Ja de week voor maar niet tijdens SR, ik heb iedereen gezien behalve hemquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stenders deed toch iets met een limousine de week voor SR
Kloptquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:
Zoiets dacht ik ook. En het jaar ervoor heeft hij in het huis gezeten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij loopt hij de hele week chagrijnig rond als hij moet werken zonder zelf radio te maken. En hij wordt extra chagrijnig omdat hij weet dat het voor een goed doel is en dat hij daarom eigenlijk niet zo chagrijnig moet zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja de week voor maar niet tijdens SR, ik heb iedereen gezien behalve hem
Ik luister alleen naar echte radio...quote:
helaas was hij 1 van de slechste radiobazen die er was in de tijd van YorinFMquote:
Dat verhaal van Stenders ook. Voordat de dj's konden merken hoe slecht het ging was hij al spoorloos.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef themauster het volgende:
[..]
helaas was hij 1 van de slechste radiobazen die er was in de tijd van YorinFM
Dat wil ik best geloven maar zijn eigen shows vond ik altijd prima.Telefoonterreur en de avonturen van Bassie zijn nu na al die jaren nog steeds hilarischquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef themauster het volgende:
[..]
helaas was hij 1 van de slechste radiobazen die er was in de tijd van YorinFM
Inderdaad dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat verhaal van Stenders ook. Voordat de dj's konden merken hoe slecht het ging was hij al spoorloos.
had hij op de radio ook een bandje met klapvee ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven maar zijn eigen shows vond ik altijd prima.Telefoonterreur en de avonturen van Bassie zijn nu na al die jaren nog steeds hilarisch
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rare mevrouw voor jou broekie
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had hij op de radio ook een bandje met klapvee ?
Ben ik nou de enige hier die tijdens SR vrij heeft?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens SR moet iedereen werken. En de dj's die in het glazen huis zitten krijgen na SR altijd extra vakantie.
Die doet ook alleen maar wat 'ie van hogerhand opgelegd krijgt hè?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef Timo20 het volgende:
Wat een zeur, die gast van de beveiliging
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:34 schreef Timo20 het volgende:
Wat een zeur, die gast van de beveiliging
Dat snap ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die doet ook alleen maar wat 'ie van hogerhand opgelegd krijgt hè?
Leer het eerst een m`n posts lezenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Een vaatwasmachine naar beneden gooien moet gewoon kunnen natuurlijk!!
Desnoods in stukken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Een vaatwasmachine naar beneden gooien moet gewoon kunnen natuurlijk!!
Ben benieuwd wanneer mijn oom daar een keer zit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die doet ook alleen maar wat 'ie van hogerhand opgelegd krijgt hè?
Wat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Leer het eerst een m`n posts lezen
Ook nog blindquote:
quote:[..]
Dat snap ik ookmaar ik bedoel de manier waarop hij Ekdom en Veenstra te woord staat. Zeker boos dat ie op vrijdag avond moet werken
Eensquote:
Wanneer was dat dan? volgens mij heb ik die uitzending gemistquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
Laatste keer was historisch
Ik zat toen in Griekenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |