Kijk, daar ga je al de mist in. Je zou willen dat ie nog leefde, waardoor je redenen gaat verzinnen waarom hij niet dood is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:47 schreef SteelDogg het volgende:
Ja, maar tot nu toe heb ik geen concreet bewijs gezien die echt duidelijk maakte dat Michael niet meer leeft...
ik weet het niet met dat filmpje,quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef piepie het volgende:
Michael is n.m.m. niet Dave Dave, de oude man met hoed of Murray, daar heb ik nooit in geloofd.
(Hoewel de echte Dave Dave er toch net iets anders uit lijkt te zien, dus een kleine twijfel heb ik nog wel.
Er zijn betere filmpjes waarin wel meer overeenkomsten met Dave Dave zichtbaar zijn (de kleur van zijn ogen bijv.)..
Maar ik kwam van de week deze video tegen en die vind ik het meest overtuigend mocht Michael zich vermomd hebben op zijn eigen memorial, dan als deze blonde vrouw ...![]()
Degene die het onderwerp liever hier niet hebben kunnen er ook langs scrollen.
Ik krijg nl. de indruk dat er ook mensen hier zijn die het stiekum toch wel "spannend" vinden allemaal.
Luister, ik dacht eerst ook dat Michael gewoon dood was.. maar denk eens logisch na.. wat hebben wij tot nu toe gezien dat ons moest overtuigen dat hij 100% dood was??quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al de mist in. Je zou willen dat ie nog leefde, waardoor je redenen gaat verzinnen waarom hij niet dood is.
Voor 99,9 % van de wereldbevolking is ie gewoon dood hoor.
Wat een koning! Sonic 3 is echt het beste spel ever!quote:Jackson componeerde muziek videogame
De Amerikaanse componist Brad Buxer
heeft de geruchten bevestigd dat hij
samen met Michael Jackson de muziek van
de game Sonic 3 heeft gemaakt.Jackson
wilde hiermee nooit geassocieerd worden
omdat de geluidskwaliteit van de
console volgens hem onder de maat is.
Ik HOOP dat hij nog leeft. En het zou me niet totaal onlogisch lijken, maar dan zit ik wel met dit;quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:31 schreef piepie het volgende:
Luister, ik heb in geen enkel bericht gezegd dat ik overtuigend bewijs heb en dat heeft ook niemand. Maar dit is een optelsom van zoveel vreemde en tegenstrijdige dingen dat ik het totaal niet meer uitsluit dat hij nog in leven is. Ik zit denk ik op 80% nu. Een paar vreemde dingen zou ik ook van denken dat het toeval is, maar er is gewoon zo ontzettend veel te vinden. De overlijdensakte schijnt trouwens ook niet in orde te zijn, geen arts wilde hem tekenen heb ik begrepen en ook geen enkel statement van een arts op camera (om juridische problemen te voorkomen??).
Janet gaf laatst een interview waarin ze vertelde dat ze in haar huis in New York was toen ze het nieuws te horen kreeg, maar ze was op een filmset aan het werk in Atlanta. Daarvan zijn meerdere berichten terug te vinden en er is ook een filmpje van een mede-acteur uit de film die zegt dat ze haar hebben opgevangen (dat filmpje heb ik zelf gezien maar ik kan het niet meer terug vinden helaas, maar het bestaat echt). Hallo zeg, je vergeet toch niet waar je was op zo'n moment!! (beLIEve!!!)
Ik heb gisteren nog eens het filmpje van de helicoptervlucht gezien, waarin Michael van het ziekenhuis naar de lijkschouwer werd gebracht. Voordat Michael de helicopter in gaat zie je duidelijk onder een wit laken een lichaam op de brandcard en er zitten 2 zwarte banden om het laken heen. Als hij uit de helicopter wordt gehaald lijkt het net een surfplank zo plat en de 2 zwarte banden ontbreken dan ook. Detail is dat een lijk normaal gesproken niet op deze manier wordt vervoerd maar ik een blauwe stevige lijkzak, dus ook dat is raar dan (heeft te maken met lekkend lichaamsvocht, een feit, hoe naar dit ook klinkt).
Ik ben zelf een ontzettend nuchter persoon, die niet zo makkelijk van iets te overtuigen is als ik anders denk, maar in dit geval ben ik na 2/3 maanden toch overstag gegaan.
Moet ik nog doorgaan of toch maar kappen???
Ja, dat bedoel ik, op een brandcard.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:24 schreef piepie het volgende:
Hij lag niet in een kist maar op een brandcard LeNick (te zien in filmpje).
Tsja, hoeveel mensen ervan zouden weten is moeilijk te zeggen natuurlijk. Dat blijft heel lastig.
Ik kan wel dit zeggen, als Michael mij vroeg te zwijgen voor een bepaalde periode dan zou ik dat makkelijk kunnen hoor ...Voor geld doen mensen ook veel.
Oud nieuws dat van Sonic 3. Alleen inhoudelijk is het bericht onzin. Het geluid van de spelcomputers in die tijd was niet goed genoeg? Dit is sowieso relatief. Voor die tijd was het geluid in Sonic drie gewoon top. En jaren ervoor was er ook al een spel genaamd Moonwalker uitgekomen, een spel van die film dus. En deze naast de Megadrive (toen de topmachine) ook op de 8-bits Master System en Game Gear uitgekomen, die beiden nog minder geluid hadden dan de Megadrive.quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:26 schreef piepie het volgende:
Hier is het uitgebreide artikel
Michael Jackson maakte anoniem gamesoundtrack door onze redactie
AMSTERDAM - Het is één van de hardnekkigste geruchten in de gamesindustrie, maar nu is het eindelijk bevestigd: Michael Jackson heeft muziek gecomponeerd voor de in 1994 uitgekomen game Sonic 3.
In het Franse tijdschrift Black & White, een éénmalige uitgave rond de popster, geeft componist Brad Buxer eindelijk zekerheid over Jackson's betrokkenheid bij het spel: "We hebben inderdaad muziek gemaakt voor het spel. Michael belde me over het project en vroeg of ik wilde helpen, dus dat heb ik gedaan."
Jackson heeft echter nooit zijn naam aan het spel willen verbinden. "Hij was niet blij met de kwaliteit van het geluid dat de spelcomputer kon produceren. In die tijd waren spelcomputers nog niet zo krachtig en Michael vond dit erg frustrerend. Hij wilde niet geassocieerd worden met een product dat zijn muziek schade zou kunnen berokkenen," aldus Buxer.
De overeenkomt tussen het Sonic-nummer en Stranger in Moscow was geen toeval: "Michael en ik hebben die akkoorden in de game gebruikt. Deze zijn later gebruikt als basis voor Stranger in Moscow."
Ik heb nog een teaser, maar die moet je echt met heel veel aandacht lezen dan ...quote:Op zondag 6 december 2009 07:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Blijft toch leuk he, dat speculeren![]()
![]()
Ach ja, ik gun het Michael van harte, mocht hij alles in scene hebben kunnen zetten en dan nu eindelijk zijn verdiende vrijheid kan hebben. Maar dit alles is veel te groot om een hoax te zijn. Je zag het met Elvis en je zag het met Tupac, nu is Michael aan de beurt.
Ik denk dat de voornaamste reden voor fans die geloven dat hij nog leeft, het ongeloof is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |