Oh ja, dat opkruipende vocht heeft natuurlijk ook het plafond bereikt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Door die vocht in de muren, bedrading........
Dat riekt idd naar werkverschaffingquote:de verwijderde tl-buizen liggen klaar voor installatie
Pas op 6 november, daarvoor was alle verlichting nog aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat opkruipende vocht heeft natuurlijk ook het plafond bereikt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, dat opkruipende vocht heeft natuurlijk ook het plafond bereikt.
Ze zijn ook melkwit....quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:26 schreef Wijnneus het volgende:
Mensen, die TL buizen zitten gewoon nog vol water! Dat jullie dat niet begrijpen..........![]()
Die draaiboeken schijnen onder de natte TL buizen te liggen. Wie belt Alsidoquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Hopelijk zijn de draaiboeken niet nat geworden , is wel de bedoeling dat het lekker
gaat lopen van programma tot programma, 24 uur.
Die stoppenkast lijkt hoger te zitten dan 40 cmquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Al rokend een inspectie van de stoppenkast
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn er zelfs enkele stenen losgehakt
Goh!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die stoppenkast lijkt hoger te zitten dan 40 cm
Zo te zien ben jij er dan ook weer?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:02 schreef Gert het volgende:
Maar móói dat het gaat worden!
En dan een gezellig openingsfeest!![]()
[ afbeelding ]
Dan mogen ze nu alvast het feest gaan regelen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:02 schreef Gert het volgende:
Maar móói dat het gaat worden!
En dan een gezellig openingsfeest!![]()
[ afbeelding ]
Het zag er toch wel heel gezellig uit hoor. Was jij daar ook bij Mera?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij er dan ook weer?
ja, was gezellig inderdaad, maar ben op tijd de stad in gedoken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zag er toch wel heel gezellig uit hoor. Was jij daar ook bij Mera?
Uh... als Johan hier meeleest, niét denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij er dan ook weer?
Die Bunker is inmiddels toch al weer droog?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:25 schreef Leandra het volgende:
Klopt het dat momenteel beide streams off-line zijn??
En waarom worden er dan geen beelden van het zwembad uitgezonden?
Het gaat ieder weekend opnieuw mis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Bunker is inmiddels toch al weer droog?
Die achter de bar is toch Mera?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Alsido schijnt het nu met Mera te doen, las ik vanmiddag op de chat.
Kon het even niet latenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:15 schreef Laysa het volgende:
proberen ze ons nu gewoon om te kopen met FokHartjes
Ja, het wordt al wat, ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:03 schreef bbfakir het volgende:
De Bunker schiet ontzettend op.
[ afbeelding ]
Volgens mij hangen er iedere keer meer draden.
Bedenk wel dat als je een lampje te verhangen hebt het lang kan duren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Alsido schijnt het nu met Mera te doen, las ik vanmiddag op de chat.
Het kot is weer leeg, ik ben er zo ook weer vandoor denk.. Waren gezellige mensen idd, weet niet of ik mag zeggen wie het waren. Maar met een beetje huiswerk kom je daar zo achter.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lievv van je,
heb je het gezellig, is Dot er ook en wie zijn de mensen aan de bar, gasten?
Nee, is goed hoor, dacht dat het vrienden van jou ofzo waren, gasten.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het kot is weer leeg, ik ben er zo ook weer vandoor denk.. Waren gezellige mensen idd, weet niet of ik mag zeggen wie het waren. Maar met een beetje huiswerk kom je daar zo achter.
Electriciteit hangt nu terug, nu ff de camera's aansluiten en ja dat zijn er aardig wat hequote:Op zaterdag 14 november 2009 19:03 schreef bbfakir het volgende:
De Bunker schiet ontzettend op.
[ afbeelding ]
Volgens mij hangen er iedere keer meer draden.
Dankje, jij ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee, is goed hoor, dacht dat het vrienden van jou ofzo waren, gasten.....
Fijne avond.
Niet bij mij, maar heb het ook niet gevraagdquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er al een datum voor een eerste programma bekend?![]()
Die ene leek op Amber.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het kot is weer leeg, ik ben er zo ook weer vandoor denk.. Waren gezellige mensen idd, weet niet of ik mag zeggen wie het waren. Maar met een beetje huiswerk kom je daar zo achter.
Die cola kun je dus net zo goed weghalenquote:Op zondag 15 november 2009 17:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
De Minister van Feest zit onthoofd en al aan de bar.
Dat vragen ze zich op de chat ook af. Ik kan nog steeds niet zien of het een man of vrouw is. Wrs een zéér vrouwelijke man.quote:
Het zal wel een 'man' zijn. Bij deze.quote:
En daar dan ook echt een dagelijks programma omheen bouwen: elke dag een ander Vlemmix liedje verElvist.quote:Op maandag 16 november 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
Misschien doet ie een Elvis-act, maar dan wel met een liedje van Johan Vlemmix, anders krijgen ze weer ruzie met de Buma-Stemra
Heeft ze d'r tieten laten zien?quote:
Waarschijnlijk dit liedjequote:Op maandag 16 november 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
Misschien doet ie een Elvis-act, maar dan wel met een liedje van Johan Vlemmix, anders krijgen ze weer ruzie met de Buma-Stemra
quote:
Grappig hoe zo'n print screen vertekent. Hier ziet het er niet hip en trendy, maar has been en fout uit.quote:Op maandag 16 november 2009 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nee!
Maar ik heb even gekeken en het is gewoon een kort en pittig hip en trendy kapsel.
Het niveau, sorry nivo, is stijgende.quote:Er maakte net wel een blonde man wat rukgebaren en daarna zwaaide hij naar de streamers
Ik heb het maar weer uit gezet![]()
Nóuquote:Op maandag 16 november 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappig hoe zo'n print screen vertekent. Hier ziet het er niet hip en trendy, maar has been en fout uit.
[..]
Het niveau, sorry nivo, is stijgende.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Houdt niemand de stream in de gaten? Ik hoor net dat er vanaf het spookhuis in Huissen gestreamd wordt nu.![]()
Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet![]()
Waar is Peter als je hem nodig hebt
Ja nee, wacht maar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:53 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dit Mera. Niet echt bijzonder.
[ afbeelding ]
Spuit 11. Snetje was me net voor.![]()
Johan heeft weer een pandje gevonden waar de verlichting het niet doet en waar Alsido dus weer aan de slag moet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Vertel Mera, wat is er met dat huis?
Het wachten is op de tsunami.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft weer een pandje gevonden waar de verlichting het niet doet en waar Alsido dus weer aan de slag moet.
Kunnen ze daar niet zo'n team met aluminium hoedje op loslaten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ohja, het beeld is inderdaad niet zo bijzonder nu, jammer.
Het is een enorm, monumentaal pand dat in Huissen (spreek uit: Huussen), Gelderland staat.
Het is honderden jaren oud en staat in de verre omgeving zeer bekend als zijnde een spookhuis.
Johan heeft het gekocht van Emile Ratelband. Deze ging er niet wonen omdat zijn vrouw bang was gemaakt door alle verhalen.
Maar er zijn wat leuke plannen met dit pand, en daar kan ik jullie wellicht binnenkort meer over vertellen.
[ afbeelding ]
Dit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar er zijn wat leuke plannen met dit pand, en daar kan ik jullie wellicht binnenkort meer over vertellen.
quote:Met halloween in het verschiet komt deze maand ook team Haunted Holland filmen. Dat team doet volgens eigen zeggen met een 'flinke dosis scepsis' onderzoek naar vreemde verschijnselen. Vlemmix heeft hen uitgenodigd. Het resultaat zal op internet te zien zijn.
Sssst! Dat mocht Mera helemaal niet vertellen!quote:
*zet hoedje opquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sssst! Dat mocht Mera helemaal niet vertellen!
Zie je straks Alsido met een laken over zich heen. Boe!
Pak ik mijn rozenkrans! En stripbijbel.quote:
Jij gaat strippen voor de geesten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pak ik mijn rozenkrans! En stripbijbel.
Wat is een stripbijbel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pak ik mijn rozenkrans! En stripbijbel.
quote:
150x potje met vet en de geesten weten niet hoe snel ze uit het raam moeten vliegen. Of door de muur, want dat kúnnen zequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de muziek van Johan de geesten wel zal verdrijven. Een couplet of 120 moet genoeg zijn.
Het zijn gewoon de ondoordringbare Bijbelteksten, voorzien van de karakteristieke Robert Crumb tekeningen met dikke tieten en priemende tepels.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ah! Een soort kinderbijbel maar dan realistischer
Elke beetje moderne, zichzelf respecterende, geest heeft tegenwoordig een Ipod, dus die hoeft die crap van Johan niet aan te horenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de muziek van Johan de geesten wel zal verdrijven. Een couplet of 120 moet genoeg zijn.
Valt er dan iets te zien?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef snetje het volgende:
kan iemand de boel daar weer even aanslingeren![]()
nee natuurlijk niet!quote:
Stel je toch eens voor dat het ooit zou beginnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:06 schreef snetje het volgende:
stel het begint inene! en we weten het niet
O you teasequote:Op woensdag 18 november 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat het ooit zou beginnen.
Ik tease niet, ik trek in grote twijfel.quote:
Staat de stream op het spookhuis Huissen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef snetje het volgende:
kan iemand de boel daar weer even aanslingeren![]()
Wat gaan ze doen met die spookhuis stream?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Staat de stream op het spookhuis Huissen?
Vond de lampen te fel, niet zo spannend.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:57 schreef Dementor het volgende:
Heel hard boe roepen of iemand met een laken over z'n kop door het beeld laten lopen?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
Zie je straks Alsido met een laken over zich heen. Boe!
Team Keesjes. Wanneer trekken ze in?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:57 schreef Dementor het volgende:
Of gaan ze die keesjes van Haunted Holland daar los laten, die bij ieder piepje en/of kraakje direct beginnen over de 6e dimensie om vervolgens te gaan glaasje draaien met scrabble steentjes.
In afwachting Mera, heb er wel een stukje over gelezen .quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het is een enorm, monumentaal pand dat in Huissen (spreek uit: Huussen), Gelderland staat.
Het is honderden jaren oud en staat in de verre omgeving zeer bekend als zijnde een spookhuis.
Johan heeft het gekocht
Geen idee (zoals altijd), maar dat 'team' ziet maar al te graag dingen die er niet zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Team Keesjes. Wanneer trekken ze in?
Oh echt? Klinkt super en als iets wat ik wel durf te kijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef Dementor het volgende:
En mocht men nog tijd nodig hebben dan gooien ze gewoon wat van die potjes slijm uit de speelgoedwinkel op de grond "Check dit, echte ectoplasma... we moeten het pand ontruimen.."
Ik heb nog wel een videoband van Ghostbusters 1 en 2 voor je liggen.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh echt? Klinkt super en als iets wat ik wel durf te kijken.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen met die spookhuis stream?
Heel hard boe roepen of iemand met een laken over z'n kop door het beeld laten lopen?
Of gaan ze die keesjes van Haunted Holland daar los laten, die bij ieder piepje en/of kraakje direct beginnen over de 6e dimensie om vervolgens te gaan glaasje draaien met scrabble steentjes.
Ja vast.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:25 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
ze gaan in de kelder een lijk opgraven uitgraven uit metselen of zoiets .. toch
Neehee, dat is niet leuk. Nu wil ik Keesjes die iets horen en zien in dat huus.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een videoband van Ghostbusters 1 en 2 voor je liggen.
Of we kijken gewoon naar Michael Jackson's Ghost.
Die videoband is legaal, zo'n zwarte!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Neehee, dat is niet leuk. Nu wil ik Keesjes die iets horen en zien in dat huus.
Zit mij trouwens niet je illegale shit op te dringen, ga zelf maar zitten.
Johan is meer van de potjes met vet. Telt dat ook als haunted iets?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:15 schreef Dementor het volgende:
En mocht men nog tijd nodig hebben dan gooien ze gewoon wat van die potjes slijm uit de speelgoedwinkel op de grond "Check dit, echte ectoplasma... we moeten het pand ontruimen.."
Alleen als Jaap mee doet.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan is meer van de potjes met vet. Telt dat ook als haunted iets?
Knap en attent van jou.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:15 schreef Maanvis het volgende:
Dás het voorraad hok jaEn die kabels komen uit bij de regieruimte, ik heb een deel ervan nog samen met Alsido gelegd
Wat veel kabeltjes zegquote:Op woensdag 18 november 2009 17:04 schreef snetje het volgende:
nog meer draden![]()
[ afbeelding ]
is dit btw het voorraad hok? die hadden we nog niet gezien
Wil niet gaan baggeren in Peter6000 zijn topic, wil hem juist verrassen met caps,quote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
Wat veel kabeltjes zeg![]()
Er moet nog heel wat gebeuren zo te zien.
allemaal flink posten, dan halen we de 25.000 vandaag
Ik heb nog nooit een cap gemaakt Tuinfluiter, maar met gewone foto's gebruik ik altijd TinyPic, dus misschien gaat dat wel heel goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wil niet gaan baggeren in Peter6000 zijn topic, wil hem juist verrassen met caps,
maar helaas er was nog niet veel te zien. op de stream.
Lavenderr weet jij hoe die caps in dit topic komen, ben al zo ver met Gadwin printscreen,
moet ik ze dan eerst opslaan, dan naar Tinypic en dan hier weer naar toe .
opslaan ja.. dan uploaden bij tinypicquote:Op woensdag 18 november 2009 18:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wil niet gaan baggeren in Peter6000 zijn topic, wil hem juist verrassen met caps,
maar helaas er was nog niet veel te zien op de stream.
Lavenderr weet jij hoe die caps in dit topic komen, ben al zo ver met Gadwin printscreen,
moet ik ze dan eerst opslaan, dan naar Tinypic en dan hier weer naar toe .
O ja? Op de chat?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Lavenderr, Leandra , Snetje en beequeen bedankt.
Snetje na het opslaan kan ik het niet meer terug vinden tussen al die linkjes en fotocodes,
zit me rot te zoeken.
Ga het eerst proberen met de reiger op de Wildcam,
want Ustream-Vlemmix was net weer zo heftig bezig .
I see dead peoplequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ohja, het beeld is inderdaad niet zo bijzonder nu, jammer.
Johan heeft het gekocht van Emile Ratelband. Deze ging er niet wonen omdat zijn vrouw bang was gemaakt door alle verhalen.
[ afbeelding ]
jup! beloofd is beloofdquote:Op donderdag 19 november 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
Snetje heeft die enerverende taak op zich genomen!
Die zou er ff tussenuit zijn, maar voor hoelang? Het verdwijnvirus is toch niet besmettelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 14:02 schreef snetje het volgende:
[..]
jup! beloofd is beloofd![]()
waar is Peter ... iemand hem al gezien?
Oooh ik dacht medio deze week dusquote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Volgens zijn eigen zeggen zou Peter er medio volgende week weer zijn.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Volgens zijn eigen zeggen zou Peter er medio volgende week weer zijn.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn afwezigheid de komende dagen heeft trouwens niets met dit topic te maken,
heb tot medio volgende week wat andere dingen te doen.
Ja deze week .quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oooh ik dacht medio deze week dus
Volgens mij is hij weer thuis.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:02 schreef snetje het volgende:
[..]
waar is Peter ... iemand hem al gezien?
Hoi Peter, fijn dat je er weer bentquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:55 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst een plan maken, en pas daarna uitvoeren: de juiste volgorde lijkt te zijn ontdekt
dat laatste stukje "Huissen"quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenochtend krijgen we 'de onthulling van de witte wieven in Huissen'
Om te voorkomen dat mensen op een vooraf bepaald tijdstip massaal de streams aanzetten, is ervoor gekozen er geen tijdstip bij te vermelden
Maar wanneer onthult hij zijn tv zender nu eens?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan Vlemmix onthult spookachtig monument in Huissen
Lieve spookjes hoorquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:02 schreef snetje het volgende:
ik ga me geloof ik ook maar richten tot het medium gebeuren ...
ik had die twee al gespot en gecapt !!!
[ afbeelding ]
nog 1 keer het woord lief en ik sla door ga gillen!!quote:
hahahaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:00 schreef snetje het volgende:
deze heb ik vanmiddag nog gespot!
een wit wief![]()
[ afbeelding ]
met twee hoofden
quote:Kunstwerk Witte Wieven bij spookhuis onthuld
zaterdag 21 november 2009 | 16:45 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 21 november 2009 | 16:48
De stichting vrienden van Huissen heeft zaterdagmiddag op spectaculaire wijze het kunstwerk Witte Wieven van Huissenaar Martin van Onna voor huize Binnenveld onthuld.
Huize Binnenveld staat bekend als spookhuis. Het was tot voor kort eigendom van Emile Ratelband. Nu is Johan Vlemmix eigenaar. Hij steeg met burgemeester Harry de Vries tot grote hoogte in een bak aan een hijskraan. Dat was nodig om bij het kunstwerk te kunnen komen dat op een ponton in een plas staat. Na het verwijderen van een oranje plastic doek werden de Witte Wieven zichtbaar. Die figuren verwijzen naar de mythe rond het huis, die wil dat het er in vroeger tijden spookte als mistflarden in de buurt opdoemden.
Okee Peter, ik zing met je meequote:Op maandag 23 november 2009 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een potje potje potje potje ve-he-het al op de tafel gezet.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou, het zou je meevallen hoor, dit lied is bijna door iedereen zuiver te zingen, zeker na 150x.quote:
Waarom dacht je dat ik mijn oren dicht stopte.quote:Op maandag 23 november 2009 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het zou je meevallen hoor, dit lied is bijna door iedereen zuiver te zingen, zeker na 150x.
Probeer maar
Ja, gaaf hoor.quote:Of Huis Binnenveld daadwerkelijk spookt, weet niemand. Binnenkort laat Vlemmix het team van Haunted Holland onderzoek doen. Beelden hiervan zullen weldra te zien zijn op de stream van Studio Vlemmix, die sinds kort online is op www.johanvlemmix.tv .
Dat doet hij ook. Er zijn geen vorderingen.quote:Op maandag 23 november 2009 11:41 schreef sunny16947 het volgende:
Ook fijn dat ze, zoals beloofd, de vorderingen op de site bijhouden. (dus, not)
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Het logo hiervan is door Mera ontworpen
Oh. Nee het klopt wel, kan me alleen niet herinneren dat ik dat hier heb rondgebazuind.quote:Op maandag 23 november 2009 12:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Via een betrouwbare bron.
Maar als het niet klopt wil ik het wel rectificeren hoor.
En dan nog, je ziet het meteen als je jouw stijl een beetje kentquote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. Nee het klopt wel, kan me alleen niet herinneren dat ik dat hier heb rondgebazuind.
Nou ja: rondgebazuind.quote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. Nee het klopt wel, kan me alleen niet herinneren dat ik dat hier heb rondgebazuind.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 23 november 2009 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan nog, je ziet het meteen als je jouw stijl een beetje kent
Da's fijn om te horenquote:Op maandag 23 november 2009 12:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou ja: rondgebazuind.
De mensen zijn gewoon trots op je, en iedereen gunt Alsido zijn nieuwe trui.
Heb je ook niet. Kwam van de betrouwbare bron Gert.quote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen de muziek van Vlemmix gewoon als normaal geluid te gaan zien.quote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
nergens, ik draai pas streams als er normaal geluid is
liever niet Peet, als ik muziek wil horen dan draai ik wel een youtube, streams zijn voor mij niet alleen het beeld, het geluid is er wezenlijk onderdeel vanquote:Op maandag 23 november 2009 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen de muziek van Vlemmix gewoon als normaal geluid te gaan zien.
Ik schaam me er ook niet meer voor dat ik Beertje Knut leuk vind.
Ik ben een lief klein beertje, beertje, beertje,
Ik ben een lief klein beertje,
Maar straks misschien niet meer.
Dat tussenstukje tussen 00:49 en 01:06 maakt me gewoon vrolijk.
Marrije niet, die vindt dat geluid een wezenlijk onderdeel van de stream is.quote:
Haal de proppen maar weer uit je oren. Het potje met vet is klaar.quote:Op maandag 23 november 2009 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik mijn oren dicht stopte.
Okee, mooi, dat ken ik niet dus dan hoef ik ook niet mee te zingen. Phew.quote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haal de proppen maar weer uit je oren. Het potje met vet is klaar.
We doen nu Beertje Knut
ik las de vraag van dementor en dacht Nee! Toen liep mn computer vast, opnieuw opstarten en nu zie ik dat jij al mijn antwoord hebt gegevenquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Marrije niet, die vindt dat geluid een wezenlijk onderdeel van de stream is.
Ik was helaas net te laat om het te cappen.
BQ heeft een computer van de Aldi, die loopt niet vast.quote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik las de vraag van dementor en dacht Nee! Toen liep mn computer vast, opnieuw opstarten en nu zie ik dat jij al mijn antwoord hebt gegeven
Tnx.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Peter!
Hulde voor je geweldige commentaren op de streams!
Iemand moet het vuile werk doenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx.
Ik zit samen met naar schatting 10 streamers in afwachting van het aanslingeren van de stream (enkelvoud, want stream 2 zendt sinds zaterdag niet meer uit).
Met mijn poten in de modder, tussen de mensen.
Van niets iets maken is erg knap.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Peter!
Hulde voor je geweldige commentaren op de streams!
Eerder vond ik het maar flauwe onderschriftjes, maar tegenwoordig heet het 'van niets iets maken' en is het erg knap.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van niets iets maken is erg knap.
Mooi dat die circa tien enthousiaste streamers zo volhardend zijn. Stel dat de kelder dadelijk echt helemaal droog en draadvrij is, kan er boven eindelijk worden begonnen met de uitzendingen. En Studio Vlemmix 'kennende' kan dat zomaar plots onaangekondigd van start gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:30 schreef Peter6000 het volgende:
Tnx.
Ik zit samen met naar schatting 10 streamers in afwachting van het aanslingeren van de stream (enkelvoud, want stream 2 zendt sinds zaterdag niet meer uit).
Met mijn poten in de modder, tussen de mensen.
Ze hadden het beter 'De verbouwing' kunnen noemenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het echt fascinerend hoeveel werk er nu nog in die kelder wordt verricht.
Wat waren ze er toch klaar voor, voor die noodlottige tsunami.
Ze hebben na de tsunami gelijk de kans aangegrepen om de hele kelder te optimaliseren. En Bram en Bart mogen niet komen helpen want dat zijn klussers van lik me vessie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het echt fascinerend hoeveel werk er nu nog in die kelder wordt verricht.
Wat waren ze er toch klaar voor, voor die noodlottige tsunami.
Waar zie jij die optimalisatie in terug?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:49 schreef sunny16947 het volgende:
Ze hebben na de tsunami gelijk de kans aangegrepen om de hele kelder te optimaliseren.
Waarom is dat handig? Voor als er calamiteiten zijn, dat je dan kunt zeggen: het ligt aan kabelgootje 28?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:38 schreef Maanvis het volgende:
Handig dat de kabelgootjes geteld worden!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:38 schreef Maanvis het volgende:
Handig dat de kabelgootjes geteld worden!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
We communiceren nu ook met iemand die in het Engels chat.
Snetje: He`s working with kabelgootjes now
Vergeet de natte broekspijpen van Alsido niet. En de kast met omhooglopend water. Het is dat we met z'n allen zo goedgelovig zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
"Uitstel vanwege de overstroming". En dan foto's van die dweil en mop-emmer. Het wordt met terugkerende kracht steeds grappiger.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
We communiceren nu ook met iemand die in het Engels chat.
Snetje: He`s working with kabelgootjes now
En dan moet ie ook nog zelf de camera verzettenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ach die arme jongen fikst alles alleeen, wat zal ie moe zijn sàvonds
En is er met het blote oog niks te zien van al dat gefix. Dat trekt een zware wissel, mentaal.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
En dan moet ie ook nog zelf de camera verzetten
arme, arme jongen, zal hij lid zijn van de FNV of de Klusjesbond,want 20 uur per dag werken mag niet hequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan moet ie ook nog zelf de camera verzetten
Sowieso, ik begrijp het niet helemaal waaorm het zo lang duurt! Wat Dementor en ik in 2 uur konden, daar doet Alsido nu al 24 dagen over!quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
"Uitstel vanwege de overstroming". En dan foto's van die dweil en mop-emmer. Het wordt met terugkerende kracht steeds grappiger.
En het lijkt wel alsof de chaos steeds groter wordt. Het zág er toch al netjes uit voor de watersnoodramp, waarom al dit gedoequote:Op dinsdag 24 november 2009 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso, ik begrijp het niet helemaal waaorm het zo lang duurt! Wat Dementor en ik in 2 uur konden, daar doet Alsido nu al 24 dagen over!
Omdat Alsido ook nog wat rekeningen moet betalen en dus geld moet verdienenquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het lijkt wel alsof de chaos steeds groter wordt. Het zág er toch al netjes uit voor de watersnoodramp, waarom al dit gedoe
Ik heb (via mijn bron) vernomen, dat het is omdat de kabels in de stoppenkast op een manier gebundeld waren dat alles in 1 keer kon uitvallen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het lijkt wel alsof de chaos steeds groter wordt. Het zág er toch al netjes uit voor de watersnoodramp, waarom al dit gedoe
Sarcastisch? Ik?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:54 schreef Maanvis het volgende:
Gelukkig is Kopijkat nooit sarcastisch, anders zou ik haar posts nooit begrijpen!
Meej zunne hèènd in zunne tèès!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis Nuninga op bezoek
Ja. Er wordt keihard gewerktquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:12 schreef Danny het volgende:
ik zie de screenshots in dit topic en zie een bunker die er exact hetzelfde uitziet als een half jaar geleden
is dat niet die Peter van TBO aan dat haar te zien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ging dit recept ook alweer.....
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ging dit recept ook alweer.....
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie Peter een komkommer pakken en vervolgens het beeld uitlopen. Wat gebeurt daar allemaal?
die werd gekortwiektquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie Peter een komkommer pakken en vervolgens het beeld uitlopen. Wat gebeurt daar allemaal?
van een paar rammelende potten en pannen misschien, wat is ie eigenlijk aan het koken, waar kunnen we dat terug lezen????quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:40 schreef Maanvis het volgende:
Dus dit is het eerste programma? Is er al geluid?
ja of belt hoe dat recept in elkaar geflanst moet wordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Peter ontvangt een uitnodiging voor een optreden bij de lokale omroep Middelburg
Ik hoor alleen maar skeelerkes!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van een paar rammelende potten en pannen misschien, wat is ie eigenlijk aan het koken, waar kunnen we dat terug lezen????
heeft ie er wat op geschreven kan het niet lezen Peterquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De communicatie met de kijker loopt nog niet helemaal optimaal
Het is het trouwpak van z'n vader.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Peter eigenlijk hele korte armpjes of zo? Of is z'n overhemd gewoon te groot?
Trek je puntlaarsjes aan en laat die mannen bij de Vlem eens voelen wat wij doormaken!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verdulleme, Fok! is nu al drie dagen slecht bereikbaar![]()
En ik zie helemaal geen veranderingen, wat een onnozele en onnodige werkverschaffing zeg
Als Studio Vlemmix alleen een stel servers over hoefde te zetten waren ze al bijna een maand met de programma's bezig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Johan hier de baas was op Fok! zouden we pas ergens in februari weer kunnen Fok!ken.
Welke programma's?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als Studio Vlemmix alleen een stel servers over hoefde te zetten waren ze al bijna een maand met de programma's bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |