Mijn woord is een term voor iemand die zich ongemakkelijk voelt bij het zien van een lego-poppetje zonder haren of pet (dus met dat kale nopje bovenop)quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Angst voor vrijdag de dertiende... en ja, dat woord bestaat dus echt.
Hoezo? Ik was toch al binnen?quote:
Fhaquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben weg en het valt hier meteen stil...
Is DaMart een kloon van Fha?quote:
110 vind ik veel voor 1 jurkje hoorquote:
Nijnsquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:21 schreef Nijns het volgende:
* Nijns arriveert in een leuk jurkje
Wordt er ook gedanst op deze bruiloft?
Ah, gelukkig maar, dan kan ik van mijn bloedig gespaarde geld dus wel gewoon de Kraanwagen kopenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
Nijns![]()
JurkjesIk heb nog maar 220 euro nodig en dan koop ik twee heeeule leuke jurkjes
Of je koopt 1 jurkje voor mij en dan kijk ik inquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar, dan kan ik van mijn bloedig gespaarde geld dus wel gewoon de Kraanwagen kopen
[ afbeelding ]
quote:
Dan duurt het alleen wel 4 keer zo langquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:34 schreef Fha het volgende:
kijk ik inhet jurkje
toe hoe je de kraanwagen bouwt
![]()
Kan ik nog langer rondjes draaien en kirren over hoe mooi het wel niet isquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan duurt het alleen wel 4 keer zo lang![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef Fha het volgende:
[..]is ook. Die ik de leukste vind kost "slechts" 99,95
Wij zijn echt een winnend teamquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan ik nog langer rondjes draaien en kirren over hoe mooi het wel niet is![]()
![]()
whehehe zie nou pas dat ik de verkeerde quote hadquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is DaMart een kloon van Fha?
[..]
110 vind ik veel voor 1 jurkje hoor
Dat kan ik dus ook nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:38 schreef Nijns het volgende:erg he? Je zou je bijna afvragen hoe ze het durven te vragen, voor dat geld kan je op de markt meeeeeeters stof kopen om zelf jurkjes te maken. Maar goed, dat kan ik dan weer niet
Jaaaquote:
Effe huissie bouwen eerst hequote:
quote:
Van LEGO-stenen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Effe huissie bouwen eerst heDan koop ik van het wisselgeld wel dat jurkje voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |