Kweejaquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef Cat22 het volgende:
En ik zei al Maas!![]()
Qwea, hoe spreek je jouw naam eigk uit? Ik zeg altijd Kwee.
Oh my Lord is ook een goeie om erbij te zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel heel verrast en overdonderd doen hè. Zo met je hand op je borst, van "óóóh meen je dat, ik ben echt perplex" want anders krenk je hem in zijn mannelijkheid.
Ik zou gewoon alvast een nieuw deel aanmaken,. Boeit het joh.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je echt wachten tot ie dicht is???
We zijn al bijna he?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel heel verrast en overdonderd doen hè. Zo met je hand op je borst, van "óóóh meen je dat, ik ben echt perplex" want anders krenk je hem in zijn mannelijkheid.
Dat mogen alleen autisten zeggen tegen mequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je echt wachten tot ie dicht is???
We zijn al bijna he?
Ohhhh voor onze leesclub!!!111!111!!EINZ!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs een bouquet-reeks over haar belevenissen
Ze liegt, ze zegt tegen mij al maanden dat die taferelen over gaan maar nee hoor, uiteindelijk doe je zelf mee zonder dat je dr erg in hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
@Garisson, laat je even niet afschrikken door deze ADHD-taferelen, het gaat vanzelf weer over zo. Je moet het even uitzitten. *aai*
Precies. Leugenachtige secreet die greesquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze liegt, ze zegt tegen mij al maanden dat die taferelen over gaan maar nee hoor, uiteindelijk doe je zelf mee zonder dat je dr erg in hebt
Ja echtquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Leugenachtige secreet die grees
Oh man, ik ga spontaan weer huilenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
En wacht maar totdat het over boodschappen doen gaat voordat je naar de boot moet
booooooh gek,
Is dat illustratief voor het beeld dat je van me hebt, de verbazing dat ik het nieuwe deel kan vinden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
Je hebt in elk geval het nieuwe deel weer gevonden.
Ik ben trots op je. Eega!
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:01 schreef Qwea het volgende:
En wacht maar totdat het over boodschappen doen gaat voordat je naar de boot moet
booooooh gek,
Ja, ik ookquote:
Never gonna happenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Die vergeten we echt nooit meer he?
*proest*
En terecht!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik ookwat een tijd was dat zeg
Hilarisch.
Ik ben nog steeds stervende
Weet je gelijk wat voor dunkt ze van je heeftquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat illustratief voor het beeld dat je van me hebt, de verbazing dat ik het nieuwe deel kan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |