nopequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:31 schreef tombolafan het volgende:
wie heeft er nog sint maarten snoep over?
MM = MikeyMo, vriendje van Qwea.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit klinkt ook alsof er een hele smeuiige geschiedenis aan vast zit. Voor de draad ermee!
Ze hebben al heel lang niet gebatst, alhoewel, Qwea heeft verzuimd te bespreken hoe die bestelde condooms bevielen toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MM = MikeyMo, vriendje van Qwea.
En wij mogen altijd meegenieten van alle perikelen of seksuele escapades van deze twee duracell-konijntjes
Ja, en dat nadat ze ons nodig had om de juiste condooms te vindenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze hebben al heel lang niet gebatst, alhoewel, Qwea heeft verzuimd te bespreken hoe die bestelde condooms bevielen toch?
aan je username te zien ben je vooral jaloers op het feit dat ze perikelen en escapades hebben...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MM = MikeyMo, vriendje van Qwea.
En wij mogen altijd meegenieten van alle perikelen of seksuele escapades van deze twee duracell-konijntjes
Laat ik maar 'ja' zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aan je username te zien ben je vooral jaloers op het feit dat ze perikelen en escapades hebben...
ja, dat geloof ik nu niet meer he! vertel!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dat nadat ze ons nodig had om de juiste condooms te vinden
Condooms zijn kut. End of fuckin' story.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben al heel lang niet gebatst, alhoewel, Qwea heeft verzuimd te bespreken hoe die bestelde condooms bevielen toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Condooms zijn kut. End of fuckin' story.
(oe, dat is eigenlijk nog nooit zo letterlijk waar geweest, die laatste zin!)
Ik heb ;quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
1 plankje
dr ligt nu op:
boter, pakje paté, 1 paprika
in de vriezer van mij nu, 1 zakje met 3 vissticks.
zometeen ff brood halen
We hebben in DH geen super de boer. Super de boer is duur. Ik kan mijn mama wel even vragen of die zegels heeft. Die doet altijd wel boodschappen daar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vriezer zit ook veel te vol, maar daar is erg veel voor de honden bij dus dat mag.
Qwea, doe jij je boodschappen bij de super de boerrrrrrrr?
Daar waren ook les pizza's in de aanbieding, heb ik ook gekocht.
Heb je pannenzegels voor me?
Die passen prima hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa pannenzegelsquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben in DH geen super de boer. Super de boer is duur. Ik kan mijn mama wel even vragen of die zegels heeft. Die doet altijd wel boodschappen daar.
Ik deed mn boodschappen bij vomar en deka
Kijk, daar komt ze nu mee aankakkenquote:
klopt! ze zijn kut!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Condooms zijn kut. End of fuckin' story.
(oe, dat is eigenlijk nog nooit zo letterlijk waar geweest, die laatste zin!)
snorryquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, daar komt ze nu mee aankakken
Jammer dat ie vanaaf al vol is als ik gilletjes zit te slakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |