MJ44ever, ik heb op het hoax-forum gevraagd of ze dit wisten van Diana Ross, maar niet dus. Ze spitten daar echt alles uit, lezen ook facebooks van o.a. Karen Fay en twitterberichten van iedereen die iets met Michael van doen had. Heb jij dit zelf gelezen op Karen's Facebook? Er was wel iemand dat wist te vertellen waarom ze er niet was geweest. Ik neem dat hier nog niet over want ik heb gevraagd naar haar bron, dus daar wacht ik nog op.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:17 schreef MJ44ever het volgende:
Lisa Minella zei dat 'all hell with break loose when the autopsy comes out'. Ik denk dat ze daarmee zijn drugsgebruik bedoelde.
Ook was Diana Ross wel op de begravenis, Karen Faye (make-up artiest van MJ) heeft dit op Facebook bevestigd. Ze is op haar verzoek niet door de pers gefilmd.
Ik ga die website wel eens lezen die je hebt gepost, ik ben wel benieuwd naar de theorien.
Ik vond hem er vrij echt uit zien...quote:Op donderdag 3 december 2009 16:45 schreef SteelDogg het volgende:
Die ambulance foto was fake
Yep, gedegen voorbereiden van een zaak. Kan twee jaar duren, zie Anna Nicole.quote:Daarnaast loopt Dr.Murray gewoon vrij rond.
Ah, due 2006-2007 waren er geen MJ topics op internet?quote:Wij hebben toch ook niks tot weinig gehoord over hem in de jaren 2006 - 2007? Toen hij in het buitenland was.. Dat zou nu ook best kunnen.
Voor zijn dood zag hij er al niet fris uit. Wat wil je? 1 miljard mensen met een nachtmerrie?quote:Memorial, gesloten kist.. Ik zeg niet dat dat betekent dat hij zou leven, dit hoeft niks te betekenen want het kan ook vanwege de familie zijn maar toch..
Forest Lawn?quote:We weten nu dus nog steeds niet waar hij nou precies begraven ligt.
Een punt maar: wat levert het op? Niks, noppes, nada...quote:Ontkrachtigen mag altijd, mits je met goede argumenten komt
Het schijnt dat de LAPD en consorten hebben laten weten dat er niet eerder dan januari volgend jaar belangrijke stappen in de zaak genomen zullen worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:51 schreef quirina het volgende:
Het enige wat ik vaag vind is dat die dokter Murray gewoon als dokter mag blijven werken.
Maar ja ik geloof dat elke staat in amerika andere regeltjes heeft.
Ik vraag me af of die gast ooit wel voor een rechter zal verschijnen.
Als hij echt nog leeft is hij gewoon bij zijn kinderen denk ik. Ze hebben zijn moeders huis toch niet doorzocht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:18 schreef MJ44ever het volgende:
Nee, heb het niet zelf gelezen over Diana Ross. Maar ook zal zou ze er toch niet zijn geweest, hadden die twee uberhaubt nog wel een vriendschap? Die kinderen van MJ weten niet eens wie zij is.
Maare, kan je de link 's geven van het hoax forum?
Ik ben met je eens dat Michael vrij anoniem in het buitenland kon zitten maar niet als de wereld denkt dat hij dood is. En iemand zei hier de enige zin dit écht belangrijk is: Michael zou zijn kinderen nooit achterlaten!
Bekijk de beelden nog eens serieus van de plechtigheden. Bij de memorial zat Prince zich duidelijk te vervelen en ongeïnteresseerd kauwgom te kauwen. Paris was heel aandoenlijk, maar kreeg er geen traan uitgeperst. Klinkt bot, maar de beelden spreken voor zich hoor. Verder zien we genoeg foto's van de kinderen na Michaels dood, maar alleen maar plezier lijken ze te hebben. Oké, zegt niet alles, we weten niet hoe ze achter gesloten deuren zijn, maar het is toch opmerkelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:18 schreef Rnnz het volgende:
Ja tuurlijk, Michael verbergt zich gewoon op de zolder van zijn moeders huis. En z'n kinderen? Die faken hun verdriet omdat ze natuurlijk aan de buitenwereld moeten tonen dat hij echt dood is.Oh ja, kleine Prince MIchael kan wel erg goed z'n mond houden dat 'daddy' eigenlijk nog leeft.
Jezus christus, maar mèèèn, wat zijn jullie gehersenspoeld zeg. Nooit gedacht dat ik dit over medefans zou zeggen. Mijn oprechte excuses als je je gekwetst voelt.
Ja goh, het zijn kinderen. Heb jij vroeger nooit gehad dat je verveeld was op een bruiloft, begrafenis, of wat dan ook, omdat je zo lang moet zitten? Bovendien zoals ik al zei: 'het zijn kinderen', ze zijn nog niet echt aan het puberen. Was Prince een paar jaartjes ouder geweest was ie in tranen uitgebarsten denk ik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Bekijk de beelden nog eens serieus van de plechtigheden. Bij de memorial zat Prince zich duidelijk te vervelen en ongeïnteresseerd kauwgom te kauwen. Paris was heel aandoenlijk, maar kreeg er geen traan uitgeperst. Klinkt bot, maar de beelden spreken voor zich hoor. Verder zien we genoeg foto's van de kinderen na Michaels dood, maar alleen maar plezier lijken ze te hebben. Oké, zegt niet alles, we weten niet hoe ze achter gesloten deuren zijn, maar het is toch opmerkelijk.
Dave Dave ....
Ja ik vind het ook onbegrijpelijk. En dan die patienten van de good doc die hem stuk voor stuk de hemel in prijzen. (onderzoek TMZ) Hij schijnt zelfs nog propofol te mogen gebruiken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:39 schreef quirina het volgende:
Maar tot aan januari mag hij gewoon als doktertje werken.
Niet geschorst tot dat het onderzoek afgelopen is ofzo
hij is verbrandquote:
Of je gelooft erin, of je gelooft er niet in. Een middenweg bestaat er moeilijk, lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:02 schreef SteelDogg het volgende:
Ja, inderdaad. Dat viel me later pas op..
Het is inderdaad raar trouwens, god. Die gozer lijkt qua gedrag echt op Michael
Moet je maar eens kijken..
En ik zelf geloof bijna nooit in HOAX theorieën, alleen in Michaels geval is het gewoon anders.. Zoveel onduidelijkheden, zoveel theorieën, waarvan er het grootste deel natuurlijk onzin is maar niet alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |