Sneller reageren , maar over 10 min ben ik ook wegquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik was te laat ze is al weg
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sneller reageren , maar over 10 min ben ik ook weg
Pika pika Pik-a-chu!!!!!!
Eten is goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was even bezig met het eten maken![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Eten is goeden ik moet mezelf eens opnemen. nee niet met een tape recorder maar in een gesticht volgens mij zit er bij me echt een draadje los.
![]()
Nee niet positief Pikachu is gewoon een cool fantasie beestje.![]()
Last met studie en eigen huis thuis. stemmings wisselingen lastig omgaan met zware stress.
Rustig maar, niemand kan het in 1x snappen. Maar hey ik ga er weer vandoor een ijsje eten met m'n vriendinquote:
prettig weekendquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Rustig maar, niemand kan het in 1x snappen. Maar hey ik ga er weer vandoor een ijsje eten met m'n vriendin
DaMartquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
Einde van een productieve werkdag, nu sporten.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef OA het volgende:
De welbekende KSC'ers Ladylike en wel.o.k zijn vandaag in het huwelijk getreden. Ze besloten eerder deze week te trouwen. Ondergetekende is nog op zoek naar de aanleiding voor het huwelijk.
Ladylike staat bekend als een echt snoepert. Zo trouwde zij op 28 augustus 2008 met KSC'er Fha en eerder dit jaar, op 2 september, met F.U.B.A.R. Voor zover bekend houdt wel.o.k er niet meerdere partners op na.
Het kersverse echtpaar nodigt eenieder uit voor koffie en bruidstaart in de leukste slowchat van FOK!, KSC.
Een mesquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:51 schreef Fha het volgende:
Oke.. er zit iets in mijn eten wat echt heeeel scherp isMaar wat..
Wat is dat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:37 schreef DaMart het volgende:
Heeft hier trouwens iemand last van paraskevidekatriafobie?
Neeheejquote:
Angst voor vrijdag de dertiende... en ja, dat woord bestaat dus echtquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik ken wel iemand met pedalofigfobia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |