Waarom dacht je dat ik mijn oren dicht stopte.quote:Op maandag 23 november 2009 11:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, het zou je meevallen hoor, dit lied is bijna door iedereen zuiver te zingen, zeker na 150x.
Probeer maar
Ja, gaaf hoor.quote:Of Huis Binnenveld daadwerkelijk spookt, weet niemand. Binnenkort laat Vlemmix het team van Haunted Holland onderzoek doen. Beelden hiervan zullen weldra te zien zijn op de stream van Studio Vlemmix, die sinds kort online is op www.johanvlemmix.tv .
Dat doet hij ook. Er zijn geen vorderingen.quote:Op maandag 23 november 2009 11:41 schreef sunny16947 het volgende:
Ook fijn dat ze, zoals beloofd, de vorderingen op de site bijhouden. (dus, not)
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Het logo hiervan is door Mera ontworpen
Oh. Nee het klopt wel, kan me alleen niet herinneren dat ik dat hier heb rondgebazuind.quote:Op maandag 23 november 2009 12:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Via een betrouwbare bron.
Maar als het niet klopt wil ik het wel rectificeren hoor.
En dan nog, je ziet het meteen als je jouw stijl een beetje kentquote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. Nee het klopt wel, kan me alleen niet herinneren dat ik dat hier heb rondgebazuind.
Nou ja: rondgebazuind.quote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. Nee het klopt wel, kan me alleen niet herinneren dat ik dat hier heb rondgebazuind.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 23 november 2009 12:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan nog, je ziet het meteen als je jouw stijl een beetje kent
Da's fijn om te horenquote:Op maandag 23 november 2009 12:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou ja: rondgebazuind.
De mensen zijn gewoon trots op je, en iedereen gunt Alsido zijn nieuwe trui.
Heb je ook niet. Kwam van de betrouwbare bron Gert.quote:Op maandag 23 november 2009 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen de muziek van Vlemmix gewoon als normaal geluid te gaan zien.quote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
nergens, ik draai pas streams als er normaal geluid is
liever niet Peet, als ik muziek wil horen dan draai ik wel een youtube, streams zijn voor mij niet alleen het beeld, het geluid is er wezenlijk onderdeel vanquote:Op maandag 23 november 2009 17:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen de muziek van Vlemmix gewoon als normaal geluid te gaan zien.
Ik schaam me er ook niet meer voor dat ik Beertje Knut leuk vind.
Ik ben een lief klein beertje, beertje, beertje,
Ik ben een lief klein beertje,
Maar straks misschien niet meer.
Dat tussenstukje tussen 00:49 en 01:06 maakt me gewoon vrolijk.
Marrije niet, die vindt dat geluid een wezenlijk onderdeel van de stream is.quote:
Haal de proppen maar weer uit je oren. Het potje met vet is klaar.quote:Op maandag 23 november 2009 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik mijn oren dicht stopte.
Okee, mooi, dat ken ik niet dus dan hoef ik ook niet mee te zingen. Phew.quote:Op maandag 23 november 2009 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haal de proppen maar weer uit je oren. Het potje met vet is klaar.
We doen nu Beertje Knut
ik las de vraag van dementor en dacht Nee! Toen liep mn computer vast, opnieuw opstarten en nu zie ik dat jij al mijn antwoord hebt gegevenquote:Op maandag 23 november 2009 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Marrije niet, die vindt dat geluid een wezenlijk onderdeel van de stream is.
Ik was helaas net te laat om het te cappen.
BQ heeft een computer van de Aldi, die loopt niet vast.quote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik las de vraag van dementor en dacht Nee! Toen liep mn computer vast, opnieuw opstarten en nu zie ik dat jij al mijn antwoord hebt gegeven
Tnx.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Peter!
Hulde voor je geweldige commentaren op de streams!
Iemand moet het vuile werk doenquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx.
Ik zit samen met naar schatting 10 streamers in afwachting van het aanslingeren van de stream (enkelvoud, want stream 2 zendt sinds zaterdag niet meer uit).
Met mijn poten in de modder, tussen de mensen.
Van niets iets maken is erg knap.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
Peter!
Hulde voor je geweldige commentaren op de streams!
Eerder vond ik het maar flauwe onderschriftjes, maar tegenwoordig heet het 'van niets iets maken' en is het erg knap.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van niets iets maken is erg knap.
Mooi dat die circa tien enthousiaste streamers zo volhardend zijn. Stel dat de kelder dadelijk echt helemaal droog en draadvrij is, kan er boven eindelijk worden begonnen met de uitzendingen. En Studio Vlemmix 'kennende' kan dat zomaar plots onaangekondigd van start gaan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:30 schreef Peter6000 het volgende:
Tnx.
Ik zit samen met naar schatting 10 streamers in afwachting van het aanslingeren van de stream (enkelvoud, want stream 2 zendt sinds zaterdag niet meer uit).
Met mijn poten in de modder, tussen de mensen.
Ze hadden het beter 'De verbouwing' kunnen noemenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het echt fascinerend hoeveel werk er nu nog in die kelder wordt verricht.
Wat waren ze er toch klaar voor, voor die noodlottige tsunami.
Ze hebben na de tsunami gelijk de kans aangegrepen om de hele kelder te optimaliseren. En Bram en Bart mogen niet komen helpen want dat zijn klussers van lik me vessie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het echt fascinerend hoeveel werk er nu nog in die kelder wordt verricht.
Wat waren ze er toch klaar voor, voor die noodlottige tsunami.
Waar zie jij die optimalisatie in terug?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:49 schreef sunny16947 het volgende:
Ze hebben na de tsunami gelijk de kans aangegrepen om de hele kelder te optimaliseren.
Waarom is dat handig? Voor als er calamiteiten zijn, dat je dan kunt zeggen: het ligt aan kabelgootje 28?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:38 schreef Maanvis het volgende:
Handig dat de kabelgootjes geteld worden!
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:38 schreef Maanvis het volgende:
Handig dat de kabelgootjes geteld worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |