network show te zien te zijn omdat hij dezelfde maand te zien zou zijn in een show bij CBS (volg je hem nog?). CBS wist hier echter niets van af en had MJ helemaal niets verboden.... iemand lult er dus.
![]()
Dit kun je trouwens ook zien bij het optreden van What More Can I Give, waar MJ wel zingt maar niet wordt genoemd en ook niet duidelijk in beeld is. De intro zegt genoeg: 'And now, our all-star finale, with some very special people'. Als MJ optreedt zeg je dat heus wel.![]()
Second that, zou mooi zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:59 schreef matthijst het volgende:
Die fanclubmennekes moeten gewoon met een aantal personen kaarten kopen voor de albertshows en er dan heen gaan met van die stadiontoeters... Boel een beetje opruien tijdens de voorstelling
Idd, die gast schaamt zich nergens voor, maar er staat me nog wel iets bij dat die gast als eerste stond te janken toen ie zelf werd 'afgeluisterd', dé clown.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:01 schreef Zapato het volgende:
Je kan ook niks verwachten van een simpele relnicht als Albert Verlinde natuurlijk. Maar t blijft erg respectloos.
Een rat in het nauw krijst hard.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:34 schreef Bevin het volgende:
[..]
Idd, die gast schaamt zich nergens voor, maar er staat me nog wel iets bij dat die gast als eerste stond te janken toen ie zelf werd 'afgeluisterd', dé clown.
Op de trekker naar Londen heb ik niet bedachtquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef DrDentzz het volgende:
"Op de trekker naar Londen" .. "We pakken de hooivorken erbij"
Stelletje strontboeren
Laten we dat doen iddquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef Zapato het volgende:
Ik zeg dat we het pad van ALbert Verlinde nu verlaten:
"they were just so funky he couldnt resist"
Neequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:17 schreef DrDentzz het volgende:
Doet dat niet pijn steeds zo op je knieën landen?
Inderdaad!quote:
Nog een keer?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:22 schreef MJ44ever het volgende:
Ik zie net dat This Is It weer is verlengd!
![]()
Joepie, nog een keer!!!
Ik vond de eerste van de twee veel te druk.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
Gister bij de wereld draait door kwamen 3 Michael look-a-likes praten over de nieuwe show van Kwalbert en over hun fascinatie, Millie Magic heet de ene en de andere 2 ken ik niet. Vanaf minuut 32.00 ongeveer.
http://player.omroep.nl/?aflID=3734664
Vanaf minuut 32? Je url is van de jaaroverzicht van 2006.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
Gister bij de wereld draait door kwamen 3 Michael look-a-likes praten over de nieuwe show van Kwalbert en over hun fascinatie, Millie Magic heet de ene en de andere 2 ken ik niet. Vanaf minuut 32.00 ongeveer.
http://player.omroep.nl/?aflID=3734664
Oh verkeerde danquote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Vanaf minuut 32? Je url is van de jaaroverzicht van 2006.
Klopt, daarom vind ik ook Milly Magic de betere.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik vond de eerste van de twee veel te druk.
Die wilde echt heel veel in dat halve minuutje stoppen, daar werd het niet beter op.
Dat dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Klopt, daarom vind ik ook Milly Magic de betere.
quote:'This is it' biedt een blik achter de schermen tijdens de voorbereidingen van de concerten die 'The King of Pop' zou geven in de O2-arena in Londen. De film is samengesteld uit honderden uren opnames van oefensessies, beelden achter de schermen en interviews met de vrienden en creatieve partners van Michael Jackson. Beleef zijn laatste maanden en zie hoe de grootste comeback in de popgeschiedenis gestalte kreeg. Exclusief bij Bol.com met 2 limited edition collectortickets en alternatief artwork.
Wellicht, zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef piepie het volgende:
Misschien laat Jensen vanavond het filmpje van Kwalbert zien. Hij kan hem niet luchten, dus er is een kans ...
Damn dat wordt me een mooi boek zeg.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe foto's van de Kraken Opus:
http://www.krakenopus.com/family/michaeljackson/content.php
Nog een maandje wachten, maar het is het zeker waard denk ik zoquote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe foto's van de Kraken Opus:
http://www.krakenopus.com/family/michaeljackson/content.php
RTL en SBS gaan een soort idols voor MJ imitators doen. RTL gaat This Is It uitzenden en een reality soap over de mislukte broers Jackson...quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:38 schreef Bevin het volgende:
Las ik nou net een kop dat RTL en SBS allebei iets van een Michael program gaan doenen ook nog iets van een reallife soap ofzo, ik durfde niet eens de rest te lezen, wát een onzin zeg.
Daar erger ik me dus ook dood aan. Nu dat jochie bekend heeft alles te hebben verzonnen zouden alle kranten daarmee moeten openen op de voorpagina en zou hij in alle showbizprogramma's moeten zitten. Maar wat hoor je? Niets. Het blijft stil, want blijkbaar verkoopt dat niet ofzo. Om te kotsenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef JX het volgende:
EvanEn weer zijn dit soort dingen geen groot nieuws he
Termen als 'Child molester' en 'Junk' worden vetgedrukt op voorpagina's, moet nog een krant zien die 'Innocent' op dezelfde manier afdrukt
Kijk jij naar Jensen dan? Die is nog erger dan Verlinde.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef piepie het volgende:
Misschien laat Jensen vanavond het filmpje van Kwalbert zien. Hij kan hem niet luchten, dus er is een kans ...
Tja. Heeft die Jordan Chandler wel ooit gezegd alles verzonnen te hebben? Dat is volgens mij nog steeds niet duidelijk. Ergerlijk genoeg. Er zijn ook berichten dat hij sindsdien zijn kaken stijf op elkaar houdt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:59 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Daar erger ik me dus ook dood aan. Nu dat jochie bekend heeft alles te hebben verzonnen zouden alle kranten daarmee moeten openen op de voorpagina en zou hij in alle showbizprogramma's moeten zitten. Maar wat hoor je? Niets. Het blijft stil, want blijkbaar verkoopt dat niet ofzo. Om te kotsen
Veel artiesten zijn altijd al fan geweest van MJ maar door de publieke opinie zijn zij er nooit echt voor 'uitgekomen'. Beyoncé is ook altijd al fan geweest bijv.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:09 schreef MJ44ever het volgende:
Ik vind dat er na zijn overlijden erg veel beroemdheden zijn geweest die 'opeens' MJ fan zijn.
Zoals Beyonce, bij bijna elk concert staat ze om MJ te huilen terwijl ze in 2005 'no comment' zei toen een reporter vroeg of ze dacht dat MJ schuldig was.
En überhaubt, welke artiest heeft hem ooit gesteund in die tijd? Madonna kwam er tenminste eerlijk voor uit.
Hebben jullie trouwens gelezen dat er een cd van Trijntje Oosterhuis komt met allemaal rustige nummers van MJ? Ben erg benieuwd!
Jordan heeft helemaal niks "officieel "bekend.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja. Heeft die Jordan Chandler wel ooit gezegd alles verzonnen te hebben? Dat is volgens mij nog steeds niet duidelijk. Ergerlijk genoeg. Er zijn ook berichten dat hij sindsdien zijn kaken stijf op elkaar houdt.
soms, hij heeft wel humor, in tegenstelling tot kwalbert waar hij dus een hekel aan heeftquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Kijk jij naar Jensen dan? Die is nog erger dan Verlinde.
Ja, daar issie wel goed in, in konten kruipen van buitenlandse gasten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:05 schreef quirina het volgende:
Jensen bleef wel netjes tegen La Toya.
Hij vertelde keurig bij welke coffeeshop ze moest zijn
Oh ja, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:03 schreef Rnnz het volgende:
Jensen is ook altijd 'anti-MJ' geweest, of in ieder geval misselijke grappen. Dus tja..
Albert of Robert.
quote:Op zondag 29 november 2009 05:16 schreef DrDentz het volgende:
Maar als je op die manier iedereen weg gaat strepen die ooit iets negatiefs over Michael Jackson gezegd heeft houd je op het eind alleen nog Milly Magic over.
Dat hoop ik ook, van die Evan en dat kant. In ieder geval kan ie niet erg happy geweest zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Jordan heeft helemaal niks "officieel "bekend.
Het eerste bericht wat ik las erover was hier
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als Jordan zn bek open zou trekken en de waarheid zou vertellen.
(Zou hij de centen terug moeten betalen?..Ik denk dat hij dan wel wat problemen kan verwachten van de Jackson-clan).
Hij denkt dat Evan zichzelf van kant heeft gemaakt uit schuldgevoel.
Of dat zo is weet ik niet ( ik hoop het..)
Hier een goed blog ( althans naar mijn mening) van een journalist die zich hiermee bezig houd.
Hij reageert ook met enige regelmaat op commentaren van bezoekers.
Dit vond ik wel een goed stukje.
Dat sowieso.quote:Op zondag 29 november 2009 05:16 schreef DrDentz het volgende:
Maar als je op die manier iedereen weg gaat strepen die ooit iets negatiefs over Michael Jackson gezegd heeft houd je op het eind alleen nog Milly Magic over.
Michael zelf kon al heel goed tekenen, had het 'm graag zien doen, zo'n studie.quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef Rnnz het volgende:
POP legend Michael Jackson was planning to start a university course in fine art after his daughter Paris begged him to follow his dream of studying.
Michael wanted to head back to the classroom to become a qualified art historian.
But it was 11-year-old Paris who gave her famous dad the push he needed to study.
Last May he got his assistants to contact both Christie’s Education and Sotheby’s Institute of Art, both in New York, with a view to starting a year-long course in September next year.
Last night a source close to the star, who died in June, aged 50, said: “It was all because of Paris that Michael decided to follow his dream.
“She gave him the confidence to finally contact the colleges that are attached to the famous auction houses.”
The course Jackson had pencilled in was called “Certificate in Modern Art, Connoisseurship and the History of the Art Market”.
The source added: “Michael regretted the fact that he never got the chance to go to university because his music career started so early.
“But he made up for it by reading widely. He absolutely devoured books on art and crafts and was an avid collector. He had an insatiable thirst for knowledge.
n“People don’t realise but Michael was surrounded by a whole gang of academic friends. Many of his closest associates had nothing to do with showbiz.
“He was also inspired by a motivation to prove his father wrong, as Joe Jackson constantly accused Michael of being stupid. Most of all, Michael wanted to be an inspiration to his own kids.”
http://www.dailystar.co.u(...)e-art-at-university-
Idem hier, beetje weinig nieuws weer. Zal steeds minder wordenquote:Op maandag 30 november 2009 10:18 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ik had een beetje weinig gepost de laatste tijd, vandaar.
Jammer inderdaad van die studie, zou mooi zijn geweest.
Of meer, want RTL en SBS gaan volgend jaar twee shows uitzenden!quote:Op maandag 30 november 2009 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Idem hier, beetje weinig nieuws weer. Zal steeds minder worden
Dat is ook weer zo. Zal sensatie worden in dit topic. Zeker gezien jouw inschrijvingquote:Op maandag 30 november 2009 10:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Of meer, want RTL en SBS gaan volgend jaar twee shows uitzenden!![]()
Het wordt wel drukker denk ik, anders zorg ik er wel voor.
We zouden onszelf toch samen opgeven?quote:Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Zal sensatie worden in dit topic. Zeker gezien jouw inschrijving![]()
(Je hebt het toch wel gedaan he)
haha, ohja, dat is waar ookquote:Op maandag 30 november 2009 11:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
We zouden onszelf toch samen opgeven?
Welke?quote:Op maandag 30 november 2009 16:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Weet iemand nu wanneer die Oprah-uitzending is?
De uitzending bij Oprah waarin ze MJ herinnert is al geweest in september.quote:Op maandag 30 november 2009 16:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Weet iemand nu wanneer die Oprah-uitzending is?
een leeuw ofzo toch? of tijger?quote:Op maandag 30 november 2009 21:31 schreef MJ44ever het volgende:
Even een vraag hoor want ik heb een meningsverschil met mijn man over een nummer![]()
Wat is het eerste geluid dat je hoort bij het nummer van The Way You Make Me Feel. Dus gélijk als je de plaat op zet.
Ik zeg nog even niet wat wij denken dat het is, wil even jullie meningen horen.
Als ik dat stuk hoor blijf ik altijd even stilstaan en dan staat de wereld enkele seconden stilquote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Was jij het niet die in de supermarkt dat nummer hoorde en even iets langer bleef omdat je Michael's zinnen wilde horen? Dat waardeer ik, een echte liefhebber.
Haha, dat deed ik nou ook altijd (ook jarenlang in een supermarkt gewerktquote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Als ik dat stuk hoor blijf ik altijd even stilstaan en dan staat de wereld enkele seconden stil![]()
![]()
Maar ik heb een bijbaan in de supermarkt, dus ja. Ik hoor hem vaak
dat doe ik ook altijd,quote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Was jij het niet die in de supermarkt dat nummer hoorde en even iets langer bleef omdat je Michael's zinnen wilde horen? Dat waardeer ik, een echte liefhebber.
Officiële setlist?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:46 schreef Loodje het volgende:
Synthesizer?
Bad zou hij idd doen op de This is it tour, hij stond als een van de laatste liedjes op de officiele setlist.
Jammer dat Michael publiciteit krijgt na zijn dood ipv voor zijn dood.
Ik erger me idd net als misschien andere op dit topic dat mensen die zich altijd negatief uitspraken over hem en nu opeens doen alsof ze zijn grootste fan waren.
Wel leuk dat zijn liedjes weer gedraaid worden en zelfs mijn kleine broer nu al zijn spullen aan het verzamelen is. Mijn moeder blij toen ik het huis uit was, heeft ze het nu weer met mijn broer hahaha.
Er zat wel een instrumentaal stukje Bad in de film. Duidelijk door de band gespeeld.quote:
Ja, inderdaad wel een instrumentaal stukje, maar volgens mij is er nooit een officiële setlist uitgegeven.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:36 schreef Zapato het volgende:
[..]
Er zat wel een instrumentaal stukje Bad in de film. Duidelijk door de band gespeeld.
De DVD zal weer nieuwe discussiestof opleveren. Wel apart dat ie na Kerst komt, je zou m toch daarvoor verwachten.
Idd, maar die 'intro's' waren vaak wel briljant. Deze bijvoorbeeld ook zoquote:Op woensdag 2 december 2009 08:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is gewoon één of ander door de computer gemaakt geluid. Maar is dat nou heel relevant?
Geheel mee eens, maar om nou drie keer dezelfde vraag te stellen...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:56 schreef MJ44ever het volgende:
Tja, relevant, het is toch gewoon een muziekale vraag van mijn kant? Daar is het toch een forum voor?
Mooie tijd was dat, al die geruchten toen. We werden er gek van, maar elke keer was het toch wel weerquote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef SteelDogg het volgende:
Echt raaar, ik zat net al die topics van Michael door te lezen... Eind 2007 - begin 2008 waren de geruchten er al dat Michael bezig zou zijn aan een concertreeks/ tour. (Alleen dan ter promotie van 'Thriller 25'). Hoelang zou hij er al niet mee bezig zijn geweest?
En ook raar, om te lezen dat Michael allemaal aandoeningen had, ernstig ziek was.. nog maar 6 maanden te leven had (Zo toevallig, dat gerucht was er in december '08, precies 6 maanden voor zn dood...)
Raar. Ik kan nu beseffen dat 'The King of Pop' dood is, maar niet 'Wacko Jacko,' degene die altijd in het nieuws kwam vanwege een schandaal of de zoveelste rechtszaak, degene die 24/7 door de paparazzi gevolgd werd.. Als ik me dan bedenk dat dat er gewoon niet meer is... heel raar.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat, al die geruchten toen. We werden er gek van, maar elke keer was het toch wel weer
'spannend' wanneer er weer iets naar buiten kwam![]()
En dat van nog maar 6 maanden te leven, gewoon puur toeval. Hoe freaky het ook is...
Niks toeval, in december 2008 was zijn dood ook al een hoax en ik ben er inmiddels wel zo goed als zeker van dat Michael er nog is. Maar pas als ik hem echt zie ga ik juichen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat, al die geruchten toen. We werden er gek van, maar elke keer was het toch wel weer
'spannend' wanneer er weer iets naar buiten kwam![]()
En dat van nog maar 6 maanden te leven, gewoon puur toeval. Hoe freaky het ook is...
De tijd zal het leren Drentz, maar dit is maar 1 aanwijzing van de honderden die er inmiddels zijn gevonden. Ook This is It zit bol van de clues.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef DrDentz het volgende:
Zoveel toeval is het ook niet, want iedere maand kwam er wel een bericht dat MJ dood zou gaan. Dus ja, op een gegeven moment is er dan wel eentje raak.
Hoe weet je dat zo zeker Rnzz?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:56 schreef Rnnz het volgende:
En even serieus, hoe graag ik het ook zou willen, MJ leeft niet meer mensen..
Zijn moeder heeft b.v. kamers zat hoor ....quote:Op donderdag 3 december 2009 02:16 schreef Rnnz het volgende:
Iemand als MJ kan zich niet verbergen in deze wereld.
Als je goed onderzoek doet kom je met veel betere filmpjes waarvan je wel steil achterover valt.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:13 schreef DrDentz het volgende:
Al die aanwijzingen zijn waardeloos.
straight hair and curly in the same day?
Zal het ooit in de makers opkomen dat hij toch op een dag die andere pruik op moest zetten en dat hij daar niet opeens mee opstaat?
Ook Elvis leeft nog, volgens sommige mensen.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef piepie het volgende:
[..]
De tijd zal het leren Drentz, maar dit is maar 1 aanwijzing van de honderden die er inmiddels zijn gevonden. Ook This is It zit bol van de clues.
Briljant!!!quote:Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef Rnnz het volgende:
Couldn't live a day without youuu, yeah yeah.
Dat nummer zal weer worden grijsgedraaid met de kerstdagen op komst.
Ja dat heb ik vroeger ook gehad hele hete nachten met Michaelquote:Op donderdag 3 december 2009 07:23 schreef MJ44ever het volgende:
Tja, die man die zei dat Michael nog maar 6 maanden te leven had gaf aan dat Michael een bepaalde ziekte had. Een ziekte die het autopsierapport totaal niet noemt.
Hij gaf in het boek volgens mij ook al aan dat die ziekte niet in het autopsierapport zou komen.
Waarom zou de familie dat willen achterhouden?
Dus ik geloof er niks van. (Overigens ook dezelfde schrijver die zegt dat Michael homo was. Kan hoor, maar ik moet wat meer 'bewijzen' zien dan een of andere ober die een hete nacht zegt beleefd te hebben)
Ah, die had ik een pagina terug ook al gepost. Deze is alleen beter van kwaliteit.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:12 schreef Robijn48 het volgende:
Stevie Wonder barst in tranen uit als hij "the way you make me feel" zingt. (en heeft af en toe moeite de hoge tonen te halen)
Nou, zal ik het dan maar zeggen. Michael is hier bij mij in huis. Op het moment is hij aan het oefenen voor dat SBS programma. Hij heeft er de volste vertrouwen in zegt ie. Dat tja, bewijs geleverd dacht ik zoquote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef Rnnz het volgende:
Die paparazzi journalist verspreekt zich inderdaad, maar dan begrijp ik het nog niet helemaal...
Kan er iemand even duidelijk uitleggen WAAROM je denkt dat MJ niet dood is? Ik heb al die conspiracy onzin niet gelezen dus ik weet van niets. Sterker nog, ik vind het eerlijk gezegd belachelijk en denk dat elk miniscuul dingetje wat zal worden gezegd weerlegd kan worden.
Tell me.
Ja tuurlijk, dan fake je maar gewoon even je eigen dood. Zo gezegd, zo gedaan toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef SteelDogg het volgende:
Waarom? Michael stond op het punt 50 concerten te geven vanaf 13 juli 2009 tot 6 maart 2010.. Dat is sowieso al veel, maar voor iemand die amper at en met moeite danste (want eerlijk gezegd vind ik het niet geweldig) is dat niet goed..
Hij was een perfectionist, die niet wou af gaan voor al die fans die op hem rekenden.. en afzeggen zou natuurlijk extra fucked up zijn voor zijn carrière. Dus dan moet het maar op deze manier...
Wat dacht je van de medewerkers en dansers aan het concert en natuurlijk AEG dat veel geld heeft verloren...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Xaobotnik het volgende:
Denk dat het inderdaad een soort van verwerkingsproces is. Het is imemrs toch een hele grote groep mensen men datzelfde verlangen. Als er maar ééntje tussen zit die iets roept wat ook maar enigszins plausibel te noemen is, krijg je dat domino-effect waarin mensen dingen gaan geloven. Allemaal onzin imho. Ook de verspreking van die journalist. Er wordt teveel achter gezocht. Verder moet ik ook zeggen dat het op de persoon MJ een flinke kritiek is wanneer je denk dat hij nog leeft omdat hij het niet aankon oid.
Dit zou namelijk betekenen dat het hele 'This Is It'-traject gewoon een grote scam was en dat MJ niets geeft om de gevolgen die het heeft gehad voor zijn fans. (Van fans die zelfmoord hebben gepleegd t/m kleinere zaken als fans die veel geld hadden geïnvesteerd in hotelreserveringen, voorbereidingen getroffen om vrij te nemen, etc. of fans die eindelijk de kans kregen om hun idool in het echt bezig te zien en teleurgesteld werden).
Gewoon doen Piepie, er zijn vast wel meer mensen die in die theorieën geloven...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:05 schreef piepie het volgende:
Het topic is gesloten daar Drentz, maar ik was ook al direct zo geschrokken van de reacties daar dat ik alle moed verlies om een nieuw topic te openen ...
MJ44ever, ik heb op het hoax-forum gevraagd of ze dit wisten van Diana Ross, maar niet dus. Ze spitten daar echt alles uit, lezen ook facebooks van o.a. Karen Fay en twitterberichten van iedereen die iets met Michael van doen had. Heb jij dit zelf gelezen op Karen's Facebook? Er was wel iemand dat wist te vertellen waarom ze er niet was geweest. Ik neem dat hier nog niet over want ik heb gevraagd naar haar bron, dus daar wacht ik nog op.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:17 schreef MJ44ever het volgende:
Lisa Minella zei dat 'all hell with break loose when the autopsy comes out'. Ik denk dat ze daarmee zijn drugsgebruik bedoelde.
Ook was Diana Ross wel op de begravenis, Karen Faye (make-up artiest van MJ) heeft dit op Facebook bevestigd. Ze is op haar verzoek niet door de pers gefilmd.
Ik ga die website wel eens lezen die je hebt gepost, ik ben wel benieuwd naar de theorien.
Ik vond hem er vrij echt uit zien...quote:Op donderdag 3 december 2009 16:45 schreef SteelDogg het volgende:
Die ambulance foto was fake
Yep, gedegen voorbereiden van een zaak. Kan twee jaar duren, zie Anna Nicole.quote:Daarnaast loopt Dr.Murray gewoon vrij rond.
Ah, due 2006-2007 waren er geen MJ topics op internet?quote:Wij hebben toch ook niks tot weinig gehoord over hem in de jaren 2006 - 2007? Toen hij in het buitenland was.. Dat zou nu ook best kunnen.
Voor zijn dood zag hij er al niet fris uit. Wat wil je? 1 miljard mensen met een nachtmerrie?quote:Memorial, gesloten kist.. Ik zeg niet dat dat betekent dat hij zou leven, dit hoeft niks te betekenen want het kan ook vanwege de familie zijn maar toch..
Forest Lawn?quote:We weten nu dus nog steeds niet waar hij nou precies begraven ligt.
Een punt maar: wat levert het op? Niks, noppes, nada...quote:Ontkrachtigen mag altijd, mits je met goede argumenten komt
Het schijnt dat de LAPD en consorten hebben laten weten dat er niet eerder dan januari volgend jaar belangrijke stappen in de zaak genomen zullen worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef quirina het volgende:
Het enige wat ik vaag vind is dat die dokter Murray gewoon als dokter mag blijven werken.
Maar ja ik geloof dat elke staat in amerika andere regeltjes heeft.
Ik vraag me af of die gast ooit wel voor een rechter zal verschijnen.
Als hij echt nog leeft is hij gewoon bij zijn kinderen denk ik. Ze hebben zijn moeders huis toch niet doorzocht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:18 schreef MJ44ever het volgende:
Nee, heb het niet zelf gelezen over Diana Ross. Maar ook zal zou ze er toch niet zijn geweest, hadden die twee uberhaubt nog wel een vriendschap? Die kinderen van MJ weten niet eens wie zij is.
Maare, kan je de link 's geven van het hoax forum?
Ik ben met je eens dat Michael vrij anoniem in het buitenland kon zitten maar niet als de wereld denkt dat hij dood is. En iemand zei hier de enige zin dit écht belangrijk is: Michael zou zijn kinderen nooit achterlaten!
Bekijk de beelden nog eens serieus van de plechtigheden. Bij de memorial zat Prince zich duidelijk te vervelen en ongeïnteresseerd kauwgom te kauwen. Paris was heel aandoenlijk, maar kreeg er geen traan uitgeperst. Klinkt bot, maar de beelden spreken voor zich hoor. Verder zien we genoeg foto's van de kinderen na Michaels dood, maar alleen maar plezier lijken ze te hebben. Oké, zegt niet alles, we weten niet hoe ze achter gesloten deuren zijn, maar het is toch opmerkelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef Rnnz het volgende:
Ja tuurlijk, Michael verbergt zich gewoon op de zolder van zijn moeders huis. En z'n kinderen? Die faken hun verdriet omdat ze natuurlijk aan de buitenwereld moeten tonen dat hij echt dood is.Oh ja, kleine Prince MIchael kan wel erg goed z'n mond houden dat 'daddy' eigenlijk nog leeft.
Jezus christus, maar mèèèn, wat zijn jullie gehersenspoeld zeg. Nooit gedacht dat ik dit over medefans zou zeggen. Mijn oprechte excuses als je je gekwetst voelt.
Ja goh, het zijn kinderen. Heb jij vroeger nooit gehad dat je verveeld was op een bruiloft, begrafenis, of wat dan ook, omdat je zo lang moet zitten? Bovendien zoals ik al zei: 'het zijn kinderen', ze zijn nog niet echt aan het puberen. Was Prince een paar jaartjes ouder geweest was ie in tranen uitgebarsten denk ik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Bekijk de beelden nog eens serieus van de plechtigheden. Bij de memorial zat Prince zich duidelijk te vervelen en ongeïnteresseerd kauwgom te kauwen. Paris was heel aandoenlijk, maar kreeg er geen traan uitgeperst. Klinkt bot, maar de beelden spreken voor zich hoor. Verder zien we genoeg foto's van de kinderen na Michaels dood, maar alleen maar plezier lijken ze te hebben. Oké, zegt niet alles, we weten niet hoe ze achter gesloten deuren zijn, maar het is toch opmerkelijk.
Dave Dave ....
Ja ik vind het ook onbegrijpelijk. En dan die patienten van de good doc die hem stuk voor stuk de hemel in prijzen. (onderzoek TMZ) Hij schijnt zelfs nog propofol te mogen gebruiken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:39 schreef quirina het volgende:
Maar tot aan januari mag hij gewoon als doktertje werken.
Niet geschorst tot dat het onderzoek afgelopen is ofzo
hij is verbrandquote:
Of je gelooft erin, of je gelooft er niet in. Een middenweg bestaat er moeilijk, lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:02 schreef SteelDogg het volgende:
Ja, inderdaad. Dat viel me later pas op..
Het is inderdaad raar trouwens, god. Die gozer lijkt qua gedrag echt op Michael
Moet je maar eens kijken..
En ik zelf geloof bijna nooit in HOAX theorieën, alleen in Michaels geval is het gewoon anders.. Zoveel onduidelijkheden, zoveel theorieën, waarvan er het grootste deel natuurlijk onzin is maar niet alles!
Kijk, daar ga je al de mist in. Je zou willen dat ie nog leefde, waardoor je redenen gaat verzinnen waarom hij niet dood is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:47 schreef SteelDogg het volgende:
Ja, maar tot nu toe heb ik geen concreet bewijs gezien die echt duidelijk maakte dat Michael niet meer leeft...
ik weet het niet met dat filmpje,quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef piepie het volgende:
Michael is n.m.m. niet Dave Dave, de oude man met hoed of Murray, daar heb ik nooit in geloofd.
(Hoewel de echte Dave Dave er toch net iets anders uit lijkt te zien, dus een kleine twijfel heb ik nog wel.
Er zijn betere filmpjes waarin wel meer overeenkomsten met Dave Dave zichtbaar zijn (de kleur van zijn ogen bijv.)..
Maar ik kwam van de week deze video tegen en die vind ik het meest overtuigend mocht Michael zich vermomd hebben op zijn eigen memorial, dan als deze blonde vrouw ...![]()
Degene die het onderwerp liever hier niet hebben kunnen er ook langs scrollen.
Ik krijg nl. de indruk dat er ook mensen hier zijn die het stiekum toch wel "spannend" vinden allemaal.
Luister, ik dacht eerst ook dat Michael gewoon dood was.. maar denk eens logisch na.. wat hebben wij tot nu toe gezien dat ons moest overtuigen dat hij 100% dood was??quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al de mist in. Je zou willen dat ie nog leefde, waardoor je redenen gaat verzinnen waarom hij niet dood is.
Voor 99,9 % van de wereldbevolking is ie gewoon dood hoor.
Wat een koning! Sonic 3 is echt het beste spel ever!quote:Jackson componeerde muziek videogame
De Amerikaanse componist Brad Buxer
heeft de geruchten bevestigd dat hij
samen met Michael Jackson de muziek van
de game Sonic 3 heeft gemaakt.Jackson
wilde hiermee nooit geassocieerd worden
omdat de geluidskwaliteit van de
console volgens hem onder de maat is.
Ik HOOP dat hij nog leeft. En het zou me niet totaal onlogisch lijken, maar dan zit ik wel met dit;quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:31 schreef piepie het volgende:
Luister, ik heb in geen enkel bericht gezegd dat ik overtuigend bewijs heb en dat heeft ook niemand. Maar dit is een optelsom van zoveel vreemde en tegenstrijdige dingen dat ik het totaal niet meer uitsluit dat hij nog in leven is. Ik zit denk ik op 80% nu. Een paar vreemde dingen zou ik ook van denken dat het toeval is, maar er is gewoon zo ontzettend veel te vinden. De overlijdensakte schijnt trouwens ook niet in orde te zijn, geen arts wilde hem tekenen heb ik begrepen en ook geen enkel statement van een arts op camera (om juridische problemen te voorkomen??).
Janet gaf laatst een interview waarin ze vertelde dat ze in haar huis in New York was toen ze het nieuws te horen kreeg, maar ze was op een filmset aan het werk in Atlanta. Daarvan zijn meerdere berichten terug te vinden en er is ook een filmpje van een mede-acteur uit de film die zegt dat ze haar hebben opgevangen (dat filmpje heb ik zelf gezien maar ik kan het niet meer terug vinden helaas, maar het bestaat echt). Hallo zeg, je vergeet toch niet waar je was op zo'n moment!! (beLIEve!!!)
Ik heb gisteren nog eens het filmpje van de helicoptervlucht gezien, waarin Michael van het ziekenhuis naar de lijkschouwer werd gebracht. Voordat Michael de helicopter in gaat zie je duidelijk onder een wit laken een lichaam op de brandcard en er zitten 2 zwarte banden om het laken heen. Als hij uit de helicopter wordt gehaald lijkt het net een surfplank zo plat en de 2 zwarte banden ontbreken dan ook. Detail is dat een lijk normaal gesproken niet op deze manier wordt vervoerd maar ik een blauwe stevige lijkzak, dus ook dat is raar dan (heeft te maken met lekkend lichaamsvocht, een feit, hoe naar dit ook klinkt).
Ik ben zelf een ontzettend nuchter persoon, die niet zo makkelijk van iets te overtuigen is als ik anders denk, maar in dit geval ben ik na 2/3 maanden toch overstag gegaan.
Moet ik nog doorgaan of toch maar kappen???
Ja, dat bedoel ik, op een brandcard.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:24 schreef piepie het volgende:
Hij lag niet in een kist maar op een brandcard LeNick (te zien in filmpje).
Tsja, hoeveel mensen ervan zouden weten is moeilijk te zeggen natuurlijk. Dat blijft heel lastig.
Ik kan wel dit zeggen, als Michael mij vroeg te zwijgen voor een bepaalde periode dan zou ik dat makkelijk kunnen hoor ...Voor geld doen mensen ook veel.
Oud nieuws dat van Sonic 3. Alleen inhoudelijk is het bericht onzin. Het geluid van de spelcomputers in die tijd was niet goed genoeg? Dit is sowieso relatief. Voor die tijd was het geluid in Sonic drie gewoon top. En jaren ervoor was er ook al een spel genaamd Moonwalker uitgekomen, een spel van die film dus. En deze naast de Megadrive (toen de topmachine) ook op de 8-bits Master System en Game Gear uitgekomen, die beiden nog minder geluid hadden dan de Megadrive.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:26 schreef piepie het volgende:
Hier is het uitgebreide artikel
Michael Jackson maakte anoniem gamesoundtrack door onze redactie
AMSTERDAM - Het is één van de hardnekkigste geruchten in de gamesindustrie, maar nu is het eindelijk bevestigd: Michael Jackson heeft muziek gecomponeerd voor de in 1994 uitgekomen game Sonic 3.
In het Franse tijdschrift Black & White, een éénmalige uitgave rond de popster, geeft componist Brad Buxer eindelijk zekerheid over Jackson's betrokkenheid bij het spel: "We hebben inderdaad muziek gemaakt voor het spel. Michael belde me over het project en vroeg of ik wilde helpen, dus dat heb ik gedaan."
Jackson heeft echter nooit zijn naam aan het spel willen verbinden. "Hij was niet blij met de kwaliteit van het geluid dat de spelcomputer kon produceren. In die tijd waren spelcomputers nog niet zo krachtig en Michael vond dit erg frustrerend. Hij wilde niet geassocieerd worden met een product dat zijn muziek schade zou kunnen berokkenen," aldus Buxer.
De overeenkomt tussen het Sonic-nummer en Stranger in Moscow was geen toeval: "Michael en ik hebben die akkoorden in de game gebruikt. Deze zijn later gebruikt als basis voor Stranger in Moscow."
Ik heb nog een teaser, maar die moet je echt met heel veel aandacht lezen dan ...quote:Op zondag 6 december 2009 07:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Blijft toch leuk he, dat speculeren![]()
![]()
Ach ja, ik gun het Michael van harte, mocht hij alles in scene hebben kunnen zetten en dan nu eindelijk zijn verdiende vrijheid kan hebben. Maar dit alles is veel te groot om een hoax te zijn. Je zag het met Elvis en je zag het met Tupac, nu is Michael aan de beurt.
Ik denk dat de voornaamste reden voor fans die geloven dat hij nog leeft, het ongeloof is...
En jij gelooft dat allemaal daadwerkelijk?quote:Op zondag 6 december 2009 18:31 schreef piepie het volgende:
Je kunt die conclusie nooit zo snel trekken na een paar filmpjes Rnzz.
Als je Engels goed is vind ik mijn laatste bericht zeer de moeite waard om serieus te lezen met alle links erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |