MPGquote:
dat heeft die dan wel sneller klaarquote:
sollyquote:
Die ik dan draag naar het "we dachten dat het nooit zou gebeuren maar eindelijk is dan toch het nieuwe huis van fles gebouwd"- feestquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Effe huissie bouwen eerst heDan koop ik van het wisselgeld wel dat jurkje voor je
Ik ben al ruim 3 jaar zelf een tas aan het naaienquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:44 schreef Nijns het volgende:haha, al die begroetingen
@Fha: ik heb echt geen zin, geen tijd en al helemaaaaal geen geduld om te leren om het zelf te doen
Black Death en Sokken Maand?quote:
Breda-Dordrecht Stoomtrein Maatschappijquote:
3 jaar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 3 jaar zelf een tas aan het naaienNu issie bijna klaar.. maar ik heb gewoon het geduld niet om er echt lang voor te zitten
(doe alles met de hand
)
quote:
Dat moet ook met een naald gek. Niet met een vorkquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Fha het volgende:
Ik ben al ruim 3 jaar zelf een tas aan het naaienNu issie bijna klaar.. maar ik heb gewoon het geduld niet om er echt lang voor te zitten
(doe alles met de hand
)
Of het assortiment van een pompstationquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blind Dammen en Schaken Marathon.
Ja elke keer een stukkie en dan heb ik een jaar geen zin meerquote:
Blote Dames Seksen Meerquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blind Dammen en Schaken Marathon.
Ohw is dat hetquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet ook met een naald gek. Niet met een vork
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |