Topic 5 dat Pien85 dit al vraagtquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef Pien85 het volgende:
Wie gaat dr trouwen?
En wie wil m'n UI in de OP even aanpassen?
quote:
LL met wel.o.k.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef Pien85 het volgende:
Wie gaat dr trouwen?
En wie wil m'n UI in de OP even aanpassen?
Heldquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef cablegunmaster het volgende:
Wiki bijgewerkt =) en vrijgegevenPien85 je ava is aangepast en mijn ook =) 1551 staat er ook bij ^^.
Ja, dat had ik zelf meteen al gedaanquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef cablegunmaster het volgende:
Wiki bijgewerkt =) en vrijgegevenPien85 je ava is aangepast en mijn ook =) 1551 staat er ook bij ^^.
marcquote:
Niet aangeven dat je in de wiki werkt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat had ik zelf meteen al gedaan.
Dus ik heb die 1551 van jou weer weggehaald, 1 keer noemen is wel genoeg.
Tofquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef DaMart het volgende:
OP van dit topic meteen even aangepast.
quote:
Nog sneller vol spammen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat er nou pas een nieuw topic is geopend
Niet opletten of dat topic er toevallig al in staat is niet minder slordigquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Niet aangeven dat je in de wiki werkt.. Slecht! Slordig.
Pfft ik had een screenshot moeten nemen wat in mijn aanpassing stond 1551 er nog niet inquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet opletten of dat topic er toevallig al in staat is niet minder slordig.
Dat lijkt me sterk. Want ik had hem al aangepast voordat GF de fipo had, en als 2 mensen tegelijk in de Wiki werken, voegt hij die twee bewerkingen niet automatisch samen. Dus dan had hoe dan ook maar 1 keer #1.551 er in moeten staan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft ik had een screenshot moeten nemen wat in mijn aanpassing stond 1551 er nog niet in
LL heeft vast een broodje worst gegeten danquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Noemen we het tegenwoordig lunchen?
Hopelijk een lollie want eten van een broodje worst is pijnlijk vooral als ze gaat kauwen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL heeft vast een broodje worst gegeten dan.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Noemen we het tegenwoordig lunchen?
ik een sneetje broodquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL heeft vast een broodje worst gegeten dan.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hopelijk een lollie want eten van een broodje worst is pijnlijk vooral als ze gaat kauwen!
ik post expres 4 minuten later, zodat het niet zou opvallenquote:
Gee-Efjequote:
quote:
het mag jullie zijn getrouwdquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik post expres 4 minuten later, zodat het niet zou opvallen
ja, enorm.. snap je? enorm... hihi
[..]
Gee-Efje
Oh ja?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het mag jullie zijn getrouwd
party place baasquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik post expres 4 minuten later, zodat het niet zou opvallen
ja, enorm.. snap je? enorm... hihi
[..]
Gee-Efje
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het mag jullie zijn getrouwd
[ afbeelding ]
shit, we hebben nog een ambtenaar nodig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja?
Dan heb ik de ceremonie gemist
Wie heeft er in mijn plaats JA gezegd?
Goldfingerquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja?
Dan heb ik de ceremonie gemist
Wie heeft er in mijn plaats JA gezegd?
ikke ikkequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, we hebben nog een ambtenaar priester nodig.
OA is toch ambtenaar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, we hebben nog een ambtenaar nodig.
ik zit er wel tussen, net als fubar.quote:
je staat anders nog niet in LL d'r sigquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit er wel tussen, net als fubar.
OA, ben jij een ambtenaar?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je staat anders nog niet in LL d'r sig
snel regelen dan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je staat anders nog niet in LL d'r sig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lange versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel regelen dan.
korte versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lange versie*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral die tweede
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel regelen dan.
korte versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lange versieDoe mij de korte versie maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JA
maar waars OA als je hem echt nodig hebt?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
gelukkig, ik ga ook voor de korte.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe mij de korte versie maar![]()
JA
maar waars OA als je hem echt nodig hebt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef john-frusciante het volgende:
LL ready voor de huwlijksnachtoeh schat, das wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
LL ready voor de huwlijksnachtStaat je beeldig, johnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
LL ready voor de huwlijksnachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Hier is het grijs en koud en het waait HARD.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
stralend weer hier![]()
LL en WOK hebben een goede dag uitgekozen qua weer
valt wel meequote:
quote:
shockingquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Man geëlektrocuteerd tijdens werk. Vrijdag de 13e.
gelukkig dan dat ze het feest hier vierenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het grijs en koud en het waait HARD.
LL ready voor de huwlijksnachtik doe het ervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi hij zei hardquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het grijs en koud en het waait HARD.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
je zult wel moetenquote:
blijf van de bruidstaart afquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
blijf van de bruidstaart af
wachten tot 14:00 tot de bruid en bruidegom en aangetrouwde mannan een dans hebben gedaan (groeps dans)quote:
quote:
daaromquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wachten tot 14:00 tot de bruid en bruidegom en aangetrouwde mannan een dans hebben gedaan (groeps dans)
whehehequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
Hallo, ik lig in bed te wachten, wat is belangrijker, die fucking taart of ik in mn lingerie?
wat heb je?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
* LL neemt vers fruit mee naar bed
we maken het gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.banaan en meloen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tomaatje er bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Taart eten vanaf je oh zo goddelijke lichaamquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
Hallo, ik lig in bed te wachten, wat is belangrijker, die fucking taart of ik in mn lingerie??
Redacted![]()
* wel.o.k gek op fruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat heb je?
banaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.banaan en meloen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tomaatje er bij?aardbeien en chocosaus... IK wil sex..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat het fruit gaat sexen boeit me nietNow your talkingquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Taart eten vanaf je oh zo goddelijke lichaam?
Lid van de MamaSquad![]()
ja het ligt maar aan de klemtoon, Be-flapjequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb zin in een hapje beflapjeMijn woordenboek kent dat woord niet!
![]()
nog eens posten voor iemand die het gemist heeft Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !sometimes i forgot what's up and what's down![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Taart eten vanaf je oh zo goddelijke lichaam?
fruit van haar passievrucht en meloenen met rijpe kers
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
ik heb het niet gemist, heb het gelezenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja het ligt maar aan de klemtoon, Be-flapje![]()
nog eens posten voor iemand die het gemist heeft Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !
Bruidstaart? heb ik iets gemist?![]()
vanuit de Media markt
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!![]()
Who are you caling a whore?quote:
Daar doelde ik op bewustquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja het ligt maar aan de klemtoon, Be-flapje![]()
nog eens posten voor iemand die het gemist heeft Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !Vermakelijk
Redacted![]()
Nedia?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:19 schreef FFSletop het volgende:
Bruidstaart? heb ik iets gemist?![]()
vanuit de Nedia markt
das nieuw
Gisteren nog bij de MM geweest, mn zoontje heeft nu een nieuwe tv met dvd speler...
die opa's toch.. verwennen, verwennen, verwennen
Praat je zo ook tegen je vrouw? en moet ze daarvan opgewonden raken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fruit van haar passievrucht en meloenen met rijpe kers
Redacted![]()
Bedoelde Media Markt, zit zon Macbook Air te proberen terwijl 20 meter verderop een MacMe is waar ze deze voor 40% goedkoper hebben xD maar ik doe dit alleen omdat ik me toch verveel, laatste uur viel uit maar ik kan nog niet naar huis.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nedia?
das nieuw
Gisteren nog bij de MM geweest, mn zoontje heeft nu een nieuwe tv met dvd speler...
die opa's toch.. verwennen, verwennen, verwennen
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!![]()
je moet iets te doen hebben hequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:22 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bedoelde Media Markt, zit zon Macbook Air te proberen terwijl 20 meter verderop een MacMe is waar ze deze voor 40% goedkoper hebben xD maar ik doe dit alleen omdat ik me toch verveel, laatste uur viel uit maar ik kan nog niet naar huis.![]()
AAAAAh hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:22 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bedoelde Media Markt, zit zon Macbook Air te proberen terwijl 20 meter verderop een MacMe is waar ze deze voor 40% goedkoper hebben xD maar ik doe dit alleen omdat ik me toch verveel, laatste uur viel uit maar ik kan nog niet naar huis.
Redacted![]()
ik vermoed vanwege zn mammiequote:
Ja , een heerlijke banaan opeten , me hinten de broek uit te doen omdat je eigenlijk wel iets beters wil dan een banaan. Je wil mij... op het grote hemels bed. Je helemaal laten uitwonen door een onbekende jonge man. Eentje waarvan je de naam eigenlijk niet weet. Terwijl je weet dat het maar eenmalig is, Wilde ongecontroleerde sex.quote:Redacted![]()
euh er zit een piel in me oorquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
, Wilde ongecontroleerde sex.
sometimes i forgot what's up and what's down![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh er zit een piel in me oor![]()
lag jij er ook nog
die vind ik nog steeds goedquote:
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
gauw uit je oor halen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh er zit een piel in me oor
Wat doet dit ding daar dan ? -_-?Redacted![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja , een heerlijke banaan opeten , me hinten de broek uit te doen omdat je eigenlijk wel iets beters wil dan een banaan. Je wil mij... op het grote hemels bed. Je helemaal laten uitwonen door een onbekende jonge man. Eentje waarvan je de naam eigenlijk niet weet. Terwijl je weet dat het maar eenmalig is, Wilde ongecontroleerde sex.
Dat weet alleen mn dagboekja schat, je weet toch dat je even moet schuiven als ik sex met andere mannen hebquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh er zit een piel in me oor
na al die jaren zou je dat nu toch wel moeten weten
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gauw uit je oor halen!
[ afbeelding ]
Wat doet dit ding daar dan ? -_-?
ja die snapte ik ook al niet, dacht dat het aan mij lagquote:
*proestquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Dat weet alleen mn dagboek
[..]
ja schat, je weet toch dat je even moet schuiven als ik sex met andere mannen heb
na al die jaren zou je dat nu toch wel moeten weten
gelukkigquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja die snapte ik ook al niet, dacht dat het aan mij lag
ik was zelf ook al bang dat ik achterlijk was
ik heb een kadootje voor LlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig
ik was zelf ook al bang dat ik achterlijk wasdat staat hier los van
quote:
OAquote:
hij is nou toch te laatquote:![]()
ik heb jullie huwelijk al ingezegend
dank jequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is nou toch te laat![]()
waar dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is nou toch te laat![]()
nou heb ik 2 maal het ja woord wel gezien (die van mij en wolkje) maar de inzegening nog niet
altijdquote:wat een saaie huwelijksreceptie dan zegquote:
quote:hierquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar dan?
nou heb ik 2 maal het ja woord wel gezien (die van mij en wolkje) maar de inzegening nog nietquote:Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
thee is voor watjesquote:
das mijn eigen ja-woordquote:![]()
volgende poging aub ...In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Dan wil ik graag een vat. Lijkt me een mooie dood
stupidity has become as common as common sense was before![]()
eentje maar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
Dan wil ik graag een vat. Lijkt me een mooie doodIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Truequote:
sterkte dan maar
bier wijn enquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
altijd
[..]
wat een saaie huwelijksreceptie dan zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
natuurlijk en voor jouw zet ik er een Dom Pergnon neer
quote:Overmits de gehuwden gewoonlijk velerhande tegenspoed en kruis vanwege de zonde overkomt; opdat gij, Wel.o.k en Ladylike, in uw harten ook verzekert zijn moogt van de gewisse hulpe Gods in uw kruis; zo hoort uit het Woord Gods, hoe eerbaar de huwelijke staat is, en hij een inzetting Gods is, die Hem behaagt; waarom Hij ook de getrouwden wil zegenen, en hen bijstaan, gelijk Hij belooft heeft; daarentegen de hoereerders en overspelers wil Hij oordelen en straffen.
En eerstelijk zult gij weten dat God, onze Vader, nadat Hij hemel en aarde, en alles wat daarin is, geschapen had, de mens schiep, naar Zijn beeld en Zijn gelijkenis, opdat Hij heerschappij zou hebben over de dieren der aarde, over de vissen der zee, en over het gevogelte des hemels; en nadat Hij de mens geschapen had, sprak Hij: Het is niet goed, dat de mens alleen zij; Ik zal hem een hulpe maken, die als tegenover hem zij. Toen deed de Heere God een diepe slaap op Adam vallen, en hij sliep; en Hij nam één van zijn ribben en sloot dezelve plaats toe met vlees, En de Heere God bouwde de rib, die Hij van Adam genomen had, tot een vrouw, en Hij bracht haar tot Adam. Toen zeide Adam: Deze is ditmaal been van mijn benen en vlees van mijn vlees. Men zal haar Manninne heten, omdat zij uit de man genomen is.
Daarom zal de man zijn vader en zijn moeder verlaten en zijn en zijn vrouw aankleven; en zij zullen tot één vlees zijn. Daarom zult gij ook niet twijfelen, of de huwelijk staat behaagt aan God de Heere, overmits Hij Adam zijn huisvrouw geschapen, Zelf toegebracht, en hem tot een huisvrouw gegeven heeft; daarmede betuigende dat Hij nog heden ten dage aan een iegelijk zijn huisvrouw, gelijk als met Zijn hand toebrengt. Daarom heeft ook de Heere Jezus Christus die zo hoog geëerd, met Zijn tegenwoordigheid, giften en wondertekenen te Kana in Galilea, om daarmede te betuigen dat de huwelijk staat behoort eerbaar gehouden te worden bij allen, en dat Hij de getrouwden Zijn hulp en bijstand altijd wil bewijzen, ook wanner men zulks allerminst verwacht.
Maar opdat gij in deze godzaliglijk leven moogt, zo zult gij, ten andere weten de oorzaken, waarom God de huwelijke staat heeft ingezet.
De eerste oorzaak is, opdat de één de ander trouwelijk helpe en bijsta in alle dingen, die tot het tijdelijke en eeuwige leven behoren.
De andere, opdat zij hun kinderen, die zij krijgen zullen , in waarachtige kennis en vreze Gods , Hem ter eer, en tot hun zaligheid opbrenegn. De derde, opdat een iegelijk, alle onkuisheid en boze lusten vermijdende, met een goede consciëntie moge leven. Want om hoererij te vermijden, zal een iegelijk man zijn eigen huisvrouw hebben, naar het bevel Gods verbonden en schuldig zijn, zich tot de huwelijke staat, naar christelijke ordening, met weten en wil hunner ouders, of voogden en vrienden, te begeven; opdat de tempel Gods, dat is ons lichaam, niet verontreinigd worde; want zo iemand de tempel Gods schendt, die zal God schenden.
Daarna zult gij, ten derde, ook weten, hoe zich de één jegens de ander naar Gods Woord schuldig is te houden. Eerstelijk zult gij, man, weten dat God u gezet heeft tot een hoofd der vrouw, opdat gij haar naar uw vermogen verstandelijk leidende, zoudt onderwijzen, troosten en beschermen, gelijk het hoofd het lichaam regeert, ja gelijk Christus het Hoofd , de Wijsheid, de Troost en de Bijstand Zijner gemeente is. Bovendien zult gij uw huisvrouw liefhebben als uw eigen lichaam, gelijk Christus Zijn gemeente liefgehad heeft. Gij zult niet verbitterd tegen haar worden, maar bij haar wonen met verstand, en aan het vrouwelijk vat, als het zwakste, eer geven, als die ook mede-erfgenaam der genade des levens met haar zijt; opdat uw gebeden niet verhinderd worden. En naardien het Gods bevel is dat de man in het zweet zijns aanschijns brood zal eten, zo zult gij ook getrouwelijk en naarstiglijk in uw Goddelijk beroep arbeiden, opdat gij uw huisgezin met God en met ere moogt onderhouden en ook daarenboven iets hebt om de nooddruftigen mede te delen.
Desgelijks zult gij, vrouw, weten hoe gij u naar het Woord Gods houden zult jegens uw man. Gij zult uw wettige man liefhebben, eren en vrezen, ook hem gehoorzaam zijn in alle dingen die recht en billijk zijn, als uw heer; gelijkerwijs het lichaam aan het hoofd, en de gemeente aan Christus onderdanig is. Gij zult geen heerschappij gebruiken over uw man, maar stil zijn. Want Adam is eerst gemaakt, daarna Eva, Adam tot hulpe. En na de val heeft God tot Eva, en in haar persoon tot het ganse vrouwelijke geslacht gesproken: Tot uw man zal uw begeerte zijn, en hij zal over u heerschappij hebben. Deze ordinatie Gods zult gij niet tegenstaan, maar veel meer het gebod Gods gehoorzaam zijn, en het voorbeeld der heilige vrouwen navolgen, welke op God hoopten, en haar eigen mannen onderdanig ware; gelijkerwijs Sara haar man Abraham gehoorzaam geweest is, hem noemende haar heer. Gij zult ook uw man in alle goede en oprechte dingen behulpzaam zijn, op uw huishouden goede acht hebben, en in alle ingetogenheid en eerbaarheid, zonder wereldlijk pracht, wandelen, opdat gij anderen een goed voorbeeld van zedigheid moogt geven.
Daarom, Gij Wel.o.k en Ladylike, nadat gij verstaan hebt dat God de huwelijke staat ingezet heeft, en wat u daarin van Hem bevolen is; zijt gij des zins en willens in deze heilige staat alzo te leven, gelijk gij hier betuigd voor de christelijke gemeente; en begeert gij dat deze uw huwelijke staat bevestigd worde?
Antwoord: Ja
Daarna spreekt GF tot de gemeente:
Ik neem u allen, die hier nu vergaderd zijt, tot getuigen dat er geen wettige verhindering tegen dit huwelijk voorgekomen is.
Voorts tot de trouwende:
Naardien het dan recht en behoorlijk is dat uw zaak voortgang hebbe, zo wille onze Heere God uw voornemen, hetwelk Hij u gegeven heeft, bevestigen, en uw beginsel zij in de Naam des Heeren; Die hemel en aarde geschapen heeft.
Daarna zullen zij elkander de rechterhand geven; en de dienaar spreekt eerstelijk tot de bruidegom:
Wel.o.k Bekent gij hier voor God en Zijn heilige gemeente, dat gij genomen hebt en neemt, tot uw wettige huisvrouw, Ladylike, hier tegenwoordig; haar belovende, dat gij haar nimmermeer zult verlaten; dat gij haar zult liefhebben, en trouwelijk onderhouden, gelijk een getrouw en godvrezend man aan zijn wettige vrouw schuldig is; dat gij ook heiliglijk met haar leven wil, haar trouw en geloof houdende in alle dingen, naar uitwijzen van het heilig Evangelie?
Daarna tot de bruid:
Ladylike Bekent gij hier voor God en Zijn heilige gemeente, dat gij genomen hebt en neemt, tot uw wettige man, Wel.o.k, hier tegenwoordig; en belooft gij hem gehoorzaam te zijn, hem te dienen en te helpen, hem nimmermeer te verlaten, heiliglijk met hem te leven, hem trouw en geloof in alle dingen te houden, gelijk een vrome en getrouwe huisvrouw haar wettige man schuldig is, naar uitwijzen van het heilig Evangelie.
Zo spreekt Gf:
De Vader der barmhartigheid, Die u door zijn genade tot deze heilige staat des huwelijks geroepen heeft, verbinde u met recht liefde en trouw, en geve u Zijn zegen. Amen.
Hoort nu uit het Evangelie hoe sterk de band des huwelijks is, gelijk Mattheüs beschrijft, in hoofdstuk 19:3-9:
En de Farizeeën kwamen tot Hem, verzoekende Hem en zeggende tot Hem: Is het een mens geoorloofd zijn vrouw te verlaten om allerlei oorzaak? Doch Hij antwoordende zeide tot hen: Hebt gij niet gelezen, Die van de beginne de mens gemaakt heeft, dat Hij hen gemaakt heeft man en vrouw? En gezegd heeft: Daarom zal een mens vader en moeder verlaten en zal zijn vrouw aanhangen, en die twee zullen tot één vlees zijn? Alzo dat zij niet meer twee zijn, maar één vlees. Hetgeen dan God samengevoegd heeft scheide de mens niet. Zij zeide tot Hem: Waarom heeft dan Mozes geboden een scheidbrief te geven en haar te verlaten? Hij zeide tot hen: Mozes heeft vanwege de hardigheid uwer harten u toegelaten uw vrouwen te verlaten; maar van den beginne is het alzo niet geweest. Maar Ik zeg u, dat wie zijn vrouw verlaat, anders dan om hoererij, en een andere trouwt, die doet overspel; en die de verlatene trouwt, doet ook overspel.
Gelooft deze woorden van de Heere Christus, en zijt daarvan verzekerd, dat onze Heere God u samengevoegd heeft tot deze heilige staat. En daarom zult gij ook alles wat u daarin overkomt, met geduld en dankzegging aannemen, als van de hand des Heeren; zo zal het u ook alles ten beste en ter zaligheid gedijen. Maar overmits wij van onszelf niets goeds hebben, en dat alle goede gaven van boven komen. Zo vermaant GF de getrouwden dat zij nederknielen en vermaant ook de gemeente voor hen te bidden.
Gebed
O almachtige God, Gij Die Uw goedheid en wijsheid in al Uw werken en ordeningen bewijst, en van de beginne gesproken hebt dat het niet goed is dat de mens alleen zij, en daarom hem een hulpe, die als tegenover hem zou zijn, geachapenhebt, en ook alle onreinheid dtraft; wij biddenU ( aangezien Gij deze presonen tot de heilige staat des huwelijksgeroepen, en samen verbonden hebt), dat Gij hun Uw Heilige Geest wil geven, opdat zij in een waarachtig en vast geloof heiliglijk leven, naar Uw Goddelijke Wil, en alle boosheid tegenstaan. Wil ze alsdan ook zegenen, gelijk Gij de gelovige vaderen, Uw vrienden en getrouwe dienaars, Abraham, Izak en Jakob, gezegend hebt, opdat zij, als mede-erfgenamen des verbonds (hetwelk Gij met die vaderen opgericht hebt), de kinderen, die het U belieft hun te geven, godzaliglijk opbrengen mogen, tot eer Uws hieligen Naams, tot stichting Uwer gemeente, en tot verbreiding van Uw heilig Evangelie. Wil horen, o Vader van alle Barmhartigheid, door Jezus Christus, Uw leieve Zoon, onze Heere, in Wiens Naam wij onze gebeden aldus besluiten:
Onze Vader, Die in de hemelen zijt,
Uw Naam worde geheiligd.
Uw Koninkrijk kome.
Uw wil gschiede gelijk in de hemelen, alzo ook op de aarde.
Geef ons heden ons dagelijke brood.
En vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren.
En leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze.
Want Uw is het Koninkrijk en de Kracht en de Heerlijkheid, in der eeuwigheid.
Amen.
Hoort nu de belofte van God uit Psalm 128:
1. Welgelukzalig is een iegelijk, die de Heere vreest, die in Zijn wegen wandelt.
2. Want gij zult eten de arbeid uwer handen; welgelukzalig zult gij zijn en het zal u welgaan.
3. Uw huisvrouw zal wezen als een vruchtbare wijnstok aan de zijde van uw huis, uw kinderen als olijfplanten rondom uw tafel.
4. Zie, alzo zal zekerlijk die man gezegend worden, die de Heere vreest.
5. De Heere zal u zegen uit Sion, en gij zult het goede van Jeruzalem aanschouwen al de dagen uws levens;
6. En gij zult uw kindskinderen zien. Vrede over Israël!
Onze lieve Heere God vervulle u met Zijn genade, en geve u dat gij in alle godzaligheid, Liefde en enigheid, lang en heilig, samen leven moogt.
AmenHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Wolkje heeft zn eigen huwelijk ingezegendquote:
mja aangezien GF zo graag die eer wilt, doen we nu net allemaal alsof GF dat gepost had
Hij faalt wel vaak vandaag hequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we hebben gekozen voor de korte versie
quote:Zo spreekt Gf:
De Vader der barmhartigheid, Die u door zijn genade tot deze heilige staat des huwelijks geroepen heeft, verbinde u met recht liefde en trouw, en geve u Zijn zegen. Amen.![]()
maar dan heb je het echt moeten lezen
ok jullie zijn nu getrouwdquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we hebben gekozen voor de korte versie
Mn eigen vent die het met mn huwelijk met een andere man eens isquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ok jullie zijn nu getrouwd
Hoe perfect kun je het krijgen?
en aanpassenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
maar dan heb je het echt moeten lezen
hij wil gewoon van je afquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn eigen vent die het met mn huwelijk met een andere man eens is
of hij gunt het me gewoonquote:
vanavond rek ik je eerst ff opquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
dan mag welok na mij![]()
geven en nemen zeg maar
whehehequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
En bij een huwelijk hoort natuurlijk een cadeau!
Alsjeblieft, een peper en zoutstel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vanavond rek ik je eerst ff op![]()
geven en nemen zeg maar
Gezien mijn werktijden welquote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
We hadden afgesproken dat iedereen een broodrooster zou gevenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dank jequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]Jij geeft mij (blijkbaar is dat iets nieuws... "haar geven" )quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geven en nemen zeg maar
hij neemt mij ook
alle 3 blij
Jij hebt aandelen in broodroosters?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat iedereen een broodrooster zou gevenIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
"haar geven"
van die popie jopie taal
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ok jullie zijn nu getrouwd
das pas een open relatiequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet ook, het is nu mijn beurtquote:hij kan je gewoon niet aan, gij onverzadigbarequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]peper en zout stelletjes.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geven en nemen zeg maar
lekker ruim, kunnen we tempo maken.
* GF ruilt snel de nieuwe Alfa Romeo om voor een broodroosterquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat iedereen een broodrooster zou gevenHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
hij gaat ze verkopen op de marktquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt aandelen in broodroosters?
ik hou gewoon van een sneetjequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij gaat ze verkopen op de markt
Koffie, gaarne.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
De eerste vent die dat serieus tegen mij zegt, kan het meteen vergeten. Dan is hij geen gesprek meer waardigquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
"haar geven"
van die popie jopie taal
trieste taalgeef JF maar de broodrooster, doe mij die nieuwe mito maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF ruilt snel de nieuwe Alfa Romeo om voor een broodroosterDeze is wel heeeeeeeel erg gaafquote:
Proest, de afbeelding kwam later.. mijn koffie dus ookquote:
een mito![]()
kan nou niet zeggen dat hij er erg sportief uitziet
Het is net een bedenkelijk kijkend gezichtquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
een mito![]()
[ afbeelding ]
kan nou niet zeggen dat hij er erg sportief uitziet.
En dat bedenkelijke is begrijpelijk.
![]()
Bek houwequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is net een bedenkelijk kijkend gezicht.
En dat bedenkelijke is begrijpelijk.
Je post een rode..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
een mito![]()
[ afbeelding ]
kan nou niet zeggen dat hij er erg sportief uitzietlelijke kleur voor een mito..
wacht dan post ik een mooie foto
Je hebt auto's die een stoere uitstraling hebben en waarvoor je aan de kant gaat als je ze met hoge snelheid in je spiegels ziet aankomen. Een Mietjo daarentegen zou bij mij alleen medelijden oproepen omdat hij kijkt alsof hij bang is voor hoge snelheden... en als hij me inhaalt zou ik de bestuurder uitlachenquote:.
![]()
tja, dat is een mito tupperware.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bek houwe
[..]
Je post een rode..lelijke kleur voor een mito..
wacht dan post ik een mooie foto
[ afbeelding ]
ziet er wel minder slecht uit maar vind het nog niks.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
truequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt auto's die een stoere uitstraling hebben en waarvoor je aan de kant gaat als je ze met hoge snelheid in je spiegels ziet aankomen. Een Mietjo daarentegen zou bij mij alleen medelijden oproepen omdat hij kijkt alsof hij bang is voor hoge snelheden... en als hij me inhaalt zou ik de bestuurder uitlachen.
mijn 164 kijkt best wel boos
maar de 164 van mn schoonouders weer niet...
Je hebt gewoon verschillende uitvoeringen (ook in de mito)
en ik moet heel eerlijk zijn als ik zeg dat ik ook de mito een van de lelijkste alfa's vind
maar de mito GTA dus weer niet, mja verlaagd, andere neus... ga zo maar door
en DaMart, ik durf er geld op te verwedden, dat jij mooi aan de kant gaat als deze mito achter je rijdt
en als je de bestuurder daarvan uitlacht, moet je toch zelf in een hele goede auto rijden
waar rijd je eigenlijk in?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Die kijkt net zo angstigquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
en DaMart, ik durf er geld op te verwedden, dat jij mooi aan de kant gaat als deze mito achter je rijdt
[ afbeelding ]
en als je de bestuurder daarvan uitlacht, moet je toch zelf in een hele goede auto rijden
waar rijd je eigenlijk in?.
Mijn Focus kijkt veel gemener.
![]()
In het kader van achterstallige cd-aanschaf heb ik nu voor het eerst in mijn leven iets van Bol.com ontvangen.
Amy MacDonald.
![]()
maar daar schuif ik dus nooit voorquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kijkt net zo angstig.
zelfs niet met een mito
nou je het zegt, ik heb nog een cadeaubonquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
In het kader van achterstallige cd-aanschaf heb ik nu voor het eerst in mijn leven iets van Bol.com ontvangen.
Amy MacDonald.
ha ha ha, hij rijdt focus, ha haquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kijkt net zo angstig.
o kut, ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door wel.o.k op 13-11-2009 15:55:09 ]nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Ik schuif eigenlijk ook nooit als iemand komt aanstormen. Als ik aan het inhalen ben, ga ik niet aan de kant omdat iemand toevallig meer haast heeft. En als ik niet inhaal kunnen ze er altijd links voorbijquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar daar schuif ik dus nooit voor
zelfs niet met een mito.
![]()
Omdat je een open boek voor me bent Ladylike. Het is duidelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Dat weet alleen mn dagboek
[..]alleen soms nog wel onheldere plekken.
Maar hoe jeje gedraagtverraad al heel veel van jezelf. Al ken ik je niet persoonlijk.
Redacted![]()
sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schuif eigenlijk ook nooit als iemand komt aanstormen. Als ik aan het inhalen ben, ga ik niet aan de kant omdat iemand toevallig meer haast heeft. En als ik niet inhaal kunnen ze er altijd links voorbij.
maar meestal zit ik toch op de linker baannee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Dat is jongens gedrag. dat komt gewoon voort uit je eigen ego.:) daar kan niemand je iets van kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan.
maar meestal zit ik toch op de linker baanRedacted![]()
en zo asociaal rijdt ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is jongens gedrag. dat komt gewoon voort uit je eigen ego.:) daar kan niemand je iets van kwalijk nemen.
als je exact 120 rijd dan nog haal je 3 kwart van de andere in.
helemaal als het regent of donker is.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Plaatje van een pielquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja die snapte ik ook al niet, dacht dat het aan mij lag
Redacted![]()
groot gelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De eerste vent die dat serieus tegen mij zegt, kan het meteen vergeten. Dan is hij geen gesprek meer waardig
trieste taal
[..]quote:geef JF maar de broodrooster, doe mij die nieuwe mito maarjullie wilden alleen maar broodroosters
o nee, nog niet naar huis.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
tijd om Ll uit te wonen naar huis te gaan![]()
eerst nog een klusje in Utrecht.
wokquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
tijd om Ll uit te wonen naar huis te gaan
failquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o nee, nog niet naar huis.![]()
eerst nog een klusje in Utrecht.
Zo denk ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schuif eigenlijk ook nooit als iemand komt aanstormen. Als ik aan het inhalen ben, ga ik niet aan de kant omdat iemand toevallig meer haast heeft. En als ik niet inhaal kunnen ze er altijd links voorbij.
ik laat me niet opjutten door geknipper met het licht enzo.
Inhalen doe ik al met +120 dus rijd ik te hard. Dan wacht maar tot ik ingehaald heb
Hoe meer ik me irriteer aan de auto achter mij, hoe langer ik links blijf![]()
(en dan bewust afzak naar net 120/50/70/80 whatever de snelheidslimiet van die weg is)
Of ik wacht.. schakel terug en geef dan gas, 9 van de 10 keer houden ze me niet bij en laten ze het irritante geknipper en geplak wel achterwegeohquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is jongens gedrag. dat komt gewoon voort uit je eigen ego.:) daar kan niemand je iets van kwalijk nemen.
*checked*
en bij mij dan?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
niet te zienquote:
correctie.. JF had afgesproken alleen maar broodroosters aan mij en wolkje te geven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
groot gelijk
[..]jullie wilden alleen maar broodroosters
Ik en wel.o.k hebben daar geen inspraak in gehadIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
jij bent geestelijk een jongenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo denk ik ook
ik laat me niet opjutten door geknipper met het licht enzo.
Inhalen doe ik al met +120 dus rijd ik te hard. Dan wacht maar tot ik ingehaald heb
Hoe meer ik me irriteer aan de auto achter mij, hoe langer ik links blijf![]()
(en dan bewust afzak naar net 120/50/70/80 whatever de snelheidslimiet van die weg is)
Of ik wacht.. schakel terug en geef dan gas, 9 van de 10 keer houden ze me niet bij en laten ze het irritante geknipper en geplak wel achterwege
[..]
oh
*checked*
en bij mij dan?
Oh en ik waarschuw alvast:
Wie plakt, kan mijn schade gaan vergoeden, want ik trap genadeloos op de rem
(zolang ik alleen in de auto zit)In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
correctie.. JF had afgesproken alleen maar broodroosters aan mij en wolkje te geven.
Ik en wel.o.k hebben daar geen inspraak in gehad![]()
solly heb nou al een broodrooster
dat red ik met deze fokus niet meerquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of ik wacht.. schakel terug en geef dan gas, 9 van de 10 keer houden ze me niet bij en laten ze het irritante geknipper en geplak wel achterwege
quote:[..]
oh
*checked*
en bij mij dan?* wel.o.k checked fotobook van verse bruid nog eens. en de gemailde foto'squote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent geestelijk een jongen
nou dan is het maar een geestelijk homohuwelijknee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
eigenlijk wel waar jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent geestelijk een jongen
maar wel blij dat ik een meisje ben hoor
Tegenwoordig mogen meisjes van auto's en stoere dingen houden, maar zich toch willen opmaken en op hoge hakken lopen
pas maar op, daar zijn al mensen voor veroordeeld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Oh en ik waarschuw alvast:
Wie plakt, kan mijn schade gaan vergoeden, want ik trap genadeloos op de rem
(zolang ik alleen in de auto zit)nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
![]()
De welbekende KSC'ers Ladylike en wel.o.k zijn vandaag in het huwelijk getreden. Ze besloten eerder deze week te trouwen. Ondergetekende is nog op zoek naar de aanleiding voor het huwelijk.
Ladylike staat bekend als een echt snoepert. Zo trouwde zij op 28 augustus 2008 met KSC'er Fha en eerder dit jaar, op 2 september, met F.U.B.A.R. Voor zover bekend houdt wel.o.k er niet meerdere partners op na.
Het kersverse echtpaar nodigt eenieder uit voor koffie en bruidstaart in de leukste slowchat van FOK!, KSC.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
JF is er ook blij mee dat je een meisje bentquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigenlijk wel waar ja
maar wel blij dat ik een meisje ben hoor
Tegenwoordig mogen meisjes van auto's en stoere dingen houden, maar zich toch willen opmaken en op hoge hakken lopen
dat zeg ik, 9 van de 10 mensen die achter mij rijden redden dat nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat red ik met deze fokus niet meer![]()
JF heeft zelfs een keer gezwaaid toen hij dat deed
dat vond de meneer in de dure nieuwe auto niet zo leuk
Deze advertentie hoort eigenlijk in een nieuwsbericht op de FPquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef OA het volgende:
De welbekende KSC'ers Ladylike en wel.o.k zijn vandaag in het huwelijk getreden. Ze besloten eerder deze week te trouwen. Ondergetekende is nog op zoek naar de aanleiding voor het huwelijk.
Ladylike staat bekend als een echt snoepert. Zo trouwde zij op 28 augustus 2008 met KSC'er Fha en eerder dit jaar, op 2 september, met F.U.B.A.R. Voor zover bekend houdt wel.o.k er niet meerdere partners op na.
Het kersverse echtpaar nodigt eenieder uit voor koffie en bruidstaart in de leukste slowchat van FOK!, KSC.
quote:quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef OA het volgende:
Het kersverse echtpaar nodigt eenieder uit voor koffie en bruidstaart in de leukste slowchat van FOK!, KSC.![]()
bewijs maar eens dat ik niet schrokquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, daar zijn al mensen voor veroordeeld.
*insert pic van dom blondje*In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Deze advertentie hoort eigenlijk in een nieuwsbericht op de FP
Op de FP.. dat kan ik echt niet maken
Ik mis alleen de mededeling dat ik IRL ook nog met JF neukquote:
whehe was maar geintje hoorquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mis alleen de mededeling dat ik IRL ook nog met JF neuk![]()
![]()
whehehehe
Oeh bijna naar huis
jah zeg, al die mannen op de zaterdag tellen niet mee, dat zijn maar scharrelsquote:
ik heb toch niks gezegdquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah zeg, al die mannen op de zaterdag tellen niet mee, dat zijn maar scharrels
soms zeg je daarmee genoegquote:
gesubmitquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef cablegunmaster het volgende:
een Weblog submit is het wel waardig. Verder ook niet.
Redacted![]()
zaterdagenquote:
quote:
hey GF (ja dit kan ook in pm, maar dan moet ik weer apart typen) de lampjes (oplaadbare) zijn bij de makro nu 15 euro voor een setje van 3... als je soms wilt dat we ze halen...quote:
OA ALLE EER!!!!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
hey GF (ja dit kan ook in pm, maar dan moet ik weer apart typen) de lampjes (oplaadbare) zijn bij de makro nu 15 euro voor een setje van 3... als je soms wilt dat we ze halen...
[..]
Redacted![]()
Ik mag over 1 minuutje..
dus ga nu afsluiten enzo
wrs tot maandag
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik mag over 1 minuutje..
dus ga nu afsluiten enzo
wrs tot maandagJij wel weer? ik moet nog tot 17:00 Verslagen schrijven ben moe en alle ongein.
Redacted![]()
LLquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik mag over 1 minuutje..
dus ga nu afsluiten enzo
wrs tot maandag![]()
die lampjes zijn dat die van philipsHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
die lampjes zijn dat die van philipsgoeie vraag!
Redacted![]()
en ik was te laat ze is al wegquote:
Sneller reageren , maar over 10 min ben ik ook wegquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik was te laat ze is al weg
Pika pika Pik-a-chu!!!!!!Redacted![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sneller reageren , maar over 10 min ben ik ook weg
Pika pika Pik-a-chu!!!!!!
ik was even bezig met het eten maken
Eten is goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was even bezig met het eten maken![]()
en ik moet mezelf eens opnemen. nee niet met een tape recorder maar in een gesticht volgens mij zit er bij me echt een draadje los.
![]()
Nee niet positief Pikachu is gewoon een cool fantasie beestje.![]()
Last met studie en eigen huis thuis. stemmings wisselingen lastig omgaan met zware stress.Redacted![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Eten is goeden ik moet mezelf eens opnemen. nee niet met een tape recorder maar in een gesticht volgens mij zit er bij me echt een draadje los.
![]()
Nee niet positief Pikachu is gewoon een cool fantasie beestje.![]()
Last met studie en eigen huis thuis. stemmings wisselingen lastig omgaan met zware stress.
Rustig maar, niemand kan het in 1x snappen. Maar hey ik ga er weer vandoor een ijsje eten met m'n vriendinquote:
Redacted![]()
prettig weekendquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Rustig maar, niemand kan het in 1x snappen. Maar hey ik ga er weer vandoor een ijsje eten met m'n vriendin
DaMartquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
Einde van een productieve werkdag, nu sporten.
sport zeHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
OA is weer aan het overwerken
![]()
helluh
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef OA het volgende:
Het kersverse echtpaar nodigt eenieder uit voor koffie en bruidstaart in de leukste slowchat van FOK!, KSC.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Oke.. er zit iets in mijn eten wat echt heeeel scherp isMaar wat..
Een mesquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:51 schreef Fha het volgende:
Oke.. er zit iets in mijn eten wat echt heeeel scherp isMaar wat..
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Wat is dat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:37 schreef DaMart het volgende:
Heeft hier trouwens iemand last van paraskevidekatriafobie?
Ik ken wel iemand met pedalofigfobia
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Neeheejquote:![]()
Worchestersaus dus
JF![]()
of LL...
![]()
![]()
Angst voor vrijdag de dertiende... en ja, dat woord bestaat dus echtquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik ken wel iemand met pedalofigfobia.
![]()
Mijn woord is een term voor iemand die zich ongemakkelijk voelt bij het zien van een lego-poppetje zonder haren of pet (dus met dat kale nopje bovenop)quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Angst voor vrijdag de dertiende... en ja, dat woord bestaat dus echt.
* Nijns arriveert in een leuk jurkje
Wordt er ook gedanst op deze bruiloft?Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.![]()
Weer iedereen weg
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Hoezo? Ik was toch al binnen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Nijns![]()
JurkjesIk heb nog maar 220 euro nodig en dan koop ik twee heeeule leuke jurkjes
Fha
Ik wil er nooit zo veel geld aan uitgeven
Fhaquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben weg en het valt hier meteen stil...![]()
Nee ik ook nietMaar deze zijn wel echt
![]()
Is DaMart een kloon van Fha?quote:110 vind ik veel voor 1 jurkje hoorquote:
Nijnsquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef Nijns het volgende:
* Nijns arriveert in een leuk jurkje
Wordt er ook gedanst op deze bruiloft?![]()
Ah, gelukkig maar, dan kan ik van mijn bloedig gespaarde geld dus wel gewoon de Kraanwagen kopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
Nijns![]()
JurkjesIk heb nog maar 220 euro nodig en dan koop ik twee heeeule leuke jurkjes
Of je koopt 1 jurkje voor mij en dan kijk ik inquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar, dan kan ik van mijn bloedig gespaarde geld dus wel gewoon de Kraanwagen kopen
[ afbeelding ]
het jurkje
toe hoe je de kraanwagen bouwt
![]()
quote:is ook. Die ik de leukste vind kost "slechts" 99,95
Dan duurt het alleen wel 4 keer zo langquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:34 schreef Fha het volgende:
kijk ik inhet jurkje
toe hoe je de kraanwagen bouwt
![]()
![]()
![]()
Kan ik nog langer rondjes draaien en kirren over hoe mooi het wel niet isquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan duurt het alleen wel 4 keer zo lang![]()
![]()
![]()
![]()
Hai GFquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]is ook. Die ik de leukste vind kost "slechts" 99,95
erg he? Je zou je bijna afvragen hoe ze het durven te vragen, voor dat geld kan je op de markt meeeeeeters stof kopen om zelf jurkjes te maken. Maar goed, dat kan ik dan weer niet
Wij zijn echt een winnend teamquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan ik nog langer rondjes draaien en kirren over hoe mooi het wel niet is![]()
![]()
![]()
whehehe zie nou pas dat ik de verkeerde quote hadquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is DaMart een kloon van Fha?
[..]
110 vind ik veel voor 1 jurkje hoor
Dat kan ik dus ook nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef Nijns het volgende:erg he? Je zou je bijna afvragen hoe ze het durven te vragen, voor dat geld kan je op de markt meeeeeeters stof kopen om zelf jurkjes te maken. Maar goed, dat kan ik dan weer niet
Ik zou het bijna gaan leren.. alleen heb ik daar geen geduld voor
Jaaaquote:![]()
.. dus.. deal?
![]()
Effe huissie bouwen eerst hequote:Dan koop ik van het wisselgeld wel dat jurkje voor je
quote:
Van LEGO-stenen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Effe huissie bouwen eerst heDan koop ik van het wisselgeld wel dat jurkje voor je
![]()
MPGquote:
dat heeft die dan wel sneller klaarquote:
sollyquote:
Die ik dan draag naar het "we dachten dat het nooit zou gebeuren maar eindelijk is dan toch het nieuwe huis van fles gebouwd"- feestquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Effe huissie bouwen eerst heDan koop ik van het wisselgeld wel dat jurkje voor je
![]()
haha, al die begroetingen
@Fha: ik heb echt geen zin, geen tijd en al helemaaaaal geen geduld om te leren om het zelf te doen
Ik ben al ruim 3 jaar zelf een tas aan het naaienquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:44 schreef Nijns het volgende:haha, al die begroetingen
@Fha: ik heb echt geen zin, geen tijd en al helemaaaaal geen geduld om te leren om het zelf te doen
Nu issie bijna klaar.. maar ik heb gewoon het geduld niet om er echt lang voor te zitten
(doe alles met de hand
)
vanavond de eerste bdsm avond
Black Death en Sokken Maand?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Breda-Dordrecht Stoomtrein Maatschappijquote:
3 jaar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 3 jaar zelf een tas aan het naaienNu issie bijna klaar.. maar ik heb gewoon het geduld niet om er echt lang voor te zitten
(doe alles met de hand
)
nu issie bijna retro
quote:![]()
Ik was me vergeten af te melden, aangezien ik al om 16.20 uur wegging.
Dat moet ook met een naald gek. Niet met een vorkquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Fha het volgende:
Ik ben al ruim 3 jaar zelf een tas aan het naaienNu issie bijna klaar.. maar ik heb gewoon het geduld niet om er echt lang voor te zitten
(doe alles met de hand
)
Fijne avond schatjes
Of het assortiment van een pompstationquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blind Dammen en Schaken Marathon.
Benzine Diesel Super Magazines
Ja elke keer een stukkie en dan heb ik een jaar geen zin meerquote:![]()
![]()
Blote Dames Seksen Meerquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blind Dammen en Schaken Marathon.
Ohw is dat hetquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet ook met een naald gek. Niet met een vork
Doe jij maar dan
DichtOp zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: