We hadden afgesproken dat iedereen een broodrooster zou gevenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
En bij een huwelijk hoort natuurlijk een cadeau!
Alsjeblieft, een peper en zoutstel.
[ afbeelding ]
Oh dank jequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Jij geeft mij (blijkbaar is dat iets nieuws... "haar geven" )quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vanavond rek ik je eerst ff op![]()
dan mag welok na mij![]()
geven en nemen zeg maar
Jij hebt aandelen in broodroosters?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat iedereen een broodrooster zou geven
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ok jullie zijn nu getrouwd
das pas een open relatiequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn eigen vent die het met mn huwelijk met een andere man eens is
Hoe perfect kun je het krijgen?
moet ook, het is nu mijn beurtquote:
hij kan je gewoon niet aan, gij onverzadigbarequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:01 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vanavond rek ik je eerst ff op![]()
dan mag welok na mij![]()
geven en nemen zeg maar
* GF ruilt snel de nieuwe Alfa Romeo om voor een broodroosterquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat iedereen een broodrooster zou geven
hij gaat ze verkopen op de marktquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt aandelen in broodroosters?
ik hou gewoon van een sneetjequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij gaat ze verkopen op de markt
De eerste vent die dat serieus tegen mij zegt, kan het meteen vergeten. Dan is hij geen gesprek meer waardigquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
"haar geven"
van die popie jopie taal
geef JF maar de broodrooster, doe mij die nieuwe mito maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* GF ruilt snel de nieuwe Alfa Romeo om voor een broodrooster
Deze is wel heeeeeeeel erg gaafquote:
Proest, de afbeelding kwam later.. mijn koffie dus ookquote:
Het is net een bedenkelijk kijkend gezichtquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
een mito![]()
[ afbeelding ]
kan nou niet zeggen dat hij er erg sportief uitziet
Bek houwequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is net een bedenkelijk kijkend gezicht.
En dat bedenkelijke is begrijpelijk.
Je post een rode..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
een mito![]()
[ afbeelding ]
kan nou niet zeggen dat hij er erg sportief uitziet
Je hebt auto's die een stoere uitstraling hebben en waarvoor je aan de kant gaat als je ze met hoge snelheid in je spiegels ziet aankomen. Een Mietjo daarentegen zou bij mij alleen medelijden oproepen omdat hij kijkt alsof hij bang is voor hoge snelheden... en als hij me inhaalt zou ik de bestuurder uitlachenquote:
tja, dat is een mito tupperware.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bek houwe
[..]
Je post een rode..lelijke kleur voor een mito..
wacht dan post ik een mooie foto
[ afbeelding ]
truequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt auto's die een stoere uitstraling hebben en waarvoor je aan de kant gaat als je ze met hoge snelheid in je spiegels ziet aankomen. Een Mietjo daarentegen zou bij mij alleen medelijden oproepen omdat hij kijkt alsof hij bang is voor hoge snelheden... en als hij me inhaalt zou ik de bestuurder uitlachen.
Die kijkt net zo angstigquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
en DaMart, ik durf er geld op te verwedden, dat jij mooi aan de kant gaat als deze mito achter je rijdt
[ afbeelding ]
en als je de bestuurder daarvan uitlacht, moet je toch zelf in een hele goede auto rijden
waar rijd je eigenlijk in?
maar daar schuif ik dus nooit voorquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kijkt net zo angstig.
Mijn Focus kijkt veel gemener.
nou je het zegt, ik heb nog een cadeaubonquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
In het kader van achterstallige cd-aanschaf heb ik nu voor het eerst in mijn leven iets van Bol.com ontvangen.
Amy MacDonald.
ha ha ha, hij rijdt focus, ha haquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kijkt net zo angstig.
Mijn Focus kijkt veel gemener.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door wel.o.k op 13-11-2009 15:55:09 ]nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik schuif eigenlijk ook nooit als iemand komt aanstormen. Als ik aan het inhalen ben, ga ik niet aan de kant omdat iemand toevallig meer haast heeft. En als ik niet inhaal kunnen ze er altijd links voorbijquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar daar schuif ik dus nooit voor
zelfs niet met een mito
Omdat je een open boek voor me bent Ladylike. Het is duidelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Dat weet alleen mn dagboek
[..]
sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schuif eigenlijk ook nooit als iemand komt aanstormen. Als ik aan het inhalen ben, ga ik niet aan de kant omdat iemand toevallig meer haast heeft. En als ik niet inhaal kunnen ze er altijd links voorbij.
Dat is jongens gedrag. dat komt gewoon voort uit je eigen ego.:) daar kan niemand je iets van kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan.
maar meestal zit ik toch op de linker baan
en zo asociaal rijdt ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is jongens gedrag. dat komt gewoon voort uit je eigen ego.:) daar kan niemand je iets van kwalijk nemen.
Plaatje van een pielquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja die snapte ik ook al niet, dacht dat het aan mij lag
groot gelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De eerste vent die dat serieus tegen mij zegt, kan het meteen vergeten. Dan is hij geen gesprek meer waardig
trieste taal
[..]
quote:geef JF maar de broodrooster, doe mij die nieuwe mito maar
o nee, nog niet naar huis.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
tijd om Ll uit te wonen naar huis te gaan
wokquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
![]()
tijd om Ll uit te wonen naar huis te gaan
failquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o nee, nog niet naar huis.![]()
eerst nog een klusje in Utrecht.
Zo denk ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schuif eigenlijk ook nooit als iemand komt aanstormen. Als ik aan het inhalen ben, ga ik niet aan de kant omdat iemand toevallig meer haast heeft. En als ik niet inhaal kunnen ze er altijd links voorbij.
ohquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is jongens gedrag. dat komt gewoon voort uit je eigen ego.:) daar kan niemand je iets van kwalijk nemen.
niet te zienquote:
correctie.. JF had afgesproken alleen maar broodroosters aan mij en wolkje te geven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
groot gelijk
[..]jullie wilden alleen maar broodroosters
jij bent geestelijk een jongenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo denk ik ook
ik laat me niet opjutten door geknipper met het licht enzo.
Inhalen doe ik al met +120 dus rijd ik te hard. Dan wacht maar tot ik ingehaald heb
Hoe meer ik me irriteer aan de auto achter mij, hoe langer ik links blijf![]()
(en dan bewust afzak naar net 120/50/70/80 whatever de snelheidslimiet van die weg is)
Of ik wacht.. schakel terug en geef dan gas, 9 van de 10 keer houden ze me niet bij en laten ze het irritante geknipper en geplak wel achterwege
[..]
oh
*checked*
en bij mij dan?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
correctie.. JF had afgesproken alleen maar broodroosters aan mij en wolkje te geven.
Ik en wel.o.k hebben daar geen inspraak in gehad
dat red ik met deze fokus niet meerquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of ik wacht.. schakel terug en geef dan gas, 9 van de 10 keer houden ze me niet bij en laten ze het irritante geknipper en geplak wel achterwege
quote:[..]
oh
*checked*
en bij mij dan?
* wel.o.k checked fotobook van verse bruid nog eens. en de gemailde foto'squote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent geestelijk een jongen
eigenlijk wel waar jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent geestelijk een jongen
pas maar op, daar zijn al mensen voor veroordeeld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
Oh en ik waarschuw alvast:
Wie plakt, kan mijn schade gaan vergoeden, want ik trap genadeloos op de rem
(zolang ik alleen in de auto zit)
De welbekende KSC'ers Ladylike en wel.o.k zijn vandaag in het huwelijk getreden. Ze besloten eerder deze week te trouwen. Ondergetekende is nog op zoek naar de aanleiding voor het huwelijk.
JF is er ook blij mee dat je een meisje bentquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eigenlijk wel waar ja
maar wel blij dat ik een meisje ben hoor
Tegenwoordig mogen meisjes van auto's en stoere dingen houden, maar zich toch willen opmaken en op hoge hakken lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |