Het topic is gesloten daar Drentz, maar ik was ook al direct zo geschrokken van de reacties daar dat ik direct alle moed ben verloren om een nieuw topic erover te openen. Hier is het trouwens wel al die maanden erg leuk babbelen over Michael, net als in show ...

En voor Steeldog nog de tip om de video''s van Pianogames en Jonelstar te gaan zien. Dat zijn de betere filmpjes (al ben ik het ook lang niet met alles eens, maar er zit genoeg interessants tussen).
Oh ja (sorry, ik kan het maar niet laten). Is het hier ooit iemand opgevallen dat al het nieuws rond Michael's dood als eerste bij TMZ vandaan kwam (sleutelfiguur daar wellicht)? TMZ meldde zelfs dat Michael dood was ruim voordat Jermaine het nieuws officieel naar buiten bracht. Hoe vreemd is dat ook niet trouwens? Normaal gesproken brengt een arts of politiefunctionaris dit soort nieuws naar buiten. Er zijn ook 3 verschillende versies van de 911-call en waarom hing de man aan de andere kant op? Dat is heel ongebruikelijk, omdat ze pas mogen ophangen als de ambulance is gearriveerd. En waarom zat de paparazzi niet achter Murray aan. Niemand uit Murray's verleden heeft ook maar iets negatiefs te melden over die man? Het lijkt wel of hij geen verleden heeft ook, heel vaag allemaal en ik kan er ook mijn vinger niet opleggen. Ik herinner mij ook Liza Minelli's reactie nog op camera na het overlijden "All hell is gone break loose", hmmmm, verder heeft zij zich net als Diana Ross nooit meer ergens over uitgelaten en waren beide dames afwezig bij beide plechtigheden, terwijl ze dik bevriend met Michael waren. De begrafenis lijkt 2 x te zijn gedaan, 1 x in de studio en 1 x bij FL (ja nu gaan jullie me echt gek verklaren denk ik, haha). Op foto's is duidelijk achter de kist een gebouw te zien wat op andere foto's in het niets lijkt te zijn verdwenen. Ook hangt op de ene foto een grote studiolamp in het niets daar in de "buitenlucht" (of toch studio?). Het waarom kan ik ook geen vinger op leggen.
Waarom heeft niemand iets te vertellen over wat er zich in het ziekenhuis heeft afgespeeld die dag? Het was midden op de dag in een groot ziekenhuis. Er moeten toch genoeg mensen dingen gezien hebben die hun verhaal kwijt willen? Artsen en zusters hebben zich misschien heel braaf aan hun zwijgplicht gehouden (niet 1 rotte appel in de mand dus), maar bezoekers en patiënten dan? Het brandalarm kwam zeker erg gelegen?
Michael schijnt goede connecties gehad te hebben met bepaalde artsen daar in UCLA, omdat hij geregeld naar operaties kwam kijken. Tja, die Michael, zoveel interesse in alles, maar totaal niet vreemd dit, want er zijn veel mensen die dit interessant vinden om live te zien.
Sorry, ik liet me weer even gaan.
Fluit me maar terug hoor ....
[ Bericht 43% gewijzigd door piepie op 03-12-2009 21:40:32 ]