1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
3 zakken patat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de koelkast is groot zat. Er zit een vriezer onder (koelvriescombi) met 1 grote lade... en 1 kleine. Er zitten o.a 4 pizza's in, 20 kroketten per 5 verpakt (van dobben. in zakjes, anders wilde het helemaal niet) voor 2 weken vlees ofzo (oops) 3 zakken patat
, een bakje met bloemkool van eergisteren, de complete onderste lade ligt vol met magnums (hoi Mike
) , er ligt een zak spinazie in, festini ijsjes, 2 hamburgers, en dat was het geloof ik
Ik heb nog nooit mijn vriezer zo achterlijk vol gehad. Van die vriezer alleen al kun je 1,5e week eten![]()
gewoon missbliss lief aankijken toch?quote:
Dat zeg ik, ik ga zo op mn lazer krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Ynske het volgende:Q pfff wat je allemaal in de vriezer hebt liggen
Ergens <250 ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:22 schreef tombolafan het volgende:
oh enne, Ll, in welk deel kan ik jou persoonsbeschrijving vinden dan?
Die moet nog komen dat topic nrquote:
jamaar k snap je weg van inkopen nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ga zo op mn lazer krijgen
jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Faaldag voor Qwea overigens met al die TT-nummeringen
Ja! zeg er wat van.quote:
eet gewoon de helft op!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ga zo op mn lazer krijgen
kom maar hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja
Kan iemand mij tijdelijk trouwens asiel aanbieden voor vanaaf?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! zeg er wat van.
Wijzig je dan ook even het nr voor me?
Nou, ik heb 10 kroketten gekocht... wist ik veel dat er nog 10 warenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar k snap je weg van inkopen niet
wat moet je met 20 kroketten, 3 zakken friet en 4 pizza's?
linkje?quote:
En dan ist morgen "Zeg, ben jij aangekomen?"quote:
Voor dit soort dingen had je dus vroeger mooie wetten. Handelsonbekwaamheid volgens mij, mochten vrouwen niet alleen inkopen doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb 10 kroketten gekocht... wist ik veel dat er nog 10 waren
En die 3 zakken patat lagen er ook al in
En ik kocht 3 pizza's want aanbieding, alleen was ik vergeten dat ik gisteren ook al 3 heb gehaald (want aanbieding) waarvan er 1 overbleef![]()
Ik mag ook eigenlijk helemaal niet alleen boodschappen doen
Hey lieverdquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Die TT slaat echt nergens op, net als de inhoud van je vriezer kuthoerrrrrr
Bijna altijd! Maar nu even nietquote:
Volgens MM geldt die wet nog steedsquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen had je dus vroeger mooie wetten. Handelsonbekwaamheid volgens mij, mochten vrouwen niet alleen inkopen doen
je had blauwe vingersquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bijna altijd! Maar nu even niet[Ik eet soep]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je had blauwe vingersIk weet dat je daarop doeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
24, aan een rivier, 1 poes, heel druk aan het werk
gelukkig heb ik wel een hele grote koelkast.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
hier gelukkig geen last van teveel inkopen, in de vriezer hier past nauwelijks een pizza.
soepje he ja lekker, meteen ff wat opzettenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef Enfermera het volgende:
Jeuz. Ik heb echt 5 bakjes eten over die in de vriezer staan, kan uit mn hoofd zeggen wat, en het gaat ook snel weer op xD Vanavond weer een soepje eten wat ik een tijdje terug heb ingevrorenWeet nog niet welke, want ik heb er 2
Zo kinderachtig ben ik niet en MM houdt denk ik zelf wel in de gaten wat dat spook van m hier post als ie slim isquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh, neem je wraak, PM het topic naar MM
Dit klinkt ook alsof er een hele smeuiige geschiedenis aan vast zit. Voor de draad ermee!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh, neem je wraak, PM het topic naar MM
1 plankjequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wel een hele grote koelkast.
die nu ook uitpuilt![]()
nopequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:31 schreef tombolafan het volgende:
wie heeft er nog sint maarten snoep over?
MM = MikeyMo, vriendje van Qwea.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit klinkt ook alsof er een hele smeuiige geschiedenis aan vast zit. Voor de draad ermee!
Ze hebben al heel lang niet gebatst, alhoewel, Qwea heeft verzuimd te bespreken hoe die bestelde condooms bevielen toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MM = MikeyMo, vriendje van Qwea.
En wij mogen altijd meegenieten van alle perikelen of seksuele escapades van deze twee duracell-konijntjes
Ja, en dat nadat ze ons nodig had om de juiste condooms te vindenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben al heel lang niet gebatst, alhoewel, Qwea heeft verzuimd te bespreken hoe die bestelde condooms bevielen toch?
aan je username te zien ben je vooral jaloers op het feit dat ze perikelen en escapades hebben...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MM = MikeyMo, vriendje van Qwea.
En wij mogen altijd meegenieten van alle perikelen of seksuele escapades van deze twee duracell-konijntjes
Laat ik maar 'ja' zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aan je username te zien ben je vooral jaloers op het feit dat ze perikelen en escapades hebben...
ja, dat geloof ik nu niet meer he! vertel!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dat nadat ze ons nodig had om de juiste condooms te vinden
Condooms zijn kut. End of fuckin' story.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben al heel lang niet gebatst, alhoewel, Qwea heeft verzuimd te bespreken hoe die bestelde condooms bevielen toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Condooms zijn kut. End of fuckin' story.
(oe, dat is eigenlijk nog nooit zo letterlijk waar geweest, die laatste zin!)
Ik heb ;quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
1 plankje
dr ligt nu op:
boter, pakje paté, 1 paprika
in de vriezer van mij nu, 1 zakje met 3 vissticks.
zometeen ff brood halen
We hebben in DH geen super de boer. Super de boer is duur. Ik kan mijn mama wel even vragen of die zegels heeft. Die doet altijd wel boodschappen daar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vriezer zit ook veel te vol, maar daar is erg veel voor de honden bij dus dat mag.
Qwea, doe jij je boodschappen bij de super de boerrrrrrrr?
Daar waren ook les pizza's in de aanbieding, heb ik ook gekocht.
Heb je pannenzegels voor me?
Die passen prima hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa pannenzegelsquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben in DH geen super de boer. Super de boer is duur. Ik kan mijn mama wel even vragen of die zegels heeft. Die doet altijd wel boodschappen daar.
Ik deed mn boodschappen bij vomar en deka
Kijk, daar komt ze nu mee aankakkenquote:
klopt! ze zijn kut!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Condooms zijn kut. End of fuckin' story.
(oe, dat is eigenlijk nog nooit zo letterlijk waar geweest, die laatste zin!)
snorryquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, daar komt ze nu mee aankakken
Jammer dat ie vanaaf al vol is als ik gilletjes zit te slakenquote:
Dan maak ik vanaaf wel weer een nieuwe TTquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jammer dat ie vanaaf al vol is als ik gilletjes zit te slaken
WTF moet je met twee personen met 20 eieren????????quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ;
4 x groente, 20 eieren, fles apfelkorn, fles flugel, fles wodka, 2 hutspot, 3 fris, 3 pakken fris, filet american, appelmoes, 2 uien, vleeswaren, jam, augurken, karbonade, prei, 10 blikjes bullit ofzo, bieten, 2x boter.
En vast nog wel veel meer, want hij puilt echt uit
eiergevecht houdenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WTF moet je met twee personen met 20 eieren????????
Ja nee echt he, elke scheet en elk non nieuws kom je uitgebreid uit de doeken doen maar als dr dan es iets te melden is dan ben je dr niet hequote:
Ik vind het een leuk woord voor galgje. Vooral in de vorm van voltooid deelwoordquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
'batsen' is een goed mnemonisch woord.
waarbij ik meteen weer moet denken aan t woord Stattenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk woord voor galgje. Vooral in de vorm van voltooid deelwoord
Dat was goedkoper dan 1 van 10quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om je postquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welke aso heeft die TT gemaakt dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, deze? *naar boven wijst*
[..]
Excuse me?
Ik ga even GA kijkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef tombolafan het volgende:
ik ga even off! kijken hoeveel topics verder jullie straks zijn
neeeheeee. Jezus, IQloze kipquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, 'GA is binnen = Greys Anatomy is binnen'.
Ik dacht dat je zat te gillen tegen me GA IS BINNEN! Dus GA EENS BINNEN!
En ik vroeg me al af wáár ik binnen moest gaan
Mn post?????????quote:
quote:
Nee, stinksnol. Je reply.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn post?????????
HAD JE POST?????????????
Jij lekkere huiljankerdquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit hier te huiljanken achter mn pc en ik krijg er koppijn van
Ik ga zo even GA kijken
Ik ga echt godverdomme nog een kaart op de bus gooien vandaag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, stinksnol. Je reply.
De post is al geweest. Zat niks bij
Ik ook!! Nog 2 zelfs.. Heb net nummer 7 gezien..quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Q! Ik moet nog kijken. Ik wil niet weten dat er een nieuwe voor cardio is nog
He psssst, over spoilers hadden we het al eens gehad he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
OMFG OMFG OMFG YES!
GREES! We hebben een nieuwe cardio god! Godin! En weet je wie ze is? Die ene lekkere uit lipstick jungle! Nico o reily!![]()
![]()
Als je na half twaalf maar weer hier bent.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Es kijken wat ik vanavond ga kijken
Met die van vandaag er bij moet ik er nog 3 kijken. Ik moet toch zorgen dat ik minder een leven heb geloof ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik ook!! Nog 2 zelfs.. Heb net nummer 7 gezien..
Murder by numbersquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
Es kijken wat ik vanavond ga kijken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef Nonneke het volgende:
wanneer zou mijn debiele buurjongetje nou eindelijk eens opgeven met zn k*tdrumstelhij speelt al 5 (!!!) jaar hetzelfde deuntje en kan het nogsteeds niet, ik denk dat ik het onderhand zelfs vlekkeloos kan spelen
Slechte filmquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Murder by numbers
22:20 - 00:40
film, misdaad
Misdaadthriller Wanneer het dode lichaam van een vrouw aangetroffen wordt, is het aan Cassie Mayweather en haar nieuwe partner Sam Kennedy om de dader te vinden. Het onderzoek leidt naar twee tieners, die een pact hebben gesloten om samen de perfecte moord te plegen. Er ontstaat een kat-en-muisspel tussen de jongens en de detectives.
I second that!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Oh en kunnen we voortaan overdag enigszins gekuiste (of is het gekuisde?) TT's gebruiken pliez?
/zeikwijf
Geef zijn ouders de hint dat er ook elektrische drumstellen zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef Nonneke het volgende:
wanneer zou mijn debiele buurjongetje nou eindelijk eens opgeven met zn k*tdrumstelhij speelt al 5 (!!!) jaar hetzelfde deuntje en kan het nogsteeds niet, ik denk dat ik het onderhand zelfs vlekkeloos kan spelen
Ik ga op visite, maar ben nog wel ff aanwezig hier hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je na half twaalf maar weer hier bent.
Oh nee wacht, jij krijgt zeker *winkwink* visite *winkwink*?
ah ok, film overslaatquote:
Die was van Tim Burton, dientengevolge is je post blasfemie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef Ynske het volgende:
ah ok, film overslaat
paar weken geleden was sleepy hollow die vond ik ook tegenvallen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die was van Tim Burton, dientengevolge is je post blasfemie.
Second that!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Oh en kunnen we voortaan overdag enigszins gekuiste (of is het gekuisde?) TT's gebruiken pliez?
/zeikwijf
Word dit weer zo'n topic met 40 verdwenen posts een gekuiste TTquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
/zeikwijf
WORDTquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Word dit weer zo'n topic met 40 verdwenen posts een gekuiste TT
als hij zou kunnen spelen of uberhaubt gewoon alleen maar ritme houden zou het lang zo irri niet zijn !quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
Geef zijn ouders de hint dat er ook elektrische drumstellen zijn!Die zijn fijner voor de buren hun eigen oren waarschijnlijk ook..
quote:
Hmm, ik weet niet of ie daar bij mij in komt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Hij moet op mijn top 5 lijstje.
Hmz, da's vreemd, dat heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef Morretje het volgende:
Greys, jij had toch ook laatst stoofpeertjes gemaakt?
Waarom zijn de mijne zwart van onderen, terwijl er vocht genoeg in de pan staat?![]()
Juwelll.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of ie daar bij mij in komt.
Denk van niet.
Weer die engerd? Ik dacht dat die andere pillen had gekregen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Aaaargh, tis weer stalkertijd hier
![]()
Na de middag alweer 14 telefoontjes
Naja, het kan gewoon niet hier, en mn collegae durven allemaal de telefoon niet op te nemen, die huilen als ik dr niet benquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weer die engerd? Ik dacht dat die andere pillen had gekregen?
Kun je je collega's niet laten opnemen of zo?
Echt, ik ben zo blij dat ik op mijn werk telefoontjes kan laten blokkeren. Kunnen ze gewoon 2 weken niet bellen.En als ze het heel bont maken wordt het een permblokkade.
Oh die top 5, die heb ik niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Juwelll.
1. Brad Pitt
2. Jake Gyllenhaal
3. Johnny Depp
4. Dennis Storm
5. Bam Margera
Zo ist ie van mij nu. Maar hij verandert per week
xDquote:
psst msn smileys werken hier nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
Ach tis maar grappig. Like it'll ever happen.
Like I said; deze vind ik leuk zonder dat het een smiley wordtquote:
Uhuh, Hybrid, dan ruikt mijn haar daarna naar dropquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Greys, gebruikte jij nou ook Lush shampoo?
Ik gebruik sinds drie dagen weer ff reincarnate omdat ik nog ergens een restje vond, mn haar is echt geweldigZacht, keiveel krullen & volume
Vrij land FTWquote:
GEERT DOE ER WAT AANquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vrij land FTW
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:27 schreef Enfermera het volgende: