Ja en dan een beetje ons de schuld geven mopquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Jij denkt nog steeds dat ik een zachtaardige liefdevolle eega ben.
Dames, mijn imago, wat doen jullie
Elke keer dat ik er aan denk kom ik al in een zware depressie terecht wat gepaard staat met non stop janken en woede uitbarstingenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil dr ook niet meer over praten eigenlijk.
Kan jij dr over praten zonder te janken Qwea?
Dat vind ik schattigquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik van huis uit verpleegkundige ben en het leuk vind om mensen met een handicap op deze manier een leuke week te bezorgen.
Ssshhhhhhhht , doe nou niet, denk aan Greysquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Garrison, stel;
Jij gaat met de boot. Je vertrekt op punt A, en komt aan bij punt B.
Op beide punten zit een supermarkt en de boot gaat op gezette tijden. Je weet niet hoelaat je op punt A aankomt. Pak je eerst de boot, of ga je eerst boodschappen doen?
Blijf een paar daagjes hangen en het komt allemaal weer voorbij!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik mis onontbeerlijke saillante detajjels. Elaborate, plz.
Zo ging dat nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Garrison, stel;
Op beide punten zit een supermarkt en de boot gaat op gezette tijden. Je weet niet hoelaat je op punt A aankomt. Pak je eerst de boot, of ga je eerst boodschappen doen?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Elke keer dat ik er aan denk kom ik al in een zware depressie terecht wat gepaard staat met non stop janken en woede uitbarstingen
Soms heb ik zelfs zelfmoordneigingen
STERF!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Garrison, stel;
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Garrison, stel;
Het was iets ingewikkelder maar kwam op hetzelfde neer .quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijf een paar daagjes hangen en het komt allemaal weer voorbij!
Ik beloof het je! En anders maak ik vanavond even een samenvattingslijstje
voor je.
Doet mij denken aan een catch-22. 't Is zeker niet toevallig dat er hier een Cat22 rondloopt hè?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Garrison, stel;
I second thatquote:
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was iets ingewikkelder maar kwam op hetzelfde neer .
Vrijwilligerswerk = leuk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat vind ik schattig![]()
* Maes is ook altijd bezig met vrijwilligerswerk
Verschil moet er wezen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Dat lijstje maak je voor mij nooit als ik er om vraag!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |