Topic 5 dat Pien85 dit al vraagtquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef Pien85 het volgende:
Wie gaat dr trouwen?
En wie wil m'n UI in de OP even aanpassen?
quote:
LL met wel.o.k.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef Pien85 het volgende:
Wie gaat dr trouwen?
En wie wil m'n UI in de OP even aanpassen?
Heldquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef cablegunmaster het volgende:
Wiki bijgewerkt =) en vrijgegevenPien85 je ava is aangepast en mijn ook =) 1551 staat er ook bij ^^.
Ja, dat had ik zelf meteen al gedaanquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef cablegunmaster het volgende:
Wiki bijgewerkt =) en vrijgegevenPien85 je ava is aangepast en mijn ook =) 1551 staat er ook bij ^^.
marcquote:
Niet aangeven dat je in de wiki werkt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat had ik zelf meteen al gedaan.
Dus ik heb die 1551 van jou weer weggehaald, 1 keer noemen is wel genoeg.
Tofquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef DaMart het volgende:
OP van dit topic meteen even aangepast.
quote:
Nog sneller vol spammen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat er nou pas een nieuw topic is geopend
Niet opletten of dat topic er toevallig al in staat is niet minder slordigquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Niet aangeven dat je in de wiki werkt.. Slecht! Slordig.
Pfft ik had een screenshot moeten nemen wat in mijn aanpassing stond 1551 er nog niet inquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet opletten of dat topic er toevallig al in staat is niet minder slordig.
Dat lijkt me sterk. Want ik had hem al aangepast voordat GF de fipo had, en als 2 mensen tegelijk in de Wiki werken, voegt hij die twee bewerkingen niet automatisch samen. Dus dan had hoe dan ook maar 1 keer #1.551 er in moeten staan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft ik had een screenshot moeten nemen wat in mijn aanpassing stond 1551 er nog niet in
LL heeft vast een broodje worst gegeten danquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Noemen we het tegenwoordig lunchen?
Hopelijk een lollie want eten van een broodje worst is pijnlijk vooral als ze gaat kauwen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL heeft vast een broodje worst gegeten dan.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Noemen we het tegenwoordig lunchen?
ik een sneetje broodquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
LL heeft vast een broodje worst gegeten dan.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hopelijk een lollie want eten van een broodje worst is pijnlijk vooral als ze gaat kauwen!
ik post expres 4 minuten later, zodat het niet zou opvallenquote:
Gee-Efjequote:
quote:
het mag jullie zijn getrouwdquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik post expres 4 minuten later, zodat het niet zou opvallen
ja, enorm.. snap je? enorm... hihi
[..]
Gee-Efje
Oh ja?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het mag jullie zijn getrouwd
party place baasquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik post expres 4 minuten later, zodat het niet zou opvallen
ja, enorm.. snap je? enorm... hihi
[..]
Gee-Efje
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het mag jullie zijn getrouwd
[ afbeelding ]
shit, we hebben nog een ambtenaar nodig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja?
Dan heb ik de ceremonie gemist
Wie heeft er in mijn plaats JA gezegd?
Goldfingerquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja?
Dan heb ik de ceremonie gemist
Wie heeft er in mijn plaats JA gezegd?
ikke ikkequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, we hebben nog een ambtenaar priester nodig.
OA is toch ambtenaar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, we hebben nog een ambtenaar nodig.
ik zit er wel tussen, net als fubar.quote:
je staat anders nog niet in LL d'r sigquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit er wel tussen, net als fubar.
OA, ben jij een ambtenaar?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je staat anders nog niet in LL d'r sig
snel regelen dan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je staat anders nog niet in LL d'r sig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lange versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel regelen dan.
korte versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lange versie*proestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral die tweede
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snel regelen dan.
korte versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lange versieDoe mij de korte versie maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JA
maar waars OA als je hem echt nodig hebt?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
gelukkig, ik ga ook voor de korte.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe mij de korte versie maar![]()
JA
maar waars OA als je hem echt nodig hebt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef john-frusciante het volgende:
LL ready voor de huwlijksnachtoeh schat, das wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lid van de MamaSquad
LL ready voor de huwlijksnachtStaat je beeldig, johnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
LL ready voor de huwlijksnachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Hier is het grijs en koud en het waait HARD.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
stralend weer hier![]()
LL en WOK hebben een goede dag uitgekozen qua weer
valt wel meequote:
quote:
shockingquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Man geëlektrocuteerd tijdens werk. Vrijdag de 13e.
gelukkig dan dat ze het feest hier vierenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het grijs en koud en het waait HARD.
LL ready voor de huwlijksnachtik doe het ervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi hij zei hardquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het grijs en koud en het waait HARD.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
je zult wel moetenquote:
blijf van de bruidstaart afquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
blijf van de bruidstaart af
wachten tot 14:00 tot de bruid en bruidegom en aangetrouwde mannan een dans hebben gedaan (groeps dans)quote:
quote:
daaromquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wachten tot 14:00 tot de bruid en bruidegom en aangetrouwde mannan een dans hebben gedaan (groeps dans)
whehehequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
Hallo, ik lig in bed te wachten, wat is belangrijker, die fucking taart of ik in mn lingerie?
wat heb je?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:11 schreef Ladylike het volgende:
* LL neemt vers fruit mee naar bed
we maken het gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.banaan en meloen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tomaatje er bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Taart eten vanaf je oh zo goddelijke lichaamquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
Hallo, ik lig in bed te wachten, wat is belangrijker, die fucking taart of ik in mn lingerie??
Redacted![]()
* wel.o.k gek op fruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat heb je?
banaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.banaan en meloen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tomaatje er bij?aardbeien en chocosaus... IK wil sex..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat het fruit gaat sexen boeit me nietNow your talkingquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Taart eten vanaf je oh zo goddelijke lichaam?
Lid van de MamaSquad![]()
ja het ligt maar aan de klemtoon, Be-flapjequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb zin in een hapje beflapjeMijn woordenboek kent dat woord niet!
![]()
nog eens posten voor iemand die het gemist heeft Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !sometimes i forgot what's up and what's down![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Taart eten vanaf je oh zo goddelijke lichaam?
fruit van haar passievrucht en meloenen met rijpe kers
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
ik heb het niet gemist, heb het gelezenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja het ligt maar aan de klemtoon, Be-flapje![]()
nog eens posten voor iemand die het gemist heeft Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !
Bruidstaart? heb ik iets gemist?![]()
vanuit de Media markt
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!![]()
Who are you caling a whore?quote:
Daar doelde ik op bewustquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja het ligt maar aan de klemtoon, Be-flapje![]()
nog eens posten voor iemand die het gemist heeft Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !Vermakelijk
Redacted![]()
Nedia?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:19 schreef FFSletop het volgende:
Bruidstaart? heb ik iets gemist?![]()
vanuit de Nedia markt
das nieuw
Gisteren nog bij de MM geweest, mn zoontje heeft nu een nieuwe tv met dvd speler...
die opa's toch.. verwennen, verwennen, verwennen
Praat je zo ook tegen je vrouw? en moet ze daarvan opgewonden raken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fruit van haar passievrucht en meloenen met rijpe kers
Redacted![]()
Bedoelde Media Markt, zit zon Macbook Air te proberen terwijl 20 meter verderop een MacMe is waar ze deze voor 40% goedkoper hebben xD maar ik doe dit alleen omdat ik me toch verveel, laatste uur viel uit maar ik kan nog niet naar huis.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nedia?
das nieuw
Gisteren nog bij de MM geweest, mn zoontje heeft nu een nieuwe tv met dvd speler...
die opa's toch.. verwennen, verwennen, verwennen
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!![]()
je moet iets te doen hebben hequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:22 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bedoelde Media Markt, zit zon Macbook Air te proberen terwijl 20 meter verderop een MacMe is waar ze deze voor 40% goedkoper hebben xD maar ik doe dit alleen omdat ik me toch verveel, laatste uur viel uit maar ik kan nog niet naar huis.![]()
AAAAAh hoezo dat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:22 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bedoelde Media Markt, zit zon Macbook Air te proberen terwijl 20 meter verderop een MacMe is waar ze deze voor 40% goedkoper hebben xD maar ik doe dit alleen omdat ik me toch verveel, laatste uur viel uit maar ik kan nog niet naar huis.
Redacted
Forum Opties Forumhop: Hop naar: