Jij bent goed!quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een catch-22. 't Is zeker niet toevallig dat er hier een Cat22 rondloopt hè?
Oei we zijn het weer eensquote:
nu niet gaan soppen hequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent goed!
Je bent volgens mij de eerste die de theorie achter mijn nick doorheeft.
Wat hebben bananen er nu weer mee te maken?quote:
Nee nee nee KUT ik heb dalijk pauze, stelletje slome wezels hierquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee nee KUT ik heb dalijk pauze, stelletje slome wezels hier
Je dacht toch niet serieus dat je de enige was die wist wat een Catch22 is hequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent goed!
Je bent volgens mij de eerste die de theorie achter mijn nick doorheeft.
Het heeft er toch alle schijn van dat er zich hier grimmige taferelen hebben afgespeeld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja, loveless drijf de boel nog even op de spits
Die kun je in je gevoelige vagina duwen. Samen met lactacydquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat hebben bananen er nu weer mee te maken?
Luv you toe kuthoerrrrquote:
Goeie samenvattingquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
En dan hebben we vaak ook nog verhitte discussies over allochtonen, alimentatie, opleidingen, kinderen, relaties, sex, en noem maar op. Tot het punt dat een groepje heel onopvallend er overheen probeert te lullen, en anderen verhit doorrellen en er dan altijd wel iemend roept 'Bekijk het maar met je kut-SC, ik ben pleite', en vervolgens na een paar dagen zijn/haar rentree weer maakt en alles weer kusjekroel is
EN OVER ASO KUTKATTEN DIE BUITEN ALLEEN LOS BANJEREN.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
En dan hebben we vaak ook nog verhitte discussies over allochtonen, alimentatie, opleidingen, kinderen, relaties, sex, en noem maar op. Tot het punt dat een groepje heel onopvallend er overheen probeert te lullen, en anderen verhit doorrellen en er dan altijd wel iemend roept 'Bekijk het maar met je kut-SC, ik ben pleite', en vervolgens na een paar dagen zijn/haar rentree weer maakt en alles weer kusjekroel is
zullen we het nog ff hebben over het nut van een opleiding als je toch bij de kids blijft, of alimentatie, of of of of ofquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja, loveless drijf de boel nog even op de spits
Neh, die zit te janken in een hoekje van schaamtequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys is wel opeens stil... zou ze dan toch die ban hebben?
Jamaar... na zoveel maanden geen erkenning te hebben gehad voor de briljante en doordachte achtergrond van mijn nick, dan voelt dit zo goed... zo warm...quote:
Joh, dit is het topje van de ijsberg man.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het heeft er toch alle schijn van dat er zich hier grimmige taferelen hebben afgespeeld.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het heeft er toch alle schijn van dat er zich hier grimmige taferelen hebben afgespeeld.
Jij komt zooooooooo in de hemelquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk = leuk.![]()
Ik zit er nu echt helemaal in: Redcat, Wielewaal en voor de verandering als betaald werk ook nog werken met vrijwilligers.
*is heilig*
Ik stelde al voor de SS rel over te doen. Wel opblijven letten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zullen we het nog ff hebben over het nut van een opleiding als je toch bij de kids blijft, of alimentatie, of of of of of![]()
Die zal nog es een man lokken met dr tettenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh, die zit te janken in een hoekje van schaamte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |