en dat kon je je gisternacht niet bedenken?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:42 schreef Merel het volgende:
TVP
Ik had echt eerder dan 03:00 vannacht moeten gaan slapen, dat is helemaal niet handig als je de volgende dag gewoon om 9:00 moet werken!
Succes Kwak!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:42 schreef kwakz0r het volgende:
is vikingsmeisje niet jouw kloon dan vik? (dadaggik)
oh en hoi goeiemorgen enzo. heb vandaag intake voor dat obesitas programma. spann0nd.
Volgens mij kan dat niet. Of je moet ervoor betalen.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:42 schreef _Calimero_ het volgende:
weet er iemand hier iets van powerpoint af? ik ben echt een n00b en snap weinig van dat programma..
ik wil bijvoorbeeld een leuke achtergrond op mijn sheets, en niet die saaie standaard dingen... hoe kom je daar normaal gezien aan?
Hele leuke avondquote:Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef _Calimero_ het volgende:
en dat kon je je gisternacht niet bedenken?
Wat heb je dan allemaal gedaan tot zo laat? Leuke avond gehad?
oeh, spannend! ik ben heel benieuwd hoe je dat ervaart! Succes!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:42 schreef kwakz0r het volgende:
is vikingsmeisje niet jouw kloon dan vik? (dadaggik)
oh en hoi goeiemorgen enzo. heb vandaag intake voor dat obesitas programma. spann0nd.
tuurlijk wel! je kan gewoon een plaatje importeren...quote:Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet. Of je moet ervoor betalen.
yes, dat dacht ik al! ik heb een plaatje van internet gevonden dat ik graag wil gebruiken (mag dat eigenlijk zomaar?)quote:Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tuurlijk wel! je kan gewoon een plaatje importeren...
ik ga t even uitzoeken Calimero, weet t niet uit mn hoofd...
nee, ik probeer: *S*quote:Op woensdag 11 november 2009 11:05 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
thanks! ik moet nog even zoeken, want mijn ppt is NLquote:Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef kwakz0r het volgende:
@ Calimero:
open een nieuwe ppt presentatie. kies dan in menu Format >slide design
je krijgt een menu aan de zijkant.
kies de volledig witte presentatie met zwarte letters (voor het gemak)
ga naar menu View> master> slide master
(alles wat je op deze master slide verandert, qua kleur, lettertype, plaatje, etc. vershcijnt op alle nieuwe slides die je maakt)
ga naar menu Insert > picture >from file
kies een plaatje
dubbelklik op het plaatje.
in het menuutje kun je nu de grootte aanpassen etc. zodat het plaatje de hele slide bedekt. (kan ook met de handgreepjes aan de zijkant van t plaatje)
sluit het menu als je klaar bent
klik rechts op het plaatje
kies Order > send to back.
Nu is het je achtergrond.
Close master view (in t kleine popup menuutje)
nu kun je in het menu format > slide design en slide layout etc. wel nog dingen veranderen als het soort slide (wat voor objecten) en kleurenschema's enzo.
als t plaatje te fel is kun je veentueel ook nog transparantie instellen geloof ik...in t plaatjesmenu.
*proestquote:
Hij heeft een roze baard?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:05 schreef Phaidra het volgende:
Kennen jullie deze al?
[ afbeelding ]
Wat moet 'ie anders met al die pieten!?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het is Gayklaas! Sinterkasthomoseksueel.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het is Gayklaas! Sinterkasthomoseksueel.
Ohohohoooo!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat moet 'ie anders met al die pieten!?
bij mij zittie hier:quote:Op woensdag 11 november 2009 11:24 schreef _Calimero_ het volgende:
nog 1 vraag! Ik kan dat met die masterslide niet vinden, iemand enig idee hoe dat in het nl zit, welk menu enzo?
gaysanta
Lol, iddquote:
OMG was zij niet ook van dat "You rock!" - "You rule!" shirt met die steen en die liniaal?quote:
Ik doelde op de sig!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:02 schreef conleche het volgende:
Ik snap die ondertitel niet.Ik heb het al op verschillende manieren gezegd maar ik weet gewoon niet wat wee bonny lass is.
SDB kan vrijdag nietquote:Op woensdag 11 november 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
We kunnen vrijdag wel een minimeet in A'dam doen? Ergens wat drinken of een hapje eten? Je kan ook altijd langs komen in de galerie, maar ja de kans is dan dat ik aan het werk ben. Soms moet dat!Galerie is trouwens op de Spiegelgracht, zo'n beetje naast de bellenblazende beer.
Heeft ze een date?quote:
Ik interpreteer het meer als klein lief meiske eigenlijk, ik dacht dat bonny meer schattig was ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik doelde op de sig!
"Bad poetry
Oh noetry"![]()
En een wee bonny lass is een klein mooi meiske in ouderwetschen plat Engels!
niet.... Echt!!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik interpeteer het meer als klein lief meiske eigenlijk, ik dacht dat bonny meer schattig was ofzo.
En Loveli heeft gelijk, ik heb vrijdag een date met Mr.Mankini
Wow!!! IJzer smeden en heet en zulks!!! Ik ben zoooo benieuwd wat hij aanheeft!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik interpeteer het meer als klein lief meiske eigenlijk, ik dacht dat bonny meer schattig was ofzo.
Moet ik 'em wat influisteren?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow!!! IJzer smeden en heet en zulks!!! Ik ben zoooo benieuwd wat hij aanheeft!!!
Oke dan heb je gelijk!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gelukkig is het te koud voor mankinis!![]()
Oh en ik heb even (nieuwsgierig als ik ben) op wikiiiiiipedia opgesnord wat de offisjeele betekenis van bonnie is
"Bonnie is a feminine given name. It comes from the Scottish word "bonnie" meaning "pretty, attractive" "
Accuraat, I'd say!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oooeh, een dateleuk hoor! veel plezier vrijdag!
het lijkt niet wat het is
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oooeh, een dateleuk hoor! veel plezier vrijdag!
!
Tof neen! Da's je nieuwe nichtje?
Jullie staan er allebei goed op!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef neen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oooeh, een dateleuk hoor! veel plezier vrijdag!
Wat staan jullie er lief op.
SDB een date![]()
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oooeh, een dateleuk hoor! veel plezier vrijdag!
!
Niet meer actief op Fok!
Ik moet algemene uitgangspunten altijd onderbouwen dus zou ik moeten zeggen "Volgens o.a. Piet Theoriemans, willen mensen blabla maar, bla".quote:Op woensdag 11 november 2009 12:56 schreef _Calimero_ het volgende:
nog weer een vraagje van mij![]()
In mijn presentatie bespreek ik 5 theorieen die gebaseerd zijn op algemene uitgangspunten.
Kan ik dan beter zeggen "Mensen willen zus en doen zo.." of beter: wij willen zus en wij doen zo" ?
ik doe het zo zegmaar:quote:Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moet algemene uitgangspunten altijd onderbouwen dus zou ik moeten zeggen "Volgens o.a. Piet Theoriemans, willen mensen blabla maar, bla".
Maar weet niet hoe streng ze daarover zijn bij joe!
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef neen het volgende:
ben jij dat neen? Wat ben je leuk! Ik had me jou echt als een nerd voorgesteld, en zo valt het heeel erg mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oooeh, een dateleuk hoor! veel plezier vrijdag!
@ maria: ik ga vanavond hutspot eten, met rode ui, wat mosterd en parmezaanse kaas (en spekjes, en wortelen natuurlijk..oh, en aardappelen!)Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
of augurkenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:54 schreef neen het volgende:
Gewoon fruit of wortels ofzo geven, dan komen ze volgend jaar niet terug
Whahaquote:
Vrijdag a.s. wordt lastig, de stukadoor kom dan langs en die werkt meestal vrij laat door. Maar veel plezier als jullie wel gaan!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
We kunnen vrijdag wel een minimeet in A'dam doen? Ergens wat drinken of een hapje eten? Je kan ook altijd langs komen in de galerie, maar ja de kans is dan dat ik aan het werk ben. Soms moet dat!Galerie is trouwens op de Spiegelgracht, zo'n beetje naast de bellenblazende beer.
Tof!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik interpreteer het meer als klein lief meiske eigenlijk, ik dacht dat bonny meer schattig was ofzo.
Mail mij maar even, dan kijk ik evenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Pfff. eindelijk klaar met die stomme presentatie, en nu wil ie het niet afspelen![]()
Als ik op diavoorstelling klik dan geeft ie 1 lege slide en daarna zegt hij dat de diavoostelling is beeindigdik snap er niks meer van
Dat dus!quote:
Mandarijntjes met dikke pittenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:54 schreef neen het volgende:
Gewoon fruit of wortels ofzo geven, dan komen ze volgend jaar niet terug
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Nou, Calimero, je hebt wel iets heel raars gedaan. Geen afzonderlijke slides, maar allemaal subslides? Ik snap er niks van, Mark ook niet![]()
. Kan iemand anders Calimero even helpen? Ik ga boodschappen doen.
Ik heb een oplossing denk ikquote:Op woensdag 11 november 2009 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil het ook wel proberen, ik ben alleen ook niet echt een ppt-handige Harrie!
Leuk!!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef Merel het volgende:
Ik wil Oud & Nieuw dit jaar overslaan, deprimerend gedoe.
Waar zit Co's werk ookalweer? Aangezien ik tegenwoordig toch ook heel regelmatig in Amsterdam ben..Binnenkort ook maar weer eens afspreken met PFje!
Vrijdag in de middag kan ik en vroeg in de avond,quote:Op woensdag 11 november 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
Aaaaah! Lieve foto! Wil je soms ook een date met iemand uit het topic?!
Wie wat waarquote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er nog iemand mee wil doen met Secret Santa, m'n pm-box staat open!
Huh?!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er nog iemand mee wil doen met Secret Santa, m'n pm-box staat open!
ze kon gelukkig daarna nog wel zelf opstaanquote:Op woensdag 11 november 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
eentje voor veilig verkeer nederland; een dame op leeftijd komt van links en u heeft geen haast, mag u doorrijden?
rijdt de straat door voor het antwoord.
Ja, dattum.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef P.F het volgende:
Ik postte dit voordat ik je PM zag, maar je inbox is vol...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, ik twijfel een beetje of ik deze jas zal kopen... Wat vinden jullie?Is dat C&A? Zo ja dan heb ik hem laatst zien hangen en vond ik hem vooral erg groen (Robin Hood & his Merry Men enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Toch vind ik hem je op de foto erg leuk staan! Is ie warm genoeg?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Waar dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister een oproep geplaatst voor Secret Santa en al een paar aanmeldingen gehad! Maar hoe meer hoe beter!
Mootje, zou je 23 december bijvoorbeeld kunnen? Je kunt je pakje ook meenemen hè! Ik denk dat het slim is om als uiterste verzenddatum 10 december of zo te nemen, dan heeft iedereen z'n pakje hopelijk op tijd.
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, ik twijfel een beetje of ik deze jas zal kopen... Wat vinden jullie?Ik vind m leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ja, inderdaad! Ik hou van groen.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is dat C&A? Zo ja dan heb ik hem laatst zien hangen en vond ik hem vooral erg groen (Robin Hood & his Merry Men enzo) Toch vind ik hem je op de foto erg leuk staan! Is ie warm genoeg?
En doe deze eens, hij is echt grappigquote:Op woensdag 11 november 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
eentje voor veilig verkeer nederland; een dame op leeftijd komt van links en u heeft geen haast, mag u doorrijden?
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort&sll=51.441072,5.473185&sspn=0.006219,0.01649&ie=UTF8&hq=&hnear=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort,+Utrecht&layer=c&cbll=52.156793,5.375724&panoid=QxTBkKdBEh4vYH2enrbvrQ&cbp=12,104.63,,0,17.08&ll=52.156739,5.37593&spn=0,359.995188&z=18
Euhm, in het vorige topic, gister rond deze tijd.quote:
23 december, kerst-avond-avond... moet ik even met Mr.Mo overleggen wat wij dan met z'n tweetjes gaan doen aangezien dit de prequel was voor onze relatiequote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister een oproep geplaatst voor Secret Santa en al een paar aanmeldingen gehad! Maar hoe meer hoe beter!
Mootje, zou je 23 december bijvoorbeeld kunnen? Je kunt je pakje ook meenemen hè! Ik denk dat het slim is om als uiterste verzenddatum 10 december of zo te nemen, dan heeft iedereen z'n pakje hopelijk op tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik kan het niet vinden hoor. Linkje?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, in het vorige topic, gister rond deze tijd.
't Kan ook 's ochtends of zo. Alleen even een pakje uitpakken moet toch kunnen?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
23 december, kerst-avond-avond... moet ik even met Mr.Mo overleggen wat wij dan met z'n tweetjes gaan doen aangezien dit de prequel was voor onze relatie
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had laatst al eens een beetje gepolst of er belangstelling voor was, en die was er volgens mij wel, dus bij deze voor het echie: wie lijkt het leuk om mee te doen aan Secret Santa? Ik wil het wel organiseren, wie mee wil doen moet alleen even z'n naam en emailadres aan mij doorgeven! Laten we afspreken dat dat uiterlijk tot zaterdagavond 20:00 uur kan, dan ga ik zondag de lootjes trekken.
Goed?
Ok.. Maar welk bedrag? 6 euro was vorig jaar echt moeilijk!quote:
Ik dacht zelf aan 15 euro inclusief, maar dat kan nog besproken worden natuurlijk!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok.. Maar welk bedrag? 6 euro was vorig jaar echt moeilijk!
En pakketpost (=6,50)? Brievenbuspost(=2 euro)?
ah, het hoeft niet synchroom 's avonds om 8 uur?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Kan ook 's ochtends of zo. Alleen even een pakje uitpakken moet toch kunnen?.
Als Secret Santa een beetje rekening houdt met het gewicht moet het toch wel meevallen? Tot 500 gram is een euro of 6. Ik stem voorquote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef AKnynke het volgende:
het lijkt me niet handig als ik mee doe, zeker omdat ik pas op eerste kerstdag weer in Nederland ben..en de verzendkosten worden dan zo hoog!
Ik vind het wel leuk, maar hangt er van af wie er mee doen... (Mensen die verdwenen etc..)quote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan 15 euro inclusief, maar dat kan nog besproken worden natuurlijk!
vraagteken mag dan weg hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot nu toe:
XM
Viking
Shinydiscoball
loveli
Motorbloempje (?)
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot nu toe:
XM
Viking
Shinydiscoball
loveli
Motorbloempje
DaD
Mariaaa
Fijn! Zou je me je emailadres willen pmen?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vraagteken mag dan weg hoorwe gaan geen weekend weg ofzo
dus dan vind ik die dag wel een moment om hem open te maken
Een 'reserve' pot (of iets anders achter de hand) lijkt me leuker. Sturen we allemaal een kleinigheidje in een envelop naar DaD. Wie een Bad Santa heeft, krijgt daar iets van en anders wordt het verloot ofzo krijgt DaD housewarmingscadeautjes? Dan hoef je niemand uit te sluiten.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien een soort grens instellen, dat alleen posters die al langer dan ... weken meepost mee mogen doen? Ik weet niet of dat wat is om een herhaling van vorig jaar te vermijden?
Annequequote:Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
wat was er vorig jaar dan ookalweer mis gegaan? Iemand had geen cadeau opgestuurd. Wie was da?
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Een 'reserve' pot (of iets anders achter de hand) lijkt me leuker. Sturen we allemaal een kleinigheidje in een envelop naar DaD. Wie een Bad Santa heeft, krijgt daar iets van en anders wordt het verloot ofzo krijgt DaD housewarmingscadeautjes? Dan hoef je niemand uit te sluiten.
Ik ben voor!quote:
We gaan er toch gewoon van uit dat het goed komt?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Een 'reserve' pot (of iets anders achter de hand) lijkt me leuker. Sturen we allemaal een kleinigheidje in een envelop naar DaD. Wie een Bad Santa heeft, krijgt daar iets van en anders wordt het verloot ofzo krijgt DaD housewarmingscadeautjes? Dan hoef je niemand uit te sluiten.
Gewoon even bellen en zeggen dat je dan en dan en dan kunt werken. Eventueel vertellen dat de feestdagen er ook voor jou aankomen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben voor!![]()
Verder geen aanvullende wijsheid mbt mijn problemo?Ik weet dat ik het eigenlijk gewoon moet vragen maar ik ben een angsthaas
![]()
Op m'n werk zijn de dagen voor kerst mega druk, dus ik werk waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde nog iets voorstellen maar dat wordt echt te lastig denk ik.. Namelijk dat iedereen hier komt, voor m'n housewarming, en dat we dan de cadeautjes uitwisselen...
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort&sll=51.441072,5.473185&sspn=0.006219,0.01649&ie=UTF8&hq=&hnear=Jordanus+Hoornstraat,+3812+Amersfoort,+Utrecht&layer=c&cbll=52.156793,5.375724&panoid=QxTBkKdBEh4vYH2enrbvrQ&cbp=12,104.63,,0,17.08&ll=52.156739,5.37593&spn=0,359.995188&z=18
Hehequote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon even bellen en zeggen dat je dan en dan en dan kunt werken. Eventueel vertellen dat de feestdagen er ook voor jou aankomen.
Een van mijn leidinggevenden vraagt als ik extra wil werken: ga je weer schoenen kopen?
Ik zit elke kerst alleen thuis, dus ik ga heel graag naar DaD!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
Met kerst? Denk dat iedereen dan al plannen heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja hey, de dove cyborg zou ook gewoon komen dan, dus dan moet jij al helemaal komenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD: geen slecht plan, very lief!Maar ja dan zit ik weer met mn angsthazenfactor
Niet ervan uitgaan dat er iets verkeerd zit, gewoon benadrukken dat je volop tijd hebt en het werk wat je normaal gesproken deed gewoon weer graag wilt doen. Als ze je dan nog steeds niet inplannen kun je wel even doorvragen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ja zoiets zal ik wel doenIk ben niet zo ehh recht door zee als mn vriend bijvoorbeeld, die vindt dat ik gewoon moet vragen of er iets verkeerd is en hoe het zit
![]()
DaD: geen slecht plan, very lief!Maar ja dan zit ik weer met mn angsthazenfactor
Al was het maar omdat ik zo hyper ben dat ik ook door jou goed te verstaan ben?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hey, de dove cyborg zou ook gewoon komen dan, dus dan moet jij al helemaal komen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit elke kerst alleen thuis, dus ik ga heel graag naar DaD!.
Nou... Ik was eigenlijk wel elke kerst alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval: mijn vader was in z'n kantoor aan het werk
m'n broertje in zijn kamer
en m'n moeder.. eh.. ja die was ook ergens![]()
Eerste kerstdag dan, de tweede gaan we wel naar oma.
Ja was ik ook niet van plan, dat klinkt meteen zo dramatisch / beschuldigend ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet ervan uitgaan dat er iets verkeerd zit, gewoon benadrukken dat je volop tijd hebt en het werk wat je normaal gesproken deed gewoon weer graag wilt doen. Als ze je dan nog steeds niet inplannen kun je wel even doorvragen.
!!! Dat is toch op vrijwillige basis, mag ik aannemen? Met lekker veel toeslagen? Nieuwjaarsdag werken vind ik prima, maar dan wel avonddienst. Eerst uitslapen!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
Nou kinderen met kutlampionnen, komt u maar, de balisto's en snickers lachen me toe
Ben met kerst voor het eerst sinds 6 jaar allebei vrij, moet mijn vriend werken...
En nieuwjaarsdag om 6 uur beginnen
Eerste kerstdag zijn familie, tweede kerstdag mijn familiequote:Op woensdag 11 november 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
eerste kerstdag mijn familie, tweede kerstdag zijn familie
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerste kerstdag zijn familie, tweede kerstdag mijn familie
Heb je het nu over Markquote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerste kerstdag zijn familie, tweede kerstdag mijn familie
Ja, zo houdt deze reeks zichzelf wel in stand.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb echt heel veel snoep in huis gehaald. Miniballisto's, mininuts, minimaltesers en dan nog een zak met euroshopper miniassortiment. Ik heb al gegeten: 1 nuts en 1 twixachtig iets.![]()
O ik doe ook wel mee met SeSa. Was het met gedicht eigenlijk?? Of hoeft dat niet??
Nee, het moet..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:39 schreef loveli het volgende:
[..]
!!! Dat is toch op vrijwillige basis, mag ik aannemen? Met lekker veel toeslagen? Nieuwjaarsdag werken vind ik prima, maar dan wel avonddienst. Eerst uitslapen!
Diegene die mij hadquote:Op woensdag 11 november 2009 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
wat was er vorig jaar dan ookalweer mis gegaan? Iemand had geen cadeau opgestuurd. Wie was da?
Ik moet er toch om lachenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
weer een faal-groepje? Probeer anders de positieve dingen eerder te zien dan de negatieve, voor zover ze dat al zijndan begin je in ieder geval al met een ander gevoel
Teruglezenquote:
Natuurlijk wel! Jij hebt Nederlands gestudeerd, dus we verwachten een in 17e-eeuws Nederlands geschreven gedicht van jouquote:Op woensdag 11 november 2009 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je mee wilt doen, pm mij dan even je emailadres! Met gedicht is misschien wel leuk, maar verwacht geen hoogstandje van mij..
ohnee! dat komt vast van mijn aanwijzingen...quote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
Nou, Calimero, je hebt wel iets heel raars gedaan. Geen afzonderlijke slides, maar allemaal subslides? Ik snap er niks van, Mark ook niet![]()
. Kan iemand anders Calimero even helpen? Ik ga boodschappen doen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:06 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat jullie stiekem een relatie hebben maar dat je er niet voor uit durft te komen omdat hij een hele nare duistere eigenschap heeft. En als dekmantel zeg je dat je lesbisch bent!
Volgens mij was het idd master view!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohnee! dat komt vast van mijn aanwijzingen...
heb je de "master view" wel afgesloten calimero? je moet wel weer verder gaan in de gewone modus nadat je het design van de masterslide hebt gedaan met je plaatje...
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
weer een faal-groepje? Probeer anders de positieve dingen eerder te zien dan de negatieve, voor zover ze dat al zijndan begin je in ieder geval al met een ander gevoel
Nouja, je hebt dan tenminste een maand de tijd om een kadootje te kopenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:12 schreef P.F het volgende:
Oja, het is nu pas 11 november, is het dan niet heel vroeg voor die Santa dingen? Ik kan echt niet zo lang wachten als ik weet dat iemand mij heeft!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:45 schreef P.F het volgende:
Ik postte dit voordat ik je PM zag, maar je inbox is vol...
Hij is geleegd! Dus kom maar op met die PM'squote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef loveli het volgende:
Ja, dattum.
Jawelquote:
whehehequote:Op woensdag 11 november 2009 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
jaaaaa ik doe deze keer ook Secret Santa. Tof.
oh PF ik heb een failplaatje gemaakt van je linkje...
[ afbeelding ]ik voelde me heel evil dat ik moest lachen... maar ik zag gewoon die oma voor me die van pure verbazing over de google auto met fiets en al omkiepert...
POEF!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind secret santa niks aan, shoot me
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohnee! dat komt vast van mijn aanwijzingen...
heb je de "master view" wel afgesloten calimero? je moet wel weer verder gaan in de gewone modus nadat je het design van de masterslide hebt gedaan met je plaatje...
Komt wel goed hoor!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:39 schreef _Calimero_ het volgende:
en ik weet niet of ik mee zal doen met SecretSanta. Aan de ene kant vind ik het wel een heel leuk idee, maar ik ben altijd heel slecht in dingen opsturen, dat duurt altijd eeuwen bij mij
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
Ik ben er ook wel slecht in hier stond wat ik ging doen maar dan weet die gene al dat ik het ben
Leuk! Waar & hoe laat? Ik werk van 12:00-17:00.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
Wij hebben het ook uitgevogeld: kerstavond vieren we bij de familie van de Duutsers vader's nieuwe vrouw in Noord Duitsland. Eerste kerstdag naar mijn ouders (ongeveer 2 uur rijden). Dan 2e kerstdag 's morgens gaan we heeeel vroeg in de auto (denk 5 uur), en dan zijn we rond lunchtijd bij z'n moeder. knettergek!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
eerste kerstdag mijn familie, tweede kerstdag zijn familie
Niemand kon bijna, dus we moeten even een andere datum prikken!!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Leuk! Waar & hoe laat? Ik werk van 12:00-17:00.
Haha ja dat is wel zo leuk, iets kunnen uitpakkenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
Hmmmm ik vind dat je het mooi in moet pakken sowieso!
Plus iedereen kan een soort verlanglijstje maken
(ik kreeg echt iets heel leuks vorig jaar, maar misschien omdat ik altijd m'n hele leven hier op gooi, als je opeens houdbare paté aan SDB(die was vega toch? of bob.?) gaat geven dan eh... ja dan is dat niet zo handig!)
ik ben niet goed in gedichtjes maar is wel altijd leuk!
Nee hoor, voor iedereen die wil. Gewoon ergens een hapje eten lijkt me wel gezellig!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:22 schreef Goodbye het volgende:
Minimeets in Amsterdam lijken mij trouwens ook wel gezelligHeb het alleen wel razend druk, dus ik kijk wel wat voor datum jullie plannen (of was het een besloten meet?
)
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
Hmmmm ik vind dat je het mooi in moet pakken sowieso!
Plus iedereen kan een soort verlanglijstje maken
(ik kreeg echt iets heel leuks vorig jaar, maar misschien omdat ik altijd m'n hele leven hier op gooi, als je opeens houdbare paté aan SDB(die was vega toch? of bob.?) gaat geven dan eh... ja dan is dat niet zo handig!)
ik ben niet goed in gedichtjes maar is wel altijd leuk!
Oooh, dat wil ik ook.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik had net drie ukkies aan de deurCompleet met overdegrondslependelampjesenlampionnetjes
wel goed. had het idee dat ik gewoon zat te herhalen wat ik in t telefonisch interview al had gezegdquote:
Oké, lijkt me leuk inderdaad!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee hoor, voor iedereen die wil. Gewoon ergens een hapje eten lijkt me wel gezellig!
Ah, een beetje de geitenwollensok-attitude? Misschien is dat minder over 2 weekjes? Ben benieuwd hoe het verder gaat.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wel goed. had het idee dat ik gewoon zat te herhalen wat ik in t telefonisch interview al had gezegddat wel... vrouw was heel aardig (bijna beetje té begripvol, ik krijg beetje rillingen van die typische "hulpverleners" gesprekshouding...) maar ze gaan me bespreken met het team en heb over twee weken nieuwe afspraak, dan krijg ik een behandelingsadvies gesprek... ben benieuwd. t voelde stiekem ook wel een beteje als "solliciteren naar de therapie die ik graag wil
maar dat was t natuurlijk niet echt)
oh en Neen wat is je nichtje lief! sowieso mannen met babies *tik tak tik tak*
O, da's ook prima. Ik kan vrijdag. Moet tot 17 uur werken, dan naar huis om Koekie te brengen en even op te frissen, dus zeg dat ik vanaf 19 uur weer in de stad kan zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
Maar we kunnen toch vrijdag gaan met wie kan?
En dan over 2 weken weer met wie kan?
Anders duurt het jaaaaren
nee, meer dat ik zag dat ze techniekjes toepaste: de zithouding naar achteren en open, eerst niet echt iets zeggen en me vooral toeknikkend laten praten, zachte stem, bevestigen dat het moeilijk is om er over te praten, en me veel aankijken enzo. ik denk dan al snel: Mens! ik ben NIET zieligquote:Op woensdag 11 november 2009 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, een beetje de geitenwollensok-attitude? Misschien is dat minder over 2 weekjes? Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Vind het echt goed van je dat je bent gegaan.
Okee!! Nou verder kan ik: zaterdag, maandag, of dinsdag.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:35 schreef P.F het volgende:
Ik kan alleen zelf niet zo laat vrijdag. Stom!!!!
Maar ik bedoel dat we beter 2x in 1 maand kunnen afspreken dan 1 x in 2 maanden
Wel boven de snackbar dus hè............hoe vaak kom je daar per maand??quote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef Merel het volgende:
Ik woon in kindervrije buurt in een appartement op de bovenste verdieping, ik voorzie een rustig avondje
Dan is het in ieder geval opquote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb m'n eerste kinderen ook gezien!!! Gezegd dat ze 2 dingen moeten nemen!!! (anders blijf ik er mee zitten)
Dat zingen duurt best lang, trouwens
o god, nou komen er plots heel veel
Eetze XM!!
Ooow vreselijk! Die gesprekstechnieken (Als wij elkaar willen plagen gaan we ook als de ander iets vertelt in 'de houding' zitten en dan met het hoofd schuin, het laatste woord van iedere zin begripvol herhalen. "Knoflook...?" ) kregen we ook bij ieder gesprek in het ziekenhuis als ze weer de stekker eruit wilden trekken. Ik heb me zo zitten ergeren!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, meer dat ik zag dat ze techniekjes toepaste: de zithouding naar achteren en open, eerst niet echt iets zeggen en me vooral toeknikkend laten praten, zachte stem, bevestigen dat het moeilijk is om er over te praten, en me veel aankijken enzo. ik denk dan al snel: Mens! ik ben NIET zielig
werd gedurende het gesprek al beter, toen ze doorhad dat ik niet suicidaal, hysterisch of anorectisch was maar intelligent en vastberaden.
Ze hadden ook een eigen tv-programma, Lava! Met o.a. Wally in Space, met Eddy Wally.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:13 schreef Syrena het volgende:
Ik vind de filmpjes van Wesley wel veel leuker dan de getekende strips. Ik ben erg gevoelig voor stemmen en accentenDa's een goei
kamagurkaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ooow vreselijk! Die gesprekstechnieken (mijn meneer studeert psychologie, dus als we elkaar willen plagen gaan we ook als de ander iets vertelt in 'de houding' zitten en dan met het hoofd schuin, het laatste woord van iedere zin begripvol herhalen. "Knoflook...?" ) kregen we ook bij ieder gesprek in het ziekenhuis als ze weer de stekker eruit wilden trekken. Ik heb me zo zitten ergeren!
Bij iedere vraag van ons deden ze zo: * meelijdend gezicht: Ja, dat is een he-le goe-de vraag. * knikken
Aaarghh! GEEF GEWOON ANTWOORD!!!
En Kwak, hou je ook van Kamagurka en Herr Seele? Daar is Kabouter Wesley wel behoorlijk schatplichtig aan vind ik.
Haha, hoezo? En ik woon niet recht boven de snackbar, soort van schuin erboven. En ik kom er hooguit eens per maand ofzo? Best beschaafd!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef conleche het volgende:
Wel boven de snackbar dus hè............hoe vaak kom je daar per maand??
That's the spirit!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, meer dat ik zag dat ze techniekjes toepaste: de zithouding naar achteren en open, eerst niet echt iets zeggen en me vooral toeknikkend laten praten, zachte stem, bevestigen dat het moeilijk is om er over te praten, en me veel aankijken enzo. ik denk dan al snel: Mens! ik ben NIET zielig
werd gedurende het gesprek al beter, toen ze doorhad dat ik niet suicidaal, hysterisch of anorectisch was maar intelligent en vastberaden.
Nou ik vroeg me af hoe vaak ik er zou komen, als ik er boven zou wonen. Nu kom ik er nooit, maar ik vrees dat dat is, omdat het best een eindje fietsen is!!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Haha, hoezo? En ik woon niet recht boven de snackbar, soort van schuin erboven. En ik kom er hooguit eens per maand ofzo? Best beschaafd!
Hier ook al 2 Schildpadden, dus helaas...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:31 schreef conleche het volgende:
Albert is geweest en ik vind het haske leuk!!Net een kerstpakket!!
en ik kreeg gratis nog een flesje roosvicee en taco seasoning en 6 disneyfiguurtjes. Ook leuk.
![]()
Wie spaart die? Ik heb over: 2x schildpad en 3x happy.![]()
Envoor de 8,9!!!!
Misschien is dat mijn schuldquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Syrena het volgende:
Verdomme, kabouter Wesley bij DWDDNu is het verpest
![]()
Ik ga je PM'enquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |