jup! beloofd is beloofdquote:Op donderdag 19 november 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
Snetje heeft die enerverende taak op zich genomen!
Die zou er ff tussenuit zijn, maar voor hoelang? Het verdwijnvirus is toch niet besmettelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 14:02 schreef snetje het volgende:
[..]
jup! beloofd is beloofd![]()
waar is Peter ... iemand hem al gezien?
Oooh ik dacht medio deze week dusquote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Volgens zijn eigen zeggen zou Peter er medio volgende week weer zijn.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Volgens zijn eigen zeggen zou Peter er medio volgende week weer zijn.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn afwezigheid de komende dagen heeft trouwens niets met dit topic te maken,
heb tot medio volgende week wat andere dingen te doen.
Ja deze week .quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oooh ik dacht medio deze week dus
Volgens mij is hij weer thuis.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:02 schreef snetje het volgende:
[..]
waar is Peter ... iemand hem al gezien?
Hoi Peter, fijn dat je er weer bentquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:55 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst een plan maken, en pas daarna uitvoeren: de juiste volgorde lijkt te zijn ontdekt
dat laatste stukje "Huissen"quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenochtend krijgen we 'de onthulling van de witte wieven in Huissen'
Om te voorkomen dat mensen op een vooraf bepaald tijdstip massaal de streams aanzetten, is ervoor gekozen er geen tijdstip bij te vermelden
Maar wanneer onthult hij zijn tv zender nu eens?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan Vlemmix onthult spookachtig monument in Huissen
Lieve spookjes hoorquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:02 schreef snetje het volgende:
ik ga me geloof ik ook maar richten tot het medium gebeuren ...
ik had die twee al gespot en gecapt !!!
[ afbeelding ]
nog 1 keer het woord lief en ik sla door ga gillen!!quote:
hahahaquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:00 schreef snetje het volgende:
deze heb ik vanmiddag nog gespot!
een wit wief![]()
[ afbeelding ]
met twee hoofden
quote:Kunstwerk Witte Wieven bij spookhuis onthuld
zaterdag 21 november 2009 | 16:45 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 21 november 2009 | 16:48
De stichting vrienden van Huissen heeft zaterdagmiddag op spectaculaire wijze het kunstwerk Witte Wieven van Huissenaar Martin van Onna voor huize Binnenveld onthuld.
Huize Binnenveld staat bekend als spookhuis. Het was tot voor kort eigendom van Emile Ratelband. Nu is Johan Vlemmix eigenaar. Hij steeg met burgemeester Harry de Vries tot grote hoogte in een bak aan een hijskraan. Dat was nodig om bij het kunstwerk te kunnen komen dat op een ponton in een plas staat. Na het verwijderen van een oranje plastic doek werden de Witte Wieven zichtbaar. Die figuren verwijzen naar de mythe rond het huis, die wil dat het er in vroeger tijden spookte als mistflarden in de buurt opdoemden.
Okee Peter, ik zing met je meequote:Op maandag 23 november 2009 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een potje potje potje potje ve-he-het al op de tafel gezet.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou, het zou je meevallen hoor, dit lied is bijna door iedereen zuiver te zingen, zeker na 150x.quote:
Waarom dacht je dat ik mijn oren dicht stopte.quote:Op maandag 23 november 2009 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het zou je meevallen hoor, dit lied is bijna door iedereen zuiver te zingen, zeker na 150x.
Probeer maar
Ja, gaaf hoor.quote:Of Huis Binnenveld daadwerkelijk spookt, weet niemand. Binnenkort laat Vlemmix het team van Haunted Holland onderzoek doen. Beelden hiervan zullen weldra te zien zijn op de stream van Studio Vlemmix, die sinds kort online is op www.johanvlemmix.tv .
Dat doet hij ook. Er zijn geen vorderingen.quote:Op maandag 23 november 2009 11:41 schreef sunny16947 het volgende:
Ook fijn dat ze, zoals beloofd, de vorderingen op de site bijhouden. (dus, not)
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Het logo hiervan is door Mera ontworpen
Oh. Nee het klopt wel, kan me alleen niet herinneren dat ik dat hier heb rondgebazuind.quote:Op maandag 23 november 2009 12:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Via een betrouwbare bron.
Maar als het niet klopt wil ik het wel rectificeren hoor.
En dan nog, je ziet het meteen als je jouw stijl een beetje kentquote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. Nee het klopt wel, kan me alleen niet herinneren dat ik dat hier heb rondgebazuind.
Nou ja: rondgebazuind.quote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. Nee het klopt wel, kan me alleen niet herinneren dat ik dat hier heb rondgebazuind.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 23 november 2009 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan nog, je ziet het meteen als je jouw stijl een beetje kent
Da's fijn om te horenquote:Op maandag 23 november 2009 12:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou ja: rondgebazuind.
De mensen zijn gewoon trots op je, en iedereen gunt Alsido zijn nieuwe trui.
Heb je ook niet. Kwam van de betrouwbare bron Gert.quote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen de muziek van Vlemmix gewoon als normaal geluid te gaan zien.quote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
nergens, ik draai pas streams als er normaal geluid is
liever niet Peet, als ik muziek wil horen dan draai ik wel een youtube, streams zijn voor mij niet alleen het beeld, het geluid is er wezenlijk onderdeel vanquote:Op maandag 23 november 2009 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen de muziek van Vlemmix gewoon als normaal geluid te gaan zien.
Ik schaam me er ook niet meer voor dat ik Beertje Knut leuk vind.
Ik ben een lief klein beertje, beertje, beertje,
Ik ben een lief klein beertje,
Maar straks misschien niet meer.
Dat tussenstukje tussen 00:49 en 01:06 maakt me gewoon vrolijk.
Marrije niet, die vindt dat geluid een wezenlijk onderdeel van de stream is.quote:
Haal de proppen maar weer uit je oren. Het potje met vet is klaar.quote:Op maandag 23 november 2009 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik mijn oren dicht stopte.
Okee, mooi, dat ken ik niet dus dan hoef ik ook niet mee te zingen. Phew.quote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haal de proppen maar weer uit je oren. Het potje met vet is klaar.
We doen nu Beertje Knut
ik las de vraag van dementor en dacht Nee! Toen liep mn computer vast, opnieuw opstarten en nu zie ik dat jij al mijn antwoord hebt gegevenquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Marrije niet, die vindt dat geluid een wezenlijk onderdeel van de stream is.
Ik was helaas net te laat om het te cappen.
BQ heeft een computer van de Aldi, die loopt niet vast.quote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik las de vraag van dementor en dacht Nee! Toen liep mn computer vast, opnieuw opstarten en nu zie ik dat jij al mijn antwoord hebt gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |