Ik ook!! Nog 2 zelfs.. Heb net nummer 7 gezien..quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Q! Ik moet nog kijken. Ik wil niet weten dat er een nieuwe voor cardio is nog
He psssst, over spoilers hadden we het al eens gehad he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
OMFG OMFG OMFG YES!
GREES! We hebben een nieuwe cardio god! Godin! En weet je wie ze is? Die ene lekkere uit lipstick jungle! Nico o reily!![]()
![]()
Als je na half twaalf maar weer hier bent.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Es kijken wat ik vanavond ga kijken
Met die van vandaag er bij moet ik er nog 3 kijken. Ik moet toch zorgen dat ik minder een leven heb geloof ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ook!! Nog 2 zelfs.. Heb net nummer 7 gezien..
Murder by numbersquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Es kijken wat ik vanavond ga kijken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef Nonneke het volgende:
wanneer zou mijn debiele buurjongetje nou eindelijk eens opgeven met zn k*tdrumstelhij speelt al 5 (!!!) jaar hetzelfde deuntje en kan het nogsteeds niet, ik denk dat ik het onderhand zelfs vlekkeloos kan spelen
Slechte filmquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Murder by numbers
22:20 - 00:40
film, misdaad
Misdaadthriller Wanneer het dode lichaam van een vrouw aangetroffen wordt, is het aan Cassie Mayweather en haar nieuwe partner Sam Kennedy om de dader te vinden. Het onderzoek leidt naar twee tieners, die een pact hebben gesloten om samen de perfecte moord te plegen. Er ontstaat een kat-en-muisspel tussen de jongens en de detectives.
I second that!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Oh en kunnen we voortaan overdag enigszins gekuiste (of is het gekuisde?) TT's gebruiken pliez?
/zeikwijf
Geef zijn ouders de hint dat er ook elektrische drumstellen zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef Nonneke het volgende:
wanneer zou mijn debiele buurjongetje nou eindelijk eens opgeven met zn k*tdrumstelhij speelt al 5 (!!!) jaar hetzelfde deuntje en kan het nogsteeds niet, ik denk dat ik het onderhand zelfs vlekkeloos kan spelen
Ik ga op visite, maar ben nog wel ff aanwezig hier hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je na half twaalf maar weer hier bent.
Oh nee wacht, jij krijgt zeker *winkwink* visite *winkwink*?
ah ok, film overslaatquote:
Die was van Tim Burton, dientengevolge is je post blasfemie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef Ynske het volgende:
ah ok, film overslaat
paar weken geleden was sleepy hollow die vond ik ook tegenvallen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die was van Tim Burton, dientengevolge is je post blasfemie.
Second that!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Oh en kunnen we voortaan overdag enigszins gekuiste (of is het gekuisde?) TT's gebruiken pliez?
/zeikwijf
Word dit weer zo'n topic met 40 verdwenen posts een gekuiste TTquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
/zeikwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |