inderdaad, hij is jaloers op mijn vechtskills.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Jaloersheid is een bitch
Ik vind dat zo jammer altijd.. ik bedoel alleen omdat je zelf zoiets niet kan hoef je niet gelijk te concluderen dat niemand dat kan. Echt mensen die jaloers zijn zijn de bekrompenste mensen die er zijn zon beetjequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad, hij is jaloers op mijn vechtskills.
Is dat nu het schoolvoorbeeld van een narcistische persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad, hij is jaloers op mijn vechtskills.
Ook tegen messen kan je jezelf bewapenen met de edele kunst van de zelfverdediging:quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
't wachten is op de eerste de beste die een mes van 2 meter bij zich heeft en michielos van boven tot beneden los snijd.
Ow dat is al eens een keer gebeurd hoor. Groot stiletto. Ik nakte hem.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
't wachten is op de eerste de beste die een mes van 2 meter bij zich heeft en michielos van boven tot beneden los snijd.
Make my day. Wanneer komt je boek uit mattie, ik wil veul meer over dezen epischer avontur lezen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow dat is al eens een keer gebeurd hoor. Groot stiletto. Ik nakte hem.
Ik heb geen boek in de planning maar als ik geld wil hebben bundel ik al mijn fok verhalen inquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:38 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Make my day. Wanneer komt je boek uit mattie, ik wil veul meer over dezen epischer avontur lezen.
Ik kan niet wachten zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb geen boek in de planning maar als ik geld wil hebben bundel ik al mijn fok verhalen in
Verder nog wat technieken die werken op de straat
Mooi, misschien mag jij het wel proeflezen. Als je een gesigneerde versie wil hebben, doe ik dit graag.quote:
Oké dan. Vergeet niet om je theorieën over maanlandingen en dergelijke ook in je boek te zetten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mooi, misschien mag jij het wel proeflezen. Als je een gesigneerde versie wil hebben, doe ik dit graag.
Nee , de focus moet op mijn vechtskills liggen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:43 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Oké dan. Vergeet niet om je theorieën over maanlandingen en dergelijke ook in je boek te zetten.
Dat word een dun boek dan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee , de focus moet op mijn vechtskills liggen.
Hij ging als Eddy Wallyquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:37 schreef Nikmans het volgende:
Na vijf pagina's is het nog altijd niet duidelijk: Wat voor kostuum droeg TS eigenlijk?
Omdat ie een aandachtshoer is. Denken de meeste racisten vast dat het een Turk is (die mensen hebben echt idioot veel lichaamshaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:49 schreef Penisbaard het volgende:
Eddy Wally is ook een beest in bed, ik zou niet weten waarom je dan een berenpak aan zou trekken.
SSSSST coño! Die heeft ie kapotgebeten, nadat ie dat paard in het been had gebetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:33 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
Goh Michielos wist niet dat je pa ook internet had
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |