De Bassie fragmenten moet je ook luisteren, die zijn echt briljantquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net gezien, best lachen
Zit nu die van Albert Heijn te luisteren
Zal ik straks wel even luisterenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De Bassie fragmenten moet je ook luisteren, die zijn echt briljant
ik heb m niet zo goed gehoord. en het is m vergeven...hij is vast heul druk met de jaarmixquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]alles goed? DJ Sandstorm mix vond ik een beetje matig
25 zei zequote:
Ff de eerste plaat afwachten en dan heb ik eindelijk eens tijd om terug te luisteren hoe on_air een massage van Fred Siebelink krijgt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy playlist! http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/333833
per dag bedoel ikquote:
Yeah! binnenkort de jaarmix. Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb m niet zo goed gehoord. en het is m vergeven...hij is vast heul druk met de jaarmix
De uuropeners van alle 3 de uren zijn wel ergquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff de eerste plaat afwachten en dan heb ik eindelijk eens tijd om terug te luisteren hoe on_air een massage van Fred Siebelink krijgt.
Of 5 per week is doordeweeks 1 per dag is evenveel als op tvquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
per dag bedoel ikBen er helemaal van door de war
Arie is best Okéquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
volgende week Arie Boomsma, dat wordt volgende week een weekje overslaan
Hey importbelgquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef derrudy_kevin het volgende:
hoi hoi... 't begint hier stilaan meer en meer al op de freaknacht te lijken, met 2 bands in 1 show
Dat boekje met telefoonnummers van Tjibbe is wel dun.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:00 schreef themauster het volgende:
volgende week Arie Boomsma, dat wordt volgende week een weekje overslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |