Kweejaquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef Cat22 het volgende:
En ik zei al Maas!![]()
Qwea, hoe spreek je jouw naam eigk uit? Ik zeg altijd Kwee.
Oh my Lord is ook een goeie om erbij te zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel heel verrast en overdonderd doen hè. Zo met je hand op je borst, van "óóóh meen je dat, ik ben echt perplex" want anders krenk je hem in zijn mannelijkheid.
Ik zou gewoon alvast een nieuw deel aanmaken,. Boeit het joh.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je echt wachten tot ie dicht is???
We zijn al bijna he?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel heel verrast en overdonderd doen hè. Zo met je hand op je borst, van "óóóh meen je dat, ik ben echt perplex" want anders krenk je hem in zijn mannelijkheid.
Dat mogen alleen autisten zeggen tegen mequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je echt wachten tot ie dicht is???
We zijn al bijna he?
Ohhhh voor onze leesclub!!!111!111!!EINZ!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs een bouquet-reeks over haar belevenissen
Ze liegt, ze zegt tegen mij al maanden dat die taferelen over gaan maar nee hoor, uiteindelijk doe je zelf mee zonder dat je dr erg in hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
@Garisson, laat je even niet afschrikken door deze ADHD-taferelen, het gaat vanzelf weer over zo. Je moet het even uitzitten. *aai*
Precies. Leugenachtige secreet die greesquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze liegt, ze zegt tegen mij al maanden dat die taferelen over gaan maar nee hoor, uiteindelijk doe je zelf mee zonder dat je dr erg in hebt
Ja echtquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Leugenachtige secreet die grees
Oh man, ik ga spontaan weer huilenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
En wacht maar totdat het over boodschappen doen gaat voordat je naar de boot moet
booooooh gek,
Is dat illustratief voor het beeld dat je van me hebt, de verbazing dat ik het nieuwe deel kan vinden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
Je hebt in elk geval het nieuwe deel weer gevonden.
Ik ben trots op je. Eega!
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
En wacht maar totdat het over boodschappen doen gaat voordat je naar de boot moet
booooooh gek,
Ja, ik ookquote:
Never gonna happenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Die vergeten we echt nooit meer he?
*proest*
En terecht!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik ookwat een tijd was dat zeg
Hilarisch.
Ik ben nog steeds stervende
Weet je gelijk wat voor dunkt ze van je heeftquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat illustratief voor het beeld dat je van me hebt, de verbazing dat ik het nieuwe deel kan vinden?
Wat bedoel je, eerste of laatste of tussendeel?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:56 schreef Ynske het volgende:Singles, eerste deel? of t laatste? in de tussendeel heb ik je nooit gezien
Ik kan met de Wielewaal een weekje naar Texel. Maar ik durf nu niet meer.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En terecht!
Ik durf nooit meer te zeggen dat ik naar Texel ga.
Volgende keer ga ik stiekem
Ik zou het niet doen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan met de Wielewaal een weekje naar Texel. Maar ik durf nu niet meer.
Ik snap er geen bal van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
@Garisson, laat je even niet afschrikken door deze ADHD-taferelen, het gaat vanzelf weer over zo. Je moet het even uitzitten. *aai*
Ja dat zou ik ook wel es willen wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.
Wie is Rachida?
Het gaat me vast geen moer aan maar waarom ga jij met de wielewaal op vakantie?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan met de Wielewaal een weekje naar Texel. Maar ik durf nu niet meer.
Ja een hele lage, maar dat werkt alleen maar in mijn voordeel uiteindelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef Qwea het volgende:
Weet je gelijk wat voor dunkt ze van je heeft
Je kunt wel met de boot, zolang je geen boodschappen gaat doen vooraf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga denk ik nog een lang weekendje texel boeken voor volgende maand maar ik denk dat we gaan zwemmen i.p.v. met de boot.
Zo heet oh-ohquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.
Wie is Rachida?
Ik ook niet. Die greys taferelen die je krijgt dan kom je never de nooit niet weer te bovenquote:
Dat wordt dan het langste weekend Texel in de geschiedenis van lange weekends texel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga denk ik nog een lang weekendje texel boeken voor volgende maand maar ik denk dat we gaan zwemmen i.p.v. met de boot.
Omdat ik van huis uit verpleegkundige ben en het leuk vind om mensen met een handicap op deze manier een leuke week te bezorgen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het gaat me vast geen moer aan maar waarom ga jij met de wielewaal op vakantie?
singles is ooit gestart in R&P, dicht gegaan, toen weer open, toen heb ik daar rondgehangen, zijn we verhuisd naar GC, is weer dicht gegaan, en is toen weer in R&P open gegaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, eerste of laatste of tussendeel?
Ik bedoelde de Singles-reeks in R&P, voor de duidelijkheid. Maar daar kom ik al zeker een jaar niet meer.
jaquote:
Nee juist wel hoor , tis maar net hoe het uit komt!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt wel met de boot, zolang je geen boodschappen gaat doen vooraf.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee juist wel hoor , tis maar net hoe het uit komt!
Snap ik niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee juist wel hoor , tis maar net hoe het uit komt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
No way dat ik Grees dan mee wil hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja![]()
En dan nemen we grees ook mee, maar dan zeggen we dat we om 12u gaan, en dan gaan we om 10
Gotta love me!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze liegt, ze zegt tegen mij al maanden dat die taferelen over gaan maar nee hoor, uiteindelijk doe je zelf mee zonder dat je dr erg in hebt
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snap ik niet.
Nee dat snapte Greys ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ah ok. Ik ken je iig niet van toen ik daar nog kwam. En jij was daar ook druk mee? Waarom zit je er nu niet meer? Nog spannende andere singles gedate ook enzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef Ynske het volgende:
singles is ooit gestart in R&P, dicht gegaan, toen weer open, toen heb ik daar rondgehangen, zijn we verhuisd naar GC, is weer dicht gegaan, en is toen weer in R&P open gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |