Die amateur is wel michielos ja.. de ekte bom diggity!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Nikmans het volgende:
Lekker zinnig ook, professionele MMA/K1 vechters vergelijken met een amateur.
ik ben meer een straatrat dan een professionele vechter inderdaad. Heb wel wat wedstrijden gedaan maar om nu te zeggen dat ik een superpro ben??quote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Nikmans het volgende:
Alhoewel de critici het nooit zullen toegeven, heb ik een positieve bijdrage op KLBquote:Op donderdag 12 november 2009 09:06 schreef Siddartha het volgende:
Mijn dag is weer goed![]()
Wat een verhaal, dat dit kan in Nederland!
quote:
gegeven jaquote:Op donderdag 12 november 2009 10:11 schreef Northside het volgende:
TS heeft vuisten gevangen in Maastricht.
Gevenquote:
Ja en dan doe je: Kruisje, driehoekje, links, links, boven, kruisje, rechts en dan heb je em FATALITY!!quote:Verder goed topic man, maar weetje wat ook leuk is om te doen, gewoon als hij met rechts slaat, duw je zn arm met je linkeronderarm naar links vervolgens stap je in en geef je gelijk elleboog tegen zn kaak of je kan een hammerslam doen, heb je nog keuze. Dat kan je gewoon als je met je hand op zijn draaicirkel van zn arm druk houd en je draait zn arm om kan je em knietje in zn ballen geven knietje op zn hoofd elleboog op zn achterhoofd wat je wil dan kan ie et wel shake
zo had ik et gedaan
Waar heb jij et overquote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef adwin het volgende:
[..]
Ja en dan doe je: Kruisje, driehoekje, links, links, boven, kruisje, rechts en dan heb je em FATALITY!!
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef adwin het volgende:
[..]
Ja en dan doe je: Kruisje, driehoekje, links, links, boven, kruisje, rechts en dan heb je em FATALITY!!
hoe gaat???quote:Op donderdag 12 november 2009 10:47 schreef Self-Catering het volgende:
Vertellen hoe gaat je kan vechten..
Haha je denkt toch niet dat die moves allemaal echt zijn. TS speelt de hele godganze dag Mortal Kombat en/of Tekken ofzo en komt zo met al zijn mooie sprookjesquote:
wat een fail. jij kent alle toetsencombinaties uit je hoofd, ik nietquote:Op donderdag 12 november 2009 10:52 schreef adwin het volgende:
[..]
Haha je denkt toch niet dat die moves allemaal echt zijn. TS speelt de hele godganze dag Mortal Kombat en/of Tekken ofzo en komt zo met al zijn mooie sprookjes
Dit dus, en verder was IK degene die dat schreef en niet jijquote:Op donderdag 12 november 2009 10:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat een fail. jij kent alle toetsencombinaties uit je hoofd, ik niet
*checkt foboquote:
Pokeren op 11/11... ben je wel een echte sjeng?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben zelfs gister heul niet de stad in geweest.
Nouja niet naar het vrijthof, wel naar een pokertoernooi
Ik ga wat 10 uur lang in de kou staan op het vrijthof.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Pokeren op 11/11... ben je wel een echte sjeng?
Da' s hendig sjiek jöngske!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ga wat 10 uur lang in de kou staan op het vrijthof.
Geen zin in als je het ook gewoon via de radio kunt luisteren.
En ik moet zeggen, carnaval doet mij vrij weinig de laatste jaren ( niet dat ik nie de stad inga maar het is gewoon 3 dagen zuipenen wel gezelligheid )
zoals hij schrijft, moeten we denken dat hij de beste van de wereld is, wahahahaquote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Nikmans het volgende:
1) waar train je?quote:
Oet Aelse...quote:Op donderdag 12 november 2009 15:10 schreef THEFXR het volgende:
1) waar train je?
2) met wie train je
3) wat zijn je gradaties
4) wat is je record
5)welke kampen waren dat?, ken alleen opvoedingskampen
6) in woon in Elsloo, ik ben zo bij je, om je echte grepen te leren, misschien als je er klaar voor bent, The Bas rutten LIVERSHOT
Is ook alweer een maand oud Maikuuul, neemt niet weg dat het een lekker nummer isquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ek_is_mich_dat_.html
Deze gaan we veel horen deze carnaval denk ik
Al was het een half jaar oud veel gaat hij wel gedraaid wordenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:12 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Is ook alweer een maand oud Maikuuul, neemt niet weg dat het een lekker nummer is
Man die heb ik gister nog even snel van het net gehaald, geweldig nummerquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:11 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ek_is_mich_dat_.html
Deze gaan we veel horen deze carnaval denk ik
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:29 schreef jpg97 het volgende:
TS heeft onderstaande filmpjes gemaakt:
En toen neukte je hem in z'n hol? Zo ziet het er in ieder geval uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:51 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
het plaatje zoals beloofd. zo ongeveer. door het hoofd naar achter te buigen ontstaat er spanning op zijn strottehoofd. Je grijpt hem overigens diep in zijn haar zodat dat als een klem werkt. Wil hij zich losrukken dan trek je aan zijn hoofd of sla je hem op zijn kidney. Let ook op hoe je druk kunt zetten op zijn standbeen. Je kunt zijn been breken door bij zijn knie te trappen zodat hij door zijn benen gaat en daarna een harde chinkick uit te delen. Het was i.i.g. game
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En toen neukte je hem in z'n hol? Zo ziet het er in ieder geval uit.
Sinds wanneer ligt Maastricht in Nederland?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:06 schreef Siddartha het volgende:
Mijn dag is weer goed![]()
Wat een verhaal, dat dit kan in Nederland!
Sinds je moeder een hoer is en jij een kutkloonquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:34 schreef CarolineTensen het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Maastricht in Nederland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |