WORDTquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Word dit weer zo'n topic met 40 verdwenen posts een gekuiste TT
als hij zou kunnen spelen of uberhaubt gewoon alleen maar ritme houden zou het lang zo irri niet zijn !quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
Geef zijn ouders de hint dat er ook elektrische drumstellen zijn!Die zijn fijner voor de buren hun eigen oren waarschijnlijk ook..
quote:
Hmm, ik weet niet of ie daar bij mij in komt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Hij moet op mijn top 5 lijstje.
Hmz, da's vreemd, dat heb ik nog nooit gehoord eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef Morretje het volgende:
Greys, jij had toch ook laatst stoofpeertjes gemaakt?
Waarom zijn de mijne zwart van onderen, terwijl er vocht genoeg in de pan staat?![]()
Juwelll.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of ie daar bij mij in komt.
Denk van niet.
Weer die engerd? Ik dacht dat die andere pillen had gekregen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Aaaargh, tis weer stalkertijd hier
![]()
Na de middag alweer 14 telefoontjes
Naja, het kan gewoon niet hier, en mn collegae durven allemaal de telefoon niet op te nemen, die huilen als ik dr niet benquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weer die engerd? Ik dacht dat die andere pillen had gekregen?
Kun je je collega's niet laten opnemen of zo?
Echt, ik ben zo blij dat ik op mijn werk telefoontjes kan laten blokkeren. Kunnen ze gewoon 2 weken niet bellen.En als ze het heel bont maken wordt het een permblokkade.
Oh die top 5, die heb ik niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Juwelll.
1. Brad Pitt
2. Jake Gyllenhaal
3. Johnny Depp
4. Dennis Storm
5. Bam Margera
Zo ist ie van mij nu. Maar hij verandert per week
xDquote:
psst msn smileys werken hier nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD
Ach tis maar grappig. Like it'll ever happen.
Like I said; deze vind ik leuk zonder dat het een smiley wordtquote:
Uhuh, Hybrid, dan ruikt mijn haar daarna naar dropquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Greys, gebruikte jij nou ook Lush shampoo?
Ik gebruik sinds drie dagen weer ff reincarnate omdat ik nog ergens een restje vond, mn haar is echt geweldigZacht, keiveel krullen & volume
Vrij land FTWquote:
GEERT DOE ER WAT AANquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vrij land FTW
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
xD
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:27 schreef Enfermera het volgende: