Dat is een tof antwoord! Ik was bang dat je zelf iets had zeg maar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat ik van huis uit verpleegkundige ben en het leuk vind om mensen met een handicap op deze manier een leuke week te bezorgen.
* gooit reddingsboei toe*quote:
Laat je gaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Gotta love me!
En houden jullie eens op met die Texel-boot-boodschappen-verhalen![]()
Het begint weer te kriebelen, de furie in mij!
Ja hallo, door jou ben ik nog steeds stervendequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Gotta love me!
Ik heb heel veel afwijkingen. Da's toch al duidelijk, gezien mijn post history?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is een tof antwoord! Ik was bang dat je zelf iets had zeg maar.
ik noem immers sperma op een wekker, en in je oog enzo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* gooit reddingsboei toe*
Oh-oh wil haar naam niet prijsgeven en is nu Rachida gedoopt.
En Rachida oh-oh schijnt nogal een stoute meid te zijn.
Oh jij moet echt ff ophouden, met die aars van jequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik noem immers sperma op een wekker, en in je oog enzo.
Kwam dat niet door je rare darmen, je abcessen en moet ik nog even doorgaan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, door jou ben ik nog steeds stervende
Oe! Greys' toorn. Het zou een boek kunnen zijn. Wat zit hierachter?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef Greys het volgende:
Die zijn bijna wegquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij moet echt ff ophouden, met die aars van je
Neen, dat kwam omdat grees me dood had gewenstquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kwam dat niet door je rare darmen, je abces en moet ik nog even doorgaan?
GMTAquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jij moet echt ff ophouden, met die aars van je
Dat mogen we niet vertellenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oe! Greys' toorn. Het zou een boek kunnen zijn. Wat zit hierachter?
Is je aars bijna weg?quote:
Nee. Jij denkt nog steeds dat ik een zachtaardige liefdevolle eega ben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oe! Greys' toorn. Het zou een boek kunnen zijn. Wat zit hierachter?
Stoma FTWquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is je aars bijna weg?
Dat wordt ook weer lastig kakken dan he
druk, nee, t was gezellig daarquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik ken je iig niet van toen ik daar nog kwam. En jij was daar ook druk mee? Waarom zit je er nu niet meer? Nog spannende andere singles gedate ook enzo?
Ho, wacht. Ik mis onontbeerlijke saillante detajjels. Elaborate, plz.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:10 schreef Qwea het volgende:
ik noem immers sperma op een wekker, en in je oog enzo.
omzeep helpen. Alhoewel, dat had je zelf al gedaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Jij denkt nog steeds dat ik een zachtaardige liefdevolle eega ben.
Dames, mijn imago, wat doen jullie
Ik wil dr ook niet meer over praten eigenlijk.quote:
Vraag rachida maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ho, wacht. Ik mis onontbeerlijke saillante detajjels. Elaborate, plz.
Maar we zijn echt geen kliekje hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |