abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74666369
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

AAAAAh hoezo dat?
ik vermoed vanwege zn mammie
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_74666411
LL en WOLKJE

sometimes i forgot what's up and what's down
pi_74666432
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:

[..]

je moet iets te doen hebben he
Ja , een heerlijke banaan opeten , me hinten de broek uit te doen omdat je eigenlijk wel iets beters wil dan een banaan. Je wil mij... op het grote hemels bed. Je helemaal laten uitwonen door een onbekende jonge man. Eentje waarvan je de naam eigenlijk niet weet. Terwijl je weet dat het maar eenmalig is, Wilde ongecontroleerde sex.
Redacted
pi_74666468
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:

[..]

ik vermoed vanwege zn mammie
Oh je bent eerder vrij? Dus mag je niet thuis komen?
Redacted
pi_74666481
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

, Wilde ongecontroleerde sex.
euh er zit een piel in me oor
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:28:41 #106
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74666521
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

lag jij er ook nog
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 14:29:24 #107
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74666548
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef john-frusciante het volgende:
LL en WOLKJE

[ afbeelding ]
die vind ik nog steeds goed
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_74666568
een mens moet ook slapen, wordt ik wakker gebeukt
pi_74666576
quote:

[..]

gauw uit je oor halen!

Wat doet dit ding daar dan ? -_-?
Redacted
pi_74666689
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Ja , een heerlijke banaan opeten , me hinten de broek uit te doen omdat je eigenlijk wel iets beters wil dan een banaan. Je wil mij... op het grote hemels bed. Je helemaal laten uitwonen door een onbekende jonge man. Eentje waarvan je de naam eigenlijk niet weet. Terwijl je weet dat het maar eenmalig is, Wilde ongecontroleerde sex.
Hoe weet jij dat?
Dat weet alleen mn dagboek
quote:

[..]

ja schat, je weet toch dat je even moet schuiven als ik sex met andere mannen heb
na al die jaren zou je dat nu toch wel moeten weten
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 14:35:12 #111
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74666730
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:30 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

gauw uit je oor halen!
[ afbeelding ]
Wat doet dit ding daar dan ? -_-?
pi_74666745
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

ja die snapte ik ook al niet, dacht dat het aan mij lag
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 14:35:51 #113
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74666751
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
[..]

ja schat, je weet toch dat je even moet schuiven als ik sex met andere mannen heb
na al die jaren zou je dat nu toch wel moeten weten
*proest

† In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 14:36:45 #114
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74666771
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:

[..]

gelukkig
ik was zelf ook al bang dat ik achterlijk was
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:36:46 #115
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74666773
ik heb een kadootje voor Ll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:37:23 #116
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74666791
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

gelukkig
ik was zelf ook al bang dat ik achterlijk was
dat staat hier los van
pi_74666806
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:39:00 #118
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74666846
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef OA het volgende:
zeg OA, ben jij ambtenaar?
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 14:40:12 #119
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74666883
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

dat staat hier los van
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef OA het volgende:
OA
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 14:41:24 #120
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74666928
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:39 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

hij is nou toch te laat
ik heb jullie huwelijk al ingezegend
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:43:37 #121
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74666996
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

hij is nou toch te laat
dank je
pi_74667006
Is er bier?
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:44:52 #123
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_74667037
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
Is er bier?
bier
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  Moderator vrijdag 13 november 2009 @ 14:44:54 #124
42184 crew  DaMart
pi_74667039
quote:
Is er bier?
Nee, wel thee!
pi_74667041
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

hij is nou toch te laat
waar dan?
nou heb ik 2 maal het ja woord wel gezien (die van mij en wolkje) maar de inzegening nog niet
Lid van de MamaSquad
pi_74667061
quote:
Is er bier?
altijd
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, wel thee!
wat een saaie huwelijksreceptie dan zeg
Lid van de MamaSquad
pi_74667084
wolkje

das een naam uit vervlogen tijden
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 14:46:30 #128
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74667087
quote:
Is er bier?
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:

[..]

waar dan?
nou heb ik 2 maal het ja woord wel gezien (die van mij en wolkje) maar de inzegening nog niet
hier
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Doe mij de korte versie maar
JA

† In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 14:47:06 #129
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74667108
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, wel thee!
thee is voor watjes
pi_74667121
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

[..]

[..]

hier
das mijn eigen ja-woord
volgende poging aub ...
Lid van de MamaSquad
pi_74667145
Dan wil ik graag een vat. Lijkt me een mooie dood
pi_74667161
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
Dan wil ik graag een vat. Lijkt me een mooie dood
eentje maar?
Lid van de MamaSquad
pi_74667182
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:

[..]

eentje maar?
Das genoeg om in te verzuipen
pi_74667194
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:49 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dag genoeg om in te verzuipen
True

sterkte dan maar
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:51:11 #135
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74667227
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:

[..]

altijd
[..]

wat een saaie huwelijksreceptie dan zeg
bier wijn en
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

[..]

natuurlijk en voor jouw zet ik er een Dom Pergnon neer
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 14:52:41 #136
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74667257
quote:
Overmits de gehuwden gewoonlijk velerhande tegenspoed en kruis vanwege de zonde overkomt; opdat gij, Wel.o.k en Ladylike, in uw harten ook verzekert zijn moogt van de gewisse hulpe Gods in uw kruis; zo hoort uit het Woord Gods, hoe eerbaar de huwelijke staat is, en hij een inzetting Gods is, die Hem behaagt; waarom Hij ook de getrouwden wil zegenen, en hen bijstaan, gelijk Hij belooft heeft; daarentegen de hoereerders en overspelers wil Hij oordelen en straffen.

En eerstelijk zult gij weten dat God, onze Vader, nadat Hij hemel en aarde, en alles wat daarin is, geschapen had, de mens schiep, naar Zijn beeld en Zijn gelijkenis, opdat Hij heerschappij zou hebben over de dieren der aarde, over de vissen der zee, en over het gevogelte des hemels; en nadat Hij de mens geschapen had, sprak Hij: Het is niet goed, dat de mens alleen zij; Ik zal hem een hulpe maken, die als tegenover hem zij. Toen deed de Heere God een diepe slaap op Adam vallen, en hij sliep; en Hij nam één van zijn ribben en sloot dezelve plaats toe met vlees, En de Heere God bouwde de rib, die Hij van Adam genomen had, tot een vrouw, en Hij bracht haar tot Adam. Toen zeide Adam: Deze is ditmaal been van mijn benen en vlees van mijn vlees. Men zal haar Manninne heten, omdat zij uit de man genomen is.

Daarom zal de man zijn vader en zijn moeder verlaten en zijn en zijn vrouw aankleven; en zij zullen tot één vlees zijn. Daarom zult gij ook niet twijfelen, of de huwelijk staat behaagt aan God de Heere, overmits Hij Adam zijn huisvrouw geschapen, Zelf toegebracht, en hem tot een huisvrouw gegeven heeft; daarmede betuigende dat Hij nog heden ten dage aan een iegelijk zijn huisvrouw, gelijk als met Zijn hand toebrengt. Daarom heeft ook de Heere Jezus Christus die zo hoog geëerd, met Zijn tegenwoordigheid, giften en wondertekenen te Kana in Galilea, om daarmede te betuigen dat de huwelijk staat behoort eerbaar gehouden te worden bij allen, en dat Hij de getrouwden Zijn hulp en bijstand altijd wil bewijzen, ook wanner men zulks allerminst verwacht.

Maar opdat gij in deze godzaliglijk leven moogt, zo zult gij, ten andere weten de oorzaken, waarom God de huwelijke staat heeft ingezet.

De eerste oorzaak is, opdat de één de ander trouwelijk helpe en bijsta in alle dingen, die tot het tijdelijke en eeuwige leven behoren.

De andere, opdat zij hun kinderen, die zij krijgen zullen , in waarachtige kennis en vreze Gods , Hem ter eer, en tot hun zaligheid opbrenegn. De derde, opdat een iegelijk, alle onkuisheid en boze lusten vermijdende, met een goede consciëntie moge leven. Want om hoererij te vermijden, zal een iegelijk man zijn eigen huisvrouw hebben, naar het bevel Gods verbonden en schuldig zijn, zich tot de huwelijke staat, naar christelijke ordening, met weten en wil hunner ouders, of voogden en vrienden, te begeven; opdat de tempel Gods, dat is ons lichaam, niet verontreinigd worde; want zo iemand de tempel Gods schendt, die zal God schenden.

Daarna zult gij, ten derde, ook weten, hoe zich de één jegens de ander naar Gods Woord schuldig is te houden. Eerstelijk zult gij, man, weten dat God u gezet heeft tot een hoofd der vrouw, opdat gij haar naar uw vermogen verstandelijk leidende, zoudt onderwijzen, troosten en beschermen, gelijk het hoofd het lichaam regeert, ja gelijk Christus het Hoofd , de Wijsheid, de Troost en de Bijstand Zijner gemeente is. Bovendien zult gij uw huisvrouw liefhebben als uw eigen lichaam, gelijk Christus Zijn gemeente liefgehad heeft. Gij zult niet verbitterd tegen haar worden, maar bij haar wonen met verstand, en aan het vrouwelijk vat, als het zwakste, eer geven, als die ook mede-erfgenaam der genade des levens met haar zijt; opdat uw gebeden niet verhinderd worden. En naardien het Gods bevel is dat de man in het zweet zijns aanschijns brood zal eten, zo zult gij ook getrouwelijk en naarstiglijk in uw Goddelijk beroep arbeiden, opdat gij uw huisgezin met God en met ere moogt onderhouden en ook daarenboven iets hebt om de nooddruftigen mede te delen.

Desgelijks zult gij, vrouw, weten hoe gij u naar het Woord Gods houden zult jegens uw man. Gij zult uw wettige man liefhebben, eren en vrezen, ook hem gehoorzaam zijn in alle dingen die recht en billijk zijn, als uw heer; gelijkerwijs het lichaam aan het hoofd, en de gemeente aan Christus onderdanig is. Gij zult geen heerschappij gebruiken over uw man, maar stil zijn. Want Adam is eerst gemaakt, daarna Eva, Adam tot hulpe. En na de val heeft God tot Eva, en in haar persoon tot het ganse vrouwelijke geslacht gesproken: Tot uw man zal uw begeerte zijn, en hij zal over u heerschappij hebben. Deze ordinatie Gods zult gij niet tegenstaan, maar veel meer het gebod Gods gehoorzaam zijn, en het voorbeeld der heilige vrouwen navolgen, welke op God hoopten, en haar eigen mannen onderdanig ware; gelijkerwijs Sara haar man Abraham gehoorzaam geweest is, hem noemende haar heer. Gij zult ook uw man in alle goede en oprechte dingen behulpzaam zijn, op uw huishouden goede acht hebben, en in alle ingetogenheid en eerbaarheid, zonder wereldlijk pracht, wandelen, opdat gij anderen een goed voorbeeld van zedigheid moogt geven.

Daarom, Gij Wel.o.k en Ladylike, nadat gij verstaan hebt dat God de huwelijke staat ingezet heeft, en wat u daarin van Hem bevolen is; zijt gij des zins en willens in deze heilige staat alzo te leven, gelijk gij hier betuigd voor de christelijke gemeente; en begeert gij dat deze uw huwelijke staat bevestigd worde?

Antwoord: Ja

Daarna spreekt GF tot de gemeente:

Ik neem u allen, die hier nu vergaderd zijt, tot getuigen dat er geen wettige verhindering tegen dit huwelijk voorgekomen is.

Voorts tot de trouwende:

Naardien het dan recht en behoorlijk is dat uw zaak voortgang hebbe, zo wille onze Heere God uw voornemen, hetwelk Hij u gegeven heeft, bevestigen, en uw beginsel zij in de Naam des Heeren; Die hemel en aarde geschapen heeft.

Daarna zullen zij elkander de rechterhand geven; en de dienaar spreekt eerstelijk tot de bruidegom:

Wel.o.k Bekent gij hier voor God en Zijn heilige gemeente, dat gij genomen hebt en neemt, tot uw wettige huisvrouw, Ladylike, hier tegenwoordig; haar belovende, dat gij haar nimmermeer zult verlaten; dat gij haar zult liefhebben, en trouwelijk onderhouden, gelijk een getrouw en godvrezend man aan zijn wettige vrouw schuldig is; dat gij ook heiliglijk met haar leven wil, haar trouw en geloof houdende in alle dingen, naar uitwijzen van het heilig Evangelie?

Daarna tot de bruid:

Ladylike Bekent gij hier voor God en Zijn heilige gemeente, dat gij genomen hebt en neemt, tot uw wettige man, Wel.o.k, hier tegenwoordig; en belooft gij hem gehoorzaam te zijn, hem te dienen en te helpen, hem nimmermeer te verlaten, heiliglijk met hem te leven, hem trouw en geloof in alle dingen te houden, gelijk een vrome en getrouwe huisvrouw haar wettige man schuldig is, naar uitwijzen van het heilig Evangelie.

Zo spreekt Gf:
De Vader der barmhartigheid, Die u door zijn genade tot deze heilige staat des huwelijks geroepen heeft, verbinde u met recht liefde en trouw, en geve u Zijn zegen. Amen.

Hoort nu uit het Evangelie hoe sterk de band des huwelijks is, gelijk Mattheüs beschrijft, in hoofdstuk 19:3-9:

En de Farizeeën kwamen tot Hem, verzoekende Hem en zeggende tot Hem: Is het een mens geoorloofd zijn vrouw te verlaten om allerlei oorzaak? Doch Hij antwoordende zeide tot hen: Hebt gij niet gelezen, Die van de beginne de mens gemaakt heeft, dat Hij hen gemaakt heeft man en vrouw? En gezegd heeft: Daarom zal een mens vader en moeder verlaten en zal zijn vrouw aanhangen, en die twee zullen tot één vlees zijn? Alzo dat zij niet meer twee zijn, maar één vlees. Hetgeen dan God samengevoegd heeft scheide de mens niet. Zij zeide tot Hem: Waarom heeft dan Mozes geboden een scheidbrief te geven en haar te verlaten? Hij zeide tot hen: Mozes heeft vanwege de hardigheid uwer harten u toegelaten uw vrouwen te verlaten; maar van den beginne is het alzo niet geweest. Maar Ik zeg u, dat wie zijn vrouw verlaat, anders dan om hoererij, en een andere trouwt, die doet overspel; en die de verlatene trouwt, doet ook overspel.

Gelooft deze woorden van de Heere Christus, en zijt daarvan verzekerd, dat onze Heere God u samengevoegd heeft tot deze heilige staat. En daarom zult gij ook alles wat u daarin overkomt, met geduld en dankzegging aannemen, als van de hand des Heeren; zo zal het u ook alles ten beste en ter zaligheid gedijen. Maar overmits wij van onszelf niets goeds hebben, en dat alle goede gaven van boven komen. Zo vermaant GF de getrouwden dat zij nederknielen en vermaant ook de gemeente voor hen te bidden.

Gebed
O almachtige God, Gij Die Uw goedheid en wijsheid in al Uw werken en ordeningen bewijst, en van de beginne gesproken hebt dat het niet goed is dat de mens alleen zij, en daarom hem een hulpe, die als tegenover hem zou zijn, geachapenhebt, en ook alle onreinheid dtraft; wij biddenU ( aangezien Gij deze presonen tot de heilige staat des huwelijksgeroepen, en samen verbonden hebt), dat Gij hun Uw Heilige Geest wil geven, opdat zij in een waarachtig en vast geloof heiliglijk leven, naar Uw Goddelijke Wil, en alle boosheid tegenstaan. Wil ze alsdan ook zegenen, gelijk Gij de gelovige vaderen, Uw vrienden en getrouwe dienaars, Abraham, Izak en Jakob, gezegend hebt, opdat zij, als mede-erfgenamen des verbonds (hetwelk Gij met die vaderen opgericht hebt), de kinderen, die het U belieft hun te geven, godzaliglijk opbrengen mogen, tot eer Uws hieligen Naams, tot stichting Uwer gemeente, en tot verbreiding van Uw heilig Evangelie. Wil horen, o Vader van alle Barmhartigheid, door Jezus Christus, Uw leieve Zoon, onze Heere, in Wiens Naam wij onze gebeden aldus besluiten:

Onze Vader, Die in de hemelen zijt,
Uw Naam worde geheiligd.
Uw Koninkrijk kome.
Uw wil gschiede gelijk in de hemelen, alzo ook op de aarde.
Geef ons heden ons dagelijke brood.
En vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren.
En leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze.
Want Uw is het Koninkrijk en de Kracht en de Heerlijkheid, in der eeuwigheid.
Amen.

Hoort nu de belofte van God uit Psalm 128:

1. Welgelukzalig is een iegelijk, die de Heere vreest, die in Zijn wegen wandelt.
2. Want gij zult eten de arbeid uwer handen; welgelukzalig zult gij zijn en het zal u welgaan.
3. Uw huisvrouw zal wezen als een vruchtbare wijnstok aan de zijde van uw huis, uw kinderen als olijfplanten rondom uw tafel.
4. Zie, alzo zal zekerlijk die man gezegend worden, die de Heere vreest.
5. De Heere zal u zegen uit Sion, en gij zult het goede van Jeruzalem aanschouwen al de dagen uws levens;
6. En gij zult uw kindskinderen zien. Vrede over Israël!

Onze lieve Heere God vervulle u met Zijn genade, en geve u dat gij in alle godzaligheid, Liefde en enigheid, lang en heilig, samen leven moogt.

Amen
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:55:44 #137
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74667338
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]
we hebben gekozen voor de korte versie
pi_74667353
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]
Wolkje heeft zn eigen huwelijk ingezegend

mja aangezien GF zo graag die eer wilt, doen we nu net allemaal alsof GF dat gepost had
Lid van de MamaSquad
pi_74667363
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

Hij faalt wel vaak vandaag he
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:56:39 #140
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74667364
quote:
Zo spreekt Gf:
De Vader der barmhartigheid, Die u door zijn genade tot deze heilige staat des huwelijks geroepen heeft, verbinde u met recht liefde en trouw, en geve u Zijn zegen. Amen.

maar dan heb je het echt moeten lezen
pi_74667367
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

ok jullie zijn nu getrouwd
pi_74667410
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:56 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Mn eigen vent die het met mn huwelijk met een andere man eens is
Hoe perfect kun je het krijgen?
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 14:58:28 #143
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74667419
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:56 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

maar dan heb je het echt moeten lezen
en aanpassen
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 14:59:32 #144
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74667456
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:

[..]

hij wil gewoon van je af
pi_74667490
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

hij wil gewoon van je af
of hij gunt het me gewoon
Lid van de MamaSquad
  Moderator vrijdag 13 november 2009 @ 15:01:41 #146
42184 crew  DaMart
pi_74667510
En bij een huwelijk hoort natuurlijk een cadeau!

Alsjeblieft, een peper en zoutstel .

pi_74667522
quote:

[..]

vanavond rek ik je eerst ff op
dan mag welok na mij geven en nemen zeg maar
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 15:03:07 #148
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74667550
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:

[ afbeelding ]
whehehe
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 15:04:00 #149
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74667574
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

pi_74667580
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:39 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

Gezien mijn werktijden wel
pi_74667645
quote:

[ afbeelding ]
We hadden afgesproken dat iedereen een broodrooster zou geven
pi_74667655
quote:

[ afbeelding ]
Oh dank je
quote:

[..]

Jij geeft mij (blijkbaar is dat iets nieuws... "haar geven" ) hij neemt mij ook
alle 3 blij
Lid van de MamaSquad
pi_74667663
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

Jij hebt aandelen in broodroosters?
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 15:09:18 #154
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74667732
"haar geven"
van die popie jopie taal
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:09:48 #155
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74667748
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:56 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

quote:

[..]

das pas een open relatie
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

hij wil gewoon van je af
moet ook, het is nu mijn beurt
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:

[..]

of hij gunt het me gewoon
hij kan je gewoon niet aan, gij onverzadigbare
quote:

[ afbeelding ]
peper en zout stelletjes.
quote:

[..]

lekker ruim, kunnen we tempo maken.
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 15:11:03 #156
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74667797
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:

[..]

* GF ruilt snel de nieuwe Alfa Romeo om voor een broodrooster
pi_74667814

† In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 15:11:55 #158
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74667828
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Jij hebt aandelen in broodroosters?
hij gaat ze verkopen op de markt
pi_74667855
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

hij gaat ze verkopen op de markt
ik hou gewoon van een sneetje
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:13:01 #160
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74667861
dan wil ik wel deze
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:15:50 #161
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_74667954
Koffie, gaarne.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:17:22 #162
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74668003
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:15 schreef MPG het volgende:
Koffie, gaarne.
* wel.o.k schuift koffie met bruidsgebak naar mpg
pi_74668105
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
"haar geven"
van die popie jopie taal
De eerste vent die dat serieus tegen mij zegt, kan het meteen vergeten. Dan is hij geen gesprek meer waardig
trieste taal
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

* GF ruilt snel de nieuwe Alfa Romeo om voor een broodrooster
geef JF maar de broodrooster, doe mij die nieuwe mito maar
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
dan wil ik wel deze
[ afbeelding ]
Deze is wel heeeeeeeel erg gaaf
Lid van de MamaSquad
pi_74668116
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]

Proest, de afbeelding kwam later.. mijn koffie dus ook
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:25:16 #165
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74668202
een mito

kan nou niet zeggen dat hij er erg sportief uitziet
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:29:23 #166
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74668292
ik doe een mito na
  Moderator vrijdag 13 november 2009 @ 15:30:59 #167
42184 crew  DaMart
pi_74668329
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
een mito
[ afbeelding ]
Het is net een bedenkelijk kijkend gezicht .

En dat bedenkelijke is begrijpelijk .
pi_74668428
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het is net een bedenkelijk kijkend gezicht .

En dat bedenkelijke is begrijpelijk .
Bek houwe
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
een mito
[ afbeelding ]
Je post een rode.. lelijke kleur voor een mito..
wacht dan post ik een mooie foto

Lid van de MamaSquad
  Moderator vrijdag 13 november 2009 @ 15:37:29 #169
42184 crew  DaMart
pi_74668497
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Bek houwe
Je hebt auto's die een stoere uitstraling hebben en waarvoor je aan de kant gaat als je ze met hoge snelheid in je spiegels ziet aankomen. Een Mietjo daarentegen zou bij mij alleen medelijden oproepen omdat hij kijkt alsof hij bang is voor hoge snelheden... en als hij me inhaalt zou ik de bestuurder uitlachen .
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:38:53 #170
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74668532
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Bek houwe

[..]

Je post een rode.. lelijke kleur voor een mito..
wacht dan post ik een mooie foto

[ afbeelding ]
tja, dat is een mito tupperware.
ziet er wel minder slecht uit maar vind het nog niks.
pi_74668585
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:

[..]

Je hebt auto's die een stoere uitstraling hebben en waarvoor je aan de kant gaat als je ze met hoge snelheid in je spiegels ziet aankomen. Een Mietjo daarentegen zou bij mij alleen medelijden oproepen omdat hij kijkt alsof hij bang is voor hoge snelheden... en als hij me inhaalt zou ik de bestuurder uitlachen .
true
mijn 164 kijkt best wel boos
maar de 164 van mn schoonouders weer niet...
Je hebt gewoon verschillende uitvoeringen (ook in de mito)
en ik moet heel eerlijk zijn als ik zeg dat ik ook de mito een van de lelijkste alfa's vind
maar de mito GTA dus weer niet, mja verlaagd, andere neus... ga zo maar door
Lid van de MamaSquad
pi_74668678
en DaMart, ik durf er geld op te verwedden, dat jij mooi aan de kant gaat als deze mito achter je rijdt

en als je de bestuurder daarvan uitlacht, moet je toch zelf in een hele goede auto rijden

waar rijd je eigenlijk in?
Lid van de MamaSquad
  Moderator vrijdag 13 november 2009 @ 15:44:46 #173
42184 crew  DaMart
pi_74668712
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
en DaMart, ik durf er geld op te verwedden, dat jij mooi aan de kant gaat als deze mito achter je rijdt
[ afbeelding ]
en als je de bestuurder daarvan uitlacht, moet je toch zelf in een hele goede auto rijden

waar rijd je eigenlijk in?
Die kijkt net zo angstig .

Mijn Focus kijkt veel gemener .
  Moderator vrijdag 13 november 2009 @ 15:45:38 #174
42184 crew  DaMart
pi_74668735
In het kader van achterstallige cd-aanschaf heb ik nu voor het eerst in mijn leven iets van Bol.com ontvangen .

Amy MacDonald .
pi_74668789
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:

[..]

maar daar schuif ik dus nooit voor
zelfs niet met een mito
Lid van de MamaSquad
pi_74668803
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
In het kader van achterstallige cd-aanschaf heb ik nu voor het eerst in mijn leven iets van Bol.com ontvangen .

Amy MacDonald .
nou je het zegt, ik heb nog een cadeaubon
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:49:17 #177
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74668835
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:

[..]

ha ha ha, hij rijdt focus, ha ha

o kut, ik ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door wel.o.k op 13-11-2009 15:55:09 ]
  Moderator vrijdag 13 november 2009 @ 15:49:34 #178
42184 crew  DaMart
pi_74668845
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:

[..]

maar daar schuif ik dus nooit voor
zelfs niet met een mito
Ik schuif eigenlijk ook nooit als iemand komt aanstormen. Als ik aan het inhalen ben, ga ik niet aan de kant omdat iemand toevallig meer haast heeft. En als ik niet inhaal kunnen ze er altijd links voorbij .
pi_74668924
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
[..]
Omdat je een open boek voor me bent Ladylike. Het is duidelijk alleen soms nog wel onheldere plekken.
Maar hoe jeje gedraagt verraad al heel veel van jezelf. Al ken ik je niet persoonlijk.
Redacted
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:52:36 #180
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74668935
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik schuif eigenlijk ook nooit als iemand komt aanstormen. Als ik aan het inhalen ben, ga ik niet aan de kant omdat iemand toevallig meer haast heeft. En als ik niet inhaal kunnen ze er altijd links voorbij .
sluit ik me bij aan.
maar meestal zit ik toch op de linker baan
pi_74669064
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:52 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

sluit ik me bij aan.
maar meestal zit ik toch op de linker baan
Dat is jongens gedrag. dat komt gewoon voort uit je eigen ego.:) daar kan niemand je iets van kwalijk nemen.
Redacted
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:58:46 #182
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74669109
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Dat is jongens gedrag. dat komt gewoon voort uit je eigen ego.:) daar kan niemand je iets van kwalijk nemen.
en zo asociaal rijdt ik helemaal niet.
als je exact 120 rijd dan nog haal je 3 kwart van de andere in.
helemaal als het regent of donker is.
pi_74669119
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Plaatje van een piel
Redacted
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 16:00:00 #184
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74669146
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:

[..]

De eerste vent die dat serieus tegen mij zegt, kan het meteen vergeten. Dan is hij geen gesprek meer waardig
trieste taal
[..]
groot gelijk
quote:
geef JF maar de broodrooster, doe mij die nieuwe mito maar
jullie wilden alleen maar broodroosters
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:00:13 #185
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74669153
16:00
tijd om Ll uit te wonen naar huis te gaan
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:01:15 #186
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74669184
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
o nee, nog niet naar huis.
eerst nog een klusje in Utrecht.
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 16:01:31 #187
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74669198
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
wok
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 16:02:06 #188
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74669218
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

o nee, nog niet naar huis.
eerst nog een klusje in Utrecht.
fail
pi_74669220
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zo denk ik ook
ik laat me niet opjutten door geknipper met het licht enzo.
Inhalen doe ik al met +120 dus rijd ik te hard. Dan wacht maar tot ik ingehaald heb
Hoe meer ik me irriteer aan de auto achter mij, hoe langer ik links blijf
(en dan bewust afzak naar net 120/50/70/80 whatever de snelheidslimiet van die weg is)

Of ik wacht.. schakel terug en geef dan gas, 9 van de 10 keer houden ze me niet bij en laten ze het irritante geknipper en geplak wel achterwege
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

oh
*checked*
en bij mij dan?
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 16:02:59 #190
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74669243
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:59 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Plaatje van een piel
niet te zien
pi_74669266
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

groot gelijk
[..]

jullie wilden alleen maar broodroosters
correctie.. JF had afgesproken alleen maar broodroosters aan mij en wolkje te geven.
Ik en wel.o.k hebben daar geen inspraak in gehad
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 16:04:00 #192
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74669272
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:

[..]

Zo denk ik ook
ik laat me niet opjutten door geknipper met het licht enzo.
Inhalen doe ik al met +120 dus rijd ik te hard. Dan wacht maar tot ik ingehaald heb
Hoe meer ik me irriteer aan de auto achter mij, hoe langer ik links blijf
(en dan bewust afzak naar net 120/50/70/80 whatever de snelheidslimiet van die weg is)

Of ik wacht.. schakel terug en geef dan gas, 9 van de 10 keer houden ze me niet bij en laten ze het irritante geknipper en geplak wel achterwege
[..]

oh
*checked*
en bij mij dan?
jij bent geestelijk een jongen
pi_74669325
Oh en ik waarschuw alvast:
Wie plakt, kan mijn schade gaan vergoeden, want ik trap genadeloos op de rem
(zolang ik alleen in de auto zit)
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 16:06:22 #194
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74669341
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:

[..]

correctie.. JF had afgesproken alleen maar broodroosters aan mij en wolkje te geven.
Ik en wel.o.k hebben daar geen inspraak in gehad

solly heb nou al een broodrooster
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:07:43 #195
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74669386
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:

[..]
dat red ik met deze fokus niet meer
quote:
[..]

oh
*checked*
en bij mij dan?
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

* wel.o.k checked fotobook van verse bruid nog eens. en de gemailde foto's
nou dan is het maar een geestelijk homohuwelijk
pi_74669397
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:

[..]

eigenlijk wel waar ja
maar wel blij dat ik een meisje ben hoor
Tegenwoordig mogen meisjes van auto's en stoere dingen houden, maar zich toch willen opmaken en op hoge hakken lopen
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:08:27 #197
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74669409
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Oh en ik waarschuw alvast:
Wie plakt, kan mijn schade gaan vergoeden, want ik trap genadeloos op de rem
(zolang ik alleen in de auto zit)
pas maar op, daar zijn al mensen voor veroordeeld.
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:08:56 #198
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_74669427
zo ben echt weg nu
pi_74669447
De welbekende KSC'ers Ladylike en wel.o.k zijn vandaag in het huwelijk getreden. Ze besloten eerder deze week te trouwen. Ondergetekende is nog op zoek naar de aanleiding voor het huwelijk.

Ladylike staat bekend als een echt snoepert. Zo trouwde zij op 28 augustus 2008 met KSC'er Fha en eerder dit jaar, op 2 september, met F.U.B.A.R. Voor zover bekend houdt wel.o.k er niet meerdere partners op na.

Het kersverse echtpaar nodigt eenieder uit voor koffie en bruidstaart in de leukste slowchat van FOK!, KSC.
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 16:10:00 #200
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_74669471
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:

[..]

eigenlijk wel waar ja
maar wel blij dat ik een meisje ben hoor
Tegenwoordig mogen meisjes van auto's en stoere dingen houden, maar zich toch willen opmaken en op hoge hakken lopen
JF is er ook blij mee dat je een meisje bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')