1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben een Greys wannabe; ik heb lijstjes van tieten...
props voor je grapjequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, zoals ik al zei. Ban aanvragen voor oh-oh tot de post er is.![]()
Werkte voor ymme en haar V&A-deals ook prima
Niemand hier, geloof ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I'm not the marrying type, denk ik.
dat zie ik vanavond pas.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh-oh, heb JIJ al post eigenlijk? Is mijn vunzige boekje al bij je aangekomen?
Oh wacht, dat zie je pas als je thuis bent natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
props voor je grapjeIk lach nog steeds
quote:
gewoon op quote klikkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef Maes het volgende:
Omdat ik niet weet hoe je moet quoten uit een gesloten topic (het kan ik weet het maar hoe?) Mijn naam (gestolen van mijn kat) spreek je uit als Maas (het is ook een biermerk)
't Is best geinig, want nieuwe mensen enzo, maar ik ben eigenlijk niet zo'n SC'er. Dat heb ik afgeleerd in Singles denk ik. Dus of ik het volhou staat nog maar te bezien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
Voel je je al een beetje thuis? Ondanks het gebrek aan tieten tot nu toe?
MAES, zeg jij es ff hoe snel en goed en leuk ik post versturen doe?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef Maes het volgende:
Omdat ik niet weet hoe je moet quoten uit een gesloten topic (het kan ik weet het maar hoe?) Mijn naam (gestolen van mijn kat) spreek je uit als Maas (het is ook een biermerk)
Rachidaquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou Rachida, niet zo dramatisch doen
Not a chance. Ik heb die lapo straksquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nu doorposten tot ik de LAPO heb en wraak kan nemen op Qutje![]()
Fuck die daglijsten
quote:
Jawel, mijn meneer heeft al gepolst wat ik van bepaalde aanzoeken vind. Ik verwacht het elk momentquote:
No way in hellquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Not a chance. Ik heb die lapo straks
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh is gewoon de nieuwe ymme!
oohquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:50 schreef Maes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=rachida&gbv=2&aq=f&oq=
Ik zou het gewoon niet doen als ik jou was...quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga er gewoon met die lapo vandoor en dan zijn zowel Q als oh-oh de lul
*PROEST*quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders ik wel
'Waar Rachida klaar is voor carnaval'
Wie????quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anders ik wel
'Waar Rachida klaar is voor carnaval'
Dan hoop je maar dat ik in het volgend topic daarop niet de lapo hebquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga er gewoon met die lapo vandoor en dan zijn zowel Q als oh-oh de lul
Wel heel verrast en overdonderd doen hè. Zo met je hand op je borst, van "óóóh meen je dat, ik ben echt perplex" want anders krenk je hem in zijn mannelijkheid.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jawel, mijn meneer heeft al gepolst wat ik van bepaalde aanzoeken vind. Ik verwacht het elk moment![]()
Of ik ja zeg is weer wat anders
Schat je bent de ultieme postverstuurder.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MAES, zeg jij es ff hoe snel en goed en leuk ik post versturen doe?
Of ik!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hoop je maar dat ik in het volgend topic daarop niet de lapo heb![]()
![]()
KIJK DAN QWEAAAAAquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Schat je bent de ultieme postverstuurder.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
Eerste hit als je Googled naar 'Rachida'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=rachida&gbv=2&aq=f&oq=![]()
![]()
![]()
OH-OH IS EEN SM SLETJEomg, dit is een mooi topic
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
En dat mag jij gewoonquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
Eerste hit als je Googled naar 'Rachida'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=rachida&gbv=2&aq=f&oq=wat een rotkop
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Je hebt in elk geval het nieuwe deel weer gevonden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is best geinig, want nieuwe mensen enzo, maar ik ben eigenlijk niet zo'n SC'er. Dat heb ik afgeleerd in Singles denk ik. Dus of ik het volhou staat nog maar te bezien.
Je had gister nog ruzie, dus ik zou er nog even over nadenken als ik jou wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jawel, mijn meneer heeft al gepolst wat ik van bepaalde aanzoeken vind. Ik verwacht het elk moment![]()
Of ik ja zeg is weer wat anders
Ja, en? Ik heb nog niks in mn postbus, stinksnol. Dus totdat het tegendeel bewezen is, ben je een Ymmequote:
Moet je echt wachten tot ie dicht is???quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik voorzie minimaal 3 nieuwe topics als deze zijn einde nadert.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik voorzie minimaal 3 nieuwe topics als deze zijn einde nadert.
Kweejaquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef Cat22 het volgende:
En ik zei al Maas!![]()
Qwea, hoe spreek je jouw naam eigk uit? Ik zeg altijd Kwee.
Oh my Lord is ook een goeie om erbij te zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel heel verrast en overdonderd doen hè. Zo met je hand op je borst, van "óóóh meen je dat, ik ben echt perplex" want anders krenk je hem in zijn mannelijkheid.
Ik zou gewoon alvast een nieuw deel aanmaken,. Boeit het joh.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je echt wachten tot ie dicht is???
We zijn al bijna he?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel heel verrast en overdonderd doen hè. Zo met je hand op je borst, van "óóóh meen je dat, ik ben echt perplex" want anders krenk je hem in zijn mannelijkheid.
Dat mogen alleen autisten zeggen tegen mequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je echt wachten tot ie dicht is???
We zijn al bijna he?
Ohhhh voor onze leesclub!!!111!111!!EINZ!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs een bouquet-reeks over haar belevenissen
Ze liegt, ze zegt tegen mij al maanden dat die taferelen over gaan maar nee hoor, uiteindelijk doe je zelf mee zonder dat je dr erg in hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
@Garisson, laat je even niet afschrikken door deze ADHD-taferelen, het gaat vanzelf weer over zo. Je moet het even uitzitten. *aai*
Precies. Leugenachtige secreet die greesquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze liegt, ze zegt tegen mij al maanden dat die taferelen over gaan maar nee hoor, uiteindelijk doe je zelf mee zonder dat je dr erg in hebt
Ja echtquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Leugenachtige secreet die grees
Oh man, ik ga spontaan weer huilenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
En wacht maar totdat het over boodschappen doen gaat voordat je naar de boot moet
booooooh gek,
Is dat illustratief voor het beeld dat je van me hebt, de verbazing dat ik het nieuwe deel kan vinden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
Je hebt in elk geval het nieuwe deel weer gevonden.
Ik ben trots op je. Eega!
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
En wacht maar totdat het over boodschappen doen gaat voordat je naar de boot moet
booooooh gek,
Ja, ik ookquote:
Never gonna happenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Die vergeten we echt nooit meer he?
*proest*
En terecht!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik ookwat een tijd was dat zeg
Hilarisch.
Ik ben nog steeds stervende
Weet je gelijk wat voor dunkt ze van je heeftquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat illustratief voor het beeld dat je van me hebt, de verbazing dat ik het nieuwe deel kan vinden?
Wat bedoel je, eerste of laatste of tussendeel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:56 schreef Ynske het volgende:Singles, eerste deel? of t laatste? in de tussendeel heb ik je nooit gezien
Ik kan met de Wielewaal een weekje naar Texel. Maar ik durf nu niet meer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En terecht!
Ik durf nooit meer te zeggen dat ik naar Texel ga.
Volgende keer ga ik stiekem
Ik zou het niet doen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan met de Wielewaal een weekje naar Texel. Maar ik durf nu niet meer.
Ik snap er geen bal van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
@Garisson, laat je even niet afschrikken door deze ADHD-taferelen, het gaat vanzelf weer over zo. Je moet het even uitzitten. *aai*
Ja dat zou ik ook wel es willen wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.
Wie is Rachida?
Het gaat me vast geen moer aan maar waarom ga jij met de wielewaal op vakantie?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan met de Wielewaal een weekje naar Texel. Maar ik durf nu niet meer.
Ja een hele lage, maar dat werkt alleen maar in mijn voordeel uiteindelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef Qwea het volgende:
Weet je gelijk wat voor dunkt ze van je heeft
Je kunt wel met de boot, zolang je geen boodschappen gaat doen vooraf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga denk ik nog een lang weekendje texel boeken voor volgende maand maar ik denk dat we gaan zwemmen i.p.v. met de boot.
Zo heet oh-ohquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.
Wie is Rachida?
Ik ook niet. Die greys taferelen die je krijgt dan kom je never de nooit niet weer te bovenquote:
Dat wordt dan het langste weekend Texel in de geschiedenis van lange weekends texel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga denk ik nog een lang weekendje texel boeken voor volgende maand maar ik denk dat we gaan zwemmen i.p.v. met de boot.
Omdat ik van huis uit verpleegkundige ben en het leuk vind om mensen met een handicap op deze manier een leuke week te bezorgen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het gaat me vast geen moer aan maar waarom ga jij met de wielewaal op vakantie?
singles is ooit gestart in R&P, dicht gegaan, toen weer open, toen heb ik daar rondgehangen, zijn we verhuisd naar GC, is weer dicht gegaan, en is toen weer in R&P open gegaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, eerste of laatste of tussendeel?
Ik bedoelde de Singles-reeks in R&P, voor de duidelijkheid. Maar daar kom ik al zeker een jaar niet meer.
jaquote:
Nee juist wel hoor , tis maar net hoe het uit komt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt wel met de boot, zolang je geen boodschappen gaat doen vooraf.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee juist wel hoor , tis maar net hoe het uit komt!
Snap ik niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee juist wel hoor , tis maar net hoe het uit komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
No way dat ik Grees dan mee wil hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja![]()
En dan nemen we grees ook mee, maar dan zeggen we dat we om 12u gaan, en dan gaan we om 10
Gotta love me!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze liegt, ze zegt tegen mij al maanden dat die taferelen over gaan maar nee hoor, uiteindelijk doe je zelf mee zonder dat je dr erg in hebt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snap ik niet.
Nee dat snapte Greys ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ah ok. Ik ken je iig niet van toen ik daar nog kwam. En jij was daar ook druk mee? Waarom zit je er nu niet meer? Nog spannende andere singles gedate ook enzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef Ynske het volgende:
singles is ooit gestart in R&P, dicht gegaan, toen weer open, toen heb ik daar rondgehangen, zijn we verhuisd naar GC, is weer dicht gegaan, en is toen weer in R&P open gegaan.
Dat is een tof antwoord! Ik was bang dat je zelf iets had zeg maar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik van huis uit verpleegkundige ben en het leuk vind om mensen met een handicap op deze manier een leuke week te bezorgen.
* gooit reddingsboei toe*quote:
Laat je gaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Gotta love me!
En houden jullie eens op met die Texel-boot-boodschappen-verhalen![]()
Het begint weer te kriebelen, de furie in mij!
Ja hallo, door jou ben ik nog steeds stervendequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Gotta love me!
Ik heb heel veel afwijkingen. Da's toch al duidelijk, gezien mijn post history?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is een tof antwoord! Ik was bang dat je zelf iets had zeg maar.
ik noem immers sperma op een wekker, en in je oog enzo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* gooit reddingsboei toe*
Oh-oh wil haar naam niet prijsgeven en is nu Rachida gedoopt.
En Rachida oh-oh schijnt nogal een stoute meid te zijn.
Oh jij moet echt ff ophouden, met die aars van jequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik noem immers sperma op een wekker, en in je oog enzo.
Kwam dat niet door je rare darmen, je abcessen en moet ik nog even doorgaan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, door jou ben ik nog steeds stervende
Oe! Greys' toorn. Het zou een boek kunnen zijn. Wat zit hierachter?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
Die zijn bijna wegquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij moet echt ff ophouden, met die aars van je
Neen, dat kwam omdat grees me dood had gewenstquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kwam dat niet door je rare darmen, je abces en moet ik nog even doorgaan?
GMTAquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij moet echt ff ophouden, met die aars van je
Dat mogen we niet vertellenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oe! Greys' toorn. Het zou een boek kunnen zijn. Wat zit hierachter?
Is je aars bijna weg?quote:
Nee. Jij denkt nog steeds dat ik een zachtaardige liefdevolle eega ben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oe! Greys' toorn. Het zou een boek kunnen zijn. Wat zit hierachter?
Stoma FTWquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is je aars bijna weg?
Dat wordt ook weer lastig kakken dan he
druk, nee, t was gezellig daarquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik ken je iig niet van toen ik daar nog kwam. En jij was daar ook druk mee? Waarom zit je er nu niet meer? Nog spannende andere singles gedate ook enzo?
Ho, wacht. Ik mis onontbeerlijke saillante detajjels. Elaborate, plz.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:10 schreef Qwea het volgende:
ik noem immers sperma op een wekker, en in je oog enzo.
omzeep helpen. Alhoewel, dat had je zelf al gedaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Jij denkt nog steeds dat ik een zachtaardige liefdevolle eega ben.
Dames, mijn imago, wat doen jullie
Ik wil dr ook niet meer over praten eigenlijk.quote:
Vraag rachida maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik mis onontbeerlijke saillante detajjels. Elaborate, plz.
Maar we zijn echt geen kliekje hoor.quote:
Ja en dan een beetje ons de schuld geven mopquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Jij denkt nog steeds dat ik een zachtaardige liefdevolle eega ben.
Dames, mijn imago, wat doen jullie
Elke keer dat ik er aan denk kom ik al in een zware depressie terecht wat gepaard staat met non stop janken en woede uitbarstingenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil dr ook niet meer over praten eigenlijk.
Kan jij dr over praten zonder te janken Qwea?
Dat vind ik schattigquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik van huis uit verpleegkundige ben en het leuk vind om mensen met een handicap op deze manier een leuke week te bezorgen.
Ssshhhhhhhht , doe nou niet, denk aan Greysquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Garrison, stel;
Jij gaat met de boot. Je vertrekt op punt A, en komt aan bij punt B.
Op beide punten zit een supermarkt en de boot gaat op gezette tijden. Je weet niet hoelaat je op punt A aankomt. Pak je eerst de boot, of ga je eerst boodschappen doen?
Blijf een paar daagjes hangen en het komt allemaal weer voorbij!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik mis onontbeerlijke saillante detajjels. Elaborate, plz.
Zo ging dat nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Garrison, stel;
Op beide punten zit een supermarkt en de boot gaat op gezette tijden. Je weet niet hoelaat je op punt A aankomt. Pak je eerst de boot, of ga je eerst boodschappen doen?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Elke keer dat ik er aan denk kom ik al in een zware depressie terecht wat gepaard staat met non stop janken en woede uitbarstingen
Soms heb ik zelfs zelfmoordneigingen
STERF!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Garrison, stel;
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Garrison, stel;
Het was iets ingewikkelder maar kwam op hetzelfde neer .quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijf een paar daagjes hangen en het komt allemaal weer voorbij!
Ik beloof het je! En anders maak ik vanavond even een samenvattingslijstje
voor je.
Doet mij denken aan een catch-22. 't Is zeker niet toevallig dat er hier een Cat22 rondloopt hè?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Garrison, stel;
I second thatquote:
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was iets ingewikkelder maar kwam op hetzelfde neer .
Vrijwilligerswerk = leuk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat vind ik schattig![]()
* Maes is ook altijd bezig met vrijwilligerswerk
Verschil moet er wezen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Dat lijstje maak je voor mij nooit als ik er om vraag!
quote:
Jij bent goed!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een catch-22. 't Is zeker niet toevallig dat er hier een Cat22 rondloopt hè?
Oei we zijn het weer eensquote:
nu niet gaan soppen hequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent goed!
Je bent volgens mij de eerste die de theorie achter mijn nick doorheeft.
Wat hebben bananen er nu weer mee te maken?quote:
Nee nee nee KUT ik heb dalijk pauze, stelletje slome wezels hierquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee nee KUT ik heb dalijk pauze, stelletje slome wezels hier
Je dacht toch niet serieus dat je de enige was die wist wat een Catch22 is hequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent goed!
Je bent volgens mij de eerste die de theorie achter mijn nick doorheeft.
Het heeft er toch alle schijn van dat er zich hier grimmige taferelen hebben afgespeeld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja, loveless drijf de boel nog even op de spits
Die kun je in je gevoelige vagina duwen. Samen met lactacydquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat hebben bananen er nu weer mee te maken?
Luv you toe kuthoerrrrquote:
Goeie samenvattingquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
En dan hebben we vaak ook nog verhitte discussies over allochtonen, alimentatie, opleidingen, kinderen, relaties, sex, en noem maar op. Tot het punt dat een groepje heel onopvallend er overheen probeert te lullen, en anderen verhit doorrellen en er dan altijd wel iemend roept 'Bekijk het maar met je kut-SC, ik ben pleite', en vervolgens na een paar dagen zijn/haar rentree weer maakt en alles weer kusjekroel is
EN OVER ASO KUTKATTEN DIE BUITEN ALLEEN LOS BANJEREN.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
En dan hebben we vaak ook nog verhitte discussies over allochtonen, alimentatie, opleidingen, kinderen, relaties, sex, en noem maar op. Tot het punt dat een groepje heel onopvallend er overheen probeert te lullen, en anderen verhit doorrellen en er dan altijd wel iemend roept 'Bekijk het maar met je kut-SC, ik ben pleite', en vervolgens na een paar dagen zijn/haar rentree weer maakt en alles weer kusjekroel is
zullen we het nog ff hebben over het nut van een opleiding als je toch bij de kids blijft, of alimentatie, of of of of ofquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja, loveless drijf de boel nog even op de spits
Neh, die zit te janken in een hoekje van schaamtequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys is wel opeens stil... zou ze dan toch die ban hebben?
Jamaar... na zoveel maanden geen erkenning te hebben gehad voor de briljante en doordachte achtergrond van mijn nick, dan voelt dit zo goed... zo warm...quote:
Joh, dit is het topje van de ijsberg man.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het heeft er toch alle schijn van dat er zich hier grimmige taferelen hebben afgespeeld.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het heeft er toch alle schijn van dat er zich hier grimmige taferelen hebben afgespeeld.
Jij komt zooooooooo in de hemelquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk = leuk.![]()
Ik zit er nu echt helemaal in: Redcat, Wielewaal en voor de verandering als betaald werk ook nog werken met vrijwilligers.
*is heilig*
Ik stelde al voor de SS rel over te doen. Wel opblijven letten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zullen we het nog ff hebben over het nut van een opleiding als je toch bij de kids blijft, of alimentatie, of of of of of![]()
Die zal nog es een man lokken met dr tettenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, die zit te janken in een hoekje van schaamte
Mij het meest hea?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ben niet echt boos he.
Ik deed alsof!
(Dat kan je er hier maar beter even bij zeggen af en toe)
Lafjoe-ol!
De één wat meer dan de ander, maar tóch!
Ik doe je later wel een update. Per PM. Zodat ik alles in mijn eigen voordeel kan schrijvenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Das een echte Greys, al je grapjes uitleggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ben niet echt boos he.
Ik deed alsof!
(Dat kan je er hier maar beter even bij zeggen af en toe)
Lafjoe-ol!
De één wat meer dan de ander, maar tóch!
zelfverheerlijkingquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij komt zooooooooo in de hemel(ik ook trouwens
)
volgende x gebruikt ze dr hese stemquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zal nog es een man lokken met dr tetten
Nee hoor Kwee. Maar ik had niet het idee dat veel mensen hier de link hadden gelegd. No biggie verder heur.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat je de enige was die wist wat een Catch22 is he
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een echte Greys, al je grapjes uitleggen
Uhuh. Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, die zit te janken in een hoekje van schaamte
kwee?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor Kwee. Maar ik had niet het idee dat veel mensen hier de link hadden gelegd. No biggie verder heur.
Het was van mij ook maar een noodsprong omdat Cat al vergeven was destijds en ik toch als poezel wilde registreren.
Nou, mooi. Naakt foto's met bananen in je gleuf dan maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh. Wat denk je zelf?
Sinds ik me met jullie heb ingelaten hier schaam ik me (bijna!) nergens meer voor.
Da's het ergste nog
Misschien dat ik dan toch zo af en toe eens mijn opwachting maar alhier. Interesse is gewekt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Het is heel wat dat we haar Sterf hebben mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een echte Greys, al je grapjes uitleggen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor Kwee. Maar ik had niet het idee dat veel mensen hier de link hadden gelegd. No biggie verder heur.
Het was van mij ook maar een noodsprong omdat Cat al vergeven was destijds en ik toch als poezel wilde registreren.
Gezellie!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij komt zooooooooo in de hemel(ik ook trouwens
)
watwatwat? Greys heeft zo'n geile hese stem?quote:
gmta, againquote:
uhuhuhuhuhuhu!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
watwatwat? Greys heeft zo'n geile hese stem?
Lui is.quote:
Ja dat zei ik al, hoe kan je die nou vergeten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja als je een full-blown F&F rel wil met alles er op en eraan dan moet je een topic openen over je kat die buiten loopt en weleens op de auto van de buurman zit, maar daar écht geen krasjes maakt, en nu heeft de buurman je kat er af geslagen
Of een topic waarin je dreigt je kat te gaan verzuipen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja als je een full-blown F&F rel wil met alles er op en eraan dan moet je een topic openen over je kat die buiten loopt en weleens op de auto van de buurman zit, maar daar écht geen krasjes maakt, en nu heeft de buurman je kat er af geslagen
Dan hou ik de korrel zout paraat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Ik doe je later wel een update. Per PM. Zodat ik alles in mijn eigen voordeel kan schrijven
Wie zijn Don en Ad?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhuhuhuhuhuhu!
Echt zo'n stem van don en ad
*blijft doorposten*quote:
quote:
Klopt. Bij genoemde rellen is het SC Unite! Alle interne trubbles vergeven en gezamenlijk op de barricades.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Hallo, al die rellen die jullie nu noemen hebben toch geen hol met ons lieftallige SC-geleuter te maken hier?
Alleen de binnensmuurse rellen noemen dan he?
Zegt ze dat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]Zo'n plat Amsterdamse kermisklantenstem?
Maar ik heb het nog haske druk vandaag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Laten we er allemaal een JJHtje tegenaan gooien dan zodat ie vol is als oh-oh terug komt.
Kras op je stembanden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt ze dat?
NEE! NEE! NEE!![]()
Het vriendje van Goodbye vond mijn stem lekker, dus dat kán geen platte kermisklantenstem zjin.
*KRAS*
lekker?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt ze dat?
NEE! NEE! NEE!![]()
Het vriendje van Goodbye vond mijn stem lekker, dus dat kán geen platte kermisklantenstem zjin.
*KRAS*
Dus iedere avond in bed zet Goodbye nou een Greys-like stem op om 'Welterusten schatje' te zeggen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt ze dat?
NEE! NEE! NEE!![]()
*KRAS*
ooh ja! En dan iemand naar wijf noemenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Of een topic waar je je hond hoestdrank voor mensen voert
een kusje op mn kutjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
Kweej, je kunt ook te ver gaan he!?
Kusje op je k....
...
wang!
Kan je zelf aanpassen héquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:28 schreef Ynske het volgende:
zucht![]()
altijd ziet mn flap de kleine externe schijf als schijf F en de grote als L en nu omgekeerddas lastig
ik moet nog boodschappen doen, stofzuigen, beetje afwassen, beer douchen denk ik, opruimen, en eten koken. En ik ben er niet uit of ik spitskool wil eten (quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ik heb het nog haske druk vandaag.![]()
Ik moet nog eten koken en in bad gaan. En dat allemaal voor half 5.
ow ja, en iets van werk doorlezen.
ja ben aan t zoekenquote:
" windows"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ben aan t zoeken
geef eens een hint
Nou ja, Don en Ad hebben zo'n vette Dries Roelvink-tongval, en als ze jou daarmee vergelijken trek ik mijn conseclusies. Maar in mijn beeld heb je nog steeds die geile hese stem.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
Zegt ze dat?
NEE! NEE! NEE!![]()
*KRAS*
Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Schijfbeheerquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ben aan t zoeken
geef eens een hint
Hey! lullo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:32 schreef MrSubtle het volgende:
Jezus wat een tempo hier
Welkom Garissonben jij al lid van een posse? Er is een vacature sinds kort
Mot je?quote:
Vertel hem eerst maar eens hoe het shoppen met mij je is bevallen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:32 schreef MrSubtle het volgende:
Jezus wat een tempo hier
Welkom Garissonben jij al lid van een posse? Er is een vacature sinds kort
"kut"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertel hem eerst maar eens hoe het shoppen met mij je is bevallen.
Oh... nou... ik zou het nooit meer doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee post eens door, je houdt het topic opquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hee post eens door, je houdt het topic op
Ja. Do tell.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef Cat22 het volgende:
Ga douchen dan, stinkerd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Dit topic is viessssssssssssssssss
Trust me, je kunt je lol opquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
Hallo MrSubtle. Ik hoop dat je je naam eer aandoet, in de meest cynische zin desch woordsch.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hee post eens door, je houdt het topic op
nuff said.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:34 schreef MrSubtle het volgende:
Oh... nou... ik zou het nooit meer doen.
Zoiets? Of moest ik liegen?
Oh ja, fuck, vergeten te replyen... ik zag 'm gisteren nog voor het slapen gaanquote:
naakt foto'squote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, fuck, vergeten te replyen... ik zag 'm gisteren nog voor het slapen gaan... ik heb heeeerlijk geslapen
"Hee en toch, die schoenen van die allereerste winkel, dat waren toch de mooiste eigenlijk he?"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nuff said.
O nee, toch niet. Details! Details! It's all in the details!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, fuck, vergeten te replyen... ik zag 'm gisteren nog voor het slapen gaan... ik heb heeeerlijk geslapen
D'r stond een andere man op de fotoquote:
Dat is mijn meneerquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Hee en toch, die schoenen van die allereerste winkel, dat waren toch de mooiste eigenlijk he?"
"Ja of toch die van de 2de? nee he? Die helemaal achterop 5km terug, die winkel. Die waren het mooist he? even deze weer ruilen dan hoor!"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Hee en toch, die schoenen van die allereerste winkel, dat waren toch de mooiste eigenlijk he?"
homoquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r stond een andere man op de foto
Oooh leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lief dagboek,
I made a new friend today.
Same. Stel smerige langzame schildpaddenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Schiet es op, ik moet nog wat dingen doen, maar niet voordat ik de lapo heb
lui wijfquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het voordeel is dat het nergens overgaat dus terug lezen is niet nodig
Ghehehehequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r stond een andere man op de foto
Bamba post niet doorquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Schiet es op, ik moet nog wat dingen doen, maar niet voordat ik de lapo heb
nee flikker OP DIE LAPO IS VAN MIJquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef tombolafan het volgende:
mèn, ik ben een half uur weg en er zijn 10 pagina's bij geluld!
ik ga mee jagen op de lapo!
Flikker dr overboord dan ofzo, mietjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bamba post niet doordie vertraagt de boel, sorry
Dus jullie terug, onderweg langs alle andere winkels nog een keer naar binnen, "wat vind je van dit hakje?", andere winkel met heel veel trappen "o nee, nu ik hem nog een keer zie is dat strikje eigenlijk net de verkeerde kleur" en dan uiteindelijk onverrichterzake terug naar de auto. "Maar het was wel gezellig, toch?"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef MrSubtle het volgende:
Snel wat diepgang toevoegt:quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het voordeel is dat het nergens overgaat dus terug lezen is niet nodig
Ik kan het niet bijhouden jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bamba post niet doordie vertraagt de boel, sorry
herkenbaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus jullie terug, onderweg langs alle andere winkels nog een keer naar binnen, "wat vind je van dit hakje?", andere winkel met heel veel trappen "o nee, nu ik hem nog een keer zie is dat strikje eigenlijk net de verkeerde kleur" en dan uiteindelijk onverrichterzake terug naar de auto. "Maar het was wel gezellig, toch?"
dat zullen we nog wel zien dan!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
LEUGENS!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja of toch die van de 2de? nee he? Die helemaal achterop 5km terug, die winkel. Die waren het mooist he? even deze weer ruilen dan hoor!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
hand uit je broek halenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Snel wat diepgang toevoegt:
Mijn oma is recent overleden en ik voel me heel kut.
PRECIES dat, maar dan met televisies ipv schoenen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus jullie terug, onderweg langs alle andere winkels nog een keer naar binnen, "wat vind je van dit hakje?", andere winkel met heel veel trappen "o nee, nu ik hem nog een keer zie is dat strikje eigenlijk net de verkeerde kleur" en dan uiteindelijk onverrichterzake terug naar de auto. "Maar het was wel gezellig, toch?"
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Snel wat diepgang toevoegt:
Mijn oma is recent overleden en ik voel me heel kut.
GA WEG ALLEMAAL WEG WEG WEGquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef Cat22 het volgende:
*meejaagt op lapo*
Egoistquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik niet! De rest jahIk dacht ook aan anderen
FLIKKER OP HOOR1quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
we zijn er bijna....
Idee van grap: 7quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
hand uit je broek halen
ooh wacht, nu weet iedereen dat je travo bent
Whehehehhequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Idee van grap: 7
Uitvoering: 3
Eindcijfer: niet grappig
Mocht niet van jou.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
PRECIES dat, maar dan met televisies ipv schoenen...
EN OM HET AF TE MAKEN HEEFT ZE NIKS GEKOCHT AAN HET EINDE VAN DE DAG
DEALquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Whehehehhe
Trouwens, ik ben zeker de enige die de lapo niet wilt hebben? Mocht ik 'm toevallig hebben, dan mogen jullie erom vechten wie het snelste is met openen!
Noted!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |