Als ik dat stuk hoor blijf ik altijd even stilstaan en dan staat de wereld enkele seconden stilquote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Was jij het niet die in de supermarkt dat nummer hoorde en even iets langer bleef omdat je Michael's zinnen wilde horen? Dat waardeer ik, een echte liefhebber.
Haha, dat deed ik nou ook altijd (ook jarenlang in een supermarkt gewerktquote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Als ik dat stuk hoor blijf ik altijd even stilstaan en dan staat de wereld enkele seconden stil![]()
![]()
Maar ik heb een bijbaan in de supermarkt, dus ja. Ik hoor hem vaak
dat doe ik ook altijd,quote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Was jij het niet die in de supermarkt dat nummer hoorde en even iets langer bleef omdat je Michael's zinnen wilde horen? Dat waardeer ik, een echte liefhebber.
Officiële setlist?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:46 schreef Loodje het volgende:
Synthesizer?
Bad zou hij idd doen op de This is it tour, hij stond als een van de laatste liedjes op de officiele setlist.
Jammer dat Michael publiciteit krijgt na zijn dood ipv voor zijn dood.
Ik erger me idd net als misschien andere op dit topic dat mensen die zich altijd negatief uitspraken over hem en nu opeens doen alsof ze zijn grootste fan waren.
Wel leuk dat zijn liedjes weer gedraaid worden en zelfs mijn kleine broer nu al zijn spullen aan het verzamelen is. Mijn moeder blij toen ik het huis uit was, heeft ze het nu weer met mijn broer hahaha.
Er zat wel een instrumentaal stukje Bad in de film. Duidelijk door de band gespeeld.quote:
Ja, inderdaad wel een instrumentaal stukje, maar volgens mij is er nooit een officiële setlist uitgegeven.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:36 schreef Zapato het volgende:
[..]
Er zat wel een instrumentaal stukje Bad in de film. Duidelijk door de band gespeeld.
De DVD zal weer nieuwe discussiestof opleveren. Wel apart dat ie na Kerst komt, je zou m toch daarvoor verwachten.
Idd, maar die 'intro's' waren vaak wel briljant. Deze bijvoorbeeld ook zoquote:Op woensdag 2 december 2009 08:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is gewoon één of ander door de computer gemaakt geluid. Maar is dat nou heel relevant?
Geheel mee eens, maar om nou drie keer dezelfde vraag te stellen...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:56 schreef MJ44ever het volgende:
Tja, relevant, het is toch gewoon een muziekale vraag van mijn kant? Daar is het toch een forum voor?
Mooie tijd was dat, al die geruchten toen. We werden er gek van, maar elke keer was het toch wel weerquote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef SteelDogg het volgende:
Echt raaar, ik zat net al die topics van Michael door te lezen... Eind 2007 - begin 2008 waren de geruchten er al dat Michael bezig zou zijn aan een concertreeks/ tour. (Alleen dan ter promotie van 'Thriller 25'). Hoelang zou hij er al niet mee bezig zijn geweest?
En ook raar, om te lezen dat Michael allemaal aandoeningen had, ernstig ziek was.. nog maar 6 maanden te leven had (Zo toevallig, dat gerucht was er in december '08, precies 6 maanden voor zn dood...)
Raar. Ik kan nu beseffen dat 'The King of Pop' dood is, maar niet 'Wacko Jacko,' degene die altijd in het nieuws kwam vanwege een schandaal of de zoveelste rechtszaak, degene die 24/7 door de paparazzi gevolgd werd.. Als ik me dan bedenk dat dat er gewoon niet meer is... heel raar.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat, al die geruchten toen. We werden er gek van, maar elke keer was het toch wel weer
'spannend' wanneer er weer iets naar buiten kwam![]()
En dat van nog maar 6 maanden te leven, gewoon puur toeval. Hoe freaky het ook is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |