Thanks! toeval dat hij nu op vakantie is zo redelijk vlak voor het SR gebeuren?quote:
Dan blijft eigenlijk alleen Rabbering, Veenstra en Ekdom over lijkt mij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Giel zal ook wel niet in GH gaan omdat ie nu met Uruzgan ook al iets speciaals doet...
Ik vind het wel een heel logische keuze. Juist omdat het de eerste MH is sinds ze een nieuwe leadsinger hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Domien is een lieve jongen, maar hij kan mij niet verklaren waarom er uit al het moois , precies Di-rect moet komen precies na de week van nieuwe leadzanger, het gaat er bij mij echt niet in.
Lijkt me tofquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! toeval dat hij nu op vakantie is zo redelijk vlak voor het SR gebeuren?Michiel laatst al en is Gerard al geweest?Dacht eigenlijk van wel
. Naja, beetje ver gezocht misschien maar Gerard, Paul en Michiel zou ik wel leuk vinden
.
Nope, nog niet maar dat ding draait vanavond om 2300 in de MustSee bios. Misschien dat ik wel even ga kijken want ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee nog niet. jij?
Gisteren wel Couples Retreat gezien in de sneak, met de wonderschone Kristen Bell, Kristin Davis en (als kers op de taart) Malin Akerman![]()
![]()
![]()
![]()
Tijdens SR moet iedereen werken. En de dj's die in het glazen huis zitten krijgen na SR altijd extra vakantie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! toeval dat hij nu op vakantie is zo redelijk vlak voor het SR gebeuren?Michiel laatst al en is Gerard al geweest?Dacht eigenlijk van wel
. Naja, beetje ver gezocht misschien maar Gerard, Paul en Michiel zou ik wel leuk vinden
.
Film was niet heel veel aan maar om die dames in bikini te zien en 2 uur in die prachtige ogen van Malin Akerman te staren was wel zeer fijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Mooie vrouwen maar wel een lage score trouwens
Het zal terecht zijn geweest... Maar hij zit dus in Indonesië, een repo aan het maken voor SR.quote:
uuhhm, okquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens SR moet iedereen werken. En de dj's die in het glazen huis zitten krijgen na SR altijd extra vakantie.
Iedereen behalve Stenders zeker? Vorig jaar deed hij niks en dit jaar waarschijnlijk ook weer nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens SR moet iedereen werken. En de dj's die in het glazen huis zitten krijgen na SR altijd extra vakantie.
Genieten dusquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Film was niet heel veel aan maar om die dames in bikini te zien en 2 uur in die prachtige ogen van Malin Akerman te staren was wel zeer fijn![]()
![]()
!! Lucille
Stenders deed toch iets met een limousine de week voor SRquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Iedereen behalve Stenders zeker? Vorig jaar deed hij niks en dit jaar waarschijnlijk ook weer niet
Speelde hij vorig jaar in de week voor SR niet voor taxi?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Iedereen behalve Stenders zeker? Vorig jaar deed hij niks en dit jaar waarschijnlijk ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |