Jij bent goed!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een catch-22. 't Is zeker niet toevallig dat er hier een Cat22 rondloopt hè?
Oei we zijn het weer eensquote:
nu niet gaan soppen hequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent goed!
Je bent volgens mij de eerste die de theorie achter mijn nick doorheeft.
Wat hebben bananen er nu weer mee te maken?quote:
Nee nee nee KUT ik heb dalijk pauze, stelletje slome wezels hierquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee nee KUT ik heb dalijk pauze, stelletje slome wezels hier
Je dacht toch niet serieus dat je de enige was die wist wat een Catch22 is hequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent goed!
Je bent volgens mij de eerste die de theorie achter mijn nick doorheeft.
Het heeft er toch alle schijn van dat er zich hier grimmige taferelen hebben afgespeeld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja, loveless drijf de boel nog even op de spits
Die kun je in je gevoelige vagina duwen. Samen met lactacydquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat hebben bananen er nu weer mee te maken?
Luv you toe kuthoerrrrquote:
Goeie samenvattingquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
En dan hebben we vaak ook nog verhitte discussies over allochtonen, alimentatie, opleidingen, kinderen, relaties, sex, en noem maar op. Tot het punt dat een groepje heel onopvallend er overheen probeert te lullen, en anderen verhit doorrellen en er dan altijd wel iemend roept 'Bekijk het maar met je kut-SC, ik ben pleite', en vervolgens na een paar dagen zijn/haar rentree weer maakt en alles weer kusjekroel is
EN OVER ASO KUTKATTEN DIE BUITEN ALLEEN LOS BANJEREN.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
En dan hebben we vaak ook nog verhitte discussies over allochtonen, alimentatie, opleidingen, kinderen, relaties, sex, en noem maar op. Tot het punt dat een groepje heel onopvallend er overheen probeert te lullen, en anderen verhit doorrellen en er dan altijd wel iemend roept 'Bekijk het maar met je kut-SC, ik ben pleite', en vervolgens na een paar dagen zijn/haar rentree weer maakt en alles weer kusjekroel is
zullen we het nog ff hebben over het nut van een opleiding als je toch bij de kids blijft, of alimentatie, of of of of ofquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja, loveless drijf de boel nog even op de spits
Neh, die zit te janken in een hoekje van schaamtequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys is wel opeens stil... zou ze dan toch die ban hebben?
Jamaar... na zoveel maanden geen erkenning te hebben gehad voor de briljante en doordachte achtergrond van mijn nick, dan voelt dit zo goed... zo warm...quote:
Joh, dit is het topje van de ijsberg man.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het heeft er toch alle schijn van dat er zich hier grimmige taferelen hebben afgespeeld.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het heeft er toch alle schijn van dat er zich hier grimmige taferelen hebben afgespeeld.
Jij komt zooooooooo in de hemelquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk = leuk.![]()
Ik zit er nu echt helemaal in: Redcat, Wielewaal en voor de verandering als betaald werk ook nog werken met vrijwilligers.
*is heilig*
Ik stelde al voor de SS rel over te doen. Wel opblijven letten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zullen we het nog ff hebben over het nut van een opleiding als je toch bij de kids blijft, of alimentatie, of of of of of![]()
Die zal nog es een man lokken met dr tettenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, die zit te janken in een hoekje van schaamte
Mij het meest hea?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ben niet echt boos he.
Ik deed alsof!
(Dat kan je er hier maar beter even bij zeggen af en toe)
Lafjoe-ol!
De één wat meer dan de ander, maar tóch!
Ik doe je later wel een update. Per PM. Zodat ik alles in mijn eigen voordeel kan schrijvenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Das een echte Greys, al je grapjes uitleggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ben niet echt boos he.
Ik deed alsof!
(Dat kan je er hier maar beter even bij zeggen af en toe)
Lafjoe-ol!
De één wat meer dan de ander, maar tóch!
zelfverheerlijkingquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij komt zooooooooo in de hemel(ik ook trouwens
)
volgende x gebruikt ze dr hese stemquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zal nog es een man lokken met dr tetten
Nee hoor Kwee. Maar ik had niet het idee dat veel mensen hier de link hadden gelegd. No biggie verder heur.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat je de enige was die wist wat een Catch22 is he
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een echte Greys, al je grapjes uitleggen
Uhuh. Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, die zit te janken in een hoekje van schaamte
kwee?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor Kwee. Maar ik had niet het idee dat veel mensen hier de link hadden gelegd. No biggie verder heur.
Het was van mij ook maar een noodsprong omdat Cat al vergeven was destijds en ik toch als poezel wilde registreren.
Nou, mooi. Naakt foto's met bananen in je gleuf dan maarquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh. Wat denk je zelf?
Sinds ik me met jullie heb ingelaten hier schaam ik me (bijna!) nergens meer voor.
Da's het ergste nog
Misschien dat ik dan toch zo af en toe eens mijn opwachting maar alhier. Interesse is gewekt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Het is heel wat dat we haar Sterf hebben mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een echte Greys, al je grapjes uitleggen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor Kwee. Maar ik had niet het idee dat veel mensen hier de link hadden gelegd. No biggie verder heur.
Het was van mij ook maar een noodsprong omdat Cat al vergeven was destijds en ik toch als poezel wilde registreren.
Gezellie!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij komt zooooooooo in de hemel(ik ook trouwens
)
watwatwat? Greys heeft zo'n geile hese stem?quote:
gmta, againquote:
uhuhuhuhuhuhu!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
watwatwat? Greys heeft zo'n geile hese stem?
Lui is.quote:
Ja dat zei ik al, hoe kan je die nou vergeten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja als je een full-blown F&F rel wil met alles er op en eraan dan moet je een topic openen over je kat die buiten loopt en weleens op de auto van de buurman zit, maar daar écht geen krasjes maakt, en nu heeft de buurman je kat er af geslagen
Of een topic waarin je dreigt je kat te gaan verzuipen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja als je een full-blown F&F rel wil met alles er op en eraan dan moet je een topic openen over je kat die buiten loopt en weleens op de auto van de buurman zit, maar daar écht geen krasjes maakt, en nu heeft de buurman je kat er af geslagen
Dan hou ik de korrel zout paraat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Ik doe je later wel een update. Per PM. Zodat ik alles in mijn eigen voordeel kan schrijven
Wie zijn Don en Ad?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhuhuhuhuhuhu!
Echt zo'n stem van don en ad
*blijft doorposten*quote:
quote:
Klopt. Bij genoemde rellen is het SC Unite! Alle interne trubbles vergeven en gezamenlijk op de barricades.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Hallo, al die rellen die jullie nu noemen hebben toch geen hol met ons lieftallige SC-geleuter te maken hier?
Alleen de binnensmuurse rellen noemen dan he?
Zegt ze dat?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]Zo'n plat Amsterdamse kermisklantenstem?
Maar ik heb het nog haske druk vandaag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Laten we er allemaal een JJHtje tegenaan gooien dan zodat ie vol is als oh-oh terug komt.
Kras op je stembanden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt ze dat?
NEE! NEE! NEE!![]()
Het vriendje van Goodbye vond mijn stem lekker, dus dat kán geen platte kermisklantenstem zjin.
*KRAS*
lekker?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt ze dat?
NEE! NEE! NEE!![]()
Het vriendje van Goodbye vond mijn stem lekker, dus dat kán geen platte kermisklantenstem zjin.
*KRAS*
Dus iedere avond in bed zet Goodbye nou een Greys-like stem op om 'Welterusten schatje' te zeggen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt ze dat?
NEE! NEE! NEE!![]()
*KRAS*
ooh ja! En dan iemand naar wijf noemenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Of een topic waar je je hond hoestdrank voor mensen voert
een kusje op mn kutjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
Kweej, je kunt ook te ver gaan he!?
Kusje op je k....
...
wang!
Kan je zelf aanpassen héquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:28 schreef Ynske het volgende:
zucht![]()
altijd ziet mn flap de kleine externe schijf als schijf F en de grote als L en nu omgekeerddas lastig
ik moet nog boodschappen doen, stofzuigen, beetje afwassen, beer douchen denk ik, opruimen, en eten koken. En ik ben er niet uit of ik spitskool wil eten (quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ik heb het nog haske druk vandaag.![]()
Ik moet nog eten koken en in bad gaan. En dat allemaal voor half 5.
ow ja, en iets van werk doorlezen.
ja ben aan t zoekenquote:
" windows"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ben aan t zoeken
geef eens een hint
Nou ja, Don en Ad hebben zo'n vette Dries Roelvink-tongval, en als ze jou daarmee vergelijken trek ik mijn conseclusies. Maar in mijn beeld heb je nog steeds die geile hese stem.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Greys het volgende:
Zegt ze dat?
NEE! NEE! NEE!![]()
*KRAS*
Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Schijfbeheerquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ben aan t zoeken
geef eens een hint
Hey! lullo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:32 schreef MrSubtle het volgende:
Jezus wat een tempo hier
Welkom Garissonben jij al lid van een posse? Er is een vacature sinds kort
Mot je?quote:
Vertel hem eerst maar eens hoe het shoppen met mij je is bevallen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:32 schreef MrSubtle het volgende:
Jezus wat een tempo hier
Welkom Garissonben jij al lid van een posse? Er is een vacature sinds kort
"kut"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertel hem eerst maar eens hoe het shoppen met mij je is bevallen.
Oh... nou... ik zou het nooit meer doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee post eens door, je houdt het topic opquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hee post eens door, je houdt het topic op
Ja. Do tell.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef Cat22 het volgende:
Ga douchen dan, stinkerd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Dit topic is viessssssssssssssssss
Trust me, je kunt je lol opquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
Hallo MrSubtle. Ik hoop dat je je naam eer aandoet, in de meest cynische zin desch woordsch.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hee post eens door, je houdt het topic op
nuff said.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:34 schreef MrSubtle het volgende:
Oh... nou... ik zou het nooit meer doen.
Zoiets? Of moest ik liegen?
Oh ja, fuck, vergeten te replyen... ik zag 'm gisteren nog voor het slapen gaanquote:
naakt foto'squote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, fuck, vergeten te replyen... ik zag 'm gisteren nog voor het slapen gaan... ik heb heeeerlijk geslapen
"Hee en toch, die schoenen van die allereerste winkel, dat waren toch de mooiste eigenlijk he?"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nuff said.
O nee, toch niet. Details! Details! It's all in the details!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, fuck, vergeten te replyen... ik zag 'm gisteren nog voor het slapen gaan... ik heb heeeerlijk geslapen
D'r stond een andere man op de fotoquote:
Dat is mijn meneerquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Hee en toch, die schoenen van die allereerste winkel, dat waren toch de mooiste eigenlijk he?"
"Ja of toch die van de 2de? nee he? Die helemaal achterop 5km terug, die winkel. Die waren het mooist he? even deze weer ruilen dan hoor!"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
"Hee en toch, die schoenen van die allereerste winkel, dat waren toch de mooiste eigenlijk he?"
homoquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r stond een andere man op de foto
Oooh leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lief dagboek,
I made a new friend today.
Same. Stel smerige langzame schildpaddenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Schiet es op, ik moet nog wat dingen doen, maar niet voordat ik de lapo heb
lui wijfquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het voordeel is dat het nergens overgaat dus terug lezen is niet nodig
Ghehehehequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
D'r stond een andere man op de foto
Bamba post niet doorquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Schiet es op, ik moet nog wat dingen doen, maar niet voordat ik de lapo heb
nee flikker OP DIE LAPO IS VAN MIJquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef tombolafan het volgende:
mèn, ik ben een half uur weg en er zijn 10 pagina's bij geluld!
ik ga mee jagen op de lapo!
Flikker dr overboord dan ofzo, mietjequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bamba post niet doordie vertraagt de boel, sorry
Dus jullie terug, onderweg langs alle andere winkels nog een keer naar binnen, "wat vind je van dit hakje?", andere winkel met heel veel trappen "o nee, nu ik hem nog een keer zie is dat strikje eigenlijk net de verkeerde kleur" en dan uiteindelijk onverrichterzake terug naar de auto. "Maar het was wel gezellig, toch?"quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef MrSubtle het volgende:
Snel wat diepgang toevoegt:quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het voordeel is dat het nergens overgaat dus terug lezen is niet nodig
Ik kan het niet bijhouden jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bamba post niet doordie vertraagt de boel, sorry
herkenbaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus jullie terug, onderweg langs alle andere winkels nog een keer naar binnen, "wat vind je van dit hakje?", andere winkel met heel veel trappen "o nee, nu ik hem nog een keer zie is dat strikje eigenlijk net de verkeerde kleur" en dan uiteindelijk onverrichterzake terug naar de auto. "Maar het was wel gezellig, toch?"
dat zullen we nog wel zien dan!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
LEUGENS!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja of toch die van de 2de? nee he? Die helemaal achterop 5km terug, die winkel. Die waren het mooist he? even deze weer ruilen dan hoor!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
hand uit je broek halenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Snel wat diepgang toevoegt:
Mijn oma is recent overleden en ik voel me heel kut.
PRECIES dat, maar dan met televisies ipv schoenen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus jullie terug, onderweg langs alle andere winkels nog een keer naar binnen, "wat vind je van dit hakje?", andere winkel met heel veel trappen "o nee, nu ik hem nog een keer zie is dat strikje eigenlijk net de verkeerde kleur" en dan uiteindelijk onverrichterzake terug naar de auto. "Maar het was wel gezellig, toch?"
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Snel wat diepgang toevoegt:
Mijn oma is recent overleden en ik voel me heel kut.
GA WEG ALLEMAAL WEG WEG WEGquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef Cat22 het volgende:
*meejaagt op lapo*
Egoistquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik niet! De rest jahIk dacht ook aan anderen
FLIKKER OP HOOR1quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
we zijn er bijna....
Idee van grap: 7quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
hand uit je broek halen
ooh wacht, nu weet iedereen dat je travo bent
Whehehehhequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Idee van grap: 7
Uitvoering: 3
Eindcijfer: niet grappig
Mocht niet van jou.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
PRECIES dat, maar dan met televisies ipv schoenen...
EN OM HET AF TE MAKEN HEEFT ZE NIKS GEKOCHT AAN HET EINDE VAN DE DAG
DEALquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Whehehehhe
Trouwens, ik ben zeker de enige die de lapo niet wilt hebben? Mocht ik 'm toevallig hebben, dan mogen jullie erom vechten wie het snelste is met openen!
Noted!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |