zou gewoon na 22:00 uur gaan dobberen, kan je daarna lekker je badje in duikenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik begin nou echt te twijfelen of ik in bad zal of dit blijf kijken...
Mwah, zolang je alle kleine lettertjes leest, kan 't interessant zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit vaak een addertje onder het gras van comfortcard of andere griezelige organisatie.
Kan wel es gezellig wordenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik begin nou echt te twijfelen of ik in bad zal of dit blijf kijken...
Die was een paar maanden geleden al naar de gang verhuisd, en waar 'ie nu is zou ik niet weten. Misschien meegenomen door een band ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Staat die foto van Lucille in bikini eigenlijk nog steeds in de studio? Ze hadden er op een gegeven moment het hoofd van Gerard op geplakt, maar de laatste keer dat ik in de studio was heb ik em niet gezien.
Dat kan ook in bad.. Mijn vent ligt er al in. Die blijft echt niet tot 22.00 in bad dobberen..quote:
Goed weekendquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat kan ook in bad.. Mijn vent ligt er al in. Die blijft echt niet tot 22.00 in bad dobberen..
Nee, ik ga jullie verlatenIk spring er bij in.
Fijn weekend!
Nou leidt het decolleté wat af, maar die gezichtsuitdrukking is ook welquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, hebben we die standaardpics ook weer gehad>
Fijn weekendquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat kan ook in bad.. Mijn vent ligt er al in. Die blijft echt niet tot 22.00 in bad dobberen..
Nee, ik ga jullie verlatenIk spring er bij in.
Fijn weekend!
Paradise by the dashboard lightquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:39 schreef T3hTommay het volgende:
Weet iemand toevallig nog hoe dit stuk heet?
En dan heb ik het niet over Lucille
Klaus Wunderlich - La felicidadquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:39 schreef T3hTommay het volgende:
Weet iemand toevallig nog hoe dit stuk heet?
En dan heb ik het niet over Lucille, maar van Kabouter Wesley.
Lekker dit iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
5 'o clocks heroes! Qua muziek een dikke prima!
Fijne gitaarpop zonder gedoe.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
5 'o clock heroes! Qua muziek een dikke prima!
Past prima in het rijtje 3fm dj iphone verslaafden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Compleet verslaafd aan d'r iPhone en twitter
Nu nog bedenken aan wiequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:50 schreef LeonH het volgende:
En hier weer verder!
Was even wat cd's aan het zoekenKom er nu achter dat ik ze niet hier heb maar ooit heb uitgeleend
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klaus Wunderlich - La felicidad
Die bedoel je?
Er werden namelijk meerdere dingen achter elkaar gedraaid.
De enige 2 die ik echt mis zijn Coldplay - X&Y waarvan ik niet meer weet waar die is en een gesigneerde cd van Rowwen Heze - Kilomaeters. Daarvan weet ik wel waar die is. Alleen nog hopen dat die jongen dat nog weet of 'm kan vindenquote:
Ik ruik de dennenaalden al!quote:
Hele fijne track!!!quote:
giel niet, want die wilde een andere, anouk ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef Daddycooll het volgende:
Zo net thuis. Welke bezopen mafketel heeft Di-Rect MH gemaakt. Bezopen gewoon.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
giel niet, want die wilde een andere, anouk ofzo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde Paul McCartney's kikkers al.
dat was een betere keuze geweest...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
giel niet, want die wilde een andere, anouk ofzo
[Deutschland modus]DU BIST BEI MIR!!![/Deutschland modus]quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Lucille: "Oh help, het is 21 uur. Ik moet nu weg!"
Gerard: "Nee hoor, je blijft nog een uur!"
Volgens Domien nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Againzender het volgende:
Denk dat BNN zwaar heeft gelobbied.
heb twitter ff uit, zou het niet weten...quote:
Zie z'n reactie in vorig topic.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb twitter ff uit, zou het niet weten...
Het stond in het vorige topicquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb twitter ff uit, zou het niet weten...
Ochja... 1x per jaar naar die zender kan geen kwaadquote:
Nee niet met Corton... Krijg je alleen maar nog meer stellingen in dat huis...quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het stond in het vorige topicmoet je maar eens ff terug lezen.
Michiel en Gerard samen met Corton
Ik neem 't wel op en kijk 't later, dan kan ik de belspellen en reclameblokken tenminste skippen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ochja... 1x per jaar naar die zender kan geen kwaad
Vind het normaal wel grappig om te zien, maar ik lach net zo hard als het niet lukt
Amenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Domien is een lieve jongen, maar hij kan mij niet verklaren waarom er uit al het moois , precies Di-rect moet komen precies na de week van nieuwe leadzanger, het gaat er bij mij echt niet in.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nee niet met Corton... Krijg je alleen maar nog meer stellingen in dat huis...
Nee nog niet. jij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Timo heb jij PARANORMAL ACTIVITY al gezien ?
En hij is pas terug... :Squote:
ik ben het er helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ga iets doen waar ik ongetwijfeld spijt van krijg, maar ik vind jullie te aardig het niet te doen. Laat ik nu eens once and for all uitleggen hoe de Megahit bij 3FM gekozen word.
Allereerst: ik word echt zo ongelooflijk chagrijnig van dat commentaar hier iedere week. God, wat is het makkelijk, een beetje vanaf de zijlijn schreeuwen. Totaal ondoordacht gebrabbel vind ik het. En ik ben niet de enige, weet ik. Kap er mee, het lost niets op en wij gaan jullie er niet aardiger van vinden. Integendeel.
De 3FM Megahit wordt wekelijks de-mo-cra-tisch gekozen. Dus niet alleen door Giel, of alleen door 'Koen en Sandra' (lachen, Geenstijl nadoen). De betekenis van 'democratisch' is dat er gedaan wordt wat de meerderheid graag wil. Vorige week was dat het Megahit maken van de nieuwe Kane, deze week van de nieuwe Di-rect.
Ja, er is uitvoerig gediscussieerd en gevochten over de Megahit deze week. Maar iedereen was het uiteindelijk eens met deze plaat. Waarom? Omdat het een goed liedje is. Van een belangrijke band voor de NL popmuziek. Een band die begonnen is bij 3FM en nu nog groter gaan worden, zonder twijfel. Tuurlijk, Coen & Sander presenteerden de zoektocht, maar je hebt net even meer dan twee dj's nodig om een Megahit te kiezen.
Ik vind het prima dat jullie een Megahit niet goed vinden, dat kan. Maar denk in vredesnaam nu eens twee keer na over het commentaar. Het verbaasde me eerlijk gezegd dat er nog niet gesproken was over zakken geld. Want zo gaat het volgens jullie toch? De platenmaatschappij komt met een bak geld en wij maken vervolgens hun belangrijkste release Megahit.
De muziek bij 3FM wordt door de dj's gekozen. Alle muziek. Dat betekent ook de Megahit. Niemand, maar dan ook niemand, bij 3FM verplicht ons een bepaalde plaat te kiezen en overal wordt over gepraat.
Voor nu een heel goed weekend en het spijt mij als de Megahit jullie niet kan bekoren. Volgende week beter!
Kusje,
Domien
P.S. Sersjee, +1 voor je tegengeluid.
Ben bang dat dat er totaal los van staat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel zal ook wel niet in GH gaan omdat ie nu met Uruzgan ook al iets speciaals doet...
Thanks! toeval dat hij nu op vakantie is zo redelijk vlak voor het SR gebeuren?quote:
Dan blijft eigenlijk alleen Rabbering, Veenstra en Ekdom over lijkt mij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel zal ook wel niet in GH gaan omdat ie nu met Uruzgan ook al iets speciaals doet...
Ik vind het wel een heel logische keuze. Juist omdat het de eerste MH is sinds ze een nieuwe leadsinger hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Domien is een lieve jongen, maar hij kan mij niet verklaren waarom er uit al het moois , precies Di-rect moet komen precies na de week van nieuwe leadzanger, het gaat er bij mij echt niet in.
Lijkt me tofquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! toeval dat hij nu op vakantie is zo redelijk vlak voor het SR gebeuren?Michiel laatst al en is Gerard al geweest?Dacht eigenlijk van wel
. Naja, beetje ver gezocht misschien maar Gerard, Paul en Michiel zou ik wel leuk vinden
.
Nope, nog niet maar dat ding draait vanavond om 2300 in de MustSee bios. Misschien dat ik wel even ga kijken want ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee nog niet. jij?
Gisteren wel Couples Retreat gezien in de sneak, met de wonderschone Kristen Bell, Kristin Davis en (als kers op de taart) Malin Akerman![]()
![]()
![]()
![]()
Tijdens SR moet iedereen werken. En de dj's die in het glazen huis zitten krijgen na SR altijd extra vakantie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! toeval dat hij nu op vakantie is zo redelijk vlak voor het SR gebeuren?Michiel laatst al en is Gerard al geweest?Dacht eigenlijk van wel
. Naja, beetje ver gezocht misschien maar Gerard, Paul en Michiel zou ik wel leuk vinden
.
Film was niet heel veel aan maar om die dames in bikini te zien en 2 uur in die prachtige ogen van Malin Akerman te staren was wel zeer fijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Mooie vrouwen maar wel een lage score trouwens
Het zal terecht zijn geweest... Maar hij zit dus in Indonesië, een repo aan het maken voor SR.quote:
uuhhm, okquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens SR moet iedereen werken. En de dj's die in het glazen huis zitten krijgen na SR altijd extra vakantie.
Iedereen behalve Stenders zeker? Vorig jaar deed hij niks en dit jaar waarschijnlijk ook weer nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens SR moet iedereen werken. En de dj's die in het glazen huis zitten krijgen na SR altijd extra vakantie.
Genieten dusquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Film was niet heel veel aan maar om die dames in bikini te zien en 2 uur in die prachtige ogen van Malin Akerman te staren was wel zeer fijn![]()
![]()
!! Lucille
Stenders deed toch iets met een limousine de week voor SRquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Iedereen behalve Stenders zeker? Vorig jaar deed hij niks en dit jaar waarschijnlijk ook weer niet
Speelde hij vorig jaar in de week voor SR niet voor taxi?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Iedereen behalve Stenders zeker? Vorig jaar deed hij niks en dit jaar waarschijnlijk ook weer niet
Ja de week voor maar niet tijdens SR, ik heb iedereen gezien behalve hemquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stenders deed toch iets met een limousine de week voor SR
Kloptquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:
Zoiets dacht ik ook. En het jaar ervoor heeft hij in het huis gezeten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij loopt hij de hele week chagrijnig rond als hij moet werken zonder zelf radio te maken. En hij wordt extra chagrijnig omdat hij weet dat het voor een goed doel is en dat hij daarom eigenlijk niet zo chagrijnig moet zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja de week voor maar niet tijdens SR, ik heb iedereen gezien behalve hem
Ik luister alleen naar echte radio...quote:
helaas was hij 1 van de slechste radiobazen die er was in de tijd van YorinFMquote:
Dat verhaal van Stenders ook. Voordat de dj's konden merken hoe slecht het ging was hij al spoorloos.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef themauster het volgende:
[..]
helaas was hij 1 van de slechste radiobazen die er was in de tijd van YorinFM
Dat wil ik best geloven maar zijn eigen shows vond ik altijd prima.Telefoonterreur en de avonturen van Bassie zijn nu na al die jaren nog steeds hilarischquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef themauster het volgende:
[..]
helaas was hij 1 van de slechste radiobazen die er was in de tijd van YorinFM
Inderdaad dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat verhaal van Stenders ook. Voordat de dj's konden merken hoe slecht het ging was hij al spoorloos.
had hij op de radio ook een bandje met klapvee ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven maar zijn eigen shows vond ik altijd prima.Telefoonterreur en de avonturen van Bassie zijn nu na al die jaren nog steeds hilarisch
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rare mevrouw voor jou broekie
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had hij op de radio ook een bandje met klapvee ?
Ben ik nou de enige hier die tijdens SR vrij heeft?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die doet ook alleen maar wat 'ie van hogerhand opgelegd krijgt hè?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef Timo20 het volgende:
Wat een zeur, die gast van de beveiliging
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef Timo20 het volgende:
Wat een zeur, die gast van de beveiliging
Dat snap ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die doet ook alleen maar wat 'ie van hogerhand opgelegd krijgt hè?
Leer het eerst een m`n posts lezenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Een vaatwasmachine naar beneden gooien moet gewoon kunnen natuurlijk!!
Desnoods in stukken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Een vaatwasmachine naar beneden gooien moet gewoon kunnen natuurlijk!!
Ben benieuwd wanneer mijn oom daar een keer zit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die doet ook alleen maar wat 'ie van hogerhand opgelegd krijgt hè?
Wat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Leer het eerst een m`n posts lezen
Ook nog blindquote:
quote:[..]
Dat snap ik ookmaar ik bedoel de manier waarop hij Ekdom en Veenstra te woord staat. Zeker boos dat ie op vrijdag avond moet werken
Eensquote:
Wanneer was dat dan? volgens mij heb ik die uitzending gemistquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste keer was historisch
Ik zat toen in Griekenland
Net gezien, best lachenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Hier kan ik na al die jaren nog smakelijk om lachen![]()
Elizaquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
thuis![]()
nog ff inhalen hoor:
whoei deze uuropener![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weeeeeekkeeeeeeeeeeennnnddddddd
![]()
![]()
![]()
![]()
we hebben g.. we hebben een a... we hebben een s.... we hebben een t...we hebben een GAAAAAST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAUUUWWW wat een vette DJ Sandstorm
![]()
![]()
![]()
![]()
haha gooi die vaatwasser dan uit het raam![]()
![]()
![]()
leuke uitzending
De Bassie fragmenten moet je ook luisteren, die zijn echt briljantquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net gezien, best lachen
Zit nu die van Albert Heijn te luisteren
Zal ik straks wel even luisterenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De Bassie fragmenten moet je ook luisteren, die zijn echt briljant
ik heb m niet zo goed gehoord. en het is m vergeven...hij is vast heul druk met de jaarmixquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]alles goed? DJ Sandstorm mix vond ik een beetje matig
25 zei zequote:
Ff de eerste plaat afwachten en dan heb ik eindelijk eens tijd om terug te luisteren hoe on_air een massage van Fred Siebelink krijgt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy playlist! http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/333833
per dag bedoel ikquote:
Yeah! binnenkort de jaarmix. Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb m niet zo goed gehoord. en het is m vergeven...hij is vast heul druk met de jaarmix
De uuropeners van alle 3 de uren zijn wel ergquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff de eerste plaat afwachten en dan heb ik eindelijk eens tijd om terug te luisteren hoe on_air een massage van Fred Siebelink krijgt.
Of 5 per week is doordeweeks 1 per dag is evenveel als op tvquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
per dag bedoel ikBen er helemaal van door de war
Arie is best Okéquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
volgende week Arie Boomsma, dat wordt volgende week een weekje overslaan
Hey importbelgquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef derrudy_kevin het volgende:
hoi hoi... 't begint hier stilaan meer en meer al op de freaknacht te lijken, met 2 bands in 1 show
Dat boekje met telefoonnummers van Tjibbe is wel dun.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
volgende week Arie Boomsma, dat wordt volgende week een weekje overslaan
Trusten Eliza!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben best wel moeierig...dus ik ga slapies doen![]()
... en op 101 TV! Ze zijn vergeten de verbinding met de 3FM-studio te verbreken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef derrudy_kevin het volgende:
hoi hoi... 't begint hier stilaan meer en meer al op de freaknacht te lijken, met 2 bands in 1 show
KEVIN !quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef derrudy_kevin het volgende:
Haha ja geweldigquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:00 schreef LeonH het volgende:
Mooi nieuws he Timo
Gefrusteerde rakkers bij Cambuur
Verrek, nog steeds op 101TV iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en op 101 TV! Ze zijn vergeten de verbinding met de 3FM-studio te verbreken.
serieus? dat zullen ze wel snel herstellen danquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en op 101 TV! Ze zijn vergeten de verbinding met de 3FM-studio te verbreken.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef derrudy_kevin het volgende:
Geen idee, is al wel vaker gebeurt dat 3FM opeens op 101 was, zelfs een keer op een doordeweekse avond opeens MetMichiel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:07 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
serieus? dat zullen ze wel snel herstellen dan
Idd..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |