quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Er is wel footage gemaakt voor de privécollectie van MJ zelf, maar het is nooit publiekelijk vertoond. Dit heeft een van de volgende twee redenen:
1. Zijn kinderen waren aanwezig bij het optreden en MJ wilde niet dat zij in beeld kwamen.
2. Er waren problemen tussen ABC (die het uitzond) en CBS (waar MJ een contract had). Mensen rond MJ vertelde aan ABC dat CBS MJ had verboden om op een network show te zien te zijn omdat hij dezelfde maand te zien zou zijn in een show bij CBS (volg je hem nog?). CBS wist hier echter niets van af en had MJ helemaal niets verboden.... iemand lult er dus.
![]()
Dit kun je trouwens ook zien bij het optreden van What More Can I Give, waar MJ wel zingt maar niet wordt genoemd en ook niet duidelijk in beeld is. De intro zegt genoeg: 'And now, our all-star finale, with some very special people'. Als MJ optreedt zeg je dat heus wel.![]()
Second that, zou mooi zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 07:59 schreef matthijst het volgende:
Die fanclubmennekes moeten gewoon met een aantal personen kaarten kopen voor de albertshows en er dan heen gaan met van die stadiontoeters... Boel een beetje opruien tijdens de voorstelling
Idd, die gast schaamt zich nergens voor, maar er staat me nog wel iets bij dat die gast als eerste stond te janken toen ie zelf werd 'afgeluisterd', dé clown.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:01 schreef Zapato het volgende:
Je kan ook niks verwachten van een simpele relnicht als Albert Verlinde natuurlijk. Maar t blijft erg respectloos.
Een rat in het nauw krijst hard.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:34 schreef Bevin het volgende:
[..]
Idd, die gast schaamt zich nergens voor, maar er staat me nog wel iets bij dat die gast als eerste stond te janken toen ie zelf werd 'afgeluisterd', dé clown.
Op de trekker naar Londen heb ik niet bedachtquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef DrDentzz het volgende:
"Op de trekker naar Londen" .. "We pakken de hooivorken erbij"
Stelletje strontboeren
Laten we dat doen iddquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef Zapato het volgende:
Ik zeg dat we het pad van ALbert Verlinde nu verlaten:
"they were just so funky he couldnt resist"
Neequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:17 schreef DrDentzz het volgende:
Doet dat niet pijn steeds zo op je knieën landen?
Inderdaad!quote:
Nog een keer?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:22 schreef MJ44ever het volgende:
Ik zie net dat This Is It weer is verlengd!
![]()
Joepie, nog een keer!!!
Ik vond de eerste van de twee veel te druk.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
Gister bij de wereld draait door kwamen 3 Michael look-a-likes praten over de nieuwe show van Kwalbert en over hun fascinatie, Millie Magic heet de ene en de andere 2 ken ik niet. Vanaf minuut 32.00 ongeveer.
http://player.omroep.nl/?aflID=3734664
Vanaf minuut 32? Je url is van de jaaroverzicht van 2006.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:38 schreef MervinMinky het volgende:
Gister bij de wereld draait door kwamen 3 Michael look-a-likes praten over de nieuwe show van Kwalbert en over hun fascinatie, Millie Magic heet de ene en de andere 2 ken ik niet. Vanaf minuut 32.00 ongeveer.
http://player.omroep.nl/?aflID=3734664
Oh verkeerde danquote:Op woensdag 25 november 2009 21:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Vanaf minuut 32? Je url is van de jaaroverzicht van 2006.
Klopt, daarom vind ik ook Milly Magic de betere.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik vond de eerste van de twee veel te druk.
Die wilde echt heel veel in dat halve minuutje stoppen, daar werd het niet beter op.
Dat dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Klopt, daarom vind ik ook Milly Magic de betere.
quote:'This is it' biedt een blik achter de schermen tijdens de voorbereidingen van de concerten die 'The King of Pop' zou geven in de O2-arena in Londen. De film is samengesteld uit honderden uren opnames van oefensessies, beelden achter de schermen en interviews met de vrienden en creatieve partners van Michael Jackson. Beleef zijn laatste maanden en zie hoe de grootste comeback in de popgeschiedenis gestalte kreeg. Exclusief bij Bol.com met 2 limited edition collectortickets en alternatief artwork.
Wellicht, zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef piepie het volgende:
Misschien laat Jensen vanavond het filmpje van Kwalbert zien. Hij kan hem niet luchten, dus er is een kans ...
Damn dat wordt me een mooi boek zeg.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe foto's van de Kraken Opus:
http://www.krakenopus.com/family/michaeljackson/content.php
Nog een maandje wachten, maar het is het zeker waard denk ik zoquote:Op donderdag 26 november 2009 21:20 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe foto's van de Kraken Opus:
http://www.krakenopus.com/family/michaeljackson/content.php
RTL en SBS gaan een soort idols voor MJ imitators doen. RTL gaat This Is It uitzenden en een reality soap over de mislukte broers Jackson...quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:38 schreef Bevin het volgende:
Las ik nou net een kop dat RTL en SBS allebei iets van een Michael program gaan doenen ook nog iets van een reallife soap ofzo, ik durfde niet eens de rest te lezen, wát een onzin zeg.
Daar erger ik me dus ook dood aan. Nu dat jochie bekend heeft alles te hebben verzonnen zouden alle kranten daarmee moeten openen op de voorpagina en zou hij in alle showbizprogramma's moeten zitten. Maar wat hoor je? Niets. Het blijft stil, want blijkbaar verkoopt dat niet ofzo. Om te kotsenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef JX het volgende:
EvanEn weer zijn dit soort dingen geen groot nieuws he
Termen als 'Child molester' en 'Junk' worden vetgedrukt op voorpagina's, moet nog een krant zien die 'Innocent' op dezelfde manier afdrukt
Kijk jij naar Jensen dan? Die is nog erger dan Verlinde.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:47 schreef piepie het volgende:
Misschien laat Jensen vanavond het filmpje van Kwalbert zien. Hij kan hem niet luchten, dus er is een kans ...
Tja. Heeft die Jordan Chandler wel ooit gezegd alles verzonnen te hebben? Dat is volgens mij nog steeds niet duidelijk. Ergerlijk genoeg. Er zijn ook berichten dat hij sindsdien zijn kaken stijf op elkaar houdt.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:59 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Daar erger ik me dus ook dood aan. Nu dat jochie bekend heeft alles te hebben verzonnen zouden alle kranten daarmee moeten openen op de voorpagina en zou hij in alle showbizprogramma's moeten zitten. Maar wat hoor je? Niets. Het blijft stil, want blijkbaar verkoopt dat niet ofzo. Om te kotsen
Veel artiesten zijn altijd al fan geweest van MJ maar door de publieke opinie zijn zij er nooit echt voor 'uitgekomen'. Beyoncé is ook altijd al fan geweest bijv.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:09 schreef MJ44ever het volgende:
Ik vind dat er na zijn overlijden erg veel beroemdheden zijn geweest die 'opeens' MJ fan zijn.
Zoals Beyonce, bij bijna elk concert staat ze om MJ te huilen terwijl ze in 2005 'no comment' zei toen een reporter vroeg of ze dacht dat MJ schuldig was.
En überhaubt, welke artiest heeft hem ooit gesteund in die tijd? Madonna kwam er tenminste eerlijk voor uit.
Hebben jullie trouwens gelezen dat er een cd van Trijntje Oosterhuis komt met allemaal rustige nummers van MJ? Ben erg benieuwd!
Jordan heeft helemaal niks "officieel "bekend.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja. Heeft die Jordan Chandler wel ooit gezegd alles verzonnen te hebben? Dat is volgens mij nog steeds niet duidelijk. Ergerlijk genoeg. Er zijn ook berichten dat hij sindsdien zijn kaken stijf op elkaar houdt.
soms, hij heeft wel humor, in tegenstelling tot kwalbert waar hij dus een hekel aan heeftquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:00 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Kijk jij naar Jensen dan? Die is nog erger dan Verlinde.
Ja, daar issie wel goed in, in konten kruipen van buitenlandse gasten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:05 schreef quirina het volgende:
Jensen bleef wel netjes tegen La Toya.
Hij vertelde keurig bij welke coffeeshop ze moest zijn
Oh ja, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:03 schreef Rnnz het volgende:
Jensen is ook altijd 'anti-MJ' geweest, of in ieder geval misselijke grappen. Dus tja..
Albert of Robert.
quote:Op zondag 29 november 2009 05:16 schreef DrDentz het volgende:
Maar als je op die manier iedereen weg gaat strepen die ooit iets negatiefs over Michael Jackson gezegd heeft houd je op het eind alleen nog Milly Magic over.
Dat hoop ik ook, van die Evan en dat kant. In ieder geval kan ie niet erg happy geweest zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Jordan heeft helemaal niks "officieel "bekend.
Het eerste bericht wat ik las erover was hier
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als Jordan zn bek open zou trekken en de waarheid zou vertellen.
(Zou hij de centen terug moeten betalen?..Ik denk dat hij dan wel wat problemen kan verwachten van de Jackson-clan).
Hij denkt dat Evan zichzelf van kant heeft gemaakt uit schuldgevoel.
Of dat zo is weet ik niet ( ik hoop het..)
Hier een goed blog ( althans naar mijn mening) van een journalist die zich hiermee bezig houd.
Hij reageert ook met enige regelmaat op commentaren van bezoekers.
Dit vond ik wel een goed stukje.
Dat sowieso.quote:Op zondag 29 november 2009 05:16 schreef DrDentz het volgende:
Maar als je op die manier iedereen weg gaat strepen die ooit iets negatiefs over Michael Jackson gezegd heeft houd je op het eind alleen nog Milly Magic over.
Michael zelf kon al heel goed tekenen, had het 'm graag zien doen, zo'n studie.quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef Rnnz het volgende:
POP legend Michael Jackson was planning to start a university course in fine art after his daughter Paris begged him to follow his dream of studying.
Michael wanted to head back to the classroom to become a qualified art historian.
But it was 11-year-old Paris who gave her famous dad the push he needed to study.
Last May he got his assistants to contact both Christie’s Education and Sotheby’s Institute of Art, both in New York, with a view to starting a year-long course in September next year.
Last night a source close to the star, who died in June, aged 50, said: “It was all because of Paris that Michael decided to follow his dream.
“She gave him the confidence to finally contact the colleges that are attached to the famous auction houses.”
The course Jackson had pencilled in was called “Certificate in Modern Art, Connoisseurship and the History of the Art Market”.
The source added: “Michael regretted the fact that he never got the chance to go to university because his music career started so early.
“But he made up for it by reading widely. He absolutely devoured books on art and crafts and was an avid collector. He had an insatiable thirst for knowledge.
n“People don’t realise but Michael was surrounded by a whole gang of academic friends. Many of his closest associates had nothing to do with showbiz.
“He was also inspired by a motivation to prove his father wrong, as Joe Jackson constantly accused Michael of being stupid. Most of all, Michael wanted to be an inspiration to his own kids.”
http://www.dailystar.co.u(...)e-art-at-university-
Idem hier, beetje weinig nieuws weer. Zal steeds minder wordenquote:Op maandag 30 november 2009 10:18 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ik had een beetje weinig gepost de laatste tijd, vandaar.
Jammer inderdaad van die studie, zou mooi zijn geweest.
Of meer, want RTL en SBS gaan volgend jaar twee shows uitzenden!quote:Op maandag 30 november 2009 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Idem hier, beetje weinig nieuws weer. Zal steeds minder worden
Dat is ook weer zo. Zal sensatie worden in dit topic. Zeker gezien jouw inschrijvingquote:Op maandag 30 november 2009 10:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Of meer, want RTL en SBS gaan volgend jaar twee shows uitzenden!![]()
Het wordt wel drukker denk ik, anders zorg ik er wel voor.
We zouden onszelf toch samen opgeven?quote:Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Zal sensatie worden in dit topic. Zeker gezien jouw inschrijving![]()
(Je hebt het toch wel gedaan he)
haha, ohja, dat is waar ookquote:Op maandag 30 november 2009 11:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
We zouden onszelf toch samen opgeven?
Welke?quote:Op maandag 30 november 2009 16:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Weet iemand nu wanneer die Oprah-uitzending is?
De uitzending bij Oprah waarin ze MJ herinnert is al geweest in september.quote:Op maandag 30 november 2009 16:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Weet iemand nu wanneer die Oprah-uitzending is?
een leeuw ofzo toch? of tijger?quote:Op maandag 30 november 2009 21:31 schreef MJ44ever het volgende:
Even een vraag hoor want ik heb een meningsverschil met mijn man over een nummer![]()
Wat is het eerste geluid dat je hoort bij het nummer van The Way You Make Me Feel. Dus gélijk als je de plaat op zet.
Ik zeg nog even niet wat wij denken dat het is, wil even jullie meningen horen.
Als ik dat stuk hoor blijf ik altijd even stilstaan en dan staat de wereld enkele seconden stilquote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Was jij het niet die in de supermarkt dat nummer hoorde en even iets langer bleef omdat je Michael's zinnen wilde horen? Dat waardeer ik, een echte liefhebber.
Haha, dat deed ik nou ook altijd (ook jarenlang in een supermarkt gewerktquote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Als ik dat stuk hoor blijf ik altijd even stilstaan en dan staat de wereld enkele seconden stil![]()
![]()
Maar ik heb een bijbaan in de supermarkt, dus ja. Ik hoor hem vaak
dat doe ik ook altijd,quote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Was jij het niet die in de supermarkt dat nummer hoorde en even iets langer bleef omdat je Michael's zinnen wilde horen? Dat waardeer ik, een echte liefhebber.
Officiële setlist?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:46 schreef Loodje het volgende:
Synthesizer?
Bad zou hij idd doen op de This is it tour, hij stond als een van de laatste liedjes op de officiele setlist.
Jammer dat Michael publiciteit krijgt na zijn dood ipv voor zijn dood.
Ik erger me idd net als misschien andere op dit topic dat mensen die zich altijd negatief uitspraken over hem en nu opeens doen alsof ze zijn grootste fan waren.
Wel leuk dat zijn liedjes weer gedraaid worden en zelfs mijn kleine broer nu al zijn spullen aan het verzamelen is. Mijn moeder blij toen ik het huis uit was, heeft ze het nu weer met mijn broer hahaha.
Er zat wel een instrumentaal stukje Bad in de film. Duidelijk door de band gespeeld.quote:
Ja, inderdaad wel een instrumentaal stukje, maar volgens mij is er nooit een officiële setlist uitgegeven.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:36 schreef Zapato het volgende:
[..]
Er zat wel een instrumentaal stukje Bad in de film. Duidelijk door de band gespeeld.
De DVD zal weer nieuwe discussiestof opleveren. Wel apart dat ie na Kerst komt, je zou m toch daarvoor verwachten.
Idd, maar die 'intro's' waren vaak wel briljant. Deze bijvoorbeeld ook zoquote:Op woensdag 2 december 2009 08:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het is gewoon één of ander door de computer gemaakt geluid. Maar is dat nou heel relevant?
Geheel mee eens, maar om nou drie keer dezelfde vraag te stellen...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:56 schreef MJ44ever het volgende:
Tja, relevant, het is toch gewoon een muziekale vraag van mijn kant? Daar is het toch een forum voor?
Mooie tijd was dat, al die geruchten toen. We werden er gek van, maar elke keer was het toch wel weerquote:Op woensdag 2 december 2009 19:13 schreef SteelDogg het volgende:
Echt raaar, ik zat net al die topics van Michael door te lezen... Eind 2007 - begin 2008 waren de geruchten er al dat Michael bezig zou zijn aan een concertreeks/ tour. (Alleen dan ter promotie van 'Thriller 25'). Hoelang zou hij er al niet mee bezig zijn geweest?
En ook raar, om te lezen dat Michael allemaal aandoeningen had, ernstig ziek was.. nog maar 6 maanden te leven had (Zo toevallig, dat gerucht was er in december '08, precies 6 maanden voor zn dood...)
Raar. Ik kan nu beseffen dat 'The King of Pop' dood is, maar niet 'Wacko Jacko,' degene die altijd in het nieuws kwam vanwege een schandaal of de zoveelste rechtszaak, degene die 24/7 door de paparazzi gevolgd werd.. Als ik me dan bedenk dat dat er gewoon niet meer is... heel raar.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat, al die geruchten toen. We werden er gek van, maar elke keer was het toch wel weer
'spannend' wanneer er weer iets naar buiten kwam![]()
En dat van nog maar 6 maanden te leven, gewoon puur toeval. Hoe freaky het ook is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |