quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, fuck, vergeten te replyen... ik zag 'm gisteren nog voor het slapen gaan... ik heb heeeerlijk geslapen
D'r stond een andere man op de fotoquote:
Dat is mijn meneerquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Hee en toch, die schoenen van die allereerste winkel, dat waren toch de mooiste eigenlijk he?"
"Ja of toch die van de 2de? nee he? Die helemaal achterop 5km terug, die winkel. Die waren het mooist he? even deze weer ruilen dan hoor!"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Hee en toch, die schoenen van die allereerste winkel, dat waren toch de mooiste eigenlijk he?"
homoquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r stond een andere man op de foto
Oooh leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lief dagboek,
I made a new friend today.
Same. Stel smerige langzame schildpaddenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Schiet es op, ik moet nog wat dingen doen, maar niet voordat ik de lapo heb
lui wijfquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het voordeel is dat het nergens overgaat dus terug lezen is niet nodig
Ghehehehequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r stond een andere man op de foto
Bamba post niet doorquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Schiet es op, ik moet nog wat dingen doen, maar niet voordat ik de lapo heb
nee flikker OP DIE LAPO IS VAN MIJquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef tombolafan het volgende:
mèn, ik ben een half uur weg en er zijn 10 pagina's bij geluld!
ik ga mee jagen op de lapo!
Flikker dr overboord dan ofzo, mietjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bamba post niet doordie vertraagt de boel, sorry
Dus jullie terug, onderweg langs alle andere winkels nog een keer naar binnen, "wat vind je van dit hakje?", andere winkel met heel veel trappen "o nee, nu ik hem nog een keer zie is dat strikje eigenlijk net de verkeerde kleur" en dan uiteindelijk onverrichterzake terug naar de auto. "Maar het was wel gezellig, toch?"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef MrSubtle het volgende:
Snel wat diepgang toevoegt:quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het voordeel is dat het nergens overgaat dus terug lezen is niet nodig
Ik kan het niet bijhouden jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bamba post niet doordie vertraagt de boel, sorry
herkenbaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus jullie terug, onderweg langs alle andere winkels nog een keer naar binnen, "wat vind je van dit hakje?", andere winkel met heel veel trappen "o nee, nu ik hem nog een keer zie is dat strikje eigenlijk net de verkeerde kleur" en dan uiteindelijk onverrichterzake terug naar de auto. "Maar het was wel gezellig, toch?"
dat zullen we nog wel zien dan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |