*zet hoedje opquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sssst! Dat mocht Mera helemaal niet vertellen!
Zie je straks Alsido met een laken over zich heen. Boe!
Pak ik mijn rozenkrans! En stripbijbel.quote:
Jij gaat strippen voor de geesten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pak ik mijn rozenkrans! En stripbijbel.
Wat is een stripbijbel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pak ik mijn rozenkrans! En stripbijbel.
quote:
150x potje met vet en de geesten weten niet hoe snel ze uit het raam moeten vliegen. Of door de muur, want dat kúnnen zequote:Op dinsdag 17 november 2009 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de muziek van Johan de geesten wel zal verdrijven. Een couplet of 120 moet genoeg zijn.
Het zijn gewoon de ondoordringbare Bijbelteksten, voorzien van de karakteristieke Robert Crumb tekeningen met dikke tieten en priemende tepels.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
Ah! Een soort kinderbijbel maar dan realistischer
Elke beetje moderne, zichzelf respecterende, geest heeft tegenwoordig een Ipod, dus die hoeft die crap van Johan niet aan te horenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat de muziek van Johan de geesten wel zal verdrijven. Een couplet of 120 moet genoeg zijn.
Valt er dan iets te zien?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef snetje het volgende:
kan iemand de boel daar weer even aanslingeren![]()
nee natuurlijk niet!quote:
Stel je toch eens voor dat het ooit zou beginnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:06 schreef snetje het volgende:
stel het begint inene! en we weten het niet
O you teasequote:Op woensdag 18 november 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat het ooit zou beginnen.
Ik tease niet, ik trek in grote twijfel.quote:
Staat de stream op het spookhuis Huissen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef snetje het volgende:
kan iemand de boel daar weer even aanslingeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |