quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
We communiceren nu ook met iemand die in het Engels chat.
Snetje: He`s working with kabelgootjes now
Vergeet de natte broekspijpen van Alsido niet. En de kast met omhooglopend water. Het is dat we met z'n allen zo goedgelovig zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
"Uitstel vanwege de overstroming". En dan foto's van die dweil en mop-emmer. Het wordt met terugkerende kracht steeds grappiger.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:41 schreef Peter6000 het volgende:
We communiceren nu ook met iemand die in het Engels chat.
Snetje: He`s working with kabelgootjes now
En dan moet ie ook nog zelf de camera verzettenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ach die arme jongen fikst alles alleeen, wat zal ie moe zijn sàvonds
En is er met het blote oog niks te zien van al dat gefix. Dat trekt een zware wissel, mentaal.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
En dan moet ie ook nog zelf de camera verzetten
arme, arme jongen, zal hij lid zijn van de FNV of de Klusjesbond,want 20 uur per dag werken mag niet hequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan moet ie ook nog zelf de camera verzetten
Sowieso, ik begrijp het niet helemaal waaorm het zo lang duurt! Wat Dementor en ik in 2 uur konden, daar doet Alsido nu al 24 dagen over!quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
"Uitstel vanwege de overstroming". En dan foto's van die dweil en mop-emmer. Het wordt met terugkerende kracht steeds grappiger.
En het lijkt wel alsof de chaos steeds groter wordt. Het zág er toch al netjes uit voor de watersnoodramp, waarom al dit gedoequote:Op dinsdag 24 november 2009 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sowieso, ik begrijp het niet helemaal waaorm het zo lang duurt! Wat Dementor en ik in 2 uur konden, daar doet Alsido nu al 24 dagen over!
Omdat Alsido ook nog wat rekeningen moet betalen en dus geld moet verdienenquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het lijkt wel alsof de chaos steeds groter wordt. Het zág er toch al netjes uit voor de watersnoodramp, waarom al dit gedoe
Ik heb (via mijn bron) vernomen, dat het is omdat de kabels in de stoppenkast op een manier gebundeld waren dat alles in 1 keer kon uitvallen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het lijkt wel alsof de chaos steeds groter wordt. Het zág er toch al netjes uit voor de watersnoodramp, waarom al dit gedoe
Sarcastisch? Ik?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:54 schreef Maanvis het volgende:
Gelukkig is Kopijkat nooit sarcastisch, anders zou ik haar posts nooit begrijpen!
Meej zunne hèènd in zunne tèès!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis Nuninga op bezoek
Ja. Er wordt keihard gewerktquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:12 schreef Danny het volgende:
ik zie de screenshots in dit topic en zie een bunker die er exact hetzelfde uitziet als een half jaar geleden
is dat niet die Peter van TBO aan dat haar te zien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ging dit recept ook alweer.....
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ging dit recept ook alweer.....
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie Peter een komkommer pakken en vervolgens het beeld uitlopen. Wat gebeurt daar allemaal?
die werd gekortwiektquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie Peter een komkommer pakken en vervolgens het beeld uitlopen. Wat gebeurt daar allemaal?
van een paar rammelende potten en pannen misschien, wat is ie eigenlijk aan het koken, waar kunnen we dat terug lezen????quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:40 schreef Maanvis het volgende:
Dus dit is het eerste programma? Is er al geluid?
ja of belt hoe dat recept in elkaar geflanst moet wordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Peter ontvangt een uitnodiging voor een optreden bij de lokale omroep Middelburg
Ik hoor alleen maar skeelerkes!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van een paar rammelende potten en pannen misschien, wat is ie eigenlijk aan het koken, waar kunnen we dat terug lezen????
heeft ie er wat op geschreven kan het niet lezen Peterquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De communicatie met de kijker loopt nog niet helemaal optimaal
Het is het trouwpak van z'n vader.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Peter eigenlijk hele korte armpjes of zo? Of is z'n overhemd gewoon te groot?
Trek je puntlaarsjes aan en laat die mannen bij de Vlem eens voelen wat wij doormaken!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verdulleme, Fok! is nu al drie dagen slecht bereikbaar![]()
En ik zie helemaal geen veranderingen, wat een onnozele en onnodige werkverschaffing zeg
Als Studio Vlemmix alleen een stel servers over hoefde te zetten waren ze al bijna een maand met de programma's bezig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Johan hier de baas was op Fok! zouden we pas ergens in februari weer kunnen Fok!ken.
Welke programma's?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als Studio Vlemmix alleen een stel servers over hoefde te zetten waren ze al bijna een maand met de programma's bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |