1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
3 zakken patat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, de koelkast is groot zat. Er zit een vriezer onder (koelvriescombi) met 1 grote lade... en 1 kleine. Er zitten o.a 4 pizza's in, 20 kroketten per 5 verpakt (van dobben. in zakjes, anders wilde het helemaal niet) voor 2 weken vlees ofzo (oops) 3 zakken patat
, een bakje met bloemkool van eergisteren, de complete onderste lade ligt vol met magnums (hoi Mike
) , er ligt een zak spinazie in, festini ijsjes, 2 hamburgers, en dat was het geloof ik
Ik heb nog nooit mijn vriezer zo achterlijk vol gehad. Van die vriezer alleen al kun je 1,5e week eten![]()
gewoon missbliss lief aankijken toch?quote:
Dat zeg ik, ik ga zo op mn lazer krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Ynske het volgende:Q pfff wat je allemaal in de vriezer hebt liggen
Ergens <250 ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:22 schreef tombolafan het volgende:
oh enne, Ll, in welk deel kan ik jou persoonsbeschrijving vinden dan?
Die moet nog komen dat topic nrquote:
jamaar k snap je weg van inkopen nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ga zo op mn lazer krijgen
jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Faaldag voor Qwea overigens met al die TT-nummeringen
Ja! zeg er wat van.quote:
eet gewoon de helft op!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ga zo op mn lazer krijgen
kom maar hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja
Kan iemand mij tijdelijk trouwens asiel aanbieden voor vanaaf?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! zeg er wat van.
Wijzig je dan ook even het nr voor me?
Nou, ik heb 10 kroketten gekocht... wist ik veel dat er nog 10 warenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar k snap je weg van inkopen niet
wat moet je met 20 kroketten, 3 zakken friet en 4 pizza's?
linkje?quote:
En dan ist morgen "Zeg, ben jij aangekomen?"quote:
Voor dit soort dingen had je dus vroeger mooie wetten. Handelsonbekwaamheid volgens mij, mochten vrouwen niet alleen inkopen doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik heb 10 kroketten gekocht... wist ik veel dat er nog 10 waren
En die 3 zakken patat lagen er ook al in
En ik kocht 3 pizza's want aanbieding, alleen was ik vergeten dat ik gisteren ook al 3 heb gehaald (want aanbieding) waarvan er 1 overbleef![]()
Ik mag ook eigenlijk helemaal niet alleen boodschappen doen
Hey lieverdquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Die TT slaat echt nergens op, net als de inhoud van je vriezer kuthoerrrrrr
Bijna altijd! Maar nu even nietquote:
Volgens MM geldt die wet nog steedsquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen had je dus vroeger mooie wetten. Handelsonbekwaamheid volgens mij, mochten vrouwen niet alleen inkopen doen
je had blauwe vingersquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bijna altijd! Maar nu even niet[Ik eet soep]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 @ 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je had blauwe vingersIk weet dat je daarop doeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
24, aan een rivier, 1 poes, heel druk aan het werk
gelukkig heb ik wel een hele grote koelkast.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
hier gelukkig geen last van teveel inkopen, in de vriezer hier past nauwelijks een pizza.
soepje he ja lekker, meteen ff wat opzettenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef Enfermera het volgende:
Jeuz. Ik heb echt 5 bakjes eten over die in de vriezer staan, kan uit mn hoofd zeggen wat, en het gaat ook snel weer op xD Vanavond weer een soepje eten wat ik een tijdje terug heb ingevrorenWeet nog niet welke, want ik heb er 2
Zo kinderachtig ben ik niet en MM houdt denk ik zelf wel in de gaten wat dat spook van m hier post als ie slim isquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh, neem je wraak, PM het topic naar MM
Dit klinkt ook alsof er een hele smeuiige geschiedenis aan vast zit. Voor de draad ermee!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh, neem je wraak, PM het topic naar MM
1 plankjequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wel een hele grote koelkast.
die nu ook uitpuilt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |