abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75235412
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Mooie tijd was dat, al die geruchten toen. We werden er gek van, maar elke keer was het toch wel weer
'spannend' wanneer er weer iets naar buiten kwam

En dat van nog maar 6 maanden te leven, gewoon puur toeval. Hoe freaky het ook is...
Niks toeval, in december 2008 was zijn dood ook al een hoax en ik ben er inmiddels wel zo goed als zeker van dat Michael er nog is. Maar pas als ik hem echt zie ga ik juichen.

pi_75235446
Zoveel toeval is het ook niet, want iedere maand kwam er wel een bericht dat MJ dood zou gaan. Dus ja, op een gegeven moment is er dan wel eentje raak.
pi_75235499
En even serieus, hoe graag ik het ook zou willen, MJ leeft niet meer mensen..
pi_75235512
quote:
Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef DrDentz het volgende:
Zoveel toeval is het ook niet, want iedere maand kwam er wel een bericht dat MJ dood zou gaan. Dus ja, op een gegeven moment is er dan wel eentje raak.
De tijd zal het leren Drentz, maar dit is maar 1 aanwijzing van de honderden die er inmiddels zijn gevonden. Ook This is It zit bol van de clues.
pi_75235635
Al die aanwijzingen zijn waardeloos.

straight hair and curly in the same day?

Zal het ooit in de makers opkomen dat hij toch op een dag die andere pruik op moest zetten en dat hij daar niet opeens mee opstaat?
pi_75235643
quote:
Op donderdag 3 december 2009 01:56 schreef Rnnz het volgende:
En even serieus, hoe graag ik het ook zou willen, MJ leeft niet meer mensen..
Hoe weet je dat zo zeker Rnzz?
Michael zei toch altijd "Just because it's written in the paper ore seen on tv, doesn't make it the gospel" !!
Of vond je Michael zo'n "normale jongen" dat hij dit absoluut nooit in zijn hoofd zou halen?
Denk er maar eens over na. Zelf heb ik de laatste 2/3 maanden alles bestudeerd wat er ontdekt is, minimaal 100 filmpjes gezien erover en ben inmiddels wel zo goed als zeker overtuigd (al durf ik ook niet te juichen).
pi_75235655
Iemand als MJ kan zich niet verbergen in deze wereld.
pi_75235664
quote:
Op donderdag 3 december 2009 02:16 schreef Rnnz het volgende:
Iemand als MJ kan zich niet verbergen in deze wereld.
Zijn moeder heeft b.v. kamers zat hoor ....
pi_75235674
quote:
Op donderdag 3 december 2009 02:13 schreef DrDentz het volgende:
Al die aanwijzingen zijn waardeloos.

straight hair and curly in the same day?

Zal het ooit in de makers opkomen dat hij toch op een dag die andere pruik op moest zetten en dat hij daar niet opeens mee opstaat?
Als je goed onderzoek doet kom je met veel betere filmpjes waarvan je wel steil achterover valt.
Deze is inderdaad waardeloos en zo zijn er meer.

Hier kun je de weird-list lezen, daar staan heel veel opmerkelijke dingen in b.v.
http://mjtruth.wordpress.com/the-weird-list/

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 03-12-2009 02:50:55 ]
pi_75235932
Murray claimed that it was done on the bed cause MJ was frail, but several people have contradicted the report of MJ being “frail.”)

Nee, MJ was helemaal niet 'frail' nee.

38. In interviews the entire family continues to refer to MJ in present tense. One of the most striking examples is La Toya rolling down her car window and saying something about how they all appreciate the fan support, and Michael does too. Oh does he? What an odd statement to make. Even Paris’ speech at the memorial, moving as it was, is in present tense. “I just wanted to say that ever since I was born, Daddy has been the best daddy you could possibly imagine. And I just want to say that I love him so much.” That’s all present tense. Paris isn’t lying. She also is probably genuinely emotional considering how she worries about her daddy.

Echt, hoe neem je dit serieus? In godsnaam. Noem mij ff vijf punten die ergens over gaan dan.

Michael Jackson is gewoon dood. Ik hoop van niet, en stel hij duikt ineens op was het de ziekste publiciteitsstunt die een artiest ooit heeft uitgehaald, maar hij leeft echt niet meer.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_75235986
Die hele lijst is nogal amateuristisch. Noemen ze dat gedegen onderzoek?

Supposedly family members wanted to have an intervention in 2007. But in 2007 MJ was in Ireland or Bahrain, how would his family know he had a drug problem if he’s halfway across the world? (A commenter here states is was in the US, but I’m really not sure about that.)

Ik zou zeggen sla er eens een willekeurige MJ-gallery op na en bekijk foto's van Jesse Jackson's verjaardag of andere willekeurige dingetjes uit 2007.
  donderdag 3 december 2009 @ 07:23:14 #212
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_75236364
Tja, die man die zei dat Michael nog maar 6 maanden te leven had gaf aan dat Michael een bepaalde ziekte had. Een ziekte die het autopsierapport totaal niet noemt.
Hij gaf in het boek volgens mij ook al aan dat die ziekte niet in het autopsierapport zou komen.
Waarom zou de familie dat willen achterhouden?

Dus ik geloof er niks van. (Overigens ook dezelfde schrijver die zegt dat Michael homo was. Kan hoor, maar ik moet wat meer 'bewijzen' zien dan een of andere ober die een hete nacht zegt beleefd te hebben)
You will allways be my hero...
  donderdag 3 december 2009 @ 12:58:01 #213
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_75243977
quote:
Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef piepie het volgende:

[..]

De tijd zal het leren Drentz, maar dit is maar 1 aanwijzing van de honderden die er inmiddels zijn gevonden. Ook This is It zit bol van de clues.
Ook Elvis leeft nog, volgens sommige mensen.
Als je maar lang genoeg zoekt, vind je altijd wel wat. Ik heb die lijst eens doorgelezen, en stuk voor stuk zijn ze ook weer te weerspreken. Al was het maar dat er veel ingevuld wordt.
Piepie, op welke manier zit This is it dan vol clues, welke clues?
Leef en Laten Leven
  donderdag 3 december 2009 @ 13:53:17 #214
265233 veuvje
MJ......Love
pi_75245648
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef Rnnz het volgende:

Couldn't live a day without youuu, yeah yeah.

Dat nummer zal weer worden grijsgedraaid met de kerstdagen op komst.
Briljant!!!
Dat nummer heb ik met Singstar hahahahaha, ook Somebody watching me.......and i have no privacy.
Toch nog 2 nummer met MJ erin!
Zijn jullie er al uit wie zich op gaat geven voor 1 van de 4 programma`s?
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
  donderdag 3 december 2009 @ 13:56:30 #215
265233 veuvje
MJ......Love
pi_75245739
quote:
Op donderdag 3 december 2009 07:23 schreef MJ44ever het volgende:
Tja, die man die zei dat Michael nog maar 6 maanden te leven had gaf aan dat Michael een bepaalde ziekte had. Een ziekte die het autopsierapport totaal niet noemt.
Hij gaf in het boek volgens mij ook al aan dat die ziekte niet in het autopsierapport zou komen.
Waarom zou de familie dat willen achterhouden?

Dus ik geloof er niks van. (Overigens ook dezelfde schrijver die zegt dat Michael homo was. Kan hoor, maar ik moet wat meer 'bewijzen' zien dan een of andere ober die een hete nacht zegt beleefd te hebben)
Ja dat heb ik vroeger ook gehad hele hete nachten met Michael
Mensen kunnen alles zeggen, maar de enige die het kan bevestigen is er niet meer dus tsja het zal altijd wel blijven.....er lopen rare mensen op deze wereld.....
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
  donderdag 3 december 2009 @ 15:12:38 #216
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_75248286

Stevie Wonder barst in tranen uit als hij "the way you make me feel" zingt. (en heeft af en toe moeite de hoge tonen te halen )

[ Bericht 32% gewijzigd door Robijn48 op 03-12-2009 15:18:56 ]
Leef en Laten Leven
pi_75251414
sorry was dubbele post
pi_75251461
Helaas heb ik weinig tijd nu om alle filmpjes met clues uit TII op te zoeken, maar dit was de laatste over Thriller.
In Smooth Criminal is een enorm grote clue (de film Gilda waarin hij de rol speelt van een man die zijn dood in scène had gezet). Ook heeft hij in bepaalde songteksten vreemde veranderingen die ergens op kunnen duiden en natuurlijk is het raar dat er nergens RIP staat of In Memoriam. Ook het stukje na de lange aftiteling blijft een raadsel (wat hij daar precies zegt staat in de weird-list).
Het is eigenlijk geen doen om alles hier beknopt neer te zetten, omdat er simpelweg te veel aanwijzingen zijn.
Op de weird-list kom ik ook later nog wel terug, tenzij jullie mij nu echt zat zijn en voor Wacko-piepie verklaren ...

Sorry voor mijn broddelwerk (ik wilde iets wijzigen maar zat te quoten en wiste ook nog eens de verkeerde post).
Bovenstaand stukje is voor degene die vroeg welke clues er in TII zaten.
pi_75251511
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:12 schreef Robijn48 het volgende:

Stevie Wonder barst in tranen uit als hij "the way you make me feel" zingt. (en heeft af en toe moeite de hoge tonen te halen )
Ah, die had ik een pagina terug ook al gepost. Deze is alleen beter van kwaliteit.
pi_75251656
Opzich heb ik nog nooit het gevoel gehad dat Michael nog leefde, maar de laatste tijd ben ik sterk veranderd in mijn mening.. Ik bedoel, er zijn zoveel dingen die gewoon niet opgehelderd zijn.. Die ambulance foto was fake, we hebben NOOIT ook maar iets gezien wat erop heeft kunnen duiden dat hij echt niet meer leefde... geen enkele autopsiefoto of dergelijk..

Daarnaast loopt Dr.Murray gewoon vrij rond.. En misschien had Michael het vertrouwen niet dat hij de concerten zou gaan halen..
Daarnaast is het gewoon Michael.. van de rare acties.. Wij hebben toch ook niks tot weinig gehoord over hem in de jaren 2006 - 2007? Toen hij in het buitenland was.. Dat zou nu ook best kunnen.

Maar het allerraarste vind ik dan toch nog wel dat:

1. We hebben NOOIT een foto of dergelijk gezien.. behalve die ambulance foto maar die is dus gewoon nep..

2. Memorial, gesloten kist.. Ik zeg niet dat dat betekent dat hij zou leven, dit hoeft niks te betekenen want het kan ook vanwege de familie zijn maar toch..

3. This is It - Smooth Criminal..

4. Al dat gekloot met het begraafplaats en dergelijk.. we weten nu dus nog steeds niet waar hij nou precies begraven ligt.

Naja, dit is wat er nu ongeveer in me opkomt.. Maar goed, dan snap je een beetje hoe ik denk. Ontkrachtigen mag altijd, mits je met goede argumenten komt
-
pi_75251751
Die ambulance foto was fake? Het wordt hier nu wel heel erg zweverig.
pi_75251789
Ja, er klopt niks van. Het is al duidelijk dat het een of andere foto van 1985, of 2001 of weet ik veel is en is gephotoshopt..

En hij zag er heel anders uit daar op de brancard. Niet de Michael uit 2009, meer de Michael uit '85-87, misschien jaren 90..
-
pi_75251823
Komt omdat het door donker glas gefotografeerd is, daardoor kreeg hij een donkere tint en lijkt hij meer op z'n oude zelf.
pi_75251928

-
pi_75251973
Ja, ik ken de foto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')