Kom er een keer één tegen die er wél mee overweg kan en je bent sis kebab mattehquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow dat is al eens een keer gebeurd hoor. Groot stiletto. Ik nakte hem.
Dude beetje meer zelfbeheersing mag best hoor! Elleboogstoot op strottenhoofd is wel erg potentieel dodelijk!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:36 schreef Michielos het volgende:
Een knie in zijn piemel en een elleboogstoot op zijn strottenhoofd deden hem wensen dat hij nooit geboren was.
dude lees jij et topic wel?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:36 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kom er een keer één tegen die er wél mee overweg kan en je bent sis kebab matteh
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ook tegen messen kan je jezelf bewapenen met de edele kunst van de zelfverdediging:
(vanaf 5.20)
Ach, hij heeft et er zelf naar gemaakt, dan moet ie achteraf ook niet huilie gaan doenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:01 schreef drbrik het volgende:
[..]
Dude beetje meer zelfbeheersing mag best hoor! Elleboogstoot op strottenhoofd is wel erg potentieel dodelijk!
Past wel bij jequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:43 schreef Michielos het volgende:
Neen, als beerHad een berenkostuum
Dat straalt ook kracht uit.. en dat ik een beest in bed ben![]()
quote:Agressief zijn bruine beren niet ... waarschijnlijk betekenen ze nauwelijks een gevaar voor de mens. Hooguit hebben ze het af en toe gemunt op gemakkelijke prooien zoals ....
Ik zal die zin even afmaken ".. 15 jarige sletjesquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zal die zin even afmaken ".. 15 jarige sletjes"
quote:
Meer in de trant van alle gezever over al dan niet gebruik van buitenproportioneel geweld. Krijg er in ieder geval bij mijn training genoeg uitleg over! Wil niet in verband met verlies zelfbeheersing tegen een of andere zatlap paar jaartjes brommen!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach, hij heeft et er zelf naar gemaakt, dan moet ie achteraf ook niet huilie gaan doen
paar jaartjes brommenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef drbrik het volgende:
[..]
Meer in de trant van alle gezever over al dan niet gebruik van buitenproportioneel geweld. Krijg er in ieder geval bij mijn training genoeg uitleg over! Wil niet in verband met verlies zelfbeheersing tegen een of andere zatlap paar jaartjes brommen!
Dat zegt meer iets over jouw intelligentiequote:Op woensdag 18 november 2009 11:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
paar jaartjes brommen![]()
Zelfs als je de president zou assasinen zou je volgensmij nog maar een jaartje voorwaardelijk krijgen
In ieder geval een lichtere straf dan wanneer je met je kilometerkastje rommelt!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
paar jaartjes brommen![]()
Zelfs als je de president zou assasinen zou je volgensmij nog maar een jaartje voorwaardelijk krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |