Oh ja, dat opkruipende vocht heeft natuurlijk ook het plafond bereikt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Door die vocht in de muren, bedrading........
Dat riekt idd naar werkverschaffingquote:de verwijderde tl-buizen liggen klaar voor installatie
Pas op 6 november, daarvoor was alle verlichting nog aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat opkruipende vocht heeft natuurlijk ook het plafond bereikt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, dat opkruipende vocht heeft natuurlijk ook het plafond bereikt.
Ze zijn ook melkwit....quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:26 schreef Wijnneus het volgende:
Mensen, die TL buizen zitten gewoon nog vol water! Dat jullie dat niet begrijpen..........![]()
Die draaiboeken schijnen onder de natte TL buizen te liggen. Wie belt Alsidoquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Hopelijk zijn de draaiboeken niet nat geworden , is wel de bedoeling dat het lekker
gaat lopen van programma tot programma, 24 uur.
Die stoppenkast lijkt hoger te zitten dan 40 cmquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Al rokend een inspectie van de stoppenkast
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn er zelfs enkele stenen losgehakt
Goh!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die stoppenkast lijkt hoger te zitten dan 40 cm
Zo te zien ben jij er dan ook weer?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:02 schreef Gert het volgende:
Maar móói dat het gaat worden!
En dan een gezellig openingsfeest!![]()
[ afbeelding ]
Dan mogen ze nu alvast het feest gaan regelen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:02 schreef Gert het volgende:
Maar móói dat het gaat worden!
En dan een gezellig openingsfeest!![]()
[ afbeelding ]
Het zag er toch wel heel gezellig uit hoor. Was jij daar ook bij Mera?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij er dan ook weer?
ja, was gezellig inderdaad, maar ben op tijd de stad in gedoken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zag er toch wel heel gezellig uit hoor. Was jij daar ook bij Mera?
Uh... als Johan hier meeleest, niét denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij er dan ook weer?
Die Bunker is inmiddels toch al weer droog?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:25 schreef Leandra het volgende:
Klopt het dat momenteel beide streams off-line zijn??
En waarom worden er dan geen beelden van het zwembad uitgezonden?
Het gaat ieder weekend opnieuw mis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Bunker is inmiddels toch al weer droog?
Die achter de bar is toch Mera?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Alsido schijnt het nu met Mera te doen, las ik vanmiddag op de chat.
Kon het even niet latenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:15 schreef Laysa het volgende:
proberen ze ons nu gewoon om te kopen met FokHartjes
Ja, het wordt al wat, ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:03 schreef bbfakir het volgende:
De Bunker schiet ontzettend op.
[ afbeelding ]
Volgens mij hangen er iedere keer meer draden.
Bedenk wel dat als je een lampje te verhangen hebt het lang kan duren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Alsido schijnt het nu met Mera te doen, las ik vanmiddag op de chat.
Het kot is weer leeg, ik ben er zo ook weer vandoor denk.. Waren gezellige mensen idd, weet niet of ik mag zeggen wie het waren. Maar met een beetje huiswerk kom je daar zo achter.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lievv van je,
heb je het gezellig, is Dot er ook en wie zijn de mensen aan de bar, gasten?
Nee, is goed hoor, dacht dat het vrienden van jou ofzo waren, gasten.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het kot is weer leeg, ik ben er zo ook weer vandoor denk.. Waren gezellige mensen idd, weet niet of ik mag zeggen wie het waren. Maar met een beetje huiswerk kom je daar zo achter.
Electriciteit hangt nu terug, nu ff de camera's aansluiten en ja dat zijn er aardig wat hequote:Op zaterdag 14 november 2009 19:03 schreef bbfakir het volgende:
De Bunker schiet ontzettend op.
[ afbeelding ]
Volgens mij hangen er iedere keer meer draden.
Dankje, jij ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee, is goed hoor, dacht dat het vrienden van jou ofzo waren, gasten.....
Fijne avond.
Niet bij mij, maar heb het ook niet gevraagdquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er al een datum voor een eerste programma bekend?![]()
Die ene leek op Amber.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het kot is weer leeg, ik ben er zo ook weer vandoor denk.. Waren gezellige mensen idd, weet niet of ik mag zeggen wie het waren. Maar met een beetje huiswerk kom je daar zo achter.
Die cola kun je dus net zo goed weghalenquote:Op zondag 15 november 2009 17:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[ afbeelding ]
De Minister van Feest zit onthoofd en al aan de bar.
Dat vragen ze zich op de chat ook af. Ik kan nog steeds niet zien of het een man of vrouw is. Wrs een zéér vrouwelijke man.quote:
Het zal wel een 'man' zijn. Bij deze.quote:
En daar dan ook echt een dagelijks programma omheen bouwen: elke dag een ander Vlemmix liedje verElvist.quote:Op maandag 16 november 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
Misschien doet ie een Elvis-act, maar dan wel met een liedje van Johan Vlemmix, anders krijgen ze weer ruzie met de Buma-Stemra
Heeft ze d'r tieten laten zien?quote:
Waarschijnlijk dit liedjequote:Op maandag 16 november 2009 16:00 schreef Leandra het volgende:
Misschien doet ie een Elvis-act, maar dan wel met een liedje van Johan Vlemmix, anders krijgen ze weer ruzie met de Buma-Stemra
quote:
Grappig hoe zo'n print screen vertekent. Hier ziet het er niet hip en trendy, maar has been en fout uit.quote:Op maandag 16 november 2009 16:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nee!
Maar ik heb even gekeken en het is gewoon een kort en pittig hip en trendy kapsel.
Het niveau, sorry nivo, is stijgende.quote:Er maakte net wel een blonde man wat rukgebaren en daarna zwaaide hij naar de streamers
Ik heb het maar weer uit gezet![]()
Nóuquote:Op maandag 16 november 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grappig hoe zo'n print screen vertekent. Hier ziet het er niet hip en trendy, maar has been en fout uit.
[..]
Het niveau, sorry nivo, is stijgende.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Houdt niemand de stream in de gaten? Ik hoor net dat er vanaf het spookhuis in Huissen gestreamd wordt nu.![]()
Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet![]()
Waar is Peter als je hem nodig hebt
Ja nee, wacht maar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:53 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dit Mera. Niet echt bijzonder.
[ afbeelding ]
Spuit 11. Snetje was me net voor.![]()
Johan heeft weer een pandje gevonden waar de verlichting het niet doet en waar Alsido dus weer aan de slag moet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Vertel Mera, wat is er met dat huis?
Het wachten is op de tsunami.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft weer een pandje gevonden waar de verlichting het niet doet en waar Alsido dus weer aan de slag moet.
Kunnen ze daar niet zo'n team met aluminium hoedje op loslaten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ohja, het beeld is inderdaad niet zo bijzonder nu, jammer.
Het is een enorm, monumentaal pand dat in Huissen (spreek uit: Huussen), Gelderland staat.
Het is honderden jaren oud en staat in de verre omgeving zeer bekend als zijnde een spookhuis.
Johan heeft het gekocht van Emile Ratelband. Deze ging er niet wonen omdat zijn vrouw bang was gemaakt door alle verhalen.
Maar er zijn wat leuke plannen met dit pand, en daar kan ik jullie wellicht binnenkort meer over vertellen.
[ afbeelding ]
Dit?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar er zijn wat leuke plannen met dit pand, en daar kan ik jullie wellicht binnenkort meer over vertellen.
quote:Met halloween in het verschiet komt deze maand ook team Haunted Holland filmen. Dat team doet volgens eigen zeggen met een 'flinke dosis scepsis' onderzoek naar vreemde verschijnselen. Vlemmix heeft hen uitgenodigd. Het resultaat zal op internet te zien zijn.
Sssst! Dat mocht Mera helemaal niet vertellen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |