Niks toeval, in december 2008 was zijn dood ook al een hoax en ik ben er inmiddels wel zo goed als zeker van dat Michael er nog is. Maar pas als ik hem echt zie ga ik juichen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat, al die geruchten toen. We werden er gek van, maar elke keer was het toch wel weer
'spannend' wanneer er weer iets naar buiten kwam![]()
En dat van nog maar 6 maanden te leven, gewoon puur toeval. Hoe freaky het ook is...
De tijd zal het leren Drentz, maar dit is maar 1 aanwijzing van de honderden die er inmiddels zijn gevonden. Ook This is It zit bol van de clues.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef DrDentz het volgende:
Zoveel toeval is het ook niet, want iedere maand kwam er wel een bericht dat MJ dood zou gaan. Dus ja, op een gegeven moment is er dan wel eentje raak.
Hoe weet je dat zo zeker Rnzz?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:56 schreef Rnnz het volgende:
En even serieus, hoe graag ik het ook zou willen, MJ leeft niet meer mensen..
Zijn moeder heeft b.v. kamers zat hoor ....quote:Op donderdag 3 december 2009 02:16 schreef Rnnz het volgende:
Iemand als MJ kan zich niet verbergen in deze wereld.
Als je goed onderzoek doet kom je met veel betere filmpjes waarvan je wel steil achterover valt.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:13 schreef DrDentz het volgende:
Al die aanwijzingen zijn waardeloos.
straight hair and curly in the same day?
Zal het ooit in de makers opkomen dat hij toch op een dag die andere pruik op moest zetten en dat hij daar niet opeens mee opstaat?
Ook Elvis leeft nog, volgens sommige mensen.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef piepie het volgende:
[..]
De tijd zal het leren Drentz, maar dit is maar 1 aanwijzing van de honderden die er inmiddels zijn gevonden. Ook This is It zit bol van de clues.
Briljant!!!quote:Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef Rnnz het volgende:
Couldn't live a day without youuu, yeah yeah.
Dat nummer zal weer worden grijsgedraaid met de kerstdagen op komst.
Ja dat heb ik vroeger ook gehad hele hete nachten met Michaelquote:Op donderdag 3 december 2009 07:23 schreef MJ44ever het volgende:
Tja, die man die zei dat Michael nog maar 6 maanden te leven had gaf aan dat Michael een bepaalde ziekte had. Een ziekte die het autopsierapport totaal niet noemt.
Hij gaf in het boek volgens mij ook al aan dat die ziekte niet in het autopsierapport zou komen.
Waarom zou de familie dat willen achterhouden?
Dus ik geloof er niks van. (Overigens ook dezelfde schrijver die zegt dat Michael homo was. Kan hoor, maar ik moet wat meer 'bewijzen' zien dan een of andere ober die een hete nacht zegt beleefd te hebben)
Ah, die had ik een pagina terug ook al gepost. Deze is alleen beter van kwaliteit.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:12 schreef Robijn48 het volgende:
Stevie Wonder barst in tranen uit als hij "the way you make me feel" zingt. (en heeft af en toe moeite de hoge tonen te halen)
Nou, zal ik het dan maar zeggen. Michael is hier bij mij in huis. Op het moment is hij aan het oefenen voor dat SBS programma. Hij heeft er de volste vertrouwen in zegt ie. Dat tja, bewijs geleverd dacht ik zoquote:Op donderdag 3 december 2009 17:35 schreef Rnnz het volgende:
Die paparazzi journalist verspreekt zich inderdaad, maar dan begrijp ik het nog niet helemaal...
Kan er iemand even duidelijk uitleggen WAAROM je denkt dat MJ niet dood is? Ik heb al die conspiracy onzin niet gelezen dus ik weet van niets. Sterker nog, ik vind het eerlijk gezegd belachelijk en denk dat elk miniscuul dingetje wat zal worden gezegd weerlegd kan worden.
Tell me.
Ja tuurlijk, dan fake je maar gewoon even je eigen dood. Zo gezegd, zo gedaan toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef SteelDogg het volgende:
Waarom? Michael stond op het punt 50 concerten te geven vanaf 13 juli 2009 tot 6 maart 2010.. Dat is sowieso al veel, maar voor iemand die amper at en met moeite danste (want eerlijk gezegd vind ik het niet geweldig) is dat niet goed..
Hij was een perfectionist, die niet wou af gaan voor al die fans die op hem rekenden.. en afzeggen zou natuurlijk extra fucked up zijn voor zijn carričre. Dus dan moet het maar op deze manier...
Wat dacht je van de medewerkers en dansers aan het concert en natuurlijk AEG dat veel geld heeft verloren...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Xaobotnik het volgende:
Denk dat het inderdaad een soort van verwerkingsproces is. Het is imemrs toch een hele grote groep mensen men datzelfde verlangen. Als er maar ééntje tussen zit die iets roept wat ook maar enigszins plausibel te noemen is, krijg je dat domino-effect waarin mensen dingen gaan geloven. Allemaal onzin imho. Ook de verspreking van die journalist. Er wordt teveel achter gezocht. Verder moet ik ook zeggen dat het op de persoon MJ een flinke kritiek is wanneer je denk dat hij nog leeft omdat hij het niet aankon oid.
Dit zou namelijk betekenen dat het hele 'This Is It'-traject gewoon een grote scam was en dat MJ niets geeft om de gevolgen die het heeft gehad voor zijn fans. (Van fans die zelfmoord hebben gepleegd t/m kleinere zaken als fans die veel geld hadden geďnvesteerd in hotelreserveringen, voorbereidingen getroffen om vrij te nemen, etc. of fans die eindelijk de kans kregen om hun idool in het echt bezig te zien en teleurgesteld werden).
Gewoon doen Piepie, er zijn vast wel meer mensen die in die theorieën geloven...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:05 schreef piepie het volgende:
Het topic is gesloten daar Drentz, maar ik was ook al direct zo geschrokken van de reacties daar dat ik alle moed verlies om een nieuw topic te openen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |