Elke keer als ik droom dat ik Steven Seagal ben....quote:Op woensdag 11 november 2009 17:36 schreef Michielos het volgende:
Iemand dit ook al eens meegemaakt?
Ik wil er best een maken. De techniek zal je vast bekend zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
heb je een paint van die bepaalde greep waarin je die kerel naar de politie begeleidde ?
Ik stond op het plein links van de mainstage bij die tap daar(niet direct naast nee).quote:Op woensdag 11 november 2009 17:57 schreef Seam het volgende:
Lulverhaal, niks van gezien of gehoord zonet
Bij welke biertent was dat ook al weer? Heineken?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik stond op het plein links van de mainstage bij die tap daar(niet direct naast nee).
En dat jij het niet hoort, betekend niet automatisch dat het niet gebeurd is.
(ik ben niet op de maan geweest, dus is niemand er geweest anyone?)
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef Michielos het volgende:
Zoals de meeste Fokkers wel weten, ben ik normaal gesproken een rustige jongen.
heineken???quote:Op woensdag 11 november 2009 17:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Bij welke biertent was dat ook al weer? Heineken?
Ben je daar nou een paard aan het nemen?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:51 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
het plaatje zoals beloofd. zo ongeveer. door het hoofd naar achter te buigen ontstaat er spanning op zijn strottehoofd. Je grijpt hem overigens diep in zijn haar zodat dat als een klem werkt. Wil hij zich losrukken dan trek je aan zijn hoofd of sla je hem op zijn kidney. Let ook op hoe je druk kunt zetten op zijn standbeen. Je kunt zijn been breken door bij zijn knie te trappen zodat hij door zijn benen gaat en daarna een harde chinkick uit te delen. Het was i.i.g. game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was hij verkleed als brandweerman ?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:17 schreef electronique het volgende:
het was vast mijn broer, die daar nu ook is
hmm neequote:Op woensdag 11 november 2009 18:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Was hij verkleed als brandweerman ?
Yup. Daar zou ik dan staan (ware het niet dat hij me niet geraakt krijgt)quote:Op woensdag 11 november 2009 19:02 schreef Opperkwal het volgende:
Kansloos figuur. Daar sta je dan met je geweldige vechttechnieken als jij een eerste meteen op je neus krijgt en iedereen erop vliegt.
Verkleed voor carnaval was iequote:Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef Beach het volgende:
Je had zeker niet je wolvenshirt aan trouwens; dan was die faalhaas je niet eens aangevlogen maar had hij je netjes excuses aangeboden.
Fixedquote:
Ja, wat wil je nou?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:36 schreef Michielos het volgende:
(...) Nee stop.. lees door!! (...)
Gast je beschrijft jezelf of dat je Fedor bent, er zijn er genoeg die jou met hun handen op hun rug gebonden, jou het ziekenhuis inkicken,(lees Antoni Hardonk,Peter Aerts,Ernesto Hoost,Badr hari,Brandon Vera, Bas Rutten en nog een zooi aan vechters, die ik vergeet)quote:Op woensdag 11 november 2009 17:36 schreef Michielos het volgende:
Zoals de meeste fokkers wel weten ben ik normaal gesproken een rustige jongen. Er zijn echter bepaalde zaken die mij woest maken. Nee stop.. lees door!!
Omdat het de 11de van de 11de is, ging ik opgetogen naar Maastricht om carnaval te vieren(verkleed). Eenmaal daar aangekomen begon de pret. Even pintje gepakt en beetje mee aan het doen in mijn coole carnavalsuniform. De pret begon toen iemand met een woedend gezicht (vermomd als brandweerman of what the fuck hij ook was) tegen me aanliep. Normaal gesproken denk ik dan: "joh maakt niks uit, gezelligheid ten top"maar dit keer was anders. Hij kwam terug , duwde me een keer en keek me van dichtbij woedend aan.. zijn adem stonk![]()
(naar bier). Hierna kwam een vriend van hem en trok hem aan zijn debiele pak en zei "kom manne, ver laupe door" *(in welke taal dat was, weet niemand). Hij duwde die vriend weg (
!) en wilde uithalen.
Zoals iedereen nu wel weet ben ik zelf nogal een vechtersbaas. Ik heb in verschillende vechtkampen gezeten (deze zomer weer 1 !!!) en heb nogal wat ervaring. Aangezien ik net met mijn verse pintje (mijn eerste) in de hand zat, keilde ik dit in zijn gezicht en chainpunchede de man neer. Die vriend zag dat het nu menens was en vloog mij ook aan. Een knie in zijn piemel en een elleboogstoot op zijn strottenhoofd deden hem wensen dat hij nooit geboren was. Die andere gast was intussen opgekrabbeld (ik sla niet voluit tegen dronkaarden, zo aardig ben ik dan wel) en hij wou me weer aanvliegen. Ik anticipeerde zijn stoot , twiste zijn hoofd om en trok het naar achter (voor de leken: je kan dan amper ademhalen of uberhaupt iets doen) en liep met hem naar de polizei (of hoe heet de politie in limburg????
).
Hierna was ik van binnen toch best aangedaan, beste fokkers. Wat bezielde deze carnavalszotten? Carnaval.. een feest van plezier en vertier... een feest voor vreugde en limburgse gezelligheid.. Waarom?
Ik ging hieropvolgend maar weer naar huis.. Weer een dag verknald..
De klacht moge duidelijk zijn![]()
![]()
Klacht 1: na 5 min al ruzie hebben
Klacht 2: mensen die van geen ophouden weten![]()
Klacht 3: Dag verpest![]()
Iemand dit ook al eens meegemaakt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, alleen i.p.v. een elleboog gebruik ik dan een straight punch om zijn adamsappel te breken. Een elleboog is link als het niet close range is(teveel mensen willen een elleboog geven om het "geven" ).quote:Op donderdag 12 november 2009 00:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Fixed![]()
Verder goed topic man, maar weetje wat ook leuk is om te doen, gewoon als hij met rechts slaat, duw je zn arm met je linkeronderarm naar links vervolgens stap je in en geef je gelijk elleboog tegen zn kaak of je kan een hammerslam doen, heb je nog keuze. Dat kan je gewoon als je met je hand op zijn draaicirkel van zn arm druk houd en je draait zn arm om kan je em knietje in zn ballen geven knietje op zn hoofd elleboog op zn achterhoofd wat je wil dan kan ie et wel shake
zo had ik et gedaan
Er zullen er zeker genoeg zijn inderdaad. Maar er zijn er ook genoeg die ik het ziekenhuis in sla. Het is geen zinnig argument.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Gast je beschrijft jezelf of dat je Fedor bent, er zijn er genoeg die jou met hun handen op hun rug gebonden, jou het ziekenhuis inkicken,(lees Antoni Hardonk,Peter Aerts,Ernesto Hoost,Badr hari,Brandon Vera, Bas Rutten en nog een zooi aan vechters, die ik vergeet)
Je zoekt de ruzie gewoon op, met je wolvenshirt!
Die amateur is wel michielos ja.. de ekte bom diggity!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Nikmans het volgende:
Lekker zinnig ook, professionele MMA/K1 vechters vergelijken met een amateur.
ik ben meer een straatrat dan een professionele vechter inderdaad. Heb wel wat wedstrijden gedaan maar om nu te zeggen dat ik een superpro ben??quote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Nikmans het volgende:
Alhoewel de critici het nooit zullen toegeven, heb ik een positieve bijdrage op KLBquote:Op donderdag 12 november 2009 09:06 schreef Siddartha het volgende:
Mijn dag is weer goed![]()
Wat een verhaal, dat dit kan in Nederland!
quote:
gegeven jaquote:Op donderdag 12 november 2009 10:11 schreef Northside het volgende:
TS heeft vuisten gevangen in Maastricht.
Gevenquote:
Ja en dan doe je: Kruisje, driehoekje, links, links, boven, kruisje, rechts en dan heb je em FATALITY!!quote:Verder goed topic man, maar weetje wat ook leuk is om te doen, gewoon als hij met rechts slaat, duw je zn arm met je linkeronderarm naar links vervolgens stap je in en geef je gelijk elleboog tegen zn kaak of je kan een hammerslam doen, heb je nog keuze. Dat kan je gewoon als je met je hand op zijn draaicirkel van zn arm druk houd en je draait zn arm om kan je em knietje in zn ballen geven knietje op zn hoofd elleboog op zn achterhoofd wat je wil dan kan ie et wel shake
zo had ik et gedaan
Waar heb jij et overquote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef adwin het volgende:
[..]
Ja en dan doe je: Kruisje, driehoekje, links, links, boven, kruisje, rechts en dan heb je em FATALITY!!
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef adwin het volgende:
[..]
Ja en dan doe je: Kruisje, driehoekje, links, links, boven, kruisje, rechts en dan heb je em FATALITY!!
hoe gaat???quote:Op donderdag 12 november 2009 10:47 schreef Self-Catering het volgende:
Vertellen hoe gaat je kan vechten..
Haha je denkt toch niet dat die moves allemaal echt zijn. TS speelt de hele godganze dag Mortal Kombat en/of Tekken ofzo en komt zo met al zijn mooie sprookjesquote:
wat een fail. jij kent alle toetsencombinaties uit je hoofd, ik nietquote:Op donderdag 12 november 2009 10:52 schreef adwin het volgende:
[..]
Haha je denkt toch niet dat die moves allemaal echt zijn. TS speelt de hele godganze dag Mortal Kombat en/of Tekken ofzo en komt zo met al zijn mooie sprookjes
Dit dus, en verder was IK degene die dat schreef en niet jijquote:Op donderdag 12 november 2009 10:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat een fail. jij kent alle toetsencombinaties uit je hoofd, ik niet
*checkt foboquote:
Pokeren op 11/11... ben je wel een echte sjeng?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben zelfs gister heul niet de stad in geweest.
Nouja niet naar het vrijthof, wel naar een pokertoernooi
Ik ga wat 10 uur lang in de kou staan op het vrijthof.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Pokeren op 11/11... ben je wel een echte sjeng?
Da' s hendig sjiek jöngske!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ga wat 10 uur lang in de kou staan op het vrijthof.
Geen zin in als je het ook gewoon via de radio kunt luisteren.
En ik moet zeggen, carnaval doet mij vrij weinig de laatste jaren ( niet dat ik nie de stad inga maar het is gewoon 3 dagen zuipenen wel gezelligheid )
zoals hij schrijft, moeten we denken dat hij de beste van de wereld is, wahahahaquote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Nikmans het volgende:
1) waar train je?quote:
Oet Aelse...quote:Op donderdag 12 november 2009 15:10 schreef THEFXR het volgende:
1) waar train je?
2) met wie train je
3) wat zijn je gradaties
4) wat is je record
5)welke kampen waren dat?, ken alleen opvoedingskampen
6) in woon in Elsloo, ik ben zo bij je, om je echte grepen te leren, misschien als je er klaar voor bent, The Bas rutten LIVERSHOT
Is ook alweer een maand oud Maikuuul, neemt niet weg dat het een lekker nummer isquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ek_is_mich_dat_.html
Deze gaan we veel horen deze carnaval denk ik
Al was het een half jaar oud veel gaat hij wel gedraaid wordenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Is ook alweer een maand oud Maikuuul, neemt niet weg dat het een lekker nummer is
Man die heb ik gister nog even snel van het net gehaald, geweldig nummerquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ek_is_mich_dat_.html
Deze gaan we veel horen deze carnaval denk ik
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:29 schreef jpg97 het volgende:
TS heeft onderstaande filmpjes gemaakt:
En toen neukte je hem in z'n hol? Zo ziet het er in ieder geval uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:51 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
het plaatje zoals beloofd. zo ongeveer. door het hoofd naar achter te buigen ontstaat er spanning op zijn strottehoofd. Je grijpt hem overigens diep in zijn haar zodat dat als een klem werkt. Wil hij zich losrukken dan trek je aan zijn hoofd of sla je hem op zijn kidney. Let ook op hoe je druk kunt zetten op zijn standbeen. Je kunt zijn been breken door bij zijn knie te trappen zodat hij door zijn benen gaat en daarna een harde chinkick uit te delen. Het was i.i.g. game
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En toen neukte je hem in z'n hol? Zo ziet het er in ieder geval uit.
Sinds wanneer ligt Maastricht in Nederland?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:06 schreef Siddartha het volgende:
Mijn dag is weer goed![]()
Wat een verhaal, dat dit kan in Nederland!
Sinds je moeder een hoer is en jij een kutkloonquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:34 schreef CarolineTensen het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Maastricht in Nederland?
inderdaad, hij is jaloers op mijn vechtskills.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Jaloersheid is een bitch
Ik vind dat zo jammer altijd.. ik bedoel alleen omdat je zelf zoiets niet kan hoef je niet gelijk te concluderen dat niemand dat kan. Echt mensen die jaloers zijn zijn de bekrompenste mensen die er zijn zon beetjequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad, hij is jaloers op mijn vechtskills.
Is dat nu het schoolvoorbeeld van een narcistische persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad, hij is jaloers op mijn vechtskills.
Ook tegen messen kan je jezelf bewapenen met de edele kunst van de zelfverdediging:quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
't wachten is op de eerste de beste die een mes van 2 meter bij zich heeft en michielos van boven tot beneden los snijd.
Ow dat is al eens een keer gebeurd hoor. Groot stiletto. Ik nakte hem.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
't wachten is op de eerste de beste die een mes van 2 meter bij zich heeft en michielos van boven tot beneden los snijd.
Make my day. Wanneer komt je boek uit mattie, ik wil veul meer over dezen epischer avontur lezen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow dat is al eens een keer gebeurd hoor. Groot stiletto. Ik nakte hem.
Ik heb geen boek in de planning maar als ik geld wil hebben bundel ik al mijn fok verhalen inquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:38 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Make my day. Wanneer komt je boek uit mattie, ik wil veul meer over dezen epischer avontur lezen.
Ik kan niet wachten zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb geen boek in de planning maar als ik geld wil hebben bundel ik al mijn fok verhalen in
Verder nog wat technieken die werken op de straat
Mooi, misschien mag jij het wel proeflezen. Als je een gesigneerde versie wil hebben, doe ik dit graag.quote:
Oké dan. Vergeet niet om je theorieën over maanlandingen en dergelijke ook in je boek te zetten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mooi, misschien mag jij het wel proeflezen. Als je een gesigneerde versie wil hebben, doe ik dit graag.
Nee , de focus moet op mijn vechtskills liggen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:43 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Oké dan. Vergeet niet om je theorieën over maanlandingen en dergelijke ook in je boek te zetten.
Dat word een dun boek dan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee , de focus moet op mijn vechtskills liggen.
Hij ging als Eddy Wallyquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:37 schreef Nikmans het volgende:
Na vijf pagina's is het nog altijd niet duidelijk: Wat voor kostuum droeg TS eigenlijk?
Omdat ie een aandachtshoer is. Denken de meeste racisten vast dat het een Turk is (die mensen hebben echt idioot veel lichaamshaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
Eddy Wally is ook een beest in bed, ik zou niet weten waarom je dan een berenpak aan zou trekken.
SSSSST coño! Die heeft ie kapotgebeten, nadat ie dat paard in het been had gebetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:33 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
Goh Michielos wist niet dat je pa ook internet had
[ afbeelding ]
Kom er een keer één tegen die er wél mee overweg kan en je bent sis kebab mattehquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow dat is al eens een keer gebeurd hoor. Groot stiletto. Ik nakte hem.
Dude beetje meer zelfbeheersing mag best hoor! Elleboogstoot op strottenhoofd is wel erg potentieel dodelijk!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:36 schreef Michielos het volgende:
Een knie in zijn piemel en een elleboogstoot op zijn strottenhoofd deden hem wensen dat hij nooit geboren was.
dude lees jij et topic wel?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:36 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kom er een keer één tegen die er wél mee overweg kan en je bent sis kebab matteh
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ook tegen messen kan je jezelf bewapenen met de edele kunst van de zelfverdediging:
(vanaf 5.20)
Ach, hij heeft et er zelf naar gemaakt, dan moet ie achteraf ook niet huilie gaan doenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:01 schreef drbrik het volgende:
[..]
Dude beetje meer zelfbeheersing mag best hoor! Elleboogstoot op strottenhoofd is wel erg potentieel dodelijk!
Past wel bij jequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:43 schreef Michielos het volgende:
Neen, als beerHad een berenkostuum
Dat straalt ook kracht uit.. en dat ik een beest in bed ben![]()
quote:Agressief zijn bruine beren niet ... waarschijnlijk betekenen ze nauwelijks een gevaar voor de mens. Hooguit hebben ze het af en toe gemunt op gemakkelijke prooien zoals ....
Ik zal die zin even afmaken ".. 15 jarige sletjesquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zal die zin even afmaken ".. 15 jarige sletjes"
quote:
Meer in de trant van alle gezever over al dan niet gebruik van buitenproportioneel geweld. Krijg er in ieder geval bij mijn training genoeg uitleg over! Wil niet in verband met verlies zelfbeheersing tegen een of andere zatlap paar jaartjes brommen!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach, hij heeft et er zelf naar gemaakt, dan moet ie achteraf ook niet huilie gaan doen
paar jaartjes brommenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef drbrik het volgende:
[..]
Meer in de trant van alle gezever over al dan niet gebruik van buitenproportioneel geweld. Krijg er in ieder geval bij mijn training genoeg uitleg over! Wil niet in verband met verlies zelfbeheersing tegen een of andere zatlap paar jaartjes brommen!
Dat zegt meer iets over jouw intelligentiequote:Op woensdag 18 november 2009 11:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
paar jaartjes brommen![]()
Zelfs als je de president zou assasinen zou je volgensmij nog maar een jaartje voorwaardelijk krijgen
In ieder geval een lichtere straf dan wanneer je met je kilometerkastje rommelt!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
paar jaartjes brommen![]()
Zelfs als je de president zou assasinen zou je volgensmij nog maar een jaartje voorwaardelijk krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |