Nou, ga jij maar in je blote bipsebabs met dit weer aangelijnd buiten lopen jaquote:
daar wil ik wel een foto van zien dan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ga jij maar in je blote bipsebabs met dit weer aangelijnd buiten lopen ja
Oh-oh's honden kunnen die kleren prima hebben. En zij maakt er verder geen mietjes van.quote:
Als je woorden als bipsebabs bezigt, vind ik je ineens niet zo geil meer. Heel raar ben ik daar in.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ga jij maar in je blote bipsebabs met dit weer aangelijnd buiten lopen ja
Python, om de hoek en snel ( was vroeger de Gijsbrecht, toen zaten we daar echt veel ) en lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh's honden kunnen die kleren prima hebben. En zij maakt er verder geen mietjes van.
Die foto's zien gezellig uit.Waar was je geweest voor de luns?
Naartjie is in een pestbui, hij heeft honger en het is nog geen etenstijd. Gevolg: dreinen, klieren en met Yoko vechten. Groot kind dat hij is.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..].
Waarom heb je je honden dan ook kaalgeschoren? Die beesten horen een vacht te hebben!
Jammer dat je allemaal uitingen doet zonder dat je weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je woorden als bipsebabs bezigt, vind ik je ineens niet zo geil meer. Heel raar ben ik daar in.
Waarom heb je je honden dan ook kaalgeschoren? Die beesten horen een vacht te hebben!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je woorden als bipsebabs bezigt, vind ik je ineens niet zo geil meer. Heel raar ben ik daar in.
Python, die ken ik niet. Maar wat ik zag, zag er wel leuk uit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Python, om de hoek en snel ( was vroeger de Gijsbrecht, toen zaten we daar echt veel ) en lekker![]()
Ik hoor altijd alleen maar vervelende dingen over Naartjie, heet ie daarom ook Naar???
amphetamine?quote:
Oeh speelvechten, dat doen ze bij mij ook zo graag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Python, die ken ik niet. Maar wat ik zag, zag er wel leuk uit.
Mijn kater heet niet Naar.![]()
Naartjie is. Hij kan heerlijk knuffen met mijn fleece trui en gezellig tegen me kletsen. En hij wandelt keurig naar zijn kamer als ik weg moet, iit Yoko en Satsu die ik moet vleien en lokken.
Maar hij kan ook dreinen en zeuren enkijken en zijn leventje draait om eten. En hij heeft een lichte plasfetisch. Het gaat meestal goed, maar soms tref ik ergens wat aan wat er niet hoort. Maja, hoort er allemaal bij. Het positieve weegt een stuk zwaarder dan het negatieve.
![]()
Vechten met Yoko vind ik niet zo'n probleem. Ze is er speels genoeg voor en zo komt hij van wat extra gewicht af.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef Ynske het volgende:
Het weekend van de 21e gaat Fok! down wegens verhuizing van de servers
stond bij topic dood in de afbeeldingen van googlequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn leven! Wat doe je!?![]()
Maar goed dat ik dat weekend al veel plannen buitenshuis heb.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
stond bij topic dood in de afbeeldingen van google
Oh ik heb dat weekend een nichtjequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Mijn leven! Wat doe je!?![]()
Maar goed dat ik dat weekend al veel plannen buitenshuis heb.
Ja, pesies.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh speelvechten, dat doen ze bij mij ook zo graag.
Das leuk he
Thanks, attent van je.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]k denk zeg t maar, dan kun je je al voorbereiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |