1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
3 zakken patat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de koelkast is groot zat. Er zit een vriezer onder (koelvriescombi) met 1 grote lade... en 1 kleine. Er zitten o.a 4 pizza's in, 20 kroketten per 5 verpakt (van dobben. in zakjes, anders wilde het helemaal niet) voor 2 weken vlees ofzo (oops) 3 zakken patat
, een bakje met bloemkool van eergisteren, de complete onderste lade ligt vol met magnums (hoi Mike
) , er ligt een zak spinazie in, festini ijsjes, 2 hamburgers, en dat was het geloof ik
Ik heb nog nooit mijn vriezer zo achterlijk vol gehad. Van die vriezer alleen al kun je 1,5e week eten![]()
gewoon missbliss lief aankijken toch?quote:
Dat zeg ik, ik ga zo op mn lazer krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Ynske het volgende:Q pfff wat je allemaal in de vriezer hebt liggen
Ergens <250 ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:22 schreef tombolafan het volgende:
oh enne, Ll, in welk deel kan ik jou persoonsbeschrijving vinden dan?
Die moet nog komen dat topic nrquote:
jamaar k snap je weg van inkopen nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ga zo op mn lazer krijgen
jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Faaldag voor Qwea overigens met al die TT-nummeringen
Ja! zeg er wat van.quote:
eet gewoon de helft op!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ga zo op mn lazer krijgen
kom maar hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja
Kan iemand mij tijdelijk trouwens asiel aanbieden voor vanaaf?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! zeg er wat van.
Wijzig je dan ook even het nr voor me?
Nou, ik heb 10 kroketten gekocht... wist ik veel dat er nog 10 warenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar k snap je weg van inkopen niet
wat moet je met 20 kroketten, 3 zakken friet en 4 pizza's?
linkje?quote:
En dan ist morgen "Zeg, ben jij aangekomen?"quote:
Voor dit soort dingen had je dus vroeger mooie wetten. Handelsonbekwaamheid volgens mij, mochten vrouwen niet alleen inkopen doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb 10 kroketten gekocht... wist ik veel dat er nog 10 waren
En die 3 zakken patat lagen er ook al in
En ik kocht 3 pizza's want aanbieding, alleen was ik vergeten dat ik gisteren ook al 3 heb gehaald (want aanbieding) waarvan er 1 overbleef![]()
Ik mag ook eigenlijk helemaal niet alleen boodschappen doen
Hey lieverdquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Die TT slaat echt nergens op, net als de inhoud van je vriezer kuthoerrrrrr
Bijna altijd! Maar nu even nietquote:
Volgens MM geldt die wet nog steedsquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen had je dus vroeger mooie wetten. Handelsonbekwaamheid volgens mij, mochten vrouwen niet alleen inkopen doen
je had blauwe vingersquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bijna altijd! Maar nu even niet[Ik eet soep]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je had blauwe vingersIk weet dat je daarop doeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
24, aan een rivier, 1 poes, heel druk aan het werk
gelukkig heb ik wel een hele grote koelkast.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
hier gelukkig geen last van teveel inkopen, in de vriezer hier past nauwelijks een pizza.
soepje he ja lekker, meteen ff wat opzettenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef Enfermera het volgende:
Jeuz. Ik heb echt 5 bakjes eten over die in de vriezer staan, kan uit mn hoofd zeggen wat, en het gaat ook snel weer op xD Vanavond weer een soepje eten wat ik een tijdje terug heb ingevrorenWeet nog niet welke, want ik heb er 2
Zo kinderachtig ben ik niet en MM houdt denk ik zelf wel in de gaten wat dat spook van m hier post als ie slim isquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh, neem je wraak, PM het topic naar MM
Dit klinkt ook alsof er een hele smeuiige geschiedenis aan vast zit. Voor de draad ermee!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh, neem je wraak, PM het topic naar MM
1 plankjequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wel een hele grote koelkast.
die nu ook uitpuilt![]()
nopequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:31 schreef tombolafan het volgende:
wie heeft er nog sint maarten snoep over?
MM = MikeyMo, vriendje van Qwea.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit klinkt ook alsof er een hele smeuiige geschiedenis aan vast zit. Voor de draad ermee!
Ze hebben al heel lang niet gebatst, alhoewel, Qwea heeft verzuimd te bespreken hoe die bestelde condooms bevielen toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MM = MikeyMo, vriendje van Qwea.
En wij mogen altijd meegenieten van alle perikelen of seksuele escapades van deze twee duracell-konijntjes
Ja, en dat nadat ze ons nodig had om de juiste condooms te vindenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben al heel lang niet gebatst, alhoewel, Qwea heeft verzuimd te bespreken hoe die bestelde condooms bevielen toch?
aan je username te zien ben je vooral jaloers op het feit dat ze perikelen en escapades hebben...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MM = MikeyMo, vriendje van Qwea.
En wij mogen altijd meegenieten van alle perikelen of seksuele escapades van deze twee duracell-konijntjes
Laat ik maar 'ja' zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aan je username te zien ben je vooral jaloers op het feit dat ze perikelen en escapades hebben...
ja, dat geloof ik nu niet meer he! vertel!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dat nadat ze ons nodig had om de juiste condooms te vinden
Condooms zijn kut. End of fuckin' story.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben al heel lang niet gebatst, alhoewel, Qwea heeft verzuimd te bespreken hoe die bestelde condooms bevielen toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Condooms zijn kut. End of fuckin' story.
(oe, dat is eigenlijk nog nooit zo letterlijk waar geweest, die laatste zin!)
Ik heb ;quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
1 plankje
dr ligt nu op:
boter, pakje paté, 1 paprika
in de vriezer van mij nu, 1 zakje met 3 vissticks.
zometeen ff brood halen
We hebben in DH geen super de boer. Super de boer is duur. Ik kan mijn mama wel even vragen of die zegels heeft. Die doet altijd wel boodschappen daar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vriezer zit ook veel te vol, maar daar is erg veel voor de honden bij dus dat mag.
Qwea, doe jij je boodschappen bij de super de boerrrrrrrr?
Daar waren ook les pizza's in de aanbieding, heb ik ook gekocht.
Heb je pannenzegels voor me?
Die passen prima hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa pannenzegelsquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben in DH geen super de boer. Super de boer is duur. Ik kan mijn mama wel even vragen of die zegels heeft. Die doet altijd wel boodschappen daar.
Ik deed mn boodschappen bij vomar en deka
Kijk, daar komt ze nu mee aankakkenquote:
klopt! ze zijn kut!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Condooms zijn kut. End of fuckin' story.
(oe, dat is eigenlijk nog nooit zo letterlijk waar geweest, die laatste zin!)
snorryquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, daar komt ze nu mee aankakken
Jammer dat ie vanaaf al vol is als ik gilletjes zit te slakenquote:
Dan maak ik vanaaf wel weer een nieuwe TTquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jammer dat ie vanaaf al vol is als ik gilletjes zit te slaken
WTF moet je met twee personen met 20 eieren????????quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ;
4 x groente, 20 eieren, fles apfelkorn, fles flugel, fles wodka, 2 hutspot, 3 fris, 3 pakken fris, filet american, appelmoes, 2 uien, vleeswaren, jam, augurken, karbonade, prei, 10 blikjes bullit ofzo, bieten, 2x boter.
En vast nog wel veel meer, want hij puilt echt uit
eiergevecht houdenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WTF moet je met twee personen met 20 eieren????????
Ja nee echt he, elke scheet en elk non nieuws kom je uitgebreid uit de doeken doen maar als dr dan es iets te melden is dan ben je dr niet hequote:
Ik vind het een leuk woord voor galgje. Vooral in de vorm van voltooid deelwoordquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
'batsen' is een goed mnemonisch woord.
waarbij ik meteen weer moet denken aan t woord Stattenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk woord voor galgje. Vooral in de vorm van voltooid deelwoord
Dat was goedkoper dan 1 van 10quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om je postquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welke aso heeft die TT gemaakt dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, deze? *naar boven wijst*
[..]
Excuse me?
Ik ga even GA kijkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef tombolafan het volgende:
ik ga even off! kijken hoeveel topics verder jullie straks zijn
neeeheeee. Jezus, IQloze kipquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, 'GA is binnen = Greys Anatomy is binnen'.
Ik dacht dat je zat te gillen tegen me GA IS BINNEN! Dus GA EENS BINNEN!
En ik vroeg me al af wáár ik binnen moest gaan
Mn post?????????quote:
quote:
Nee, stinksnol. Je reply.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn post?????????
HAD JE POST?????????????
Jij lekkere huiljankerdquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit hier te huiljanken achter mn pc en ik krijg er koppijn van
Ik ga zo even GA kijken
Ik ga echt godverdomme nog een kaart op de bus gooien vandaag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, stinksnol. Je reply.
De post is al geweest. Zat niks bij
Ik ook!! Nog 2 zelfs.. Heb net nummer 7 gezien..quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Q! Ik moet nog kijken. Ik wil niet weten dat er een nieuwe voor cardio is nog
He psssst, over spoilers hadden we het al eens gehad he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
OMFG OMFG OMFG YES!
GREES! We hebben een nieuwe cardio god! Godin! En weet je wie ze is? Die ene lekkere uit lipstick jungle! Nico o reily!![]()
![]()
Als je na half twaalf maar weer hier bent.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Es kijken wat ik vanavond ga kijken
Met die van vandaag er bij moet ik er nog 3 kijken. Ik moet toch zorgen dat ik minder een leven heb geloof ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ook!! Nog 2 zelfs.. Heb net nummer 7 gezien..
Murder by numbersquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Es kijken wat ik vanavond ga kijken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef Nonneke het volgende:
wanneer zou mijn debiele buurjongetje nou eindelijk eens opgeven met zn k*tdrumstelhij speelt al 5 (!!!) jaar hetzelfde deuntje en kan het nogsteeds niet, ik denk dat ik het onderhand zelfs vlekkeloos kan spelen
Slechte filmquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Murder by numbers
22:20 - 00:40
film, misdaad
Misdaadthriller Wanneer het dode lichaam van een vrouw aangetroffen wordt, is het aan Cassie Mayweather en haar nieuwe partner Sam Kennedy om de dader te vinden. Het onderzoek leidt naar twee tieners, die een pact hebben gesloten om samen de perfecte moord te plegen. Er ontstaat een kat-en-muisspel tussen de jongens en de detectives.
I second that!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Oh en kunnen we voortaan overdag enigszins gekuiste (of is het gekuisde?) TT's gebruiken pliez?
/zeikwijf
Geef zijn ouders de hint dat er ook elektrische drumstellen zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef Nonneke het volgende:
wanneer zou mijn debiele buurjongetje nou eindelijk eens opgeven met zn k*tdrumstelhij speelt al 5 (!!!) jaar hetzelfde deuntje en kan het nogsteeds niet, ik denk dat ik het onderhand zelfs vlekkeloos kan spelen
Ik ga op visite, maar ben nog wel ff aanwezig hier hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je na half twaalf maar weer hier bent.
Oh nee wacht, jij krijgt zeker *winkwink* visite *winkwink*?
ah ok, film overslaatquote:
Die was van Tim Burton, dientengevolge is je post blasfemie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef Ynske het volgende:
ah ok, film overslaat
paar weken geleden was sleepy hollow die vond ik ook tegenvallen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die was van Tim Burton, dientengevolge is je post blasfemie.
Second that!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Oh en kunnen we voortaan overdag enigszins gekuiste (of is het gekuisde?) TT's gebruiken pliez?
/zeikwijf
Word dit weer zo'n topic met 40 verdwenen posts een gekuiste TTquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
/zeikwijf
WORDTquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Word dit weer zo'n topic met 40 verdwenen posts een gekuiste TT
als hij zou kunnen spelen of uberhaubt gewoon alleen maar ritme houden zou het lang zo irri niet zijn !quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
Geef zijn ouders de hint dat er ook elektrische drumstellen zijn!Die zijn fijner voor de buren hun eigen oren waarschijnlijk ook..
quote:
Hmm, ik weet niet of ie daar bij mij in komt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Hij moet op mijn top 5 lijstje.
Hmz, da's vreemd, dat heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef Morretje het volgende:
Greys, jij had toch ook laatst stoofpeertjes gemaakt?
Waarom zijn de mijne zwart van onderen, terwijl er vocht genoeg in de pan staat?![]()
Juwelll.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of ie daar bij mij in komt.
Denk van niet.
Weer die engerd? Ik dacht dat die andere pillen had gekregen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Aaaargh, tis weer stalkertijd hier
![]()
Na de middag alweer 14 telefoontjes
Naja, het kan gewoon niet hier, en mn collegae durven allemaal de telefoon niet op te nemen, die huilen als ik dr niet benquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weer die engerd? Ik dacht dat die andere pillen had gekregen?
Kun je je collega's niet laten opnemen of zo?
Echt, ik ben zo blij dat ik op mijn werk telefoontjes kan laten blokkeren. Kunnen ze gewoon 2 weken niet bellen.En als ze het heel bont maken wordt het een permblokkade.
Oh die top 5, die heb ik niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Juwelll.
1. Brad Pitt
2. Jake Gyllenhaal
3. Johnny Depp
4. Dennis Storm
5. Bam Margera
Zo ist ie van mij nu. Maar hij verandert per week
xDquote:
psst msn smileys werken hier nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
Ach tis maar grappig. Like it'll ever happen.
Like I said; deze vind ik leuk zonder dat het een smiley wordtquote:
Uhuh, Hybrid, dan ruikt mijn haar daarna naar dropquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Greys, gebruikte jij nou ook Lush shampoo?
Ik gebruik sinds drie dagen weer ff reincarnate omdat ik nog ergens een restje vond, mn haar is echt geweldigZacht, keiveel krullen & volume
Vrij land FTWquote:
GEERT DOE ER WAT AANquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vrij land FTW
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vrij land FTW
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GEERT DOE ER WAT AAN
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Zo liev, je hebt een tekening voor me gemaakt!quote:
Hybrid heb ik ook nog wat brokstukken van liggen , dies ook lekkah jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh, Hybrid, dan ruikt mijn haar daarna naar drop
Mijn haar ruikt nu naar donker bier.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hybrid heb ik ook nog wat brokstukken van liggen , dies ook lekkah ja
Das fijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:32 schreef Garisson72 het volgende:
Het werk zit erop zomaar ineens, voor vandaag. Uiteraard moet ik wel blijven tot 17u.
hoe komt dat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
klah
vlees ook al in de marinade. Nou zo meteen ff het andere vleesch snijden.
Ik heb weer koppijn
Ik ga weekend vieren xDquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ga je je middagdutje doen? Dag dropje![]()
lang leve fokquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:32 schreef Garisson72 het volgende:
Het werk zit erop zomaar ineens, voor vandaag. Uiteraard moet ik wel blijven tot 17u.
Die ga ik dit weekend nog es dr in flatsenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn haar ruikt nu naar donker bier.
Ga je nou nog bananen bakken of was t weer verspilde moeite mijnerzijds allemaal?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:31 schreef Qwea het volgende:
klah
vlees ook al in de marinade. Nou zo meteen ff het andere vleesch snijden.
Ik heb weer koppijn
Greys schijnt daar boekjes voor rond te sturenquote:
Ravage denkt ook dat het te hoog stond, maar de pan stond op het kleinste pitje, op het zachtst. Ik wil een sudderplaatje..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmz, da's vreemd, dat heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegd
Had je het vuur soms veel te hard staan? Het moet echt héél zachtjes pruttelen.
Zul je net zien dat er ineens geen leuke topics meer zijn.quote:
Nee hoor, ik mag vanavond nog aan de bak.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
HEEEEET ISSSSSSSS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!
Wacht nou maar, oh-oh stuurt hem vast zaterdag of maandag aan je door.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys schijnt daar boekjes voor rond te sturen
In welk boekje?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mag vanavond nog aan de bak.
Maar dan kun jij wel mooi in je boekje kijken voor me.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
In welk boekje?
edit: never mind, snap 'm al
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht nou maar, oh-oh stuurt hem vast zaterdag of maandag aan je door.
Volgens hetlijstje
ben jij daarna de pisang!
Zo'n boekje heeft maar 10 interessante blzquote:
En Greys heeft al gehighlight dus dat scan je zo doorquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zo'n boekje heeft maar 10 interessante blz
Nou, ga jij maar in je blote bipsebabs met dit weer aangelijnd buiten lopen jaquote:
daar wil ik wel een foto van zien dan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ga jij maar in je blote bipsebabs met dit weer aangelijnd buiten lopen ja
Oh-oh's honden kunnen die kleren prima hebben. En zij maakt er verder geen mietjes van.quote:
Als je woorden als bipsebabs bezigt, vind ik je ineens niet zo geil meer. Heel raar ben ik daar in.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ga jij maar in je blote bipsebabs met dit weer aangelijnd buiten lopen ja
Python, om de hoek en snel ( was vroeger de Gijsbrecht, toen zaten we daar echt veel ) en lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh's honden kunnen die kleren prima hebben. En zij maakt er verder geen mietjes van.
Die foto's zien gezellig uit.Waar was je geweest voor de luns?
Naartjie is in een pestbui, hij heeft honger en het is nog geen etenstijd. Gevolg: dreinen, klieren en met Yoko vechten. Groot kind dat hij is.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..].
Waarom heb je je honden dan ook kaalgeschoren? Die beesten horen een vacht te hebben!
Jammer dat je allemaal uitingen doet zonder dat je weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je woorden als bipsebabs bezigt, vind ik je ineens niet zo geil meer. Heel raar ben ik daar in.
Waarom heb je je honden dan ook kaalgeschoren? Die beesten horen een vacht te hebben!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je woorden als bipsebabs bezigt, vind ik je ineens niet zo geil meer. Heel raar ben ik daar in.
Python, die ken ik niet. Maar wat ik zag, zag er wel leuk uit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Python, om de hoek en snel ( was vroeger de Gijsbrecht, toen zaten we daar echt veel ) en lekker![]()
Ik hoor altijd alleen maar vervelende dingen over Naartjie, heet ie daarom ook Naar???
amphetamine?quote:
Oeh speelvechten, dat doen ze bij mij ook zo graag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Python, die ken ik niet. Maar wat ik zag, zag er wel leuk uit.
Mijn kater heet niet Naar.![]()
Naartjie is. Hij kan heerlijk knuffen met mijn fleece trui en gezellig tegen me kletsen. En hij wandelt keurig naar zijn kamer als ik weg moet, iit Yoko en Satsu die ik moet vleien en lokken.
Maar hij kan ook dreinen en zeuren enkijken en zijn leventje draait om eten. En hij heeft een lichte plasfetisch. Het gaat meestal goed, maar soms tref ik ergens wat aan wat er niet hoort. Maja, hoort er allemaal bij. Het positieve weegt een stuk zwaarder dan het negatieve.
![]()
Vechten met Yoko vind ik niet zo'n probleem. Ze is er speels genoeg voor en zo komt hij van wat extra gewicht af.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef Ynske het volgende:
Het weekend van de 21e gaat Fok! down wegens verhuizing van de servers
stond bij topic dood in de afbeeldingen van googlequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn leven! Wat doe je!?![]()
Maar goed dat ik dat weekend al veel plannen buitenshuis heb.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
stond bij topic dood in de afbeeldingen van google
Oh ik heb dat weekend een nichtjequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn leven! Wat doe je!?![]()
Maar goed dat ik dat weekend al veel plannen buitenshuis heb.
Ja, pesies.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh speelvechten, dat doen ze bij mij ook zo graag.
Das leuk he
Thanks, attent van je.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]k denk zeg t maar, dan kun je je al voorbereiden
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Zooooo ff thuis. Het word vanavond
-Californication afl 7
-House afl 6
-NCIS afl 7
-Big Bang Theory afl 7
-Bones afl 7
-CSI afl 7
Wist ik wel, ik keek of je zou happen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Jammer dat je allemaal uitingen doet zonder dat je weet waar je het over hebt.
T zijn naakthonden, ze zijn echt alles behalve geschoren op dit moment![]()
Ik ben er faliekant tegen.quote:En bipsebabs, das een woord van hier, dat gebruiken we hier nu eenmaal
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, pesies.
Het is ook heel lollig om te zien hoe Satsu zijn technieken aan het veranderen is nu hij groeit. Eerst begon hij standaard onderdanig onderop en liet zich in het nekvel of bij de nek pakken. Tegenwoordig springt hij bovenop een volwassen kat en probeert ze om te gooien. En soms lukt hem dat al.![]()
Maar meestal delft hij nog het onderspit.
Aflevering 6 van seizoen 6??quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je loopt wel achter met je House zeg
No waaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aflevering 6 van seizoen 6??
Die is 3 dagen oud ofzo![]()
Zal ik ff Californication afl 2 t/m 7 voor je spoileren vanavond
Ja omdat die ouwe baas achterloopt ofzo, ze hebben keer weekje overgeslagen denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No waaaaaaaaaay![]()
Naja je bent bij alles bij 7 behalve bij House
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wist ik wel, ik keek of je zou happen.![]()
[..]
Ik ben er faliekant tegen.
Ik vind House stom.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja omdat die ouwe baas achterloopt ofzo, ze hebben keer weekje overgeslagen denk ik
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef Ynske het volgende:
Het weekend van de 21e gaat Fok! down wegens verhuizing van de servers
Jammer dat je die uiting doet zonder te weten waar je het over hebt.quote:
Ho! Ho!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:03 schreef oh-oh het volgende:
En bipsebabs, das een woord van hier, dat gebruiken we hier nu eenmaal
Successs!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga me omkleden en dan cursussen.
Gedraag jullie he kinders!
Ik lees net wel dat ik die dag een uitgebreide testkit chocomousse krijg thuisgestuurd.quote:
That's mah gal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
Ho! Ho!
Bipsebaps is Ing d'r woord en uit liefde voor haar wil ik het nu dan door de vingers zien, maar we gaan niet roepen dat 'we dat hier nu eenmaal gebruiken' hoor. Ik distantieer me van dat woord, verder!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef tombolafan het volgende:
ik hou ook van house!![]()
maar ik heb geen dvdspeler, en de dvd's ook niet...![]()
dus ik moet het hebben van wat er af en toe langs komt op tv...
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeequote:
Bipsebabs, zo NOEM ik Billy zelfs vaak.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeeeee
Ik heb dat altijd een vreselijk woord gevonden. Uberhaupt is 'bips' is al om te rillen.
Ik moest het vroeger ook zeggen hoor, daar niet van. Ben keurig opgevoegd
Bipsebaps klinkt alléén schattig uit Ing d'r mond
hahahaha, ja, nou, ik heb ergens een dvdrecorder en videorecorder in een, met kuren... die wil ik misschien laten maken, maar ik neem de tijd niet...quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
.
DVD spelertje kost 30 euri bij de Blokker!
En die spelen alles af!
Je hebt toch een computerquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef tombolafan het volgende:
ik hou ook van house!![]()
maar ik heb geen dvdspeler, en de dvd's ook niet...![]()
dus ik moet het hebben van wat er af en toe langs komt op tv...
opgevoegd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeee
Ik heb dat altijd een vreselijk woord gevonden. Uberhaupt is 'bips' is al om te rillen.
Ik moest het vroeger ook zeggen hoor, daar niet van. Ben keurig opgevoegd
Bipsebaps klinkt alléén schattig uit Ing d'r mond
niet iedereen download he!quote:
Ah fakquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
opgevoegd.
De associaties vieren hoogtij nu hier, ik kan niet kiezen...
Maar moest jij bijvoorbeeld ook voorbips zeggen dan?
quote:
Je gaat in this day and age toch geen tv kijken op YouTube!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:28 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het is ook wel op youtube te vinden ofzo volgens mij?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fak
En nee, geen voorbips. Maar wel 'drukken' ipv 'poepen'.
Mijn moeder begreep niet dat ze dochters had denk ik. Meisjes poepen niet
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
opgevoegd.
De associaties vieren hoogtij nu hier, ik kan niet kiezen...
Maar moest jij bijvoorbeeld ook voorbips zeggen dan?
lol jullie hebben t over tzelfde als in OUDquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Alles behalve voorbips of yoni..
Haai Koot..
Nee, alleen engelengezang en bloemetjes, ik heb 't gehoord ja. Die bloemen groeien in een beerput, dan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder begreep niet dat ze dochters had denk ik. Meisjes poepen niet
sowieso niet alles, en dat is kutkwaliteit vaak... dus nee...quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee?![]()
Maar het is ook wel op youtube te vinden ofzo volgens mij?
OF JE NOG BANANEN GAAT BAKKEN ??????quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:34 schreef Qwea het volgende:
ooh, trouwens ;
Alles voor de Nasi gesneden
Afgewassen
Opgeruimd
Gestofzogen
Enkel nog Baloe uitlaten en dan kokuhhhh
*gniffel*quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, alleen engelengezang en bloemetjes, ik heb 't gehoord ja. Die bloemen groeien in een beerput, dan.
Ooh, nee. Dan moet ik weer naar de winkelquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OF JE NOG BANANEN GAAT BAKKEN ??????
Waarom vraag je dr dan naaaaaaaaaaar????quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nee. Dan moet ik weer naar de winkel
Binnenkort wel, though. Alhoewel ik wel een goeie beurt (hihi ik zei beurt) zou maken als ik het wel deed
Tuurlijk heb ik het opgeslagenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom vraag je dr dan naaaaaaaaaaar????
Ik mag hopen dat je t wel hebt opgeslagen of zo want ik ga het echt niet nog es uitleggen![]()
Ik heb nog bananen liggen, mss ga ik die wel bakken.
Maar ik denk dat ze in de smoothies gaan
welk overhemd?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:38 schreef JJH het volgende:
Nog niet vol!
Wat is er aan de hand.
Ik ben trouwens helemaal geslaagd voor mijn Secret Santa, en een nieuw overhemd gekocht.
Ohohh mooi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:39 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Dees.(Ja ik weet het. V&D
Maar voor eem hemd voor tijdens het werk vind ik het ruim voldoende)
-Edit-
Verdorie 3x moeten editten voordat het plaatje werkte.
Mooi, wanneer krijg ik post?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:38 schreef JJH het volgende:
Nog niet vol!
Wat is er aan de hand.
Ik ben trouwens helemaal geslaagd voor mijn Secret Santa, en een nieuw overhemd gekocht.
Als je " irriteer me" zegt betekend dat je jezelf irriteert.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Ja gooi dit topic eens vol.
Ik irriteer me aan (whehehe, die deed ik expres, 'irriteren aan' is zó irritant!) die TT
Jij verzint niet eens zulke mooie parelsquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
Ja gooi dit topic eens vol.
Ik irriteer me aan (whehehe, die deed ik expres, 'irriteren aan' is zó irritant!) die TT
gewone bananen kun je ook bakken eerst doorsnijden, dan door geklopt ei en dan door meel en dan de pan inquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het opgeslagen
Trouwens, had ik dan bak of gewone bananen nodig?
niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mooi, wanneer krijg ik post?
k vind m mooi!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:39 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
-Edit-
Binnenkort. Ik gok morgen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mooi, wanneer krijg ik post?
Nice!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:39 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
-Edit-
Gewone.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het opgeslagen
Trouwens, had ik dan bak of gewone bananen nodig?
Oke poepjequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewone.
Bakbananen die bak je zo, zonder beslag, en die zijn bitterzoet, die lusten belandas meestal niet .
Als je gaat frommelen in de wiki, hou je dan wel de volgorde van de lijstjes in de gaten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:40 schreef nieslief het volgende:
Tombolofan had je al antwoord op je natte dozen vraag?
Zo nee ik frommel je er wel ff tussen......
Moet je wel ff je adres pm'en aan Greys......
We zitten hier met vrouwen en met wat 'DOWNLOADEN IS EVEN ERG ALS AUTO'S STELEN'-fundi's héquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je gaat in this day and age toch geen tv kijken op YouTube!
Ik deed het exprehesssssss, dat staat er toch!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je " irriteer me" zegt betekend dat je jezelf irriteert.
Ja liefje ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je gaat frommelen in de wiki, hou je dan wel de volgorde van de lijstjes in de gaten?
Dus als je er een naam tussen gooit, dan in de lijstjes er onder steeds tussen dezelfde twee mensen.
/lijstjesgeilerd
ooh ja, die fundi's hebben we ook nogquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zitten hier met vrouwen en met wat 'DOWNLOADEN IS EVEN ERG ALS AUTO'S STELEN'-fundi's hé
huh?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je gaat frommelen in de wiki, hou je dan wel de volgorde van de lijstjes in de gaten?
Dus als je er een naam tussen gooit, dan in de lijstjes er onder steeds tussen dezelfde twee mensen.
/lijstjesgeilerd
Je weet maar weer de helft, das alleen als ik het naar Qwea zou sturenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is alleen als oh-oh het zou opsturen...
mierenneukert.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed het exprehesssssss, dat staat er toch!
En betekent is met een t![]()
Ik hou van jouquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je weet maar weer de helft, das alleen als ik het naar Qwea zou sturen
Ze hebben het over een ander lijstje...quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
huh?
de volgorde van de ava's klopt toch al niet met de volgorde van de namen
De wiki van de Leesclub!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
huh?
Neehee in de wiki van de Natte Dozen Clubquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
huh?
Vraag aan je SSquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ravage denkt ook dat het te hoog stond, maar de pan stond op het kleinste pitje, op het zachtst. Ik wil een sudderplaatje..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed het exprehesssssss, dat staat er toch!
En betekent is met een t![]()
ooh serieus, wordt daar op gelet? Ik frut die dingen er mooi tussen. Ik ga daar echt niet op letten ofzo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
huh?
Nou ik wed dat als je mij post zou sturen het bij mij ook niet aan zou komenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je weet maar weer de helft, das alleen als ik het naar Qwea zou sturen
al goed, toch is t verwarrend dat die niet gelijk lopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze hebben het over een ander lijstje...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
huh?
Ik gooi zo serieus waar weer een kaart op de busquote:
Ik wed dat oh-oh over dr lijk geen post naar je stuurtquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik wed dat als je mij post zou sturen het bij mij ook niet aan zou komen
Ik wed dat ik je nooit post zou sturen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik wed dat als je mij post zou sturen het bij mij ook niet aan zou komen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gooi zo serieus waar weer een kaart op de bus
GMTAquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wed dat oh-oh over dr lijk geen post naar je stuurt
GMTA SCHATJUHHHquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wed dat ik je nooit post zou sturen!
woehoehoehoeeeeeeiiiiiquote:
*proest*quote:
nooit gezienquote:
Toei luiwammesquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Ik snap weer een deel niet van dat postgeleuter, dus ik hou me er buiten.
Tot later!
Nou let op:quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
*proest*
Damn wat een zoete mierenbende
De aanhouder wint, er zal er ooit een aankomen.quote:
Ik zou die tekst dan wel ook op de flop zettenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De aanhouder wint, er zal er ooit een aankomen.
De tekst op deze kaart is trouwens voor de postbode bedoeld, niet voor jou
tof dank jequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:48 schreef nieslief het volgende:
Leeskring De Natte Doos, voor al uw badliteratuur
** Gil even als je het boekje uit hebt en door wilt sturen of al doorgestuurd hebt, dan houden we het bij! De bedoeling is dus dat je waardevolle notities en highlights in het boekje zet alvorens je hem doorstuurt. Ik heb in mijn eerste boekje 72 krabbels gezet
Oké. Volgordes!
[ afbeelding ]
ROEKELOOS EN ONSTUIMIG
Greys 11-11 volgekrabbeld, 12-11 opgestuurd naar oh-oh!
oh-oh
MrSubtle
Nonneke
Nieslief
Enfermera
DeZwabber
Goodbye
JJH
Bamba
MI-etje
ElisaB
Maes
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
ferrari_rood
gothic-blackie
P.F
Tombolofan
DE KERSTBRUID
Maes Lezend en krabbelend!
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
ferrari_rood
gothic-blackie
P.F
Tombolofan
Greys
oh-oh
MrSubtle
Nonneke
Nieslief
Enfermera
DeZwabber
Goodbye
JJH
Bamba
MI-etje
ElisaB
[ afbeelding ]
VROUW OM TE ZOENEN
Bamba Lezend en krabbelend!
MI-etje
ElisaB
Maes
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
ferrari_rood
gothic-blackie
P.F
Tombolofan
Greys
oh-oh
MrSubtle
Nonneke
Nieslief
Enfermera
DeZwabber
Goodbye
JJH
Candlelight, historisch vunzig boekje: Jouw hart, jouw ziel (titel?)
Nieslief Lezend, soms blozend en krabbelend!
Enfermera
DeZwabber
Goodbye
JJH
Bamba
MI-etje
ElisaB
Maes
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
ferrari_rood
gothic-blackie
P.F
Tombolofan
Greys
oh-oh
MrSubtle
Nonneke
Dit lijstje is HIER te vinden!
CHECK!!!
Je loopt achterquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:48 schreef Ynske het volgende:
wie weet klopt t adres gewoon niet dat ze heeft
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou let op:![]()
Zo, is deze blz ook weer gered voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |