zou gewoon na 22:00 uur gaan dobberen, kan je daarna lekker je badje in duikenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik begin nou echt te twijfelen of ik in bad zal of dit blijf kijken...
Mwah, zolang je alle kleine lettertjes leest, kan 't interessant zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zit vaak een addertje onder het gras van comfortcard of andere griezelige organisatie.
Kan wel es gezellig wordenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik begin nou echt te twijfelen of ik in bad zal of dit blijf kijken...
Die was een paar maanden geleden al naar de gang verhuisd, en waar 'ie nu is zou ik niet weten. Misschien meegenomen door een band ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Staat die foto van Lucille in bikini eigenlijk nog steeds in de studio? Ze hadden er op een gegeven moment het hoofd van Gerard op geplakt, maar de laatste keer dat ik in de studio was heb ik em niet gezien.
Dat kan ook in bad.. Mijn vent ligt er al in. Die blijft echt niet tot 22.00 in bad dobberen..quote:
Goed weekendquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat kan ook in bad.. Mijn vent ligt er al in. Die blijft echt niet tot 22.00 in bad dobberen..
Nee, ik ga jullie verlatenIk spring er bij in.
Fijn weekend!
Nou leidt het decolleté wat af, maar die gezichtsuitdrukking is ook welquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, hebben we die standaardpics ook weer gehad>
Fijn weekendquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat kan ook in bad.. Mijn vent ligt er al in. Die blijft echt niet tot 22.00 in bad dobberen..
Nee, ik ga jullie verlatenIk spring er bij in.
Fijn weekend!
Paradise by the dashboard lightquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:39 schreef T3hTommay het volgende:
Weet iemand toevallig nog hoe dit stuk heet?
En dan heb ik het niet over Lucille
Klaus Wunderlich - La felicidadquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:39 schreef T3hTommay het volgende:
Weet iemand toevallig nog hoe dit stuk heet?
En dan heb ik het niet over Lucille, maar van Kabouter Wesley.
Lekker dit iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
5 'o clocks heroes! Qua muziek een dikke prima!
Fijne gitaarpop zonder gedoe.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
5 'o clock heroes! Qua muziek een dikke prima!
Past prima in het rijtje 3fm dj iphone verslaafden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Compleet verslaafd aan d'r iPhone en twitter
Nu nog bedenken aan wiequote:Op vrijdag 13 november 2009 20:50 schreef LeonH het volgende:
En hier weer verder!
Was even wat cd's aan het zoekenKom er nu achter dat ik ze niet hier heb maar ooit heb uitgeleend
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klaus Wunderlich - La felicidad
Die bedoel je?
Er werden namelijk meerdere dingen achter elkaar gedraaid.
De enige 2 die ik echt mis zijn Coldplay - X&Y waarvan ik niet meer weet waar die is en een gesigneerde cd van Rowwen Heze - Kilomaeters. Daarvan weet ik wel waar die is. Alleen nog hopen dat die jongen dat nog weet of 'm kan vindenquote:
Ik ruik de dennenaalden al!quote:
Hele fijne track!!!quote:
giel niet, want die wilde een andere, anouk ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef Daddycooll het volgende:
Zo net thuis. Welke bezopen mafketel heeft Di-Rect MH gemaakt. Bezopen gewoon.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
giel niet, want die wilde een andere, anouk ofzo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde Paul McCartney's kikkers al.
dat was een betere keuze geweest...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
giel niet, want die wilde een andere, anouk ofzo
[Deutschland modus]DU BIST BEI MIR!!![/Deutschland modus]quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Lucille: "Oh help, het is 21 uur. Ik moet nu weg!"
Gerard: "Nee hoor, je blijft nog een uur!"
Volgens Domien nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Againzender het volgende:
Denk dat BNN zwaar heeft gelobbied.
heb twitter ff uit, zou het niet weten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |