Ja. Er wordt keihard gewerktquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:12 schreef Danny het volgende:
ik zie de screenshots in dit topic en zie een bunker die er exact hetzelfde uitziet als een half jaar geleden
is dat niet die Peter van TBO aan dat haar te zien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ging dit recept ook alweer.....
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ging dit recept ook alweer.....
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie Peter een komkommer pakken en vervolgens het beeld uitlopen. Wat gebeurt daar allemaal?
die werd gekortwiektquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie Peter een komkommer pakken en vervolgens het beeld uitlopen. Wat gebeurt daar allemaal?
van een paar rammelende potten en pannen misschien, wat is ie eigenlijk aan het koken, waar kunnen we dat terug lezen????quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:40 schreef Maanvis het volgende:
Dus dit is het eerste programma? Is er al geluid?
ja of belt hoe dat recept in elkaar geflanst moet wordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Peter ontvangt een uitnodiging voor een optreden bij de lokale omroep Middelburg
Ik hoor alleen maar skeelerkes!quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van een paar rammelende potten en pannen misschien, wat is ie eigenlijk aan het koken, waar kunnen we dat terug lezen????
heeft ie er wat op geschreven kan het niet lezen Peterquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De communicatie met de kijker loopt nog niet helemaal optimaal
Het is het trouwpak van z'n vader.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Peter eigenlijk hele korte armpjes of zo? Of is z'n overhemd gewoon te groot?
Trek je puntlaarsjes aan en laat die mannen bij de Vlem eens voelen wat wij doormaken!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verdulleme, Fok! is nu al drie dagen slecht bereikbaar![]()
En ik zie helemaal geen veranderingen, wat een onnozele en onnodige werkverschaffing zeg
Als Studio Vlemmix alleen een stel servers over hoefde te zetten waren ze al bijna een maand met de programma's bezig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Johan hier de baas was op Fok! zouden we pas ergens in februari weer kunnen Fok!ken.
Welke programma's?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als Studio Vlemmix alleen een stel servers over hoefde te zetten waren ze al bijna een maand met de programma's bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |