Die amateur is wel michielos ja.. de ekte bom diggity!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Nikmans het volgende:
Lekker zinnig ook, professionele MMA/K1 vechters vergelijken met een amateur.
ik ben meer een straatrat dan een professionele vechter inderdaad. Heb wel wat wedstrijden gedaan maar om nu te zeggen dat ik een superpro ben??quote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Nikmans het volgende:
Lekker zinnig ook, professionele MMA/K1 vechters vergelijken met een amateur.
Alhoewel de critici het nooit zullen toegeven, heb ik een positieve bijdrage op KLBquote:Op donderdag 12 november 2009 09:06 schreef Siddartha het volgende:
Mijn dag is weer goed![]()
Wat een verhaal, dat dit kan in Nederland!
quote:
gegeven jaquote:Op donderdag 12 november 2009 10:11 schreef Northside het volgende:
TS heeft vuisten gevangen in Maastricht.
Gevenquote:
Ja en dan doe je: Kruisje, driehoekje, links, links, boven, kruisje, rechts en dan heb je em FATALITY!!quote:Verder goed topic man, maar weetje wat ook leuk is om te doen, gewoon als hij met rechts slaat, duw je zn arm met je linkeronderarm naar links vervolgens stap je in en geef je gelijk elleboog tegen zn kaak of je kan een hammerslam doen, heb je nog keuze. Dat kan je gewoon als je met je hand op zijn draaicirkel van zn arm druk houd en je draait zn arm om kan je em knietje in zn ballen geven knietje op zn hoofd elleboog op zn achterhoofd wat je wil dan kan ie et wel shake
zo had ik et gedaan
Waar heb jij et overquote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef adwin het volgende:
[..]
Ja en dan doe je: Kruisje, driehoekje, links, links, boven, kruisje, rechts en dan heb je em FATALITY!!
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef adwin het volgende:
[..]
Ja en dan doe je: Kruisje, driehoekje, links, links, boven, kruisje, rechts en dan heb je em FATALITY!!
hoe gaat???quote:Op donderdag 12 november 2009 10:47 schreef Self-Catering het volgende:
Vertellen hoe gaat je kan vechten..
Haha je denkt toch niet dat die moves allemaal echt zijn. TS speelt de hele godganze dag Mortal Kombat en/of Tekken ofzo en komt zo met al zijn mooie sprookjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |